Esiola malowanie po latach Update 08.01.2018

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

Esiol
Warzywo
Posty: 11

Esiola malowanie po latach Update 08.01.2018

Post autor: Esiol »

Jako, że jest to mój pierwszy post na forum chciałbym wszystkich powitać. Cześć! Po ładnych kilku latach wróciłem do modelarstwa i ponownie spróbowałem swoich sił z figurkami WFB. Najpierw musiałem oczywiście odtworzyć warsztat, przypomnieć sobie jak się trzyma pędzel, a także nauczyć paru nowych rzeczy (np. obsługa aerografu). Poniżj pierwsze efekty mojej pracy.

Na początek Champion Dragon Prince'ów.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tutaj WIPek czarodzieja.
Obrazek

Proszę o Wasze szczere opinie.
Ostatnio zmieniony 9 sty 2018, o 12:18 przez Esiol, łącznie zmieniany 2 razy.

In_the_sea_of_blood
Chuck Norris
Posty: 441

Post autor: In_the_sea_of_blood »

Nie znam się, więc się wypowiem ;).
Podstawka świetna, model też nieźle pomalowany, tylko kolorystycznie sprawia wrażenie jak z serii lego ninjago ( a wiem co mówię, bo akurat żona z synem ogląda).
"Blood Bowl is like a war- no winners, just survivors"

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6355

Post autor: Naviedzony »

Fajny. Metaliki wyglądają jak trochę za grubo nałożone, ale podstawka, twarz i czerwień wyszły już bardzo przyjemnie.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

A ja sie znam i powiem że styl malowania Dragon princa to oldschool jak w 5 edycji
Obrazek

Durant
Falubaz
Posty: 1228

Post autor: Durant »

Masz psa?

Figs bardzo fajny dawaj więcej.

Awatar użytkownika
jackie
Mudżahedin
Posty: 255
Lokalizacja: wadowice

Post autor: jackie »

Zmien lakier ochronny. Przez niego masz takie nitki na modelu. Polecam matowy z GW.

Awatar użytkownika
Flinsh
Chuck Norris
Posty: 624
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Flinsh »