Empire
Captain Kontad Adenauer
Ikona magnusa
Sigil of sigmar
Mag 2lv Klaus Shillman oświecony
Rod of power
Mag 2lv Michael Gorący
2xdispell scrol
25 spearmen
+9 swordsmen
+7 archers
10 crossbowmen
10 huntsmen
6 inner circle bann of arcane warding
2xgreat cannon
Wampiry:
Wampir
Wampir bsb
1xNekromancer+corpose cart
20 zombie
20 szkielety
20 ghule
5 black knight
5 nietoperzy
5 wilków.
Wampirza horda nadciągała z północy niepowstrzymanym marszem. Kapitan Adenauer wzdrygnął się mimowolnie patrząc na gnijące zastępy zagrażające jego ojczyźnie. Wydawały się niepowstrzymane a do tego w jego ludziach budziły strach niszczący ducha, nic dziwnego jeśli się miało do czynienia z nienaturalnym wrogiem. Ale mimo to był żołnierzem i miał obowiązek do spełnienia-powstrzymać martwych lub zginąć próbując. Skinął w kierunku poszczególnych dowódców czekając aż nieumarłe hordy zbliżą się dostatecznie.
Gdzieś w lasku zalegającym na środku pola bitwy ukryci w zaroślach czekali myśliwi....
1 Tura. Wampiry
Wampirze hordy ruszyły naprzód, szkielety ze ścierwowozem razem z czarnymi rycerzmi i wilkami obrały drogę po lewej stronie lasu gdy ghule z generałem i zombimi po prawo. Nietoperze pozostali z tyłu najwyraźniej wampir o nich zapomniał w nagłym zaćmieniu umysłu. Magiczne zdolności wampira pozwoliły zwiększyć stan zombich o kilka zgniłych ciał a szkielety ze ścierwowozem poruszyły się popchnięte magicznym tańcem VanHela.
1 Tura Empire
Kapitan Adenauer nakazał zająć korzystniejsze pozycję co zdycyplinowani żołnierze uczynili. Sam Konrad z odziałem przybocznych rycerzy gwiazdy Polarnej równierz zajęli lepsze pozycje. Magowie obydwaj którzy znaleźli się razem w odziale kuszników wspólnym wysiłkiem powalili kilka zombich. Wtedy zagrzmiały działa i jedna z kul o włos otarła się o głowę wampira generała(look out sir nie wyszedł ale rzuciłem 1 na zranienie wrrrr] powalając kilku ghuli.
2 Tura Wampirów
Horda zbliżała się niepowstrzymanie jednak już wolniej gdyż będący w pobliżu huntsmeni spowalniali skutecznie martwiaków swoją obecnością. Zniszczone zombie za sprawą wampirów powstały ponownie.
Nietoperze poleciały w kierunku dział.
2 Tura Imperium.
Wojska Imperium czekały na zajętych pozycjach, magowie wzięli na cel nietoperze lecz tylko jedna rana została zadana z ich czarów. Większy efekt uzyskali kusznicy zabijając 2 nietoperzy. Działa próbowały ponownie wycelować w generała jednak lojalne ghule zawsze przyjęły na siebie stzał wymierzony w ich pana.
3 Tura Wampirów
Horda wampirza zbliżyła się już znacznie gotując się do walki. Takoż Czarni Rycerze bliscy szarży byli podczas gdy wilki planowały zajść od od flanki wojska imperium. Nietoperze zaszarżowały na jedno z dział i złamało je w walce wręcz tracąc kolejnego nietoperza. W pogoni zapędzili się poza pole bitwy.Magię udało się imperialnym magom zneutralizować .
3 Tura Imperium.
Widząc nieuchronność nadciągającego rozstrzygnięcia, kapitan Adenauer z okrzykiem „Za Imperium” nakazał szarżę swego rycerstwa i na ich czele pogalopował wprost na nadciągających rycerzy. Włócznicy z pomocniczymi odziałami zbliżyły się do nadchodzących szkieletów znikając z oczy ghulom za las wystawiając się tuż przed ścierwowozem i szkieletami. Magowie przeszli do obsługi dział na górce. Klausowi Shillmanowi udało się wyczarować mały pocisk i zredukował wilków na flance do jednego. Działu nie udało się dostrzelić znów do wampirzego generała i kula wryłą się w ziemię tuż przed nim. Detachment łucnzików ustrzelił ostatniego wilka. Szarża rycerzy wyszła fenomenalnie. Wyzwanie generała Adenauera przyjął rycerz śmierci czempion lecz został błyskawicznie zwalony ze swojej martwej chabety.Takoż reszta martwych rycerzy. Wszyscy co do jednego padli pod ciosem lanc rycerzy wewnętrznego kręgu i tylko jeden z rycerzy imperium padł od wampierzego bsb co mu nic zresztą nie pomogło gdyż zaraz po tem obrócił się w proch.
4. Tura. Wampirów
Nie widząc wyjścia szkielety ze ścierwowozem zaszarżowały na duży odział włóczni otrzymując boczną kontrszarżę swordsmenów. Ghule poszły naprzód lecz były lekko przyblokowane przez huntsmenów i dopiero co zdołały ujrzec walczących spearmenów. Zombi rozrosły się jeszcze bardziej i parły naprzód. Nietoperze powróciły zza pola bitwy. Magia zostałą skutecznie zneutralizowana przez magów imperialnych. Walka wręcz przebiegła źle dla szkieletów zabijając jedynie dwóch wojaków imperialnych tracąc 4 swoich. W wyniku czego kilku z nich się posypało.
4 Tura Imperium
Detachment łuczniczy przyblokował widok ghuli a rycerze w tym czasie odwróiły się doszarży tylnej. Kusznicy odwróciły się do wroga a magowie swoimi zaklęciami zniszczyli do końca nietoperze i zabiły kilka zombich.
Działo nadal nieskutecznie próbowało trafić wampira, ale kulę przyjął lojalny ghul. Podczas walki obstawa ścierwowozu zostałą zredukowana do jednego szkieleta.
5. Tura Wampirów.
Wampir z ghulami zaszarżował na irytujących łuczników lecz tamci zwyczajnie uciekli. Zombi nadal posuwały się naprzód nie mogąc doczłapać się do przeciwnika. W fazie magii sporo szkieletów powstało z martwych lecz połowa znów się rozsypała w walce wręcz.
5. Tura Imperium
Rycerze z generałem szarżowali na szkielety z catem.. Detachment archerów się opanował a magowie i działo zredukowali regiment ghuli poniżej połowy. W walce wszystkie szkielety padły a sam ścierwowóz z nekromantą się rozsypał w proch.
6 Tura Wampirów.
Wampiry niewiele już mogły zrobic. Szarża na łuczników nie dała nic bo ci uciekli. Zombi zbliżyły się ale nadal byli jeszcze kawałek od wroga.
6.Tura Imperium
Zajęcie cwiartek i ostatnie straty zombie z magowania,
Wynik:20:0 dla mojego Imperium :O
1250 Imperium vs Vampire Count
Moderator: RedScorpion
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Mam nieodparte wrażenie, że wraz z upływem tur, klimat gdzieś się ulatniał. Niemniej jednak gratzz Masakry.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
tak jakoś wyszło nawe nikt z nas sobie nie zaglądał do rozpiski.