Manewry Pavulon Team'u - raport interaktywny [6 tura - FIN!]
Moderator: RedScorpion
Manewry Pavulon Team'u - raport interaktywny [6 tura - FIN!]
Witamy,
6 lutego Pavulon Team (4/5 składu) spotkał się w Warszawie na małych manewrach.
Po partyjce Mim: Talizman, paru kieliszkach wódki, pysznych zakąskach i w doskonałych nastrojach zasiedliśmy do bitwy.
Dobro przeciwko Złu.
Odwieczny pojedynek.
Wybraliśmy format Macek Wojny: 2000+1000 punktów.
Zło reprezentowali Bartek „Noszowy Strzykawkowy” Nowacki i „Koroner” Mauler. Armie: Beastmen i Orcs&Goblins.
Dobro to: Szymon „Siostra bez Osierdzia” Zatorski i Jacek „Lekarz – Zed Zszedł – Przełożony” Kaczmarski. Armie: High Elves i Dwarfs.
W tym temacie opiszemy nasze zmagania. Zrobimy to w formie raportu interaktywnego. Tzn. będziemy wrzucać opisy kolejnych tur, dając Wam, pomiędzy każdą z nich, czas na opinie, uwagi, sugestie co wy byście w danej sytuacji zrobili.
Oczywiście bitwa już rozegrana, ale jesteśmy ciekawi, jak jej przebieg wyglądał na każdym etapie dla innych osób. Co mogliśmy zrobić lepiej? A czym Was zaskoczyliśmy?
Poniżej nasze rozpiski:
High Elves (2000)
Archmage @ 350.0 Pts
General; Magic Level 4
Seerstaff of Saphery [30.0]
Dispel Scroll [20.0]
Ring of Fury [40.0]
Noble @ 174.0 Pts
Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Sword of Might [15.0]
Helm of Fortune [25.0]
Elf Steed: Barded @ [0.0] Pts
10 Lothern Seaguard @ 135.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour; Shield; Musician
18 SpearElves @ 177.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician; Captain
6 Dragon Princes @ 225.0 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Ellyrion [15.0]
9 Swordmasters @ 153.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician; Bladelord
Tiranoc Chariot @ 85.0 Pts
Tiranoc Chariot @ 85.0 Pts
15 White Lions @ 315.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician; Guardian
Banner of Sorcery [50.0]
Gem of Courage [10.0]
Great Eagles @ 50.0 Pts
Great Eagles @ 50.0 Pts
Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 70
Total Army Cost: 1999.0
Dwarfs (1000)
Organ Gun @ 120.0 Pts
Grudge Thrower @ 120.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [25.0]
Rune of Accuracy
Grudge Thrower @ 125.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [30.0]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
19 Longbeards @ 283.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Greatbeard
Runic Banner [30.0]
Rune of Courage
10 Warriors @ 85.0 Pts
Heavy Armour; Musician
Thane @ 144.0 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Talisman [25.0]
Master Rune of Challenge
Runic Armour [50.0]
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
Dragon Slayer @ 120.0 Pts
Runic Weapon [70.0]
Master Rune of Smiting
Dispel Pool: 4
Casting Pool: 2
Models in Army: 45
Total Army Cost: 997.0
A oto Niedobro:
Bestie
HEROES
beastlord 221, HA, AXES of khorngor, gnarled hide, ramhorn helm
brayshaman 2 lev, DS 135
Brayshaman 2 lev, herdstone 160
CORE
5 raiders 30
5 raiders 30
5 raiders 30
5 raiders 30
8 radiers (muzyk) 51
10 raiders muz 54
20 gors AHW, muzyk, champ 175
SPECIAL
4 minotaury GW 252
7 harpii 77
5 centigorów, szt, muzyk 146
razorgor 55
RARE
CYGOR 275
JABBER 275
razem 1996
Orki i Gobliny
1 Orc Shaman @ 140.0 Pts
General; Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Staff of Baduumm [40.0]
1 Black Orc Big Boss @ 170.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Beard of Barbus [10]
Ulag's Akk'rit Axe [25.0]
Collar of Zorga [5.0]
1 Boar @ [0.0] Pts
25 Night Goblins @ 104.0 Pts
Shield; Musician
1 Fanatic @ [25.0] Pts
19 Orc Boyz @ 150.0 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Orc Boss @ [15.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 71.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76.0 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
10 Orc Arrer Boyz @ 60.0 Pts
Choppa; Normal Bow; Light Armour
1 Spear Chukka @ 35.0 Pts
1 Spear Chukka @ 35.0 Pts
1 Spear Chukka @ 35.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Trolls @ 40.0 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 85
Total Army Cost: 996.0
Ogólnie dosyć lekkie rozpiski. Średnia magia, po 1 scrollu, strzelanie też nie wymaksowane.
Trochę nietypowych wyborów, jak LSG, Dragon Slayer ze Smitingiem (D6 ran), Spearmeni, Katapki bez Penetrating. Z drugiej strony Centigory, kloc Orków i ogólnie nieprzesadnie silny sojusz BC&OG.
Dobro wygrywa rzut i wybiera zaczynanie. Uznaliśmy, że 2 balisty i 2 katapulty to na tyle dużo, że warto skorzystać z rozpoczęcia. Jednocześnie doszliśmy do wniosku, że strony nie są jakoś mocno różne, żeby ta decyzja była tak ważna.
Dobro, skupia się na środku stołu. Naprzeciw lasu ustawiamy Lionów i Dragon Slayera (który ma chronić ich flankę i bronić przesmyku między lasem a krawędzią. Z tyłu trzymamy maszyny i chroniących ich Warriorów, LSG i Spearelfy z Kowbojem. Na prawo od środka Dragon Princes (szybko będą mogli skorzystać ze swojej umiejętności biegania przez las) i Longbeardzi z Thane’em. Na samym końcu (najbardziej wysunięci) Swordmasterzy, chroniący prawą flankę i RBT-ę.
Naprzeciwko, rozrzucone siły wroga. Szamani blisko domku. Monstery też w jego okolicach schowane.
Z drugiej strony stołu piechoty Orkowa i Goblińska, Centigory i Minotaury.
Wszystko to rozdzielone Ungorami, Terror Boyzami i Ungorami.
3 oddziały Ungorów idą do Ambusha.
Czary:
HE zdecydowały się na Lore of Fire, ale rzut mieliśmy absolutnie kiepski i dostaliśmy: Fire Ball, Flaming Sword of Rhuin, Burning Head, Wall of Fire.
U Bestii:
Shadow – Steed of Shadows i Creeping Death
Death – Dark Hand of Death i Steal Soul
U Orków:
Fist of Gork i Eadbutt
Co myślicie o rozpiskach i wystawieniu? Czy dobro sensownie wybrało rozpoczęcie?
Jak będzie Waszym zdaniem przebiegać bitwa?
Już niedługo 1 tura!!!
6 lutego Pavulon Team (4/5 składu) spotkał się w Warszawie na małych manewrach.
Po partyjce Mim: Talizman, paru kieliszkach wódki, pysznych zakąskach i w doskonałych nastrojach zasiedliśmy do bitwy.
Dobro przeciwko Złu.
Odwieczny pojedynek.
Wybraliśmy format Macek Wojny: 2000+1000 punktów.
Zło reprezentowali Bartek „Noszowy Strzykawkowy” Nowacki i „Koroner” Mauler. Armie: Beastmen i Orcs&Goblins.
Dobro to: Szymon „Siostra bez Osierdzia” Zatorski i Jacek „Lekarz – Zed Zszedł – Przełożony” Kaczmarski. Armie: High Elves i Dwarfs.
W tym temacie opiszemy nasze zmagania. Zrobimy to w formie raportu interaktywnego. Tzn. będziemy wrzucać opisy kolejnych tur, dając Wam, pomiędzy każdą z nich, czas na opinie, uwagi, sugestie co wy byście w danej sytuacji zrobili.
Oczywiście bitwa już rozegrana, ale jesteśmy ciekawi, jak jej przebieg wyglądał na każdym etapie dla innych osób. Co mogliśmy zrobić lepiej? A czym Was zaskoczyliśmy?
Poniżej nasze rozpiski:
High Elves (2000)
Archmage @ 350.0 Pts
General; Magic Level 4
Seerstaff of Saphery [30.0]
Dispel Scroll [20.0]
Ring of Fury [40.0]
Noble @ 174.0 Pts
Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Sword of Might [15.0]
Helm of Fortune [25.0]
Elf Steed: Barded @ [0.0] Pts
10 Lothern Seaguard @ 135.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour; Shield; Musician
18 SpearElves @ 177.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician; Captain
6 Dragon Princes @ 225.0 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Ellyrion [15.0]
9 Swordmasters @ 153.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician; Bladelord
Tiranoc Chariot @ 85.0 Pts
Tiranoc Chariot @ 85.0 Pts
15 White Lions @ 315.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician; Guardian
Banner of Sorcery [50.0]
Gem of Courage [10.0]
Great Eagles @ 50.0 Pts
Great Eagles @ 50.0 Pts
Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 70
Total Army Cost: 1999.0
Dwarfs (1000)
Organ Gun @ 120.0 Pts
Grudge Thrower @ 120.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [25.0]
Rune of Accuracy
Grudge Thrower @ 125.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [30.0]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
19 Longbeards @ 283.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Greatbeard
Runic Banner [30.0]
Rune of Courage
10 Warriors @ 85.0 Pts
Heavy Armour; Musician
Thane @ 144.0 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Talisman [25.0]
Master Rune of Challenge
Runic Armour [50.0]
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
Dragon Slayer @ 120.0 Pts
Runic Weapon [70.0]
Master Rune of Smiting
Dispel Pool: 4
Casting Pool: 2
Models in Army: 45
Total Army Cost: 997.0
A oto Niedobro:
Bestie
HEROES
beastlord 221, HA, AXES of khorngor, gnarled hide, ramhorn helm
brayshaman 2 lev, DS 135
Brayshaman 2 lev, herdstone 160
CORE
5 raiders 30
5 raiders 30
5 raiders 30
5 raiders 30
8 radiers (muzyk) 51
10 raiders muz 54
20 gors AHW, muzyk, champ 175
SPECIAL
4 minotaury GW 252
7 harpii 77
5 centigorów, szt, muzyk 146
razorgor 55
RARE
CYGOR 275
JABBER 275
razem 1996
Orki i Gobliny
1 Orc Shaman @ 140.0 Pts
General; Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Staff of Baduumm [40.0]
1 Black Orc Big Boss @ 170.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Beard of Barbus [10]
Ulag's Akk'rit Axe [25.0]
Collar of Zorga [5.0]
1 Boar @ [0.0] Pts
25 Night Goblins @ 104.0 Pts
Shield; Musician
1 Fanatic @ [25.0] Pts
19 Orc Boyz @ 150.0 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Orc Boss @ [15.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 71.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76.0 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
10 Orc Arrer Boyz @ 60.0 Pts
Choppa; Normal Bow; Light Armour
1 Spear Chukka @ 35.0 Pts
1 Spear Chukka @ 35.0 Pts
1 Spear Chukka @ 35.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Trolls @ 40.0 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 85
Total Army Cost: 996.0
Ogólnie dosyć lekkie rozpiski. Średnia magia, po 1 scrollu, strzelanie też nie wymaksowane.
Trochę nietypowych wyborów, jak LSG, Dragon Slayer ze Smitingiem (D6 ran), Spearmeni, Katapki bez Penetrating. Z drugiej strony Centigory, kloc Orków i ogólnie nieprzesadnie silny sojusz BC&OG.
Dobro wygrywa rzut i wybiera zaczynanie. Uznaliśmy, że 2 balisty i 2 katapulty to na tyle dużo, że warto skorzystać z rozpoczęcia. Jednocześnie doszliśmy do wniosku, że strony nie są jakoś mocno różne, żeby ta decyzja była tak ważna.
Dobro, skupia się na środku stołu. Naprzeciw lasu ustawiamy Lionów i Dragon Slayera (który ma chronić ich flankę i bronić przesmyku między lasem a krawędzią. Z tyłu trzymamy maszyny i chroniących ich Warriorów, LSG i Spearelfy z Kowbojem. Na prawo od środka Dragon Princes (szybko będą mogli skorzystać ze swojej umiejętności biegania przez las) i Longbeardzi z Thane’em. Na samym końcu (najbardziej wysunięci) Swordmasterzy, chroniący prawą flankę i RBT-ę.
Naprzeciwko, rozrzucone siły wroga. Szamani blisko domku. Monstery też w jego okolicach schowane.
Z drugiej strony stołu piechoty Orkowa i Goblińska, Centigory i Minotaury.
Wszystko to rozdzielone Ungorami, Terror Boyzami i Ungorami.
3 oddziały Ungorów idą do Ambusha.
Czary:
HE zdecydowały się na Lore of Fire, ale rzut mieliśmy absolutnie kiepski i dostaliśmy: Fire Ball, Flaming Sword of Rhuin, Burning Head, Wall of Fire.
U Bestii:
Shadow – Steed of Shadows i Creeping Death
Death – Dark Hand of Death i Steal Soul
U Orków:
Fist of Gork i Eadbutt
Co myślicie o rozpiskach i wystawieniu? Czy dobro sensownie wybrało rozpoczęcie?
Jak będzie Waszym zdaniem przebiegać bitwa?
Już niedługo 1 tura!!!
Ostatnio zmieniony 28 lut 2010, o 23:17 przez JaceK, łącznie zmieniany 3 razy.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Hehe bardzo fajny patent wymyśliliście.
Moja opinia: Rozpy lajtowe, w w sumie spoko. Tylko branie Samego arcy bez Boh mija się z celem bo i tak się nie przebije magia.
Dobrym wyborem było zaczynanie, strona i tak by różnicy raczej nie zrobiła.
Zla nie komentuje bo Kibicuje Dobru a poza tym się nie znam na tych armiach
Jedno zastrzeżenie mam
Moja opinia: Rozpy lajtowe, w w sumie spoko. Tylko branie Samego arcy bez Boh mija się z celem bo i tak się nie przebije magia.
Dobrym wyborem było zaczynanie, strona i tak by różnicy raczej nie zrobiła.
Zla nie komentuje bo Kibicuje Dobru a poza tym się nie znam na tych armiach
Jedno zastrzeżenie mam
w rozpie He mają seerstaff czyli wybieranie czarówJaceK pisze:Czary:
HE zdecydowały się na Lore of Fire, ale rzut mieliśmy absolutnie kiepski i dostaliśmy: Fire Ball, Flaming Sword of Rhuin, Burning Head, Wall of Fire.
I sold my soul for rock'n roll
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
To cię usprawiedliwia
I sold my soul for rock'n roll
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4808
- Lokalizacja: Warszawa
FailJaceK pisze:Eech...pijany już trochę byłemMaster of reality pisze:w rozpie He mają seerstaff czyli wybieranie czarów
Rozpy fajne- bezciśnieniowe (jedyne co to bym tego nieszczęsnego Slayera inaczej uzbroił, bo bez ASF to są stracone pkt IMO).
Obstawiam małe zwycięstwo dla zła
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Ciekawy pomysł, ale dawajcie już tą pierwszą turę
Pomysł naprawdę ciekawy i takiego tu jeszcze nie było. No i od strony techniczno-estetycznej zapowiada się ciekawie (profesjonalna mapka, foty).
Mam pytanie o magię, jak rozwiązaliście sprawę ilości "wspólnych kostek"? Każda armia ma swoją, czy rozwiązanie jak na turniejach parowych. Podobnie jak reszta czekam z ciekawością na pierwszą turę.
Mam pytanie o magię, jak rozwiązaliście sprawę ilości "wspólnych kostek"? Każda armia ma swoją, czy rozwiązanie jak na turniejach parowych. Podobnie jak reszta czekam z ciekawością na pierwszą turę.
Generalnie patrzac na wylosowane czary moge powiedziec - w magii zadna ze stron nie poszaleje
1 tura
O zmroku wojska ruszyły do walki. Rozgrzani wódeczką, napełnieni pizzą rzuciliśmy się dziko do walki...no może nie tak dziko
Zaczęło dobro.
Postanowiliśmy wypchnąć do przodu tylko skromną część armii, która zajmie wroga, a reszcie naszych sił pozwoli prowadzić ostrzał bezpiecznie i z daleka.
White Lioni z Arcymagiem ulokowali się bezpiecznie w lesie. Tuż obok nich usadowił się samotny Slayer, broniąc przesmyku i elfich zadków.
Ten marsz wprowadził też Maga w zasięg czarów.
Patrolujący lewą flankę Orzeł został wysłany na szybki zwiad w okolice domostw, aby w miarę możliwości spowolnić przemarsz wrogich wojsk.
Z drugiej flanki, do przodu wysłani zostali dzielni Książęta z Caledoru, którzy wykorzystali magiczne właściwości swojego sztandaru, wybierając w miarę bezpieczne pozycje w lesie.
Tuż przed nimi zaczaił się drugi z Wielkich Orłów, polujący na stojącą nieopodal balistę goblińską.
Reszta armii wykonała drobne korekty ruchu. Zaś Długobrodzi ze śpiewem na ustach pomaszerowali do przodu.
W fazie magii Arcymag zdołał zabić 2 Ungorów oraz raptem 1 Error Boyza. Zaś rzucony z 5 kości Wall of Fire (również na Uczników) wywołał taki przestrach w obozie wroga, że shamani na 3 głosy odczytali Zwój Rozproszenia. Dobra nasza!
W fazie strzelania też nieźle.
Co prawda prawa katapulta omija swój cel - Minotaury, ale nieznacznie i wiemy już, że obliczenia naszych inżynierów były słuszne.
Na lewej flance, skała celnie spada pomiędzy Jeźdców na Wilkach, a Harpie, zabijając 2 gobliny (wywołując w ich szeregach panikę i wysyłając daleko poza obszar bitwy) i również 2 bestie.
Balisty pozbawiają życia 3 skacowanych Centigorów (poprzednia noc była dla nich zdecydowanie zbyt długa), jednak pijatyka chyba osłabiła im umysły i nie reagują na te straty w żaden sposób.
Początek bitwy dla Zła nie był wymarzony, nie był nawet trochę udany. Można powiedzieć nawet, że był zupełnie zły. Najpierw rzuty na Ambush i wychodzi tylko jeden z zaczajonych oddziałów, ale to Dobro decyduje gdzie (oczywiście wskazujemy na krawędź naszych przeciwników).
Zaraz potem Animozje – goblińska piechota pokłóciła się o kawałek złotka, zwanego również sreberkiem (a jak powszechnie wiadomo produkowanego z aluminium), podobnie ważkie kwestie zatrzymały prawych Jeźdźców na Wilkach. Jednocześnie Terror Boyzom tak spieszno było do bitki, że pobiegli dodatkowe 6” naprzód. Uff…
Prawa flanka ustawiła się defensywnie, Minotaury cofnęły, Orki ustawiły na ich flance, Centigory rzuciły jako przynęta, naprzód.
Na lewej flance, domek stał się przytułkiem dla herosów sprzed lat. Ciepłą strawę i dach nad głową, znalazł tam emerytowany Beastlord i 2 pożal się boże shamanów, w otoczeniu wiernej drużyny Ungorów.
Jabberwocky wyleciał przed dom, wystawiając się tym samym na częściowy ostrzał.
Po chwili zaczęła się magia…i pech wrócił.
Najpierw orkowy Shaman, w przypływie energii, pogubił się w zawiłościach swojego czaru i zranił się, kończąc swoją turę. Następnie rozpraszamy z łatwością pocisk kierowany w Lwy, by za moment znów zobaczyć feerię wybuchów po stronie magów Zła. Tym razem obyło się bez ran, ale za to zakończyło do reszty tę nieudaną fazę.
W fazie strzelania, kamień niefortunnie spada Cygorowi na stopę i zadaje mu w ten sposób 1 ranę.
No i Domm Diver... wybuchł w swoim pierwszym strzale
Uff….
No...ale nie mogło być aż tak źle
Aura of Madness rozniosła w pył Orła, a 1 bolec ustrzelił 2 Lionów.
Na pocieszenie
I jak wygląda to teraz?
Czy nasze pierwsze ruchy były udane? Jak teraz oceniacie szanse drużyn?
O zmroku wojska ruszyły do walki. Rozgrzani wódeczką, napełnieni pizzą rzuciliśmy się dziko do walki...no może nie tak dziko
Zaczęło dobro.
Postanowiliśmy wypchnąć do przodu tylko skromną część armii, która zajmie wroga, a reszcie naszych sił pozwoli prowadzić ostrzał bezpiecznie i z daleka.
White Lioni z Arcymagiem ulokowali się bezpiecznie w lesie. Tuż obok nich usadowił się samotny Slayer, broniąc przesmyku i elfich zadków.
Ten marsz wprowadził też Maga w zasięg czarów.
Patrolujący lewą flankę Orzeł został wysłany na szybki zwiad w okolice domostw, aby w miarę możliwości spowolnić przemarsz wrogich wojsk.
Z drugiej flanki, do przodu wysłani zostali dzielni Książęta z Caledoru, którzy wykorzystali magiczne właściwości swojego sztandaru, wybierając w miarę bezpieczne pozycje w lesie.
Tuż przed nimi zaczaił się drugi z Wielkich Orłów, polujący na stojącą nieopodal balistę goblińską.
Reszta armii wykonała drobne korekty ruchu. Zaś Długobrodzi ze śpiewem na ustach pomaszerowali do przodu.
W fazie magii Arcymag zdołał zabić 2 Ungorów oraz raptem 1 Error Boyza. Zaś rzucony z 5 kości Wall of Fire (również na Uczników) wywołał taki przestrach w obozie wroga, że shamani na 3 głosy odczytali Zwój Rozproszenia. Dobra nasza!
W fazie strzelania też nieźle.
Co prawda prawa katapulta omija swój cel - Minotaury, ale nieznacznie i wiemy już, że obliczenia naszych inżynierów były słuszne.
Na lewej flance, skała celnie spada pomiędzy Jeźdców na Wilkach, a Harpie, zabijając 2 gobliny (wywołując w ich szeregach panikę i wysyłając daleko poza obszar bitwy) i również 2 bestie.
Balisty pozbawiają życia 3 skacowanych Centigorów (poprzednia noc była dla nich zdecydowanie zbyt długa), jednak pijatyka chyba osłabiła im umysły i nie reagują na te straty w żaden sposób.
Początek bitwy dla Zła nie był wymarzony, nie był nawet trochę udany. Można powiedzieć nawet, że był zupełnie zły. Najpierw rzuty na Ambush i wychodzi tylko jeden z zaczajonych oddziałów, ale to Dobro decyduje gdzie (oczywiście wskazujemy na krawędź naszych przeciwników).
Zaraz potem Animozje – goblińska piechota pokłóciła się o kawałek złotka, zwanego również sreberkiem (a jak powszechnie wiadomo produkowanego z aluminium), podobnie ważkie kwestie zatrzymały prawych Jeźdźców na Wilkach. Jednocześnie Terror Boyzom tak spieszno było do bitki, że pobiegli dodatkowe 6” naprzód. Uff…
Prawa flanka ustawiła się defensywnie, Minotaury cofnęły, Orki ustawiły na ich flance, Centigory rzuciły jako przynęta, naprzód.
Na lewej flance, domek stał się przytułkiem dla herosów sprzed lat. Ciepłą strawę i dach nad głową, znalazł tam emerytowany Beastlord i 2 pożal się boże shamanów, w otoczeniu wiernej drużyny Ungorów.
Jabberwocky wyleciał przed dom, wystawiając się tym samym na częściowy ostrzał.
Po chwili zaczęła się magia…i pech wrócił.
Najpierw orkowy Shaman, w przypływie energii, pogubił się w zawiłościach swojego czaru i zranił się, kończąc swoją turę. Następnie rozpraszamy z łatwością pocisk kierowany w Lwy, by za moment znów zobaczyć feerię wybuchów po stronie magów Zła. Tym razem obyło się bez ran, ale za to zakończyło do reszty tę nieudaną fazę.
W fazie strzelania, kamień niefortunnie spada Cygorowi na stopę i zadaje mu w ten sposób 1 ranę.
No i Domm Diver... wybuchł w swoim pierwszym strzale
Uff….
No...ale nie mogło być aż tak źle
Aura of Madness rozniosła w pył Orła, a 1 bolec ustrzelił 2 Lionów.
Na pocieszenie
I jak wygląda to teraz?
Czy nasze pierwsze ruchy były udane? Jak teraz oceniacie szanse drużyn?
Ostatnio zmieniony 11 lut 2010, o 21:10 przez JaceK, łącznie zmieniany 1 raz.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
zło ma coraz mniejsze szanse, jeszcze z takim pechem, heh
a raport świetny
a raport świetny
to samo ptaszek
Wy uprzedziliście