Interaktywnie. WFB On-line. Nindza(O&G) vs. Fikoł(WE)
Moderator: RedScorpion
Re: Interaktywnie. WFB On-line. Nindza(O&G) vs. Fikoł(WE)
Nie ostrzelałes bo nie zdałem testu feara...
Result of the throw of dice "2d6" :
3 + 6 = 9
Dobra, to stoją i przeszkadzają.
To ruchy fanatyków.
Czorny:
Result of the throw of dice "1d12" :
1 = 1
Result of the throw of dice "2d6" :
6 + 5 = 11
Czyli 11 cali
Czerwony:
Result of the throw of dice "1d12" :
10 = 10
Result of the throw of dice "2d6" :
1 + 1 = 2
Zdechł.
I wykonuję ruch lewymi wilkami, mapka:
Rozpatrujemy trafienia fanatyka w driady.
Jasne:
Result of the throw of dice "1d6" :
6 = 6
To je ranimy od razu:
Result of the throw of dice "6d6" :
4 + 1 + 6 + 6 + 4 + 5 = 26
czyli 5 trupów.
Ciemne:
Result of the throw of dice "1d6" :
5 = 5
Result of the throw of dice "5d6" :
5 + 4 + 5 + 5 + 1 = 20
4 trupy.
Pozdejmuj posave, ój jak masz co i dopiero zacznę strzelanie.
Result of the throw of dice "2d6" :
3 + 6 = 9
Dobra, to stoją i przeszkadzają.
To ruchy fanatyków.
Czorny:
Result of the throw of dice "1d12" :
1 = 1
Result of the throw of dice "2d6" :
6 + 5 = 11
Czyli 11 cali
Czerwony:
Result of the throw of dice "1d12" :
10 = 10
Result of the throw of dice "2d6" :
1 + 1 = 2
Zdechł.
I wykonuję ruch lewymi wilkami, mapka:
Rozpatrujemy trafienia fanatyka w driady.
Jasne:
Result of the throw of dice "1d6" :
6 = 6
To je ranimy od razu:
Result of the throw of dice "6d6" :
4 + 1 + 6 + 6 + 4 + 5 = 26
czyli 5 trupów.
Ciemne:
Result of the throw of dice "1d6" :
5 = 5
Result of the throw of dice "5d6" :
5 + 4 + 5 + 5 + 1 = 20
4 trupy.
Pozdejmuj posave, ój jak masz co i dopiero zacznę strzelanie.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
Jasne Driady Ward Save
Ciemne Driady
---------------------
3 jasne i 2 Ciemne Driady nie żyją
Ponieważ nie ma minimum cala odległości między fanatykiem a Treekinami i Driadami wbijasz się również w Treekinów i kończycz ruch Fanatyka cal za nimi
3 nie żyjąWard 5+
Result of the throw of dice "5d6" :
6 + 1 + 5 + 4 + 4 = 20
Ciemne Driady
2 nie żyją,Ward 5+
Result of the throw of dice "4d6" :
4 + 4 + 5 + 6 = 19
---------------------
3 jasne i 2 Ciemne Driady nie żyją
Ponieważ nie ma minimum cala odległości między fanatykiem a Treekinami i Driadami wbijasz się również w Treekinów i kończycz ruch Fanatyka cal za nimi
Oznacza to, że Fanatyk przechodzi również przez Treekiny i kończy ruch cal za nimi. Z resztą miałem identyczną akcję na EEGT, gdzie fanole Blessa przeszły mi przez pół armii bo za mało miejsca pomiędzy unitami zostawiłem... If ever Fanatic's move would end in the middle of a unit, then he automatically bounces through it - place the Fanatic model 1" beyond the unit, in the direction he was moving
Furion gdzieś kiedyś pisze:Podejrzewam, że większość nie wie co to jest, więc śpieszę udzielić odpowiedzi.
Lorenzo to skrypt umożliwiający grę w WFB w Internecie. Najprościej będzie jak wejdziecie w link, zalogujecie się na login/pass Test / Test i zobaczycie sami (prawy górny róg, napis "Fight Alone") Należy pamiętać że wielkość liter ma znaczenie.
Na początku wygląda strasznie, jednak grywalność jest megadobra. Całość ogarnia się w 10 minut. Rozgrywka jest identyczna jak w WFB. Ruszasz jednostki, rzucasz kostkami, etc.
Zalety Lorenzo:
- grasz z żywym przeciwnikiem
- zarejestrowanych jest tam wielu Amerykanów, więc nie ma najmniejszego problemu znaleźć przeciwnika o dowolnej porze dnia i nocy
- Szlifujemy angielski
- można zagrać ze mną ;] ;p
Wady:
- rozgrywka trwa dłużej niż w rzeczywistości z powodu lagów i pisania. Przewidywany czas bitwy na 2250 to 3h, czyli o 30 min dłużej niż "turniejówka"
- mimo wszystko nie są to piękne figurki.
Aby móc grać w pełnym wymiarze, należy zapłacić 5 euro. Wpłata jest jednorazowa i idzie na koszty utrzymania serweru. IMHO przelicznik jakość / cena jest bardzo dobry.
Link:
http://lwhfb.lorenzonuvoletta.com/
I na koniec kilka uwag, gdyby ktoś zdecydował się zagrać:
- Należy spodziewać się, że wszyscy gracze nie-Polacy używają terenów podręcznikowych (w skrócie: górki blokują LIne of Sight WSZYSTKIM - nawet LT)
- Oczywiście nikt, oprócz Polaków, nie będzie chciał grać na Balancing Patch. Wielu z kolei zgodzi się na grę na ograniczenia ETC (European Team Championships) dla leniwych link tutaj:
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 18&t=54054
- Swoją drogą stoły też polecam te z ETC
- Poziom graczy oceniam na przeciętno-dobry
pozdrawiam i do zobaczenia na Lorenzo!
Furion
panowie szacunekFikol pisze:Niestety nie gray tak jak Furion zapodał tylko beszczelnie w Paincie oraz w GIMPie - darmowy programik. grunt to pamietac ze 10 pixeli to 1 cal
I szybka gra zajmuje tydzień, .... długa kilka miesięcy
ale czy to nie przerost formy nad treścią?
dużego wyboru nie mam, turnieje trwają za długo, po pracy jestem wykończony i jak ostatnio grałęm to nie byłem w stanie po grze punktow zliczyć a w weekend czesto słabo z czasem... poza tym w ten sposob można kminić do woli bo nie ma presji czasu, można grać innymi armiami, jednostkami ktorych sie nie ma itd
a co to za różnica?zielonatrawa pisze:a co z szarżami jeśli znane są odległości?
tak jest bardziej taktycznie
Ja wiedziałem, że to nie jest Lorenzo. Proponuję Wam tylko rozwiązanie lepszeFikol pisze:Niestety nie gray tak jak Furion zapodał tylko beszczelnie w Paincie oraz w GIMPie - darmowy programik. grunt to pamietac ze 10 pixeli to 1 cal
I szybka gra zajmuje tydzień, .... długa kilka miesięcy
Dobra, to ja się wbiję też w Treekiny. (Fanatyka przesunę jak będę ładował mapkę na koniec tury)
Result of the throw of dice "1d6" :
5 = 5
5 hitów z siłą 5.
Result of the throw of dice "5d6" :
4 + 4 + 5 + 1 + 6 = 20
To będą 4 tak? Chyba nie ma T6
To zaczniemy w takim razie turę magii:
NG Great Shaman. Stopa Gorka na 4 swoich kościach na Twoich WW.
Result of the throw of dice "4d6" :
6 + 6 + 3 + 5 = 20
IFka oO
Czyli automatycznie wyszło. D6 Hitów z siłą 6, od razu na nich rzucę:
Result of the throw of dice "1d6" :
5 = 5
Result of the throw of dice "5d6" :
4 + 3 + 5 + 1 + 2 = 15
Na 2+ to 4 trupy będą zdaje się.
I nic więcej nie robię, nie ma chyba po co
To jeszcze rozegram turę strzelania, ale do tego najpierw zdejmij trupy, może się okazać, że coś się dla mnie zmieni.
Result of the throw of dice "1d6" :
5 = 5
5 hitów z siłą 5.
Result of the throw of dice "5d6" :
4 + 4 + 5 + 1 + 6 = 20
To będą 4 tak? Chyba nie ma T6
To zaczniemy w takim razie turę magii:
NG Great Shaman. Stopa Gorka na 4 swoich kościach na Twoich WW.
Result of the throw of dice "4d6" :
6 + 6 + 3 + 5 = 20
IFka oO
Czyli automatycznie wyszło. D6 Hitów z siłą 6, od razu na nich rzucę:
Result of the throw of dice "1d6" :
5 = 5
Result of the throw of dice "5d6" :
4 + 3 + 5 + 1 + 2 = 15
Na 2+ to 4 trupy będą zdaje się.
I nic więcej nie robię, nie ma chyba po co
To jeszcze rozegram turę strzelania, ale do tego najpierw zdejmij trupy, może się okazać, że coś się dla mnie zmieni.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
Deklaracje katapult. Będę mierzył od czubków maszyn.
Doom Diver na górce 19 cali w czorne driady, dokładnie w kierunku tej drugiej od prawej strony.
Doom Diver z tyłu 24 cale w pierwszą zieloną driadę od prawej (te koło treekinów)
Rock Lobber obok 23 cale w ten sam punkt.
To mierzymy:
Doom Diver na górce zacentrował w ten punkt.
Doom Diver z tyłu przestrzelił cal za driadą która była celem.
Rock Lobber także zacentrował.
Teraz znoszenie:
Doom Diver na górce: od 13 do 18 hit. Reszta jak na wskazówkach zegara.
Result of the throw of dice "1d18" :
2 = 2
Czyli na północny wschód.
Ile?
Result of the throw of dice "1d6" :
3 = 3
6cali.
Wylądował za jasnymi treekinami.
D3 ile mogę przekierować?
Result of the throw of dice "1d3" :
3 = 3
To w środkowego jasnego Treekina proszę.
Result of the throw of dice "1d6" :
6 = 6
6hitów z S5 w oddział. ASv-3.
Result of the throw of dice "6d6" :
3 + 3 + 5 + 6 + 1 + 2 = 20
2Wo.
Dalej. Doom Diver z tyłu, ten który przeszacował.
Result of the throw of dice "1d18" :
1 = 1
Result of the throw of dice "1d6" :
5 = 5
10 cali, hen dalekooo. Plask. Nie ma co przekierowywać nawet.
Lobber:
Result of the throw of dice "1d18" :
9 = 9
Czyli równo na zachód.
Result of the throw of dice "1d6" :
6 = 6
Missfire.
Efekt:
Result of the throw of dice "1d6" :
2 = 2
Nic złego się nie stało.
Podsumowując z zasięgowych nabiłem tylko 2 rany na całych treekinach. Ble.
Dalej... 2 bolce w środku widza Twojego Waywatchera na skraju lasu. Strzelają więc w ten oddział.
Na 4+. Bliski zasięg, skirmisz, las, więc na 6kach.
Result of the throw of dice "1d6" :
2 = 2
Nie założyli cięciwy.
Drugi będzie miał daleki zasięg, więc na 7kach.
Result of the throw of dice "1d6" :
6 = 6
Result of the throw of dice "1d6" :
4 = 4
Trafił!
Result of the throw of dice "1d6" :
6 = 6
I zawoundował.
Wilki po lewej strzelają w Glade Ridersów.
BS3, daleki zasięg. Na 5+
Result of the throw of dice "4d6" :
1 + 1 + 4 + 2 = 8
Nic.
Wilki po prawej mogą strzelać jak nie zdali feara? Jeśli tak to rozpatrzę. O ile się nie mylę wszyscy nadal na dalekim.
Result of the throw of dice "5d6" :
3 + 6 + 5 + 3 + 2 = 19
2 trafienia.
Result of the throw of dice "2d6" :
4 + 2 = 6
1 rana.
Podsumowując turę strzelania:
2 rany na jasnych treekinach.
1 rana na WW
1 rana na Glade Riders po prawej.
Doom Diver na górce 19 cali w czorne driady, dokładnie w kierunku tej drugiej od prawej strony.
Doom Diver z tyłu 24 cale w pierwszą zieloną driadę od prawej (te koło treekinów)
Rock Lobber obok 23 cale w ten sam punkt.
To mierzymy:
Doom Diver na górce zacentrował w ten punkt.
Doom Diver z tyłu przestrzelił cal za driadą która była celem.
Rock Lobber także zacentrował.
Teraz znoszenie:
Doom Diver na górce: od 13 do 18 hit. Reszta jak na wskazówkach zegara.
Result of the throw of dice "1d18" :
2 = 2
Czyli na północny wschód.
Ile?
Result of the throw of dice "1d6" :
3 = 3
6cali.
Wylądował za jasnymi treekinami.
D3 ile mogę przekierować?
Result of the throw of dice "1d3" :
3 = 3
To w środkowego jasnego Treekina proszę.
Result of the throw of dice "1d6" :
6 = 6
6hitów z S5 w oddział. ASv-3.
Result of the throw of dice "6d6" :
3 + 3 + 5 + 6 + 1 + 2 = 20
2Wo.
Dalej. Doom Diver z tyłu, ten który przeszacował.
Result of the throw of dice "1d18" :
1 = 1
Result of the throw of dice "1d6" :
5 = 5
10 cali, hen dalekooo. Plask. Nie ma co przekierowywać nawet.
Lobber:
Result of the throw of dice "1d18" :
9 = 9
Czyli równo na zachód.
Result of the throw of dice "1d6" :
6 = 6
Missfire.
Efekt:
Result of the throw of dice "1d6" :
2 = 2
Nic złego się nie stało.
Podsumowując z zasięgowych nabiłem tylko 2 rany na całych treekinach. Ble.
Dalej... 2 bolce w środku widza Twojego Waywatchera na skraju lasu. Strzelają więc w ten oddział.
Na 4+. Bliski zasięg, skirmisz, las, więc na 6kach.
Result of the throw of dice "1d6" :
2 = 2
Nie założyli cięciwy.
Drugi będzie miał daleki zasięg, więc na 7kach.
Result of the throw of dice "1d6" :
6 = 6
Result of the throw of dice "1d6" :
4 = 4
Trafił!
Result of the throw of dice "1d6" :
6 = 6
I zawoundował.
Wilki po lewej strzelają w Glade Ridersów.
BS3, daleki zasięg. Na 5+
Result of the throw of dice "4d6" :
1 + 1 + 4 + 2 = 8
Nic.
Wilki po prawej mogą strzelać jak nie zdali feara? Jeśli tak to rozpatrzę. O ile się nie mylę wszyscy nadal na dalekim.
Result of the throw of dice "5d6" :
3 + 6 + 5 + 3 + 2 = 19
2 trafienia.
Result of the throw of dice "2d6" :
4 + 2 = 6
1 rana.
Podsumowując turę strzelania:
2 rany na jasnych treekinach.
1 rana na WW
1 rana na Glade Riders po prawej.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
Treekin Ward Save
Strzelajac do WW masz dodatkowy modyfikator -1 za zdolność Forest Stalkers => masz z -1 za skirmisz,las, Forest Stalkers etc. czyli nie trafiłeś
Co do wilków nie sądzę byś mógł strzelać jak nie zdałeś Fear, warto spytać kogoś na odpowiednim podforum.
Strzelasz dalej czy moja tura?
tylko jedna rana,Result of the throw of dice "2d6" :
6 + 1 = 7
Strzelajac do WW masz dodatkowy modyfikator -1 za zdolność Forest Stalkers => masz z -1 za skirmisz,las, Forest Stalkers etc. czyli nie trafiłeś
Co do wilków nie sądzę byś mógł strzelać jak nie zdałeś Fear, warto spytać kogoś na odpowiednim podforum.
Strzelasz dalej czy moja tura?
Twoja w takim razie
Uznajmy na moją niekorzyść, czyli że z fearem strzelać nie mogą.
You.
PS. Jak masz coś wielowoundowego jak te Treekiny czy Treeman to zaznaczaj kropkami, albo coś, ja na gigancie będę tak robił
Uznajmy na moją niekorzyść, czyli że z fearem strzelać nie mogą.
You.
PS. Jak masz coś wielowoundowego jak te Treekiny czy Treeman to zaznaczaj kropkami, albo coś, ja na gigancie będę tak robił
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
1. Stoją.
2.Ktorzy?? A zresztą... tak czy siak Stoję i szczelam. Tylko czy czterech czy pięciu?
2.Ktorzy?? A zresztą... tak czy siak Stoję i szczelam. Tylko czy czterech czy pięciu?
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).