Lizaki vs Chaos 3400 8ed

Niekulawy język oraz zdjęcia mile widziane!

Moderator: RedScorpion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
galahar
Mudżahedin
Posty: 230

Lizaki vs Chaos 3400 8ed

Post autor: galahar »

Slann Mage Priest @ 505
General, Battle Standard Bearer, Lore of Life
-The Focused Rumination
-The Becalming Cogitation
-cały Lore
- Mr3
Banner of Switness [15]
Cube of Darkness [40]

Saurus Oldblood @ 245
Fencer's Blades [35]
Glittering Scales [25]
Aura of Quetzl [40]


Skink Priest @ 405
lvl 2, Ancient Stegadon
Plaque of Tepok [15]

Skink Priest @ 125
lvl2
Dispell Scroll [25]

Saurus Scar veteran @ 140
la
Shield of Mirrored Pool [30]
Gold Sigil Sword [15]
Lackstone [5]


40 Saurus Warriors @ 470
FCG

10 Skink Skirmishers @ 70

10 Skink Skirmishers @ 70

22 Skink Kohort @ 242
2 Kroxigors, FCG


25 Temple Guard @ 455
FCG
Potion Of Toughness [20]

Stegadon @ 235

3 terki @ 90


Ancient Stegadon @ 275

Salamander Hunting Pack @ 75
Salamander Hunting Pack @ 75


TOTAL: 3402 (tak wiem 2 pkt za dużo, ale armia Chaosu miała też tam troszkę więcej pkt :P)

vs

dokładnie nie wiem, jak się dowiem, to poprawię rospiskę:

Chaos Sorcerer of Nurgle (czary jakieś pierdoły z Nurgla co wsysają całe oddziały :P)
Lvl4, Chariot

Chaos Sorcerer of Nurgle + książeczka z czarem z lore of Death (oczywiście wylosowane słoneczko :D).
lvl2

Chaos Sorcerer of Tzeenth (wylosowana brama i pocisk k6+1 Sk6+1 czy coś takiego)
lvl2

Chaos Champion of Khorne
Jugernout.
Jakieś przeżuty zranień czy coś.

Chaos Champion of Nurgle
jakiś przedmiot co po zranieniu sprawiał, ze ma się 2 siły i jeszcze coś do końca gry.

Ktoś tam miał book of sekret, pupet mastera (ale miskastów&IF nie było przez całą grę).

24 Chaos Warriors of Tzeentch bodajże.
FCG + Halabardy

20 Maruderów of Tzeentch
hand weapon + tarcza

20 Maruderów of Khorne
dwuraki

23 Choosen
chyba halabardy bo wylosowali +1 siły i walili łącznie z 6S.

2*5Knight

5 psów

5 maruderów z flailami (prawdopodobnie Khorna)

i chyba tyle :)


1 tura Lizardman:
Siupie do przodu. Raczej kamperskie ustawienie mimo obawy przed magią.
Slann zapodał: Throne of Vines na siebie i Shieild of Thorns na kloc 40 Saurusów . Oba te czary przeżyły do końca gry, bo Szymon jakoś nie kwapił się by je rozproszyć :) Oczywiście o Shieild of Thorns przypominałem sobie co drugą turę, więc sporo hitów przepadło, no ale trudno :P

1 tura Chaos:
Szymon też ostrożnie do przodu.
Najpierw poleciała jakaś templatka 5” co zadaje 3k6 hitów o sile 1 no AS i padł 1 Saurus.
Potem bagno (w 40 Sausurów z Oldblodem i Veteranem) co się testuje inicjatywę i potem AS, ale na szczęście rozproszyłem
Z magi poleciała obszarówka k6 hitów o sile k6. Weszła. No i raczej marne rzuty i giną pojedyncze modele. Terki dostały 1 ranę, zginęło może z 2 poganiaczy od salki i może z 3 Saurusy i paru TG.
Potem jeszcze pocisk w Salke i ta umarła.
W zasadzie tyle.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
2 tura Lizardman.
40 Saurusów szarża, ale musiałbym rzucić chyba z 9 by dojść, więc palę i człapie marne 4” :P
Magia chyba jakaś marna była bo nie pamiętam czy coś się działo :P
Ze strzelania to jedne skinki z blowpipami zastrzeliły 4 psy. Ostatni pies uciekł.
Drugie skinki z bp zastrzeliły 3 maruderów i Ci uciekli mimo, że mieli mark of Khorne :P Szymon chyba zapomniał o itp. :P
Stegadon cisnął z giant bowa i padło 3 choosenów :D
Druga salka wlazła do lasu (wypadło 6, więc las na 4+ zadawał k6 hitów z jakąś tam siłą, na szczęście rzuciłem mniej niż 4) no i zioniecie w kloc wojowników z Jugerem w środku i łup mu ranę i padło chyba z 3 czy 4 warriorów.
Ancient nie miał zasięgu jeśli się nie mylę (przez te głupie utrzymywanie 1” od swoich oddziałów nie mogłem się nim przecisnąć :P)
Kohorta coś tam rzuciła, ale z marnym skutkiem :P może padli jacyś maruderzy tylko.
Terradony samobójcza szarża w Maruderów z dwurakami i z magiem i wklepałem mu 1 ranę tracąc wszystkie terki :P
Obrazek
Obrazek
Obrazek
2 tura Chaos:
Szarża Choosenami w moich 37 Saurusów + 2 bohaterów :P
Szarża knightami w Stegadona zwykłego.
No i rydwan szarża w kohortę, ale oblał strach no i został w miejscu (dopiero potem doczytaliśmy, że strach się testuje chyba tylko w walce?). No trudno rydwan został w miejscu :P
Maruderzy się zebrali i Szymon o nich zapomniał chyba na 3 tury.

Magia jakaś lipa bo wiatry były 1,3 chyba :P Ogólnie zużyłem jeden skroll :P

Knightci poranili tam Stegadona i zabili może z 2 załogantów :P Stegadon oczywiscie nikogo nie zabił (przez całą grę stegadonami nie umiałem zabić tych rycerzy. W ostatniej turze padł chyba 1 :P).

Najpierw mój Saurus z ASF zabił chyba z 3 Choosem. Chooseni zamordowali trochę Saurusów i chyba zranili niezabijalnego Odblooda. Aspring champion zabił Czampiona Saurusów dwa razy. Potem Saursy oddali i ogólnie przegrałem, ale miałem stabborn na 9 z przerzutem z 3 kości (czy pisałem, ze uwielbiam zasadę coldblooded?).
Obrazek
Obrazek
Obrazek
3 tura Lizardman:
Znowu podchodzę kampersko.

Wiatry magii 1,1 :D Suuuuper. Ale i tak udaje się rzucić z 3 kości Slanem +3T na saurusy i leczę przy okazji Oldblooda :)

Ostatniego pieska zastrzeliły skinki.

Saurusy robią miazgę z Choosenów: zostaje 1 i Aspring champion, który nic nie wbił niezabijalnemu Oldbloodowi i sam dostał chyba tylko 1 ranę lub wcale. Chooseni uciekają na 11” ja gonie 7”

Stegadon nadal się smura z Khnightami tracąc załogę. Ale zdał na szczęście drugi raz stubborn na 6 (Slann za daleko :P).
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
3 tura Chaos:
Szarże!
Warriorsi z Jugerem w Temple Guardów :)
Rydwan w Ancient Stegadona.
Marudery Tzeentcha w Skinki z Kroxami.
Marudy stoją, bo Szymon zapomniał o nich :P
No i Knightci chyba w 10 skinków z blowpipami i wiadomo masakra :P

Magia to raczej lipka, bo dzięki odrzucaniu 6 udało się uwalić Sorcera Nurgla 4lvl i już na pierwszym czarze spalił :P
Reszta mało co tam porzucała bo zaś wiatry magii były słabe :)

Walka:
Stegadon wreszcie złamany i zagoniony.
Warriorzy sklepali trochę templi i Juger zabił raz Guardiana (nie odpaliłem potiona no trudno :P). W odwecie padło paru warriorów i zaklepałem maga Nurgla z książka :)
I ogólnie zdałem stabborn.
Marudy zatłukły paru skinków, ja zatłukłem paru marudów, ale Ci zaczeli zdawać wardy na 5+ (za parry + marka Tzeentcha) No i Kroxy skilowały chyba z czterech i dwa wardy zdane. Ogólnie stabborn zdany na 9 z 3 kości z ewentualnym przerzutem :)
Rydwan zabił parę skinków z Ancienta i nawet chyba stegiemu wklepał ranę (potem uleczyłem z udanego czaru z Lifa :P).
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
4 tura Lizardman:
Reform na saurusach i szarża w marudów.
Salka szarżuje w rydwan od boku i ginie chyba jakiś poganiacz, bo go las pożarł :P

Z magii wskrzesiłęm chyba z 8 Templi i chyba tyla. No i chyba weszły przerzuty jedynek z Hevena w Kohortę :)

Walka:
Saurusy zaklepały z 8-9 marudów i dostały coś w odwecie i marudy ustały na 1,1.
Temple dostały mało ran i 15 ataków zdziesiątkowało warriorów (padło chyba z 7). No i Juger ponownie zaklepał wskrzeszonego czampiona i potem uciekł z ostatnim warriorem :). Temple zatrzymały się na obelisku.

Skinki nadal klepały się z Marudami Tzeentcha bez jakiś sukcesów (no oprócz mnóstwa zdanych wardów :P).
Warriorzy z Rydwanu zaklepali Salkę (3 rany wklepane i zero przeniesionych na poganiaczy :( )
Stegadon splewił, bo rydwan nadal ma 0 ran wklepane :/
Obrazek
Obrazek
4 tura Chaos:
Knightci palą szarżę w Engine (brakło 1 oczka). Drudzy wpadają w Ancienta od boku (1 knight rozbił się o las i potem las próbował ich pożreć, ale nic nie wklepał :D:D).
Obrazek
Hero + ostatni choosen szarża w Saurusy.
Juger i warrior się nie zebrali i dobiegli do krawędzi :)

Magia:
Hmm chyba rozproszyłem wszystko co kluczowe + zużyłem Cuba (oczywiście magia na 4+ się nie skończyła :P). Potem chyba Brama weszła (OMG!) no, ale na szczęście tylko 7 hitów z S6 w saurusy :P

Walka:
Marudy z dwurakami (uciekli potem za planszę) złamani a Choosen i Hero ustali.
Skinki z drugimi Marudami nadal się smyrają z małymi stratami :P
Stegadon dostaje baty, ale stoi :)
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
5 tura Lizardman.

Temple kręcą się w miejscu, bo nie wiem gdzie nimi iść (Knighci mnie coś okrążyli i stanowili jakieś tam zagrożenie).

Engine próbuje flarę w Chosena i Herosa, ale rzucam 3” na zasięg :/
Z magii wchodzi +3T w sauruski i chyba paru tam wskrzesiłem. Nie pamiętam już dokładnie.

Walka:
Chosen i Hero umierają.
Skinki z Kroxami chyba złamały w końcu marudów i ich zagonili :)
Knighci chyba zostawiają Ancienta na 2hp.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

5 tura Chaos:
Juger i warrior się zbierają.
Sorcer 4lvl samobójcza szarża w Saurusy. No może nie aż taka samobójcza, ale to za chwilkę.
Knighci w końcu dopadają Engina od tyłu :)


Magia:
Wchodzi jakieś tam bagno w Saurusy (hmm nie wiem w końcu czy można rzucać czary w walki w której się jest, no ale ok :P) no i testuję 21 razy inicjatywę Saurusami i 4 zdane + 7 armour sejwów nie zdanych, więc 10 saurusów wciągło jakieś bagno Nurglowe czy coś :P. Herosi na szczęście zdali obaj inicjatywę (uffffffffffffff! :D:D:D). Potem jeszcze coś tam weszło (chyba template 5” 3k6 S1 no AS), ale raczej lipka :)

Walka:
Ancient w końcu umarł, zadawszy przez całą grę 1 ranę w rydwan i nie zabijając, żadnego knighta.
Sorcer 4lvl dostał 2 rany i uciekł za stół... przejeżdżając przez Jugera i warriora, ale z impaktów umarł tylko warrior :P:P

Engian walczy z knightami, ginie chyba cała załoga + Skink przeżył (dostal ranę chyba tylko z magii z tego templata). Szymon jakoś bał się zadeklarować wszystkie ataki w maga, by go kilnąć.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
6 tura Lizardman:
Skinki reform i szarża w Rydwan.
Temple ustawiają się na przyjęcie szarży Knightów.
Saurusy szarża w Jugera, ale palą :P

Magia:
Slann zapodał chyba +3T w Engina i uleczył Priesta i Ancient Stedzia i regene na Kohorte + wskrzeszanko (chyba z 8 typa).

Walka:
Rydwan dostał 2 rany i chyba uciekł, skinki nie goniły.
Flara z engina odpalona i rycerz jeden zjarany.
W odwecie Priest dostaje owned.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
6 tura Chaos:
Szymon robi jakiś desperackie szarże.
Juger wpada w Saurusy, ale pada w chellengu z niezabijalnym Oldbloodem :)
Marudy (o których przypomniał sobie Szymon) chyba dorwały mojego priesta z buta, ale go nie zabili, ale ten uciekł i go zagonili i reform na koniec.
Knigtci wpadają w templi i umierają powoli.
Knightci walczą do końca gry z Enginem i chyba zostaje ich tam dwóch na koniec (w końcu nie zdali te swoje kosmiczne AS) :)

Potem chyba jeszcze zagraliśmy 7 turę (bo nie liczyliśmy ile było). Kohorta wpadła 2 knightomw plecki i na współe z templami ich dobili. Potem rydwan wpadł w kohortę (z regeną) od boku i umarł. Dwa marudy wpadły w templi i tez umarły. No i 2 knightów nadal się klepało z Enginem :P I po tej 7 turze już zrezygnowaliśmy, bo czasu nie było (graliśmy coś od 14 do chyba 19:30) :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Magii nie ma bo nie ma magów :)

Ogólnie to chyba wygrałem :)

Temple Guardzi i Slann z life niszczy system :P

AwangardowyKaloryfer
Wałkarz
Posty: 88
Lokalizacja: Dęblin woj. Lubelskie

Post autor: AwangardowyKaloryfer »

Nieźle opisana bitwa lecz teksty typu: "to chyba rozwaliło kilka tych", "paru takich padło'' albo ''jakiś tam czar i coś chyba zginęło'' są za mało zdecydowane, powinieneś był to nieco jaśniej opisać bo w końcu tam byłeś, nie? :wink:

Zdjęcia nieco poszerzają forum lecz mi to nie przeszkadza. Widać, że nastrój bitwy był luźny i przyjemny, grało się zapewne fajnie. Oddział saurusów potężnie się prezentował i miał dużą siłę, sam lubię wystawiać duże oddziały lecz trzeba na nie szczególnie uważać (a nie palić nimi szarże :wink: )
http://www.demland.info/dem/
Potężna dawka całkiem sporych ilości psów naraz (to wcale nie reklama)

Awatar użytkownika
galahar
Mudżahedin
Posty: 230

Post autor: galahar »

Sorry za te opisy, ale graliśmy około 6h i nie wszystko pamiętam. Niektóre rzeczy są pomieszane, ale ogólnie się wydarzyły, więc trzeba nieco do zdjęć dopasować, bo zdjęcia nie kłamią :)

Kloc 40 saurusów był wyczesany, ale głównie dlatego, że siedział w nim oldblood z -2 do hit i WS10 no i Veteran z ASF i dodatkowo w najważniejszych momentach miałem +3T z life ;)

No i atmosfery kompletnie for fun i sporo błędów (możliwe nawet wałki), bo graliśmy pierwszy raz na 8ed ;)

Awatar użytkownika
Gniewko
Masakrator
Posty: 2320
Lokalizacja: czasem Bielitz, czasem Breslau

Post autor: Gniewko »

Fajnie, że każdą zmianę na polu bitwy udokumentowałeś osobną fotką. Tylko zmniejsz je następnym razem do ludzkiego formatu. Sama bitwa opisana tak jakby od niechcenia, mnóstwo uogólnień, które nic nie mówią.

I mam kilka zastrzeżeń co do samej gry:

- czy Ancient Stegadon liczy się jako bohater? jeśli nie to nie mogłeś go leczyć
- Rebirth wskrzesza maksymalnie 7 kolesi (D6+1), a chyba dwa razy napisałeś że wskrzesiłeś ośmiu
- o ile pamiętam dobrze, to w tej edycji uciekający rydwan nie zadaje impactów
- w life nie ma zaklęcia dającego +3T

Tak czy inaczej gratuluję wygranej.
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.

Awatar użytkownika
galahar
Mudżahedin
Posty: 230

Post autor: galahar »

Gniewko pisze:- czy Ancient Stegadon liczy się jako bohater? jeśli nie to nie mogłeś go leczyć
W opise Lifa jest napisane, że za każdy udany czar mozna wyleczyć maga lub dowolny model w 12" więc Stegadon się łapie?
Gniewko pisze:- Rebirth wskrzesza maksymalnie 7 kolesi (D6+1), a chyba dwa razy napisałeś że wskrzesiłeś ośmiu
Racja tu zwałowałem, ale na szczęście nie miało to wpływu na grę :)
Gniewko pisze:- o ile pamiętam dobrze, to w tej edycji uciekający rydwan nie zadaje impactów
Możliwe, graliśmy tak jakby na 7ed+zmiany, które ktos opisał tutaj na forum. Podręcnzika niestety nie przestudiowaliśmy jeszcze, ale jak już wspomniałem to nasza 1 gra, wiec tam wałków to pewnie z milion jest :D
Gniewko pisze:- w life nie ma zaklęcia dającego +3T
Jest czar +2T i jak jest odpalone zaklęcie nr 3 z life to ten czar daje +3T (tak przynajmniej jest w opisie z którego korzystaliśmy).

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

gratki za chęci do napisania raportu,
szkoda tylko, że tak dużo błędów w zasadach robiliście :( , obraz samej gry jest przez to lekko zamazany.


a zboostowany czar z lifa daje +4 T :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Gniewko
Masakrator
Posty: 2320
Lokalizacja: czasem Bielitz, czasem Breslau

Post autor: Gniewko »

W opisie lifa jest, że przy każdym udanym rzuceniu mag lub postać (hero albo lord) w 12 calach odzyskują ranę.
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.

Awatar użytkownika
galahar
Mudżahedin
Posty: 230

Post autor: galahar »

Gniewko pisze:W opisie lifa jest, że przy każdym udanym rzuceniu mag lub postać (hero albo lord) w 12 calach odzyskują ranę.
Kurde albo ja źle czytam, albo jest napisane: When a spell from the lore of life is successfully cast, the Wizard (or another fiendly model) withing 12" blabla, gdzie tu jest napisane, ze musi to być postać?

A tak btw, jak widzicie wałka to błagam napiszcie co źle, to się poprawimy z kumplem :D

Awatar użytkownika
Gniewko
Masakrator
Posty: 2320
Lokalizacja: czasem Bielitz, czasem Breslau

Post autor: Gniewko »

To może ja coś knocę, nie mam podręcznika przed oczami :)
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Knocisz. Ale ja też myślałem, że można leczyc tylko postać :)

Raport fajny no i plus za zdjęcia. Ja też zawsze chce robić, ale potem oczywiście zapominam :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
jamakot
Wodzirej
Posty: 688
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jamakot »

bardzo fajnie sie czytało + duzo zdjęc (to lubię)
]arrrr

Awatar użytkownika
Ghaz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131

Post autor: Ghaz »

Sorry ze nie zacytuje Cie dokladnie ale dlugi (i fajny) raport wiec w pracy siedzac nie chce mi sie szukac dokladnie, lecz napisales iz w pewnym momencie bodajze Choseni zdawali warda na 5+ (za parry+mark of czincz). Ward 6+ za parry jest NIESUMOWALNY z zadnym innym. Wiec mieli warda 6+.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!

Awatar użytkownika
galahar
Mudżahedin
Posty: 230

Post autor: galahar »

Z tego co się orientuję to wszystkie wardy są niesumowalne z innymi. Ale Marka Tęczy o ile wiem, nie sumuje się, ale ulepsza warda o 1 :)

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

galahar pisze:Z tego co się orientuję to wszystkie wardy są niesumowalne z innymi. Ale Marka Tęczy o ile wiem, nie sumuje się, ale ulepsza warda o 1 :)
mark cincza to jedyny "sumowalny" ward w grze :)
wiec marudy mogą mieć te 5+ warda.

a co do błędów to nie chce mi się ich wyszukiwać.. ale gdzieś tak w połowie raportu straciłem zapał do niego, bo ilość popełnionych błędów powodowała ze rozgrywka wyglądała całkiem inaczej niż powinna. Obecny wynik nie jest wynikiem gry na zasady 8 edycji, tylko jakąś waszą wariacją :D
RB trzeba przeczytać.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ghaz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131

Post autor: Ghaz »

Ward z parry o ile sie nie myle ma w opisie ze NIE MOZNA go sumowac z zadnym. Wiec dalej obstaje przy tym iz marudy nie moga miec 5+.
Zaluje ze nie mam RB przy sobie ale moze ktos wklei/przepisze dokladnie zasate warda z parry.

EDIT: Dokladniej to napisane tam chyba jest ze NIE MOZNA GO W ZADEN sposob ulepszyc.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Było wałkowane tysiąc razy. Zasada matka tęczy z AB warriorów jest w tym przypadku nadrzędna i ward tęczy kupuluje się ze wszystkim:
z wardem od mr
z parry save
z tymi nowymi przedmiotami dającymi warda na 4+
etc, etc
mark tęczy po prostu ulepsza o jeden dowolny ward
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
galahar
Mudżahedin
Posty: 230

Post autor: galahar »

Asassello pisze:a co do błędów to nie chce mi się ich wyszukiwać.. ale gdzieś tak w połowie raportu straciłem zapał do niego, bo ilość popełnionych błędów powodowała ze rozgrywka wyglądała całkiem inaczej niż powinna. Obecny wynik nie jest wynikiem gry na zasady 8 edycji, tylko jakąś waszą wariacją :D
RB trzeba przeczytać.
Będę upierdliwy :) Wymień chociaż największe, które Ci się rzuciły w oczy, plis ^^^

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Chaos Sorcerer of Nurgle + książeczka z czarem z lore of Death (oczywiście wylosowane słoneczko ).
lvl2
“Treat the bearer as a Level 1 Wizard, who may use
the Lore of Fire, Lore of Shadow or Lore of Death. He may
not attempt to channel. If he ever casts a spell with irresistible
force he must roll D6+1 rather than 2D6 on the Miscast
table.”
Q. If a Sorcerer or Sorcerer Lord purchases the Book of Secrets, do
they become a Level 1 Wizard who knows a single spell, as described
for the magic item? (p115)
A. Yes.

żyraFFa
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 144

Post autor: żyraFFa »

sam zauważyłem to dopiero niedawno, bo faq czytałem dosyć pobieżnie. W nowej rozpie już tego nie ma.
Jest moc :D

Awatar użytkownika
Matis
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3749
Lokalizacja: Puławy/Wrocław

Post autor: Matis »

AwangardowyKaloryfer pisze:Nieźle opisana bitwa lecz teksty typu: "to chyba rozwaliło kilka tych", "paru takich padło'' albo ''jakiś tam czar i coś chyba zginęło'' są za mało zdecydowane, powinieneś był to nieco jaśniej opisać bo w końcu tam byłeś, nie? :wink:

Zdjęcia nieco poszerzają forum lecz mi to nie przeszkadza. Widać, że nastrój bitwy był luźny i przyjemny, grało się zapewne fajnie. Oddział saurusów potężnie się prezentował i miał dużą siłę, sam lubię wystawiać duże oddziały lecz trzeba na nie szczególnie uważać (a nie palić nimi szarże :wink: )
Dariuszu Zobaczymy jak te twoje duże klocki poradzą sobie z moją chłopską armią 60 łuczników, 30 mocherów i jeszcze 40 chłopów z damselką, i paru knajtów dla Ld. Do tego trebek :twisted:
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów

ODPOWIEDZ