[Warheim] Kampania Wrześniowa - Krasnoludy vs Zielonoskórzy
Moderator: RedScorpion
Re: [Warheim] Kampania Wrześniowa - Krasnoludy vs Zielonoskó
Coraz bardziej podoba mi się ten Warheim, z niecierpliwością czekam na kolejne części. Mam pytanie, jak popularna jest ta gra w Polsce?
Nie znam nikogo kto w to gra a chętnie nauczyłbym się zasad i poprowadził bandę w poszukiwaniu skarbów i chwały!
Wynik mnie nie zaskoczył, ale trochę rozczarował. Nie zaskoczył bo jak wiadomo O&G w świecie Młotka to jedyna armia, która nie potrzebuje przeciwnika i jeśli ich zostawić samych na polu bitwy wytną się między sobą. Troll miał prawdziwą czarną serię, mam nadzieję, że to jego ostatnie ciężkie dni i dalej będzie tylko lepiej Rozczarował, bo po cichu liczyłem na zielonych, lubię ta nację. Figurki świetnie pomalowane.
Nie znam nikogo kto w to gra a chętnie nauczyłbym się zasad i poprowadził bandę w poszukiwaniu skarbów i chwały!
Wynik mnie nie zaskoczył, ale trochę rozczarował. Nie zaskoczył bo jak wiadomo O&G w świecie Młotka to jedyna armia, która nie potrzebuje przeciwnika i jeśli ich zostawić samych na polu bitwy wytną się między sobą. Troll miał prawdziwą czarną serię, mam nadzieję, że to jego ostatnie ciężkie dni i dalej będzie tylko lepiej Rozczarował, bo po cichu liczyłem na zielonych, lubię ta nację. Figurki świetnie pomalowane.
- Sister_of_Mercy
- Warzywo
- Posty: 12
Z tego co wiem grają w Trójmieście, Wrocławiu, Krakowie, w Warszawie. Ale o wielu graczach też nie wiemy, bo niewielu udziela się na forum. Grają głównie byli Mordheimowcy, ale coraz częściej odzywają się też gracze WFB i zupełnie nowe osoby. Do tego na dzień dzisiejszy wielu graczy Mordheim, odczuwa jakieś dziwne obawy i nie chce przesiąść się na Warheim (które oferuje znacznie więcej możliwości, na zaktualizowanej i bardziej zbalansowanej mechanice).Rizzen pisze:Coraz bardziej podoba mi się ten Warheim, z niecierpliwością czekam na kolejne części. Mam pytanie, jak popularna jest ta gra w Polsce?
Jeśli grasz w WFB, to zawsze możesz spróbować zagrać ze znajomymi. Mechanika jest bardzo podobna do tej z 7 ed WFB.Rizzen pisze:Nie znam nikogo kto w to gra a chętnie nauczyłbym się zasad i poprowadził bandę w poszukiwaniu skarbów i chwały!
Zielonoskórzy są dość nieprzewidywalni, ale w przy dobrych wiatrach to mocna kompania, która w Warheim bez strachu może rywalizować z pozostałymi drużynami. Za to ułańska szarża Inkwizytora wiele zmieniła, bo miał marne szanse na wygranie pojedynku z HersztemRizzen pisze:Wynik mnie nie zaskoczył, ale trochę rozczarował. Nie zaskoczył bo jak wiadomo O&G w świecie Młotka to jedyna armia, która nie potrzebuje przeciwnika i jeśli ich zostawić samych na polu bitwy wytną się między sobą. Troll miał prawdziwą czarną serię, mam nadzieję, że to jego ostatnie ciężkie dni i dalej będzie tylko lepiej Rozczarował, bo po cichu liczyłem na zielonych, lubię ta nację. Figurki świetnie pomalowane.
Blog|Warheim - Fantasy Skirmish
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4457
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Póki co mniej niż Mordheim ale nowych graczy przybywa. Zachęcam także do POLUBIENIA Warheim Fantasy Skirmish na FB oraz dołączenia do BLOGOSFERY oraz odwiedzenia FORUM, gdzie być może znajdziesz kogoś ze swojej okolicy. Choć jeśli grasz w WFB zagraj ze znajomymi.Rizzen pisze:Coraz bardziej podoba mi się ten Warheim, z niecierpliwością czekam na kolejne części. Mam pytanie, jak popularna jest ta gra w Polsce?
Zasady nie są skomplikowane, a jeśli grasz w WFB to nie będziesz miał problemów.Rizzen pisze:Nie znam nikogo kto w to gra a chętnie nauczyłbym się zasad i poprowadził bandę w poszukiwaniu skarbów i chwały!
Jak to mówią...Sister_of_Mercy pisze:Za to ułańska szarża Inkwizytora wiele zmieniła, bo miał marne szanse na wygranie pojedynku z Hersztem
EDIT:
Gdyby ktoś zainteresowany Warheim mieszkał w okolicach Żor (lub mógł do nich przyjechać) to zapraszam na PW.
Katowice i okolice też wchodzą w grę, tyle że Żorach mam stół i makiety.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4457
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Kompania Łowców czarownic stawiła czoła przeważającym siłom Zielonoskórych i pokonała ich. Ale czyż mogło być inaczej, skoro:
Zapraszam do lektury i komentowania!
BOHATEROWIE:
INKWIZYTOR: Rupert Tore
Punkty Doświadczenia: 23
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca, Błogosławieństwo Sigmara, Duchowny, Inkwizytor, Kapłan-wojownik, Modlitwy do Sigmara, Słuszny Gniew.
Modlitwy: Groza Sigmara.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Młot Bojowy, Miecz, Pistolet Pojedynkowy); pancerz (Hełm).
Ochrona Pancerza:
PREZBITER SIGMARA: Sigismund von Sonnenschein
Punkty Doświadczenia: 14
Umiejętności:
Zasady specjalne: Błogosławieństwo Sigmara, Duchowny, Kapłan-wojownik, Modlitwy do Sigmara, Ofiara, Słuszny Gniew.
Modlitwy: Młot Sigmara, Płomień Wiary.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Młot Bojowy, Pistolet Pojedynkowy); pancerz (Hełm, Średni Pancerz)
Ochrona Pancerza:
ŁOWCA CZAROWNIC: Vorster Pike
Punkty Doświadczenia: 10
Umiejętności:
Zasady specjalne: Spalić Wiedźmę.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz, Kusza); pancerz (Hełm)
Ochrona Pancerza:
ŁOWCA CZAROWNIC: Matthias Thulmann
Punkty Doświadczenia: 10
Umiejętności:
Zasady specjalne: Spalić Wiedźmę.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz); pancerz (Średni Pancerz, Tarcza, Hełm)
Ochrona Pancerza:
ŁOWCA CZAROWNIC: Heinrich Malz
Punkty Doświadczenia: 9
Umiejętności:
Zasady specjalne: Spalić Wiedźmę.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz); pancerz (Hełm)
Ochrona Pancerza:
STRONNICY:
ZELOTA: Kurt
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 1
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Maczuga, Proca); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
FLAGELANT: Diechl
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 1
Umiejętności:
Zasady specjalne: Fanatyk, Furia.
Ekwipunek: oręż (Cep Bojowy); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
PIES BOJOWY: Reue & Gewissen
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: -.
Ekwipunek: oręż (Broń Naturalna); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
KUPIEC: Johann Grosz
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 1
Umiejętności:
Zasady specjalne: Ekonom, Kupiec.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
Prestiż drużyny: 146
Punkty Kampanii: 6 (D: 2, G: 2, O: 2)
Skarbiec: Sztylet.
Wiara żołnierza w swego dowódcę jest jego najlepszym pancerzem i tarczą.
- Codex Imperialis
...nauczę was osłaniać się pancerzem wiary, tworzyć broń z odwagi i tarcze z przekonań. Wtedy stawicie czoła demonom ciemności i ludziom, którzy chcą być im podobni.
- Sigismund von Sonnenschein, Prezbiter Sigmara
Zapraszam do lektury i komentowania!
BOHATEROWIE:
INKWIZYTOR: Rupert Tore
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 4 4 3 3 1 4 1 8
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca, Błogosławieństwo Sigmara, Duchowny, Inkwizytor, Kapłan-wojownik, Modlitwy do Sigmara, Słuszny Gniew.
Modlitwy: Groza Sigmara.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Młot Bojowy, Miecz, Pistolet Pojedynkowy); pancerz (Hełm).
Ochrona Pancerza:
PREZBITER SIGMARA: Sigismund von Sonnenschein
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 3 3 3 1 3 1 7
Umiejętności:
Zasady specjalne: Błogosławieństwo Sigmara, Duchowny, Kapłan-wojownik, Modlitwy do Sigmara, Ofiara, Słuszny Gniew.
Modlitwy: Młot Sigmara, Płomień Wiary.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Młot Bojowy, Pistolet Pojedynkowy); pancerz (Hełm, Średni Pancerz)
Ochrona Pancerza:
ŁOWCA CZAROWNIC: Vorster Pike
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 3 3 3 1 3 1 7
Umiejętności:
Zasady specjalne: Spalić Wiedźmę.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz, Kusza); pancerz (Hełm)
Ochrona Pancerza:
ŁOWCA CZAROWNIC: Matthias Thulmann
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 3 3 3 1 3 1 7
Umiejętności:
Zasady specjalne: Spalić Wiedźmę.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz); pancerz (Średni Pancerz, Tarcza, Hełm)
Ochrona Pancerza:
ŁOWCA CZAROWNIC: Heinrich Malz
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 3 3 3 1 3 1 7
Umiejętności:
Zasady specjalne: Spalić Wiedźmę.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz); pancerz (Hełm)
Ochrona Pancerza:
STRONNICY:
ZELOTA: Kurt
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 2 2 3 3 1 3 1 7
Punkty Doświadczenia: 1
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Maczuga, Proca); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
FLAGELANT: Diechl
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 3 4 4 1 3 1 10
Punkty Doświadczenia: 1
Umiejętności:
Zasady specjalne: Fanatyk, Furia.
Ekwipunek: oręż (Cep Bojowy); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
PIES BOJOWY: Reue & Gewissen
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 3 4 4 1 3 1 10
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: -.
Ekwipunek: oręż (Broń Naturalna); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
KUPIEC: Johann Grosz
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 3 3 3 1 3 1 7
Punkty Doświadczenia: 1
Umiejętności:
Zasady specjalne: Ekonom, Kupiec.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
Prestiż drużyny: 146
Punkty Kampanii: 6 (D: 2, G: 2, O: 2)
Skarbiec: Sztylet.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2011, o 14:00 przez quidamcorvus, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak zwykle super lektura
Powiedz mi tylko, czemu psy mają cepy bojowe ?
pzdr!
Powiedz mi tylko, czemu psy mają cepy bojowe ?
pzdr!
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4457
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Hehe, już poprawiłemJagal pisze:Jak zwykle super lektura
Powiedz mi tylko, czemu psy mają cepy bojowe ?
pzdr!
- Sister_of_Mercy
- Warzywo
- Posty: 12
Witam was serdecznie!
Trochę mnie nie było ale sprawy służbowe znów wyszły na pierwszy plan. Moje Orki & Gobliny po ostatniej potyczce (pamięta ją ktoś jeszcze?) z Łowcami czarownic QC dostały solidny Łooomot!. A ograbiony Herszt przeznaczył z trudem zarobione złoto na zakup straconego ekwipunku.
Kompania wciąż prezentuje się następująco:
Miłego czytania i liczę na wasze rady i pomoc!
Niech Gork i Mork będą z wami!
BOHATEROWIE:
HERSZT: Kharr'Ghoul Żelaznyłeb
Punkty Doświadczenia: 26
Umiejętności: Ja mieć plan!.
Zasady specjalne: Dowódca; Zbrojny po Zemby.
Ekwipunek: oręż (2x Rembak, Broń Wielka); pancerz (Hełm).
Ochrona Pancerza:
SZAMAN: Wurrghu Czachogniot
Punkty Doświadczenia: 20
Umiejętności:
Czary: Czacha dymi, Piensci Gorka, Stopa Gorka, Wejrzenie Gorka.
Zasady specjalne: Mag.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Kostur, Rembak); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:
DEBEŚCIAK: Azgarr Kościochrup
Punkty Doświadczenia: 13
Umiejętności: Unik.
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:
DEBEŚCIAK: Kurgan Karkołamacz
Punkty Doświadczenia: 13
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:
STRONNICY:
TROLL RZECZNY: Buuurp Ryborzyg
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Zasady specjalne: Duży Cel; Głupota; Guuupi; Plwocina Trolla; Przepastne Trzewia; Regeneracja; Strach; Rzeczny Troll.
Ekwipunek: oręż (broń naturalna); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
GOBOS: Grzdyl Ztyłubójca & Kiełbas Obszczymur
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 3
Zasady specjalne: Rozmiar rzondzi; Za cienki w uszach.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Buława); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
GOBOS: Busk Piachempoczach
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 1
Zasady specjalne: Rozmiar rzondzi; Za cienki w uszach.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Buława); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
CHOPAK: Druk Śmierdzichuch & Mruk Parzyłapa
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 1
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
SQUIG: Piccachu & Truskaff
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 0
Zasady specjalne: No to Hooop!; Dzikie Squigi; Rozmiar rzondzi; Zwierzę.
Ekwipunek: oręż (broń naturalna); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
Prestiż drużyny: 152
Punkty Kampanii: Determinacja: 4; Gniew: 3; Odporność: 4.
Zasady Specjalne: Truciciele.
Skarbiec: 9 zk.
Trochę mnie nie było ale sprawy służbowe znów wyszły na pierwszy plan. Moje Orki & Gobliny po ostatniej potyczce (pamięta ją ktoś jeszcze?) z Łowcami czarownic QC dostały solidny Łooomot!. A ograbiony Herszt przeznaczył z trudem zarobione złoto na zakup straconego ekwipunku.
Kompania wciąż prezentuje się następująco:
Miłego czytania i liczę na wasze rady i pomoc!
Niech Gork i Mork będą z wami!
BOHATEROWIE:
HERSZT: Kharr'Ghoul Żelaznyłeb
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 5 3 4 4 1 2 1 8
Umiejętności: Ja mieć plan!.
Zasady specjalne: Dowódca; Zbrojny po Zemby.
Ekwipunek: oręż (2x Rembak, Broń Wielka); pancerz (Hełm).
Ochrona Pancerza:
SZAMAN: Wurrghu Czachogniot
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 3 3 4 1 4 1 7
Umiejętności:
Czary: Czacha dymi, Piensci Gorka, Stopa Gorka, Wejrzenie Gorka.
Zasady specjalne: Mag.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Kostur, Rembak); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:
DEBEŚCIAK: Azgarr Kościochrup
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 4 3 3 4 1 3 1 7
Umiejętności: Unik.
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:
DEBEŚCIAK: Kurgan Karkołamacz
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 4 3 3 4 2 3 1 7
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:
STRONNICY:
TROLL RZECZNY: Buuurp Ryborzyg
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
6 3 1 5 4 3 1 3 4
Punkty Doświadczenia: 0
Zasady specjalne: Duży Cel; Głupota; Guuupi; Plwocina Trolla; Przepastne Trzewia; Regeneracja; Strach; Rzeczny Troll.
Ekwipunek: oręż (broń naturalna); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
GOBOS: Grzdyl Ztyłubójca & Kiełbas Obszczymur
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 2 3 3 3 1 3 1 5
Punkty Doświadczenia: 3
Zasady specjalne: Rozmiar rzondzi; Za cienki w uszach.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Buława); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
GOBOS: Busk Piachempoczach
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 2 3 3 3 1 3 1 5
Punkty Doświadczenia: 1
Zasady specjalne: Rozmiar rzondzi; Za cienki w uszach.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Buława); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
CHOPAK: Druk Śmierdzichuch & Mruk Parzyłapa
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 3 3 4 1 2 1 7
Punkty Doświadczenia: 1
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
SQUIG: Piccachu & Truskaff
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 2 3 3 3 1 3 1 5
Punkty Doświadczenia: 0
Zasady specjalne: No to Hooop!; Dzikie Squigi; Rozmiar rzondzi; Zwierzę.
Ekwipunek: oręż (broń naturalna); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
Prestiż drużyny: 152
Punkty Kampanii: Determinacja: 4; Gniew: 3; Odporność: 4.
Zasady Specjalne: Truciciele.
Skarbiec: 9 zk.
Blog|Warheim - Fantasy Skirmish
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
To kiedy kolejne potyczki?
Sycące raporty robicie, ale przerwy są za długie :d
pzdr!
Sycące raporty robicie, ale przerwy są za długie :d
pzdr!
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4457
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Mam nadzieję, że w tym miesiącu uda się zrobić raport. Niestety ciężko zgrać grafiki, szczególnie, że SofM często wyjeżdża na delegacje.Jagal pisze:To kiedy kolejne potyczki?
Sycące raporty robicie, ale przerwy są za długie :d
pzdr!
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4457
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Jako, że niebawem, w ramach kampanii Mrocznych Cień Śmierci rozegram kilka potyczek z Mrocznymi Elfami dowodzonymi przez SofM, zwracam się z do szanownego państwa-draństwa z pytaniem. Którą z kompanii, chcielibyście zobaczyć na przeciw Mrocznych Elfów:
- Łowcy czarownic
- Zbrojni z Middenheim
- Żołnierze z Reiklandu
- Krasnoludy z Gór Krańca Świata
- Orki & Gobliny
Odpowiedzi można udzielać w komentarzach, lub w ankiecie na Azylium.
- Łowcy czarownic
- Zbrojni z Middenheim
- Żołnierze z Reiklandu
- Krasnoludy z Gór Krańca Świata
- Orki & Gobliny
Odpowiedzi można udzielać w komentarzach, lub w ankiecie na Azylium.
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2724
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Middenheimerzy ! Ewentualnie reiklandzi z dużą dozą broni palnej
Żołnierze z Reiklandu
Wisła Kraków.
- Zaklinacz Kostek
- Falubaz
- Posty: 1346
- Lokalizacja: In Stahlgewittern
Łowcy Czarownic.
Lest we forget:
ŁOWCY CZAROWNIC!!!
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
fajna gra, gdzie można zagrać
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"