Kanał Bearded Unclean 'Un

Niekulawy język oraz zdjęcia mile widziane!

Moderator: RedScorpion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Kanał Bearded Unclean 'Un

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Na początek zapraszam do obejrzenia raportów z gier na stole #1 podczas turnieju "A wysadź se maga 2" w Cafe Paradox.
Chętnie wysłucham krytyki i porad, miejcie na uwadze, że mam bardzo małe doświadczenie w grze i mogą z tego wynikać jakieś kwasiory.

Runda #2
http://www.youtube.com/watch?v=EdWt3-WRZA0

Runda #3
http://www.youtube.com/watch?v=WEQen3w8P2w

Runda #4
http://www.youtube.com/watch?v=9YUhof4HH0s

Runda #5
http://www.youtube.com/watch?v=66dn-BH-6ZY
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4288
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

Podoba mi się! Takie krótkie filmiki są bardzo przyjemne w oglądaniu. Przydałoby się zdjęcie z góry po każdej turze, ale nie jest to konieczne.

Pzdr!

Jagal
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

Świński
Wodzirej
Posty: 747

Post autor: Świński »

Zgadzam się z przedmówcą, filmiki krótkie ale treściwe. Nie wiem czy dotrwałbym do końca np. 1,5h bitwy gdyby wszystko miało być kręcone :P

Bardzo fajna inicjatywa i oby więcej takich.

Jedna rzecz do zmiany to hmm....trochę większe tempo głosu :)

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Dzieki za feedback :)
Fotki całego stołu po każdej turze to dobra myśl, wkrótce dokupię obiektyw 24mm do mojego aparatu, i wtedy wszystkie fotki będę robił tym jednym obiektywem, w tym momencie przeskakuje między dwoma aparatami, bo na Pentaxie mam szeroki kat, a na Canonie tylko wąskie.
Do tego dochodzi fakt, ze starałem sie nie przeszkadzac grającym, nie pauzowac ich działań zeby cos pstryknąc, ale w moich bitwach będę starał sie robic bardziej poglądowe fotki.

Co do tempa narracji, to przyznam ze nie mam pomysłu, a ta uwaga nie jest pierwszą...
Będe nad tym pracował.

Oprócz tego w przyszłości postaram się dawać więcej techniczno-strategicznych detali, bardziej szczegółowy opis jednostek (ekwipunek herosów, wylosowane czary).
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Świński
Wodzirej
Posty: 747

Post autor: Świński »

Może warto wciskać też mapki taktyczne ze strzałkami, problem tylko taki, że to już sporo roboty ale np. co 2 tury jedna?

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

Może powinieneś pomyśłeć nad dodadniem jakiegoś krótkiego pobitewnego komentarza graczy
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

na razie jestem zbyt "mały" zeby ktokolwiek chciał cos powiedziec do aparatu po bitwie, moze z czasem...
Ogólnie chciałbym robic od czasu do czasu takie materiały nie-bitewne z imprez, gdzie zadawałbym jakies pytania uczestnikom, ale to jest pieśń przyszłosci.

Co do strzałek, to w moich bitwach pojawią się markery ruchu, ale w bitwach które jedynie relacjonuje, to poprzestanę na zdjeciach szerokim kątem co turę i ewentualnie jakies graficzne oznaczenia.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4288
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

Bearded Unclean 'Un pisze:na razie jestem zbyt "mały" zeby ktokolwiek chciał cos powiedziec do aparatu po bitwie, moze z czasem...
A co, oni tacy wielcy?

Litości... Przecież wszystkich co grali bitwy przez Ciebie opisane znam i każdy powiedziałby na pewno kilka słów, jeśli byś poprosił. Ba! Wydaje mi się, że każdy też powiedziałby Ci co chciał w tej bitwie osiągnąć etc.
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9445
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: -Qc- »

Lipek co tak do tyłu :D To Imperium się zjada :D

Fantastyczna relacja
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Kraggo
Chuck Norris
Posty: 586

Post autor: Kraggo »

Fajnie móc się z czymś takim zapoznać. Początkowo myślałem, że będzie to jakiś materiał video z poglądowymi fotkami, ale musiałem zadowolić się pokazem slajdów, który jest zrobiony przejrzyście i taka forma również mi się podoba :)

Przedmówca wspomniał o głosie. Rzeczywiście ton narracji jest dość stoicki, krzta emocji mogłaby pomóc. Z drugiej strony zapewne "tak masz i już" :wink: Bardzo szczegółowe opisy jak dla mnie mogą okazać się zwyczajnie nużące (tym bardziej, że jest to raczej forma mikro niż makro), aktualnie jest w porządku. W toku raportu "widać", co rzuca konkretny czarodziej.

Będę wypatrywał kolejnych produkcji, powodzenia :)

Awatar użytkownika
Rilam
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Miscast - Tczew

Post autor: Rilam »

Ktoś tu ma głos jak Dem. :D

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Kiedy wiecej raportow?
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

mam materiał na 3 kolejne, z turnieju drużynowego w warszawskim Gampie, musze tylko znaleźc czas żeby to obrobic.
Postaram się dzis wieczorem wrzucic pierwszy z nich.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Słowian
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184

Post autor: Słowian »

Świetne raporty. Nie za długie a wiadomo co się dzieje, przy większych punktach się wydłużą. Czekam niecierpliwie do wieczora.
"When you're a goblin, you don't have to step forward to be a hero-everyone else just has to step back!" - Biggum Flodrot, goblin veteran

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Bitwa rundy 1, turnieju "Inkwizycja w Gampie", na stole #1.

http://www.youtube.com/watch?v=EeFhsZE8ke0
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Słowian
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184

Post autor: Słowian »

Świetne.
"When you're a goblin, you don't have to step forward to be a hero-everyone else just has to step back!" - Biggum Flodrot, goblin veteran

Wolfgar
Chuck Norris
Posty: 399

Post autor: Wolfgar »

Wszystko super tylko zdjecia z jednej perspektywy sa nudne, wczesnie bylo duzo ciekawiej. Ogolnie fajnie.

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Taki sposób robienia zdjęc juz zostanie, jest z kilku powodów lepszy.
1. daje perspektywę na cały stół, co pojawiało się w wcześniejszych sugestiach
2. pozwala łatwo zauważyć co się zmieniło na stole w ciągu tury/fazy, a chcę aby raporty na moim kanale były wartościowe pod względem taktycznym
3. moge robić fotki na niskim ISO, i nawet w tak ciemnym miejscu jak hala Gamp wyszły one dobrze naświetlone bez konieczności używania lampy
4. wywołanie zdjeć z 1 raportu zajmuje mi 15min, a nie 1,5h

Minusem takiego usytuowania statywu jest to, ze dalsza czesc stołu jest mniej widoczna, a nawet na bliższej, modele sa małe.
Na to będę brał poprawkę zajmujac miejsce po stronie stołu, gdzie dzieje się więcej.
Pokazywanie modeli i całych armii z bliska nie jest dla mnie priorytetem w raportach, będę to robił w odrębnych materiałach, ale na to przyjdzie jeszcze czas.

Z góry dziekuje za wszelkie uwagi, staram się brać pod uwagę wszelką krytyke i sugestie, i mam nadzieje, ze ten i kolejne raporty będą lepsze.

Raporty z rund #2 i 3 w trakcie przygotowania.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Wolfgar
Chuck Norris
Posty: 399

Post autor: Wolfgar »

No skoro masz takie zalozenia filmikow to spoko ja juz nic nie mowie/pisze :) rozumiem o co chodzi.

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Absolutnie nie zabraniam krytykowania tego co robię :)
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

ODPOWIEDZ