Naprzeciwko mrocznych elfów staną siły orków pod wodzą Grimgora, goblinów pod dowództwem Skarsnika oraz najemnych ogrów z samym Greasusem na czele.
12000 punktów na stronę, full open i full paint, rozpiski i wystawienie tajne. Magia 4k6, 2 wyższe na dispel, 7 tur, pole widzenia PLOS. Armie zwykłe z 8ed, elfy w EoT są trochę za mocne

Zasady punktacji mamy autorskie i wyglądają następująco:
- Każdy bohater lord +3 pts (jeśli na monsterze to jeszcze +1)
- Każdy bohater hero +1 pts
- Kurhan - Kurhan usypany przez Mroczne Elfy z czaszek wrogów próbujących wedrzeć się od Północy do Naggaroth. Najbardziej widoczne miejsce w okolicy. Po każdej turze każdego gracza (od drugiej tury) sprawdzamy czyj sztandar znajduje się na pagórku i gracz ten otrzymuje punkt (jeśli są dwa to obaj gracze otrzymują po punkcie). Jeżeli na pagórku znajduje się BSB to gracz do którego należy otrzymuje podwójny bonus.
- przewaga w liczebności modeli na koniec bitwy 1:3 (+3 pts)
- zabicie generała orków +5 pts
- zabicie generałą elfów +5 pts
- zabicie generałą ogrów +3 pts
TYLKO DLA OBROŃCÓW:
- brak oddziałów o liczebności co najmniej "15 wound" orków i ogrów i goblinów ... w deployment zone elfów +10 pts dla obrony
- elficki garnizon w wieży +3 pts
TYLKO DLA ATAKUJĄCYCH
- brak elfickiego garnizonu w obu wieżach na koniec bitwy +10 pts dla atakujących
- atakujący oddział w deployment zone przeciwnika +5 pts (obojętnie jak liczebny byle był to oddział a nie bohater - może to być nawet fanatyk, jeden squigg albo 8 gigantów)
Dodatkowo mamy cele tajne, które będziemy losować w trakcie bitwy, wyglądają następująco:
Dla elfów:
1. Zabicie Grimgora w pojedynku (+2 pts)
2. Wybicie wszystkich czarnych orków przed 5 turą (+2 pts)
3. Zabicie Greasusa w pojedynku (+2 pts)
4. Wybicie wszystkich iron guts przed 5 turą (+2 pts)
5. Zabicie wszystkich bohaterów ogrów (+3 pts)
6. Pozostanie przy życiu Crone Hellebrone (+2 pts)
7. Pozostanie przy życiu Malekitha (+2 pts)
8. Pozostanie przy życiu Morathi (+2 pts)
9. Złapanie 3 sztandarów wroga przez jedną jednostkę (nie trzeba wskazywać która ma tego dokonać) (+3 pts)
10.Złamanie i złapanie wrogiego oddziału korsarzami (+1 pts) – max 3 pts
11.Wygonienie co najmniej trzech oddziałów ze stołu (nie zniszczenie, nie dogonienie) – (+3 pts)
12.Co najmniej jeden oddział khainite (10+ wounds) w deployment zone wroga (+1 pts)
Dla orków i ogrów:
1. Zabicie Morathi z magii (+3 pts)
2. Zabicie Crone Hellebron w pojedynku (+2 pts)
3. Zabicie Malekitha w pojedynku (+3 pts)
4. Spieszenie Malekitha przed 4 turą (+2 pts)
5. Zniszczenie oddziału Black Guard przed 5 turą (+2 pts)
6. 5 x depnięcie stopą gorka we wroga (+2 pts)
7. Pozostanie przy życiu Grimgora (+2 pts)
8. Pozostanie przy życiu Greasusa (+2 pts)
9. Pozostanie przy życiu Azhaga (+2 pts)
10.Zabicie jednostki w wieży bez użycia walki wręcz (+2 pts)
11.Złapanie 3 sztandarów wroga przez jedną jednostkę (nie trzeba wskazywać która ma tego dokonać) (+3 pts)
12.Zabicie przez ogry trzech lordów przeciwnika w walce wręcz (+3 pts)
Pole bitwy wygląda tak (brakuje jeszcze jeziorka/bagna w strefie wystawienia atakujących)