2500 Chanaty Ogrów vs Szczuroludzie

Niekulawy język oraz zdjęcia mile widziane!

Moderator: RedScorpion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sorinmarkov
Chuck Norris
Posty: 525

2500 Chanaty Ogrów vs Szczuroludzie

Post autor: sorinmarkov »

Rozpiska Ogrów i Szczurów, nie będę wdawał się w szczegóły, ma być szybko :D

Ogry:
Welki Szaman Alchemii, generał, Miecze Szermierza, Zwój
Chan Chorąży, armour 1+, Płonący Sztandar, Wielka Broń i Kusza
Łowca Mamutów na Skalnym Turze, Bitewny Topór, Ikona Zaklętego Żelaza i Kusza
10x Plemienni Wojownicy, Pięści, Ciężkie Zbroje, FCG i Sztandar Dyscypliny
8x Osiłki z FCG
4x Bombardierzy z Muzykiem
1x Pożeracz
1x Szablozębny
1x Lodowy Mamut z dwiema kuszami
2x Grzmiące Działo

Szczury:
Magister na Dzwonie z Karwaszami Mocy (?) i dwoma Kamieniami Mroku
Wódz na Monstrualnym Szczurze z jakimś dziwacznym wyposażeniem
Wódz ze Sztandarem Armii
Inżynier Eteru
Skrytobójca ze wszystkimi ulepszeniami
32x Szczurza Gwardia, FCG, niosła ten Pręt Burzy, czy jakoś takoś, tutaj wlazł Inżynier
35x Szczurza Gwardia, FCG, tutaj był Wódz na szczurze
30x Mnisi Zarazy, FCG, tutaj lekki wałek, ale olaliśmy to, bo wlazł tam dzwon, skrytobójca i sztandar armii
4x Ogroszczury z dowódcą
Działo
Katapa
Abomka z ulepszeniami


Rozstawiłem się Ogrami pierwszy, żeby mieć turę więcej na ostrzał. Od środka stołu do prawej:
Bombardierzy, za nimi oba działa, Łowca na Turze, kloc ogrów z Kadrą, kot, Pożeracz i Osiłki za górką.
Rozstawienie Szczurów. Od lewej do prawej patrząc od strony Ogrów:
35 Gwardii z Wielkim Szczurem, Katapa, obok 32 Gwardii, Przed nimi Abominacja, Daleko w prawo, na przeciw mojej skarbonki kloc z Dzwonem i działo, najdalej na prawo Ogroszczury.

Tura 1. Ogry:
Kosmetyczne ruchy, wejście w zasięg strzału, czarowania, itp. Magia nie robi nic godnego uwagi. Szczur odpala Pręta, myślę sobie trudno, strzelamy tak, czy inaczej. Bombardierzy walą na 7+ w Abomkę. Kitują jej dwie rany. Działo strzela w jego armatę, nie trafia, Kusze nie robią nic. Drugie Działo trafia w Abomkę. Rani. Regeneracja nie wychodzi, 4 rany z Artlerii, Robak do piachu. Paniki zdane.

Tura 1. Szczury:
Dwie hordy Gwardii ruszają pełną parą do frontu. Horda mnichów z Dzwonem idzie do przodu w zasięgi. Ogroszczury reformują się, żeby przyjąć na klatę Osiłków. Inżynier Błyskawicą zabija jednego Bombardiera, stoją z Paniki. Magister z Błyskawicy wbija ranę na Kota. Reszta rozproszona. Działo nabija 3 rany w Mamuta, Katapulta zabija jednego Ogra ze skarbonki.

Tura 2. Ogry:
Podchodzę na 2 cale przed hordę z Inżynierem, będę blokował szarże na działa. Skarbonka ma do Dzwonu 17 Cali. Podchodzę na 15, żeby w przyszłej rundzie mieć łatwą szarżę. Pożeracz, Mamut i Tur ustawiają się na potencjalną kontrę, gdyby dzwon jednak dobiegł do Plemiennych. Osiłki stoją w miejscu. Magia wnosi tyle, że wszystko zostaje rozproszone :D Działo strzela w Wodza na Szczurze. Niewypał, ładuje w siebie jedną ranę. Drugie działo zdmuchuje Katapulte, 4 kusze i 3 Bombardierów zdejmują wspólnie 9 Szczurów i ranę na Ogroszczurze.

Tura 2. Szczury:
Szarże!!! Horda wpada w Bombardierów, Dzwon ło la Boga, dochodzi do skarbonki, wóz albo przewóz. Ogroszczury nie dochodzą do Osiłków. Bombardierzy zjedzeni, magia przyniosła szał na szczurach z Dzwonem. Po wszystkim, tracę dowódcę w pojedynku z Asasynem, dwie rany na Generale i kilka ran z oddziału. Ogólnie przegrywam o dwa i stoję. Strzelania nie ma.

Tura 3. Ogry:
Szarże!!! Kot wpada w szczurzą armatę, moje karabiny razem w Gwardię z Inżynierem, Mamut, Pożeracz i Tur odpowiednio w bok, drugi bok i front Dzwonu. Magia nic, dwie kości, zero Skupiania. Strzelania nie ma. Trafienia z uderzenia i ataki powodują to, że cały wagon z Dzwonem pęka a sam Dzwon zostaje rozczłonkowany. Działa wygrywają walkę o 8. Zaganiam Hordę z Inżynierem. Kot zjada Działo i wypada za planszę. Reorganizacje, najeżdżania itp.

Tura 3. Szczury:
Szarże!!! Ogroszczury nie dochodzą do Osiłków. Wielki Szczur wypada z klocka w Ogrze dzało. Uciekam, przekierowuje na drugie. Uciekam za stół... Szczur wystawiony bokiem do Tura. Magii i strzelania brak.

Tura 4. Ogry. Finał:
Szarże!!! Osiłki na front Ogroszczurów, Pożeracz i Mamut w bok. Łowca na Turze w bok Wodza na Szczurzej Bestii. Armata się zbiera. Trafienia z Uderzenia i Ataki Mamuta z Pożeraczem rozgramiają Ogroszczury. Łowca na Turze zadaje 5 ran z Uderzenia i zabija szczurzą bestię. Regeneracja nie pomogła. Przeciwnik poddał grę, mając 35 Ogrzej Gwardii na stole. Sprawdziliśmy, jakby sobie poradzili z Łowcą, który po najeżdżaniu ustawił się bokiem. Zadały mu jedną ranę, po czym łowca ubił 4, Tur 4 i stratował 3. Czyli moje 11 na jego jedną ranę, sztandar, szarżę na bok i dwa szeregi.


Ogólne spostrzeżenia są takie. Pierwszym celem do usunięcia była dla mnie abominacja. 3k6 ataków plus tratowanie to zbyt dużo. Aura z mamuta bezcenna. W parze z parą broni u Ogrów czy Najemników robi cuda.

Straciłem łącznie czterech Bombardierów i Działo. Miodzio :D
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk

Awatar użytkownika
Bobson
Masakrator
Posty: 2283
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bobson »

Fajnie, brawo. Niemniej abominacja nie ma stompów na ograch :)

ODPOWIEDZ