Poznań - 13.09.2008 PUCHAR MIAST [WM&H]
Poznań - 13.09.2008 PUCHAR MIAST [WM&H]
13 września 2008r - w ramach obchodów Pierwszej Rocznicy Na Polance, zapraszamy na CUBE’owy Puchar Miast, czyli Drużynowe Mistrzostwa Nie-Tylko Poznania w Warmachine&Hordes
Termin : 13 września - sobota
Miejsce : CUBE, Katowicka 81d, Poznań.
Start : g. 11:00
Format : 500pkt., Steamroller 4.0, a raczej to, co się z niego na potrzeby takiego turnieju da wyciągnąć (scenariusze, czasy gry, zakaz proxów, 2-rozpiski)
- link do zasad SR 4.0
- link do polskiego tłumaczenia scenariuszy
Ilość gier : 4
Zgłoszenia : 3-osobowe drużyny - reprezentujące swoje miasta - zgłaszają swój udział na adres: sklep@cubecp.pl , podając w zgłoszeniu osobę kapitana.
Wpisowe : 30zł/drużyna - w całości przeznaczone na nagrody.
skład sędziowski: w trakcie krystalizowania
Budowanie drużyn, zasady parowania i prowadzenia punktacji: Jedno miasto może (a nawet powinna) reprezentować więcej niż jedna
Drużyna. Drużyny zawierać armie pochodzące z dowolnych frakcji (bez ograniczeń)
Przed każdą z gier, walczące ze sobą drużyny zestawiają swoich zawodników w pary.
Najpierw następuje losowanie scenariusza, później gracze wybierają jedną z dwóch rozpisek - którą zamierzają grać dany scenariusz. Następnie drużyny udostępniają 3 wybrane rozpiski - przeciwnikom.
Drużyna stojąca niżej w punktacji turnieju (w przypadku pierwszej gry - później zgłoszona) jako pierwsza wystawia swojego gracza - drużyna przeciwna dobiera dla niego parę. Następnie sytuacja jest odwrócona. Parę trzecią tworzą dwaj pozostali po wyborze gracze. Dobieranie przeciwników nie może trwać dłużej niż 10 minut – przekroczenie tego limitu skutkuje rozlosowaniem par przez sędziego technicznego.
Drużyna, która na starcie tury jest niżej w punktacji (w turze pierwszej - została później zgłoszona) jako pierwsza wybiera jeden z trzech stołów wylosowanych uprzednio dla danej ,,pary drużyn''.
(Stołu o wymiarze 48''x48'' - są ponumerowane i znajdują się na nich niemodyfikowalne tereny. Dla celów technicznych, na każdym stole jest mapka z rozrysowanymi terenami.
Tereny na stołach są inspirowane przez mapy z SR3. )Zwycięzcy otrzymają Przechodni Puchar Miast i oczywiście nagrody
W trakcie turnieju o punktacji drużyny decyduje suma punktów uzyskanych przez wszystkich jej członków w kolejnych grach.
W sytuacji gdy po zakończeniu ostatniej rundy między drużynami jest remis - finałową „dogrywkę” rozgrywają między sobą kapitanowie remisujących drużyn na zasadach SR4.0.
Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania koniecznych a logicznych korekt do regulaminu.
Zwracamy się do wszystkich z ogromną prośba o możliwie wczesne rejestrowanie udziału drużyn w turnieju - tak, abyśmy mogli się stosownie do przewidywanej ilości graczy przygotować!
Termin : 13 września - sobota
Miejsce : CUBE, Katowicka 81d, Poznań.
Start : g. 11:00
Format : 500pkt., Steamroller 4.0, a raczej to, co się z niego na potrzeby takiego turnieju da wyciągnąć (scenariusze, czasy gry, zakaz proxów, 2-rozpiski)
- link do zasad SR 4.0
- link do polskiego tłumaczenia scenariuszy
Ilość gier : 4
Zgłoszenia : 3-osobowe drużyny - reprezentujące swoje miasta - zgłaszają swój udział na adres: sklep@cubecp.pl , podając w zgłoszeniu osobę kapitana.
Wpisowe : 30zł/drużyna - w całości przeznaczone na nagrody.
skład sędziowski: w trakcie krystalizowania
Budowanie drużyn, zasady parowania i prowadzenia punktacji: Jedno miasto może (a nawet powinna) reprezentować więcej niż jedna
Drużyna. Drużyny zawierać armie pochodzące z dowolnych frakcji (bez ograniczeń)
Przed każdą z gier, walczące ze sobą drużyny zestawiają swoich zawodników w pary.
Najpierw następuje losowanie scenariusza, później gracze wybierają jedną z dwóch rozpisek - którą zamierzają grać dany scenariusz. Następnie drużyny udostępniają 3 wybrane rozpiski - przeciwnikom.
Drużyna stojąca niżej w punktacji turnieju (w przypadku pierwszej gry - później zgłoszona) jako pierwsza wystawia swojego gracza - drużyna przeciwna dobiera dla niego parę. Następnie sytuacja jest odwrócona. Parę trzecią tworzą dwaj pozostali po wyborze gracze. Dobieranie przeciwników nie może trwać dłużej niż 10 minut – przekroczenie tego limitu skutkuje rozlosowaniem par przez sędziego technicznego.
Drużyna, która na starcie tury jest niżej w punktacji (w turze pierwszej - została później zgłoszona) jako pierwsza wybiera jeden z trzech stołów wylosowanych uprzednio dla danej ,,pary drużyn''.
(Stołu o wymiarze 48''x48'' - są ponumerowane i znajdują się na nich niemodyfikowalne tereny. Dla celów technicznych, na każdym stole jest mapka z rozrysowanymi terenami.
Tereny na stołach są inspirowane przez mapy z SR3. )Zwycięzcy otrzymają Przechodni Puchar Miast i oczywiście nagrody
W trakcie turnieju o punktacji drużyny decyduje suma punktów uzyskanych przez wszystkich jej członków w kolejnych grach.
W sytuacji gdy po zakończeniu ostatniej rundy między drużynami jest remis - finałową „dogrywkę” rozgrywają między sobą kapitanowie remisujących drużyn na zasadach SR4.0.
Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania koniecznych a logicznych korekt do regulaminu.
Zwracamy się do wszystkich z ogromną prośba o możliwie wczesne rejestrowanie udziału drużyn w turnieju - tak, abyśmy mogli się stosownie do przewidywanej ilości graczy przygotować!
Ostatnio zmieniony 18 sie 2008, o 19:27 przez mazgier, łącznie zmieniany 3 razy.
ŁOŁ niezle
moze uda sie wybrac z bydgoszczy jakas ekipa
moze uda sie wybrac z bydgoszczy jakas ekipa
- theblonddwarf
- Wałkarz
- Posty: 54
jeśli nie wynikną jakieś niespodziewane okoliczności to przynajmniej jedna ekipa z Bydgoszczy powinna dotrzeć na turniej
sympatycznie, choc ciasnawo.MuK pisze:Bardzo jestem ciekawy ile drużyn się zbierze. Jak wyglądają warunki do gry w CUBE ?
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Nie mogę się zarejestrować na CUBE więc zapytam tutaj, co z scenariuszem ridge riders? Będzie jakieś uściślenie co do działania LOS w tym scenariuszu, bo zapis w SR4 jest tak przemyślany ze nawet na forum PP nie wiedzą o co chodzi
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
Dzięki za fajny turniej, puchar i w ogóle:D
szczególne gratz dla:
Magdy, bo jest przedstawicielką płci żeńskiej a gra w hordy i to Skornem, a poza tym, to świetnie obsługiwała turniej i pilnowała czasu
Wiewióra, bo chciało mu się sędziować, nie grając jednocześnie
Mazgiera, bo napisał, jak dojechać do Cube
Moich przeciwników, za miłą i bezstresową grę
Dzięki wielkie ;]
szczególne gratz dla:
Magdy, bo jest przedstawicielką płci żeńskiej a gra w hordy i to Skornem, a poza tym, to świetnie obsługiwała turniej i pilnowała czasu
Wiewióra, bo chciało mu się sędziować, nie grając jednocześnie
Mazgiera, bo napisał, jak dojechać do Cube
Moich przeciwników, za miłą i bezstresową grę
Dzięki wielkie ;]
Po części masz rację. Ale bardzo wiele też zależy od ludzi, środowiska, graczy.gokish pisze:bo tam jest Cytadela?Tadeusz pisze:Kraków żałuje, że tak daleko do Poznania.
Napiszcie jak było.
I dlaczego w miejscu gdzie łatwo "wszystkim" dojechać (Warszawa) nic się nie dzieje?
O ile w przypadku naszego turnieju, oczywiście przede wszystkim podziękowania należą się ekipie CUBE, która zapewniła pomysł, miejsce, czas, środki (materiały na makiety itp.) i władowała w przygotowania masę pracy i wysiłku to jednak bez zaangażowania poznańskiego środowiska nie udałoby się go zrealizować takim jakim się okazał. Przez ponad miesiąc część graczy (a nawet osób nie grających w WM) z własnej woli poświęcała swój czas dłubiąc makiety na turniej i ci, ktorzy na nim byli mogą potwierdzić jak dobrze się prezentowały na stołach. Choć głupio jest pisać o sobie samym, ale gdyby nie czas spędzony przeze mnie na grzebaniu w necie i samozwańcze przypisanie sobie funkcji "piarowca" prawdopodobnie koledzy z Gdańska czy Szczecina wogóle nie dowiedzieliby się o tym, ze coś się w Poznaniu dzieje. Nasz kolega Wiewiór dobrowolnie zgodził się nie brać udziału w turnieju, dzięki czemu mieliśmy niegrajacego sędziego co na imprezie w takiej skali naprawdę ma spore znaczenie. Przykłady możnaby mnożyć. Jeśli dane środowisko potrafi się zorganizować i naprawdę chce coś zrobić to przygotowanie dobrej imprezy jest napradę nietrudne.
A z trochę innej beczki to TUTAJ poturniejowy raport.