Figurki WFB a WM&H

O dwóch takich, co są z Privateera.
ODPOWIEDZ
Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Figurki WFB a WM&H

Post autor: Kal_Torak »

Witam,

Postanowiłem wgłębić się w system WM&H. Sam gram od kilkunastu lat w battla i jestem nim już dość mocno zmęczony - głównie z powodu olewania przez GW aspektu bitewnego tej gry. Stąd szukam jakieś ciekawej alternatywy. Wybór padł na WM&H. Armia która najbardziej mi się spodobała to Circle Orboros - mają zdecydowanie najładniejsze figurki a sam jestem fanem leśnych i druidycznych klimatów ;P. Duże znaczenie ma również fakt, że mam olbrzymią kolekcję leśnych elfów od 5 edycji zaczynając. I w tym punkcie zaczyna się moje pytanie. Chodzi o możliwość zamiany niektórych figurek z Circle Orbonos figurkami z WFB. Czy na turniejach WM&H jest to dopuszczane? Nie ma jakiś większych przeciwskazań? Przykładowo dużo bardziej od hordowych drzewco-golemowych jednostek typu woldwarden czy megalith podobają mi się drzewce z lotra i wfb (durthu z 5 edycji, fangorn z Lotra, 6 ed. drzewo). Zamiast figsów z Sentry stone mannikins widziałbym raczej figurki driad.

Linhael
Pseudoklimaciarz
Posty: 33
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Linhael »

W całej swojej karierze nie widziałem, żeby ktokolwiek kiedykolwiek proksował jakikolwiek model w tym systemie. Osobiście pewno nie miałbym nic przeciwko, jednak stwarzałoby to problemu:
1. Podstawki - najmniejsze zmartwienie ale zawsze. System ten używa specyficznych podstawek
2. Karty - karty wprawdzie można kupić osobno, ale to też dodatkowe utrudnienie jak w przypadku podstawek. Choć teraz wchodzi MK2, więc można ściągnąć za darmo wersję beta i sobie druknąć.