Mistrzostwa Polski 2013, 16-17.11 Warszawa

O dwóch takich, co są z Privateera.
ODPOWIEDZ
Arhain
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35
Rejestracja: 7 lis 2008, o 17:59
Lokalizacja: Warmachine Press Ganger

Mistrzostwa Polski 2013, 16-17.11 Warszawa

Post autor: Arhain » 19 lip 2013, o 09:39

Warszawskie środowisko Warmachine & Hordes oraz sklep Twierdza Gier mają zaszczyt zaprosić na Mistrzostwa Polski w Warmachine & Hordes.

Data: 16-17.11
Miejsce: Szkoła Podstawowa nr 115 im. Wandy Turowskiej
ul. Okrężna 80
Nocleg: Znane i lubiane wspólne spanie w salach lekcyjnych w szkole. Radzimy zabrać karimaty, śpiwory i poduszki. Nocleg będzie możliwy zarówno w piątek jak i w sobotę. Dostępne będą prysznice.
Hotele: wkrótce
Dojazd::
Z Dworca Centralnego autobus 131. Wsiadamy na przystanku Dworzec Centralny 25 (między dworcem, a Złotymi Tarasami), wysiadamy na przystanku Góraszewska. Jedzie się niecałe pół godziny.
Z Lotniska Chopina kolejką KM9 lub S2 do stacji Warszawa Służewiec. Następnie autobus 189 do przystanku Klarysewska. Podróż trwa także ok. 30 min. Alternatywnie autobusem 175 z lotniska na przystanek Sasanki 03 i dalej także 189.
Z lotniska w Modlinie dojazd Modlin Busem do stacji kolejowej Modlin. Stamtąd KM9 do Dworca Centralnego. Podróż z Modlina na miejsce turnieju powinna trwać od 1,5 do 2 godzin.
Obrazek
Wpisowe: 50zł
EO: Arhain.
Army Lists – 2 Lists Required, 50 points
Painting - Hardcore
Będziemy bardzo przestrzegać wytycznych Steamrollera 2013. Armie powinny być pomalowane, nie pochlapane.
Dodatkowo:
- Wszystkie modele muszą mieć oznaczony Front Arc.
- Jeśli w danej rozpisce wystawiane są wielokrotności takich samych modeli/oddziałów, muszą być od siebie wyraźnie rozróżnialne przez inne pomalowanie lub oznaczenia na podstawkach.
- Modele wielowoundowe tworzące oddziały muszą być od siebie odróżnialne w sposób widoczny dla przeciwnika.
- Skonwertowane modele (w tym te, które nie są oparte na modelu bazowym) są dopuszczone do gry o ile jest możliwe rozpoznanie jaki model reprezentują. Jeśli przeciwnik zgłasza wątpliwości to EO/sędzia decyduje czy rozpoznanie jest możliwe.

Number of Rounds - Baseline
Game Timing - Death Clock
Scenarios - Baseline
Victory - Baseline
Final Standings - Baseline

Zasady Dodatkowe:

- Gracze zobowiązani są posiadać swoje własne minutniki, karty statystyk, kości, miarkę, komplet wzorników oraz znaczników zarówno furii/focusa jak i czarów oraz umiejętności z których korzystają. Oznaczenia powinny znajdować się obok modeli, których dotyczą; nie na kartach.

- Gracze otrzymają Karty Gracza z wydrukowanymi rozpiskami, zasadami tierów oraz tabelą przebiegu bitew. Z tego powodu proszę o wysłanie danych (imię, nazwisko, ksywka, miasto) oraz rozpisek mailem na adres MP_2013@wp.pl w nieprzekraczalnym terminie 13.11. Rozpiski nie będą publikowane przed turniejem.

- Po skończonej bitwie gracze proszeni są o spakowanie swoich armii i rozstawienie kolejnego scenariusza przed oddaniem wyników.

- Gracze zachowujący się niesportowo, nagminnie łamiący zasady gry lub dobrego wychowania mogą otrzymać od EO/sędziego Upomnienie. Pierwsze Upomnienie nie niesie za sobą kary. Drugie będzie skutkować automatyczną przegraną w aktualnej grze. Trzecie usunięciem z turnieju. Oczywiście za ordynarne wały konsekwencje będą szybsze i surowsze.

- Spożywanie alkoholu w szkole jest absolutnie zabronione i będzie karane wyrzuceniem z imprezy. Można za to spokojnie wrócić wężykiem do szkoły i się wyspać. Z tym nie ma problemu.

Nagrody:
Puchar Mistrza Polski, nagrody dla topu oraz najlepszych generałów każdej frakcji.

Rozkład Jazdy:

Sobota
9:00 – 10:00 zapisy
10:30 – 12:50 I runda
13:00 – 15:20 II runda
przerwa
16:00 - 18:20 III runda
18:30 – 20:50 IV runda

22:30 turniej FailMachine

Niedziela
10:00 -12:20 V runda
12:30 VI runda
15:00 ogłoszenie wyników i rozdanie nagród
Obrazek

Arhain
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35
Rejestracja: 7 lis 2008, o 17:59
Lokalizacja: Warmachine Press Ganger

Re: Mistrzostwa Polski 2013, 16-17.11 Warszawa

Post autor: Arhain » 19 lip 2013, o 09:40

Nocny Turniej FailMachine

Army Lists – 1 list, 20 points.
Armie muszą mieć dokładnie 20 punktów.
Można korzystać tylko z modeli frakcyjnych.
Zakaz dublowania czegokolwiek.
Armie Hordes muszą mieć możliwość generowania o 2 punkty FURY więcej niż ma Warlock
Painting - Baseline
Number of Rounds - Baseline
Game Timing - Death Clock (30min)
Scenarios - Baseline
Victory - Baseline
Final Standings - Baseline
What’s it all about – Zamieniamy się z przeciwnikiem armiami. Każdą bitwę gramy rozpiską przeciwnika. Have fun! :mrgreen:
Obrazek

ODPOWIEDZ