Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 19 kwi 2018, o 14:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: System Awansów w Warlord
PostNapisane: 28 wrz 2011, o 00:01 
Wałkarz

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:47
Posty: 80
Oto moja propozycja systemu awansów w systemie Warlord. Na wstepie zaznacze, ze nie chce mocno ingerować w grę. Zalezy mi na utrzymaniu równowagi, a nie na torzeniu przegietych kombosów. Dlatego tez od razu zaznaczam, ze nie ma tutaj awansów podnoszących współczynniki, dodatkowych umiejętności etc.



Punkty Rangi (max 5 punktów na figurkę):
    Za kazda przeżytą bitwę figurka dostaje 1 PR.
    - Jeżeli figurka nie zostanie uzyta w nastepnej bitwie - traci wszytskie punkty PR jakie posiadała.
    - Jeżeli figurka zginie w trakcie bitwy - traci wszytskie PR jakie posiadała.
    Każdy PR który posiada figurka, zwiększa limit punktowy następnej rozpiski o 1punkt.

    Co to daje? Z pozoru nic. Marny jeden punkt to faktycznie nic. Ale jesli uzbierasz duza armie weteranów, to bedzie Cię stać na jakiś miły dodatek w stylu Magic Weapon, Armor of Courage, czy choćby Luck Stone. PR oznaczamy gwiazdkami przy nazwie figurki. Jeśli mamy kilka takich samych figurek, a rózne ilości gwiazdek - warto zaznaczyc która z nich ma ile PR.



Punkty Dopalacza (max 1 punkt na figurkę)
    Za odważne czyny figurka może zyskać przychylnośc bogów i otrzymać możliwością odmiany swojego przeznaczenia.
    Za wykonanie celu misji konkretna figurka zyskuje jeden przerzut w następnej grze. Jeśli misję wykonuje kilka figurek to wybierz jedną z nich i tylko ona otrzyma 1 PD.
    - Jeżeli figurka nie zostanie uzyta w nastepnej bitwie - traci wszytskie punkty PD jakie posiadała.
    - Jeżeli figurka zginie w trakcie bitwy, a nie zdążyła wydać swoich PD - traci wszytskie PD jakie posiadała.
    Figurka może wydać 1PD (należy go zmazać), aby przerzucić jedną kość (tylko i wyłącznie kość, która jest rzucana przez gracza kontrolującego figurkę).

    1 przerzut moze całkowicie odmienic los bitwy. Warto zatem zabiegać o wzgledy bogów i szukać ich przychylności skupiając sie na wykonaniu zadania. Chcę zaproponować małą nagrodę, za wykonywanie misji, aby scenariusze nie wygladały zawsze tak samo: "zabij wszystkich przeciwników". Misje będą losowane przed bitwą, więc trzeba będzie konstruowac takie armie, które poradza sobie z misja typu "podbiegnij, zabierz, ucieknij", ale takze "zabij najdroższa jednostkę przeciwnika", etc.



Zapraszam do dyskusji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: System Awansów w Warlord
PostNapisane: 14 paź 2011, o 20:11 
Wałkarz

Dołączył(a): 28 paź 2007, o 07:24
Posty: 50
Lokalizacja: Krakow
Ja to kupuje :) Mozemy zastosowac od nastepnej bitwy...wprowadzi element motywacji aby trzymac wojsko przy zyciu oraz wykonywac misje ..hehe ... w ostaniej walce skupilem sie na jednej ..."kill them all by golem" :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.025s | 14 Queries | GZIP : Off ]