Tłumaczenie: IV - Armia, Przynależność i Charakter

Fantasy skirmish ze stajni Reapera.
ODPOWIEDZ
Tomash
Spaministrator
Posty: 7890
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

IV. Armia, Przynależność i Charakter
Przynależność
Model może mieć jeden z trzech Charakterów: Dobry, Neutralny lub Zły. Modele Dobre i Złe nie mogą być wystawione w jednej Drużynie.
Drużyny Mieszane
Gracze mogą dowolnie składać Drużyny z modeli należących do więcej niż jednej Armii. Takie Drużyny nazywa się Mieszanymi. Mieszane Drużyny nie mają ograniczeń odnośnie tego, które Modele mogą się w nich zawierać, z wyjątkiem kompatybilności Charakteru (patrz poprzedni punkt) oraz standardowych ograniczeń w składaniu Drużyny. Wadą Drużyn Mieszanych jest brak jakichkolwiek Specjalnych Zdolności Armii (Armia Drużyny Mieszanej jest "żadna") oraz zależnych od Armii Specjalnych Zdolności Modelu.

Punkty
Większość Modeli jest różna - mają swoje zalety i różne wady. Szeregowiec jest słabszy od Warlorda, tak jak łyżka się nadaje gorzej do kopania od szpadla. Reprezentacją tych różnic w grze są punkty: każdy Model ma pewien koszt punktowy, a gracze składają swoje Drużyny za ilość punktów nie większą niż wcześniej ustalona. Tym samym pojedyncza gra będzie miała ustalony Rozmiar Punktowy - liczbę, określającą za ile punktów może złożyć Drużynę każdy z graczy.
Typowa niedługa gra to około 750-1500 punktów. Gra na 1000 punktów powinna trwać około dwóch godzin i jest polecana kiedy gracze chcą rozegrać krótką partię.

Strony
Ponieważ gry mogą być zorganizowane w różny sposób, z więcej niż dwoma graczami, podstawowym podziałem Drużyn w grze są Strony. Strony konfliktu muszą być co najmniej dwie, a po każdej Stronie gra co najmniej jeden gracz. Warlord pozwala na dowolną kombinację graczy i Stron.
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

ODPOWIEDZ