Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 22 lis 2017, o 13:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2007, o 11:10 
Powergamer Rozpiskowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 paź 2007, o 18:29
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa
Mam pytanko. Jak model jest już shaken to co trzeba zrobić żeby przestał być? Albo tego nie znalazłem w podreczniku albo niezrozumiałem... ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2007, o 13:56 
Wałkarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2007, o 07:59
Posty: 86
Lokalizacja: Wilcza Jama, Tarchomin
trzeba wdać akcję na zebranie, i tyle ale może się mylę!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2007, o 17:03 
Powergamer Rozpiskowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 paź 2007, o 18:29
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa
Metalwalker napisał(a):
trzeba wdać akcję na zebranie, i tyle ale może się mylę!


Czyli co? Rzucić na dyscypline w ramach jednej z faz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2007, o 20:27 
Wałkarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2007, o 07:59
Posty: 86
Lokalizacja: Wilcza Jama, Tarchomin
Tak ale muszę jeszcze to sprawdzić czy nie musi tego wykonać dowódca oddziału


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2007, o 21:16 
Spaministrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2006, o 16:37
Posty: 7870
Lokalizacja: Warszawa
Zdjęcie szejka to po prostu akcja - żadnych testów i dowódców, model wykonuje akcję "otrząśnięcie się" i jest git.
Problem polega na tym, że jest to akcja bojowa, więc w tej turze już nie strzeli / nie uderzy / nie pomaguje ;)

_________________
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2007, o 21:20 
Wałkarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2007, o 07:59
Posty: 86
Lokalizacja: Wilcza Jama, Tarchomin
I wszystko jasne:-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2007, o 21:46 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2007, o 18:25
Posty: 1492
Lokalizacja: Caledor
Zmarnowana akcja bojowa?! - teraz te szejki zaczynają w końcu nabierać sensu...

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2007, o 09:24 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2007, o 07:48
Posty: 151
Lokalizacja: prawidłowa strona wisły
W związku z ostatnią - sobotnią rozmową o zasadach, a dokładniej o czarach powstała sporna kwestia, a mianowicie:
czy czarem blast wave, czy jakoś tak mażna zepchnąc model ze skały przy założeniu, że nie gramy ma zasady kaskaderów.

Według mnie nie można przemieścic w ten sposób figurki, a to z uwagi na fakt, iz w opisie czaru jest zapiasme, że nie można przemieścic modelu w płaszczyżnie pionowej - czy to w górę czy w dół.

Co Wy o tym sądzicie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2007, o 09:43 
Wałkarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2007, o 07:59
Posty: 86
Lokalizacja: Wilcza Jama, Tarchomin
Zdanie moje jest takie : czarem nie można przemieścić figurki w górę lub w duł, ale można ją przemieścić po poziomie gruntu , i jeżeli wta linia gruntu koniczy się nad przepaścią to koleś spadnie w duł, czar ma jasno sprecyzowane załorzenia , nie można góra duł i wyrzucić za stół oraz że kolweś zatrzymuje się jak na coś wpadnie nie podali natomiast co się stanie jak mu się ten grunt skoniczy pod nogami jak dlamnie najlogiczniejsze jest że spadnie wszak czar ma za zadanie przmieścić postać ma maksymalną dostępną odległość(max 12 cali)!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2007, o 09:43 
Wałkarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2007, o 07:59
Posty: 86
Lokalizacja: Wilcza Jama, Tarchomin
Zdanie moje jest takie : czarem nie można przemieścić figurki w górę lub w duł, ale można ją przemieścić po poziomie gruntu , i jeżeli wta linia gruntu koniczy się nad przepaścią to koleś spadnie w duł, czar ma jasno sprecyzowane załorzenia , nie można góra duł i wyrzucić za stół oraz że kolweś zatrzymuje się jak na coś wpadnie nie podali natomiast co się stanie jak mu się ten grunt skoniczy pod nogami jak dlamnie najlogiczniejsze jest że spadnie wszak czar ma za zadanie przmieścić postać ma maksymalną dostępną odległość(max 12 cali)!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2007, o 10:54 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2007, o 07:48
Posty: 151
Lokalizacja: prawidłowa strona wisły
z szafowaniem logiką to bym był nieco ostrożniejszy - przykładem może być nasza niedawna zagwozdka co do defensiw strika przez rogi podstawki.

Zgadzam sie co do tego, że można model tym czarem przemieścic w poziomie i zatrzymuje się on po napodkaniu przeszkody terenowej, ale brak terenu na tym samym poziomie, na którym znajduje sie cel czaru oznaczac będzie ruch w dół i to niezależnie od charaktreu tego ruchy, tj. czy jest on wolą gracza rzucającego czar (niedopuszczalny z uwagi na treśc zasady czaru) czy też następstwem okoliczności niezależnej od woli gracza czarującego i gracza kontrolującego przemieszczany model.

Reasumując, skoro zasada czaru nie dopuszcza ruchu (przemieszczenia) góra - dół, a pojęcie to nie jest zdefiniowane ostro, to należy je traktować jako odnoszące się do ogółu sytuacji w których model może być przemieszczony w powierzchni pionowej. Oznaczać to będzie, że przemieszczenie modelu za pomocą czaru w ten sposób, że zostanie on najpierw popchnięty po powierzchni poziomej, a potem zostanie zrzucony nie powinno być dopuszczalne, a to z uwagi na fak, iż inicjuje ruch modelu w dół wskutek użycia czaru.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2007, o 16:26 
Powergamer Rozpiskowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 paź 2007, o 18:29
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa
Brak terenu pod "nogami" figurki można interpretować jako przeszkode o której jest mowa w podreczniku wtedy mogel powinien stanac na krawedzi, ale szczerze to to głupie by było ja jestem za tym że model powinien spaść. Owszem nie można zapchnąc modelu innym modelem ale czarem czemu nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2007, o 19:37 
Spaministrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2006, o 16:37
Posty: 7870
Lokalizacja: Warszawa
A ja jestem za tym, że skoro już szafujecie "linią gruntu", to niech ona biegnie - jak nazwa wskazuje - po powierzchni terenu. Znaczy 12" w poziomie, a jak się okaże że model wisi w powietrzu, to go grzecznie kładziemy niżej, żeby miał grunt pod stopami. Bez żadnych obrażeń i kobinowania.

Oczywiście jeśli gramy na zasady "kaskaderskie", to zabawniejsze byłoby zmuszenie modelu do standardowego upadku ;)

PS. Marcin, błagam Cię - ortografia. Ledwo zrozumiałem Twojego posta. http://www.mozilla-europe.org/pl/products/firefox/ - automatycznie sprawdza pisownię

_________________
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2007, o 07:07 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2007, o 07:48
Posty: 151
Lokalizacja: prawidłowa strona wisły
Pewną analogią może być czar teleportacji i zamieszczony do niego FaQ.

Skłaniam sie do propozycji Tomasha i właśnie ... może jakies pytanie na forum Repera w tej kwestii ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.029s | 10 Queries | GZIP : Off ]