Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 19 lis 2017, o 15:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Warlord w Krakowie???
PostNapisane: 29 paź 2007, o 11:20 
Powergamer Rozpiskowy

Dołączył(a): 28 paź 2007, o 07:24
Posty: 49
Lokalizacja: Krakow
Wlasnie po 12 latach przygody w WFB zdecywalem sie zmienic klimat i sprobowac Warlorda.. mam juz nawet pare figurek. Ale zastanawiam sie czy w Krakowie ktos w ogole gra (jesli nie to bedzie mi musiala wystarczyc zona... 8) )??
Pozdrawiam
Lukasz
moj kontakt to: boire@interia.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 paź 2007, o 11:28 
Spaministrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2006, o 16:37
Posty: 7870
Lokalizacja: Warszawa
Nameless? :)

_________________
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 paź 2007, o 13:28 
Wałkarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2007, o 19:53
Posty: 70
Nameless ma do Krakowa 125km, wiec raczej odpada ;)
Boire - znasz ludzi z Legionu lub Konfederacji?

_________________
Nameless Painter Blog


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 paź 2007, o 14:19 
Powergamer Rozpiskowy

Dołączył(a): 28 paź 2007, o 07:24
Posty: 49
Lokalizacja: Krakow
Nie, niestety nie znam...Czy to sa jakies kluby? bo jesli tak, to od dawna nie bywam na salonach...a oni graja w WL?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2007, o 09:08 
Wałkarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2007, o 19:53
Posty: 70
ktos tam kiedys grywal. wejdz na forum na stronie konfederacja.org, graja tam w rozne gry, moze ktos jest lub bylby zainteresowany. Wiem, ze TaTaR mial calkiem sporo reptusow nakupionych. czy gra? tego juz nie wiem, choc watpie. moze go przekonasz :)

_________________
Nameless Painter Blog


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2007, o 11:47 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2007, o 18:25
Posty: 1492
Lokalizacja: Caledor
ja czasem bywam w Krakowie :) dodam, że w dni robocze...

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2007, o 14:00 
Powergamer Rozpiskowy

Dołączył(a): 28 paź 2007, o 07:24
Posty: 49
Lokalizacja: Krakow
Dzieki za info...wydaje mi sie jednak ze Krakowski WL nie dziala zbyt preznie..powiedzialbym zdech..ech..
przyjdzie mi sie przespacerowac po sklepach..popytac..
nilgar, niestety w dni robocze, jak sama nazwa wskazuje daje sie wykorzystywac dla korzysci materialnych, wiec odpada.. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warlord w Krakowie???
PostNapisane: 22 lut 2011, o 21:40 
Powergamer Rozpiskowy

Dołączył(a): 28 paź 2007, o 07:24
Posty: 49
Lokalizacja: Krakow
Zapraszam na raport bitewny z potyczki w Warlorda, która odbyła się ostatnio w Krakowie:

http://hardorc.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warlord w Krakowie???
PostNapisane: 10 mar 2011, o 20:34 
Wałkarz

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:47
Posty: 80
Druga bitwa za nami:
Krasnale vs Necropolis

wkrótce raporcik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warlord w Krakowie???
PostNapisane: 14 mar 2011, o 15:05 
Wałkarz

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:47
Posty: 80
raport juz spisany, zapraszam
BloodyBeast.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warlord w Krakowie???
PostNapisane: 14 mar 2011, o 16:37 
Spaministrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2006, o 16:37
Posty: 7870
Lokalizacja: Warszawa
To trzeba jakoś wypromować :)

_________________
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warlord w Krakowie???
PostNapisane: 26 kwi 2011, o 22:01 
Wałkarz

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:47
Posty: 80
Ostatnio z Biore gralismy 2 bitwy

Pierwsza Reptus vs Krwawe Gnomy

Reptus
ODDZIAŁ 1.
Rzeczny Troll Chieftain (Book of Tactic, Armor of Courage, Dragon Fang)
Rzeczny Troll Szaman
3x Rzeczne Trolle

ODDZIAŁ 2.
Wężowy Sniper

Gnomy
Troop 1
1 Bata, Lancer Captain (60)
1 Bloodstone Shard (U) (10)
1 Glaktu, Lancer Champion (71)
1 Beetle Rider Lancer (39)
2 Stone Zealot (7)

Troop 2
1 Naklak (39)
1 Szerda, Priestess of the Stone (U) (65)
1 Necklace of Worm Teeth (10)
1 Tunnel Knight (36)
2 Scragger (10)

Troop 3
1 Greater Bloodstone Golem (133)

@ Biore wprowadz zmiany jeśli cos pokręciłem


Bitwa była dość szybka, Ostatecznie został mi tylko Troll Szaman (Mocno Ranny). Udało mi sie przejąć elite lansjerów i troche podziabac ich dowódce. Poza tym leczyłem szamanem reszte trolli która dość szybko zostala wybita przez lansjerów, gnomy i niestety wstyd sie przyznac ale tez spectry przywołane czarem, ale trolle tez niezle działały. Dzieki mighty udało mi sie dość szybko pozbyć golema. Swing through jest dosc dobry na gnomy wiec tez sie przydał. raz skorzystałem z free inspiration, ale uwazam ze nie byl on tak potrzebny. Na samym poczatku wystawilem snajpera, strzelilem i okazalo sie ze zasieg jest za mały. Potem zginal z szarzy 3 jeźdzców. Mimo wszystko zagram jeszcze taka trollowa rozpiską, moze dokonam delikatnych zmian.



Druga bitwa to Darkreache vs Krasnale (te zwykłe)
Moja zrozpa:
Troop 1
Evshyvandra Duskwidow
Liela Mordollwen, Sorceress
Shiver Spike x 2
Shadowstep Warrior

Troop 2
Dhaleha Duormidahz
Nightshade Warrior x 3
Erdolliel Saerwen

Troop 3
Phase Cat

Troop 4
Phase Cat

Rozpę musi biore wrzucic, bo nie pamietam co tam bylo. Na pewno niedźwiedz i kara i mag górników oraz stonegolem.

Przegrałem. 2 Phase caty to niezle kombo, jednak warto miec silnych dowódców i elity (np assasina czy zeshina nightcreepera).
Nawet udał mi sie strzał Shiver Spika z błogosławieństwem Lieli (strzał z piercem i 3" AOE) zraniłem 2 i sciaggnałem 1 Krasnala. Reszta gry była raczej na korzyść krasnali. Szybko mi zginał pierwszy phase cat, drugi dłuugo sie trzymał i zdazył ubić niedzwiedzia zginał w walce z karą (dostał 2 bełtami) i berzerkerem.

Przedewszytskim moge narzekac na niesamowite tough rolle, które przychodizły z łatwoscią Slayerom Biore. Poza tym mogłem zamiast czarodzieja załatwić karę, bo mialem taka okazję. Niby nic, ale Kara sporo robi 2 strzałami z piercem.

Pozdrawiam i do nastepnej bitwy!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warlord w Krakowie???
PostNapisane: 29 kwi 2011, o 19:00 
Powergamer Rozpiskowy

Dołączył(a): 28 paź 2007, o 07:24
Posty: 49
Lokalizacja: Krakow
Bitewka z Reptusami byla naprawde zacieta - dobrze umieszczona Dominacja pokrzyzowala mi szyki - musialem szybciutko przywolac golema uzywajac doktryny "return to me"- bo champion Lansjerow prawie rozwalil mi czarujacego Kapitana Bate. Szaman trolli leczyl paskudnikow jak opetany - i te kilka damage trackow przechylilo szale zwyciestwa. No i oczywiscie bludgeon, ktory sial spustoszenie w moich szergach pomimo shorta gnomow.
Oto zwycieska rozpiska moich kransali.
Potwierdzam, ze modelowi Logana Battlefury (tymczasowo zdegradowany do roli zwyklego beskerkera) wlaczyla sie niesmiertelnosc - jak to ujal Trollen i zdal kilka razy tougha :D
Kara Foehunter to w mojej ocenie - jeden z najlepszych modeli w relacji "jakosc -cena" - Trollen popelnil blad eliminujac Gornika czarodzieja zamiast niej - i jego szeregi zaplacily za to cene - na czele z phase catem
Earth Elemental rzadzi, gdyz sama jego obecnosc szachuje przeciwnika (burrow, burrow i jeszcze raz burrow 8) )

Troop 1
Gargram Heavyhand,
Swiftaxe x 3
Kara Foehunter

Troop 2
Ursula, Bear Rider
Gilam, Rune Spelunker
Berserker x 2
Mancatcher

Troop 3
Earth Elemental


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warlord w Krakowie???
PostNapisane: 29 kwi 2011, o 21:54 
Spaministrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2006, o 16:37
Posty: 7870
Lokalizacja: Warszawa
Pisz więcej, dzięki Twoim raportom odkurzam powoli figurki do WL :)

_________________
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warlord w Krakowie???
PostNapisane: 27 wrz 2011, o 23:13 
Wałkarz

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:47
Posty: 80
Powakacyjny raport:

Darkreach vs Bloodstone

Darkreach Warband:

    Troop 2
    1 Zeshin Nightcreeper (80)
    2 Shiver Spike (32)
    1 Avrix Dirthe, Champion (91)
    1 Shadowstep Warrior (22)

    Troop 2
    1 Evshyvandra Duskwidow (39)
    2 Nightshade Warrior (26)
    1 Shadowstep Warrior (22)
    1 Liela Mordollwen, Sorceress (U) (46)

    Troop 3
    1 Phase Cat (84)



Bloodstone Gnoms

    Troop 1:
    1 Bata, Lancer Captain
    1 Glaktu, Lancer Champion
    2 Pinner
    1 Guard

    Troop 2:
    1 Naklak
    1 Scragger
    1 Tunnel Knight
    1 Szerda, Priestess of the Stone
    1 Stone Zealot

    Troop 3:
    1 Greater Bloodstone Golem


Plansza:
Ruiny miasta. Cmentarz po prawej, ruiny akweduktu przebiegaja przez srodek. Na stole znajduja sie 3 przedmioty. Sztandar po lewej w ruinach wiezy. W centrum na górze czaszek znajduje sie starożytny manuskrypt. Po prawej w spiralnej wiezy czaszka emanujaca magiczna mocą. Kazdy przedmiot warty jest 1 duzy punkt. Nalzey go zabrac i doprowadzic do swojej krawędzi.

Ustawienie:
Darkreache mniej wiecej symetrycznie w srodku kot, dowódcy i elita, po bokach shadowstepi i kusznicy.
Gnomy: w centrum golem, po jednej stronie czarodziejka z zealotem, po drugiej reszta troopa2, a w poczekalni troop1.

Tura 1:
Elfy wygrały inicjatywe, czarodziejka podchodzi i rzuca teleport na kota, ten ląduje jakieś 4" od czarodziejki. Gnomy - czarodziejka próbuje rzucic spectral miniony niestety sie nie udaje i ucieka, zealot blokuje kota. Kota wycina zelota i szarzuje na czarodziejke. nastepnie zamiana miejsc kota z zeshinem i czarodziejka ginie od ciosów aberacji. Niestety golem dobiega do zeshina i go wykancza w jednej turze. Jednostki wychodza z poczekalni na tyły elfów.

Tura 2:
Gnomy atakuja jednostka która weszła na stół, zabijając kota, kot zszokowany nie mial szans oddac. Tutaj poczułem spory zawód ze strony zeshina i kota, których zazwyczaj uzywalem by wygrac potyczki. Gnomy mialy nienaruszonego golema, ktorego ciezko zalatwic czyms innym niz kapitanami i monsterami. Wracajac do rozgrywki... leila próbowała zboostowac avrixa, ale nie wyszło, jeden kusznik zranił guarda. reszta chlopaków biega za przedmiotami. Gnomy podeszły. Avrix zaszarzował i zabił kapitana lansjerów.

Tura 3:
Avrik zabiił czempiona lansierów, jednak ten przezył Tough test i zranił avrxa. Kusznicy gnomów spudłowali. Nightshade warriors zaszarzowałi scraggera i tunal knighta obu zabijajac. Skumulowany dzieki Swapowi elfie kusze dobiły Naklaka. Czarodziejka dobiła guarda.

Tura 4:
Golem zabił jednego elfiego kusznika. Jednego gnomiego kusznika zabiła czarodziejka a drugiego kusznik elfów. Avrix dobil lansjera. W tyym momencie na stole zostały: Golem Gnomów oraz Elfy: 2 nightshadów (rani obaj), 1 kusznik, sierżant, avrix ranny(1), 2 shadowstep warriorów, leila (z 1 punktem many).

Reszta Tur:
Avrik i reszta elfów pobiegla walczyc z golemem. 1 shadowstep pobiegł z czaszką do strefy wystawienia i Leila podniiosla sztandar w ostatniej turze). Manuskrypt został niepodniesiony.
Walka z golelem byla długa i smiertelna dla kilku elfów. Golem berwał 1 rany od nightshade i 3 od avrixa ale dzieki jego twardej skorze weszy tylko 2 rany. Zginal 1 shadowstep warrior i nightshade warrior, a golem odzyskal 1 rane. Avrik walczył z nim do konca - przezyl atak golema dzieki Toughowi. W kolejnej turze golem zabił avrixa, lecz ten zdołał uśmiercic równiez golema, któremu nieudalo sie juz wyleczyc ran.

Walka była bardzo krwawa i zaciekła. Ostatecznie elfy wygrały, na stole pozostali: Liela Mordollwen, Shiver Spike, Shadowstep Warrior z czaszka mocy, Evshyvandra Duskwidow. Dodam, ze od klęski dzielił mnie tylko jeden rzut koscia, który gnomom nie wyszedł.
Rzut na wyleczenie golema miał szanse powodzenia na 4+, biore wyrzucił 2. Gdyby golem został wyleczony z pewnoscia wklepałby resztce elfów, które nie miały juz zadnych silnych jednostek.

Wynik:
Elfy: 2 duże i 500 małych
Gnomy: 0 duże i 361 małych

Pewnie cos pomieszalem ale mneij wiecej tak to bylo. Zdjecia będą, jak pomaluje figurki, a moze to potrwac, bo ostatnio nie łatwo wykrzesic mi chwile na malowanie moich figurek. Puki co wstydze sie niepomalowanej makiety i srebrnych figurek.


Dodam jeszcze, że mogłem umieścić Zeshina i Leile w jednej drużynie - co dałoby jeszcze mocniejszy kombos z teleportem i swapem. Avrix i Duskwidow świetnie by wspołpracowali - brakowało mi tego cholernie w tej grze. Nastepnym razem, nastepnym...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warlord w Krakowie???
PostNapisane: 5 paź 2011, o 09:51 
Wałkarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2007, o 19:53
Posty: 70
heh...fajnie, ze ktos w to gra :)
heh...niefajnie, ze mnie czasu na zadne granie nie starcza :(
nie chcialby kto tanio malej bandy necropolisowej zakupic? pomalowana :)

_________________
Nameless Painter Blog


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warlord w Krakowie???
PostNapisane: 5 paź 2011, o 21:13 
Wałkarz

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:47
Posty: 80
A masz jakies zdjęcia? spis modeli?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warlord w Krakowie???
PostNapisane: 7 paź 2011, o 08:57 
Wałkarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2007, o 19:53
Posty: 70
ha... tak z pamieci:
death knight (prox z linii DHL)
banshee (to samo)
10-15 szkieletow (mix bron/tarcza, dwureczna, luk)
crypt bat
nivar the ghost

z niepomalowanych (choc chyba z podkladem) - judas, malek.

zdjecia sprobuje zrobic w wolnej chwili, jesli jestes zainteresowany :)

_________________
Nameless Painter Blog


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warlord w Krakowie???
PostNapisane: 14 paź 2011, o 20:12 
Powergamer Rozpiskowy

Dołączył(a): 28 paź 2007, o 07:24
Posty: 49
Lokalizacja: Krakow
a masz krasnale?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warlord w Krakowie???
PostNapisane: 19 paź 2011, o 16:00 
Wałkarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2007, o 19:53
Posty: 70
nie, tylko to co napisalem

_________________
Nameless Painter Blog


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.047s | 12 Queries | GZIP : Off ]