Wszystko o kultach, pomysły na nowe, jaką rolę odgrywają w Waszych sesjach, jak wyglądają te kulty, jaki mają wpływ na BG itd...
To ja zacznę. Powiem wam, że dorwałem dzisiaj księgę spaczenia i tam jest opisane jak zrobić drużynę z norsmanów, kultystów, wojowników chaosu, bestii i mutantów. Naprawdę świetna książka i jestem nią zachwycony, ale wracając do tematu...
Na moich sesjach kultów jest naprawdę dużo, czasem się nawe zastanawiam czy nie aż zbyt dużo (a za to za mało łowców czarownic...)
Ostatnio mój gracz miał zadanie polegające na dołączeniu do sekty, zostaniu ważną osobą w tej sekcie, zbliżeniu się do szefa i zabiciu go. Mój gracz na początku myślał o tym jako tylko o zadaniu, ale z czasem kiedy zaczął przychodzić na różne spotkania, zabawy i pojedynki stwierdził, że odpowiada mu to i długo się zastanawiał nad zostaniem kultystą i śmiem nawet twierdzić, że by nim został, gdyby nie jego kochanka, która z czasem wybiła mu ten pomysł z głowy...
Powiem wam ze wstydem, że ja głębiej nie zastanawiam się nad strukturą sekt chyba, że tak jak w tej misji, są ona bardzo ważne i trwają wiele sesji.