Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Ja mowilem o magicznej wardze nie z hw i ha. Wtedy 15gorow liczy na jego "1" jedynke jedynie. I wez pod uwage kontekst w akim ten wargor ma wystapic, a racz
ej wargory
ej wargory
Unnamed2700 Pts - Beastmen Army
Doombull @ 330.0 Pts
General
Axes of Khorgor [40.0]
Trollhide Armour [50.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Doombull @ 333.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Sword of Swift Slaying [25.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Gnarled Hide [15.0]
Dawnstone [25.0]
Wargor @ 191.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gorebull @ 222.0 Pts
Heavy Armor; Shield
Arabyan Carpet [50.0]
Gorebull @ 218.0 Pts
Heavy Armor
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
49 Gor Herd @ 417.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician; Foe-Render
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Musician
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Musician
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Musician
Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
Cygor @ 275.0 Pts
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
Razorgor @ 55.0 Pts
Razorgor @ 55.0 Pts
Razorgor @ 55.0 Pts
Models in Army: 87
Total Army Cost: 2700.0
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .
No i klasa rozpiska
Troszkę nie wierze skuteczność latającego gorebulla ale ostrożnie prowadzony może sie sprawdzać.
Rydwany są super ale raczej w magujących rozpiskach gdzie nie idziesz za szybko do przodu, dlatego obawiam sie że mogą ci sie nie sprawdzić.
Troszkę nie wierze skuteczność latającego gorebulla ale ostrożnie prowadzony może sie sprawdzać.
Rydwany są super ale raczej w magujących rozpiskach gdzie nie idziesz za szybko do przodu, dlatego obawiam sie że mogą ci sie nie sprawdzić.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Taka kmina mi wyszła:
Unnamed2000 Pts - Beastmen Army
1 Great Bray-Shaman @ 339.0 Pts
General; Magic Level 4; 2ndWeapon; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Hagtree Fetish [20.0]
1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Beast Banner [75.0]
37 Gor Herd @ 321.0 Pts
FCG
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
muzyk
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
muzyk
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
muzyk
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
muzyk
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
6 Minotaurs @ 388.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Musician
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
29 Bestigor Herd @ 393.0 Pts
FCG
Standard of Discipline [15.0]
Models in Army: 103
Total Army Cost: 1999.0
Tym razem zamiast shadowa wild, zeby potestowac. W sumie pare czarów wydaje sie niezlych: popychaczka, 5d6 S1 (na maszyny i skirmish, ogólnie pocisk warto mieć), +D6 A & S, przyzwanie potworka... Ogólnie napór
Unnamed2000 Pts - Beastmen Army
1 Great Bray-Shaman @ 339.0 Pts
General; Magic Level 4; 2ndWeapon; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Hagtree Fetish [20.0]
1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Beast Banner [75.0]
37 Gor Herd @ 321.0 Pts
FCG
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
muzyk
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
muzyk
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
muzyk
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
muzyk
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
6 Minotaurs @ 388.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Musician
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
29 Bestigor Herd @ 393.0 Pts
FCG
Standard of Discipline [15.0]
Models in Army: 103
Total Army Cost: 1999.0
Tym razem zamiast shadowa wild, zeby potestowac. W sumie pare czarów wydaje sie niezlych: popychaczka, 5d6 S1 (na maszyny i skirmish, ogólnie pocisk warto mieć), +D6 A & S, przyzwanie potworka... Ogólnie napór
Ostatnio zmieniony 19 maja 2013, o 10:20 przez Magnus, łącznie zmieniany 1 raz.
Wtam,
W mojej opinii pocisk nabiera mocy dopiero z fetyszem, ponieważ bez niego statystycznymi rzutami nie zrobisz 3 ran raniąc na "6". Skoro i tak nie masz scrolla to może warto wytrzasnąć punkty na Fetysza?
Nad przyzywaniem ostatnio się też zastanawiałem, i mimo że czar jest fajny i klimatyczny, to mając go na dużym magu tracisz +4 do dispella, a mając go na małym, przy ranach na potworku szaman obrywa na 5+ zamiast na 6+.
W mojej opinii pocisk nabiera mocy dopiero z fetyszem, ponieważ bez niego statystycznymi rzutami nie zrobisz 3 ran raniąc na "6". Skoro i tak nie masz scrolla to może warto wytrzasnąć punkty na Fetysza?
Nad przyzywaniem ostatnio się też zastanawiałem, i mimo że czar jest fajny i klimatyczny, to mając go na dużym magu tracisz +4 do dispella, a mając go na małym, przy ranach na potworku szaman obrywa na 5+ zamiast na 6+.
Spoko, właśnie też potem pomyślałem o fetyszu No z przyzwaniem to prawda, dlatego podejrzewam ze trzeba w odpowiednim czasie uzyc tego czaru, co zdaje sobie sprawe nie bedzie łatwe do przewidzenia... Dobra zmodyfikowałem, teraz lepiej?
I pytanie przy okazji, czy fetysz działa też na czar devolve i jak tak to w jaki sposób?
I pytanie przy okazji, czy fetysz działa też na czar devolve i jak tak to w jaki sposób?
Hehehe Mylisz się, fetysz nigdy nie działał ze snajperkami. Ja sie nie dziwiłem tylko sprzeciwiałem sie wałowaniu przeciwników.
Chodziło o to co napisał Caledor, snajperki z Deatha nie mają rzutu 'To Wound" (ma go snajperka z Lore of Metal).
Devolve ma tylko test Ld i nic poza tym. Logika sugerująca zależności przerzut Ld/przerzut To Wound jest mocno pokrętna
Jak chcesz wykorzystać Fetysza w Lore of Wild to możesz go kobować z pociskiem, zionięciem i Traitor kinem (ale przerzuty tylko na jeden oddział w jego zasięgu).
Co to Feedback Scrolla to jest to z Polskich Uściśleń Sędziowskich, oczywiście również niezgodne z zasadami podręcznikowymi, więc trzeba zwracać uwagę przy zasadach turniejów, jeżeli obowiązują uściślenia (czyli w większości przypadków) fetysz+scroll działa, jeżeli nie ma tego zapisu, to nie działa.
Uściślenia Sędziowskie już kiedyś zrobiły nam taki naginany prezent. Mogliśmy chować do Ambusha dowolną ilość oddziałów nie większych niż ten na stole
To nie jedyny przypadek kiedy gracze naciągają zasady przedmiotów. Chaos miał kiedyś miecz pozwalający przerzucać rzuty "To Wound" a ludzie dawali go magowi i kiedy tez rzucał pociski traktowali miech jak Fetysh
Podobnie jest z przedmiotem ogrów z aktualnego AB, trafienie maga przeciwnika w magii ze snajperki obniża jego poziom (ale tu sie zgodzę że można polemizować że nie jest to w 100% błędna interpretacja, zważając na zapis na stronie 31 RB o direct damage)
Chodziło o to co napisał Caledor, snajperki z Deatha nie mają rzutu 'To Wound" (ma go snajperka z Lore of Metal).
Devolve ma tylko test Ld i nic poza tym. Logika sugerująca zależności przerzut Ld/przerzut To Wound jest mocno pokrętna
Jak chcesz wykorzystać Fetysza w Lore of Wild to możesz go kobować z pociskiem, zionięciem i Traitor kinem (ale przerzuty tylko na jeden oddział w jego zasięgu).
Co to Feedback Scrolla to jest to z Polskich Uściśleń Sędziowskich, oczywiście również niezgodne z zasadami podręcznikowymi, więc trzeba zwracać uwagę przy zasadach turniejów, jeżeli obowiązują uściślenia (czyli w większości przypadków) fetysz+scroll działa, jeżeli nie ma tego zapisu, to nie działa.
Uściślenia Sędziowskie już kiedyś zrobiły nam taki naginany prezent. Mogliśmy chować do Ambusha dowolną ilość oddziałów nie większych niż ten na stole
To nie jedyny przypadek kiedy gracze naciągają zasady przedmiotów. Chaos miał kiedyś miecz pozwalający przerzucać rzuty "To Wound" a ludzie dawali go magowi i kiedy tez rzucał pociski traktowali miech jak Fetysh
Podobnie jest z przedmiotem ogrów z aktualnego AB, trafienie maga przeciwnika w magii ze snajperki obniża jego poziom (ale tu sie zgodzę że można polemizować że nie jest to w 100% błędna interpretacja, zważając na zapis na stronie 31 RB o direct damage)
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Oj misiaku nie bluxnij - ja z Klopsikiem dlugo męczylismy LS zeby jednak bylo to w uscisleniach dopeiro potem wyszedl FAQ ; pDibo pisze:Hehehe Mylisz się, fetysz nigdy nie działał ze snajperkami. Ja sie nie dziwiłem tylko sprzeciwiałem sie wałowaniu przeciwników.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
To jest trochę dyskusja typu "tomato" vs "tomejto" (pisownia zgodna z wymową ) - czy rzut "rani na 2+" jest rzutem na "zranienie" czy nie? Część osób interpretowała, że tak (bo jest napisane, że wounduje na X+), a część że nie (tylko S vs T są rzutami na zranienie). Był to po prostu dobry przykłada "przejrzystości zasad by GW".
5-tki z Wilda nie mozesz rzucać do combatu wiec jest zupelnie bezsensownym czarem...Magnus pisze:Tym razem zamiast shadowa wild, zeby potestowac. W sumie pare czarów wydaje sie niezlych: popychaczka, 5d6 S1 (na maszyny i skirmish, ogólnie pocisk warto mieć), +D6 A & S, przyzwanie potworka... Ogólnie napór
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Panowie i Panie!
PKS prawie gotowy, generalny zarys ograniczen(i ich brak dla BoChu) juz znamy, wiec wypowiedzcie sie/pokazcie rozry jakie proponujecie na taki PKS'ik. Wg mnie niewiele sie i tak zmieni poza tym ze bedziemy mogli wiecej kosteczek wychanelowac, bo np na 2.5tys czy 2.6tys pkt i tak niewiele w rozpach tracimy
Co wy na to?
PKS prawie gotowy, generalny zarys ograniczen(i ich brak dla BoChu) juz znamy, wiec wypowiedzcie sie/pokazcie rozry jakie proponujecie na taki PKS'ik. Wg mnie niewiele sie i tak zmieni poza tym ze bedziemy mogli wiecej kosteczek wychanelowac, bo np na 2.5tys czy 2.6tys pkt i tak niewiele w rozpach tracimy
Co wy na to?
Warhammer to nie jest sport