Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: archeolog »

Ja mowilem o magicznej wardze nie z hw i ha. Wtedy 15gorow liczy na jego "1" jedynke jedynie. I wez pod uwage kontekst w akim ten wargor ma wystapic, a racz
ej wargory

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

gorebulle są fajne, na wargorach nie grałem zawiele.. max 2 BSB 206 i dzidowy ^^

ale oby dwa spłacali się zacnie :D

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Unnamed2700 Pts - Beastmen Army

Doombull @ 330.0 Pts
General
Axes of Khorgor [40.0]
Trollhide Armour [50.0]
Dragonbane Gem [5.0]

Doombull @ 333.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Sword of Swift Slaying [25.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Gnarled Hide [15.0]
Dawnstone [25.0]

Wargor @ 191.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]

Gorebull @ 222.0 Pts
Heavy Armor; Shield
Arabyan Carpet [50.0]

Gorebull @ 218.0 Pts
Heavy Armor
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]

49 Gor Herd @ 417.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician; Foe-Render

5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Musician
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Musician
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Musician

Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts


Cygor @ 275.0 Pts


5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout

Razorgor @ 55.0 Pts
Razorgor @ 55.0 Pts
Razorgor @ 55.0 Pts


Models in Army: 87
Total Army Cost: 2700.0
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

No i klasa rozpiska :wink:
Troszkę nie wierze skuteczność latającego gorebulla ale ostrożnie prowadzony może sie sprawdzać.
Rydwany są super ale raczej w magujących rozpiskach gdzie nie idziesz za szybko do przodu, dlatego obawiam sie że mogą ci sie nie sprawdzić.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

ładniusia :)

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

Ciekawi mnie dlaczego cygora i dlaczego w liczbie 1?

Bardzo ja lubie, zawsze cos dobrego w bitwie zrobila, ale moze w tym zlozeniu ja bym wrzucil jeszcze jedna ew ta jedna zamienil na gorgone
Warhammer to nie jest sport

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Cygory miały być 2, ale chciałem 4 byki.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Taka kmina mi wyszła:


Unnamed2000 Pts - Beastmen Army

1 Great Bray-Shaman @ 339.0 Pts
General; Magic Level 4; 2ndWeapon; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Hagtree Fetish [20.0]



1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Beast Banner [75.0]


37 Gor Herd @ 321.0 Pts
FCG


5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
muzyk


5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
muzyk


5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
muzyk


5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
muzyk


1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts


6 Minotaurs @ 388.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Musician


5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout


5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout


29 Bestigor Herd @ 393.0 Pts
FCG
Standard of Discipline [15.0]





Models in Army: 103


Total Army Cost: 1999.0


Tym razem zamiast shadowa wild, zeby potestowac. W sumie pare czarów wydaje sie niezlych: popychaczka, 5d6 S1 (na maszyny i skirmish, ogólnie pocisk warto mieć), +D6 A & S, przyzwanie potworka... Ogólnie napór :twisted:
Ostatnio zmieniony 19 maja 2013, o 10:20 przez Magnus, łącznie zmieniany 1 raz.

Dargor
Chuck Norris
Posty: 489

Post autor: Dargor »

Wtam,

W mojej opinii pocisk nabiera mocy dopiero z fetyszem, ponieważ bez niego statystycznymi rzutami nie zrobisz 3 ran raniąc na "6". Skoro i tak nie masz scrolla to może warto wytrzasnąć punkty na Fetysza?
Nad przyzywaniem ostatnio się też zastanawiałem, i mimo że czar jest fajny i klimatyczny, to mając go na dużym magu tracisz +4 do dispella, a mając go na małym, przy ranach na potworku szaman obrywa na 5+ zamiast na 6+.

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

To racja, dlatego dobrze jest mieć jeszcze małego maga w zapasie.

Magnus - rozpiska spoko, Gouge-Tusks [15.0] tylko po co ci to ? a Raidersom daj muzyków.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Spoko, właśnie też potem pomyślałem o fetyszu ;) No z przyzwaniem to prawda, dlatego podejrzewam ze trzeba w odpowiednim czasie uzyc tego czaru, co zdaje sobie sprawe nie bedzie łatwe do przewidzenia... Dobra zmodyfikowałem, teraz lepiej?

I pytanie przy okazji, czy fetysz działa też na czar devolve i jak tak to w jaki sposób?

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

hehe nie no jasne że nie działa, no bo niby jak ? :wink:
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

No bo o ile sie nie myle ze snajperką z death działa, więc zastanawiałem się czy nie przypadkiem jeśli przeciwnik zda ld to przerzuca je :D a z tą snajperką to Ty dibo coś sie dziwiles ze dziala fetysz, moglbys przypomniec o jaki kontekst chodzilo? :lol2:

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

zmienili to, teraz fetysh dziala tylko wtedy kiedy mamy hit TO WOUND czyli kiedy korzystasz z tabelki gdzie masz sile atakujacego i wytrzymalosc celu(wyjatkiem jest teraz CHYBA tylko feedback scroll ale nie jestem przekonany)
Warhammer to nie jest sport

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Hehehe Mylisz się, fetysz nigdy nie działał ze snajperkami. Ja sie nie dziwiłem tylko sprzeciwiałem sie wałowaniu przeciwników.

Chodziło o to co napisał Caledor, snajperki z Deatha nie mają rzutu 'To Wound" (ma go snajperka z Lore of Metal).
Devolve ma tylko test Ld i nic poza tym. Logika sugerująca zależności przerzut Ld/przerzut To Wound jest mocno pokrętna :shock:
Jak chcesz wykorzystać Fetysza w Lore of Wild to możesz go kobować z pociskiem, zionięciem i Traitor kinem (ale przerzuty tylko na jeden oddział w jego zasięgu).

Co to Feedback Scrolla to jest to z Polskich Uściśleń Sędziowskich, oczywiście również niezgodne z zasadami podręcznikowymi, więc trzeba zwracać uwagę przy zasadach turniejów, jeżeli obowiązują uściślenia (czyli w większości przypadków) fetysz+scroll działa, jeżeli nie ma tego zapisu, to nie działa.
Uściślenia Sędziowskie już kiedyś zrobiły nam taki naginany prezent. Mogliśmy chować do Ambusha dowolną ilość oddziałów nie większych niż ten na stole :D

To nie jedyny przypadek kiedy gracze naciągają zasady przedmiotów. Chaos miał kiedyś miecz pozwalający przerzucać rzuty "To Wound" a ludzie dawali go magowi i kiedy tez rzucał pociski traktowali miech jak Fetysh #-o
Podobnie jest z przedmiotem ogrów z aktualnego AB, trafienie maga przeciwnika w magii ze snajperki obniża jego poziom :roll: (ale tu sie zgodzę że można polemizować że nie jest to w 100% błędna interpretacja, zważając na zapis na stronie 31 RB o direct damage)
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Dibo pisze:Hehehe Mylisz się, fetysz nigdy nie działał ze snajperkami. Ja sie nie dziwiłem tylko sprzeciwiałem sie wałowaniu przeciwników.
Oj misiaku nie bluxnij - ja z Klopsikiem dlugo męczylismy LS zeby jednak bylo to w uscisleniach :D dopeiro potem wyszedl FAQ ; p
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

To jest trochę dyskusja typu "tomato" vs "tomejto" (pisownia zgodna z wymową :) ) - czy rzut "rani na 2+" jest rzutem na "zranienie" czy nie? Część osób interpretowała, że tak (bo jest napisane, że wounduje na X+), a część że nie (tylko S vs T są rzutami na zranienie). Był to po prostu dobry przykłada "przejrzystości zasad by GW". :)

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Magnus pisze:Tym razem zamiast shadowa wild, zeby potestowac. W sumie pare czarów wydaje sie niezlych: popychaczka, 5d6 S1 (na maszyny i skirmish, ogólnie pocisk warto mieć), +D6 A & S, przyzwanie potworka... Ogólnie napór :twisted:
5-tki z Wilda nie mozesz rzucać do combatu wiec jest zupelnie bezsensownym czarem...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

Panowie i Panie!

PKS prawie gotowy, generalny zarys ograniczen(i ich brak dla BoChu) juz znamy, wiec wypowiedzcie sie/pokazcie rozry jakie proponujecie na taki PKS'ik. Wg mnie niewiele sie i tak zmieni poza tym ze bedziemy mogli wiecej kosteczek wychanelowac, bo np na 2.5tys czy 2.6tys pkt i tak niewiele w rozpach tracimy

Co wy na to?
Warhammer to nie jest sport

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Nudy nudy nudy .. na zasady PKS nie zobaczycie mnie z kozami, no ewentualnie z rozpiską mono rydwanową, tak dla zabawy co jakiś czas.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

ODPOWIEDZ