Zmiany w Bestiach - Czyli remedium na nasze bolączki

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Re: Zmiany w Bestiach - Czyli remedium na nasze bolączki

Post autor: CAR2N »

Tak jeszcze myslalem nad tym Ld u minoskow (glownie lorda) i pomyslmy : bierzemy beastlorda i doombulla , i kloc minoskow jest "motywowany" przez malego beastlorda generala anizeli mocarnego doombulla , ktorym ma Ld jak lord goblinski :lol2:
Przeciez to nijak sie ma do fluffu ,zeby takie bestie jakimi sa minotaury byly podlegle lordowi ,ktorego charakterystyka jest na poziomie 1 minoska ,a wielkosciowo nie ma co mowic. Gdyby to byly trolle ze stupidity to jeszcze mozna zrozumiec ,ale tak to dla mnie to niezrozumiale , czemu doomek nie ma Ld9-10.
Tak jeszcze mysle ,ze dobra zmiana by bylo : if beastlord = general => 1 oddzial bestigorow do core ;) Niebyloby to tak przegiete jak z minosami ,a wziecie kloca bestigorow w core + minosow w special byloby fajne + wczesniej wymienione zmiany co do halabard itp. O markach/giftach dla oddzialu typu SS 5+ czy tez nawet 6+ byloby fajne u nich z heavy armour ,shield , halabarda czy cos ;)
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Pamiętaj że to są wciąż zwierzęta a nie elfy czy krasnoludy :wink:
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

Dziwne to dopiero jest to że Doombull zamienił się Ld z Bestlordem, Albo to że na 1600 mam maga który dowodzi 7 minosów z gorbullem BSB.
Albo to że czempion gorów nagle nie jest już takim kozakiem jak był w starym podręczniku.

Awatar użytkownika
Wilczek.
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 163

Post autor: Wilczek. »

Bestigory w corach to byłby konkret :) Duży klocek Bestigorów, jeden klocek mały Gorów, jakis do ambusha i duużo minosów. Tak to jest fajne :twisted:

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

starczy tych marzeń nie do osiągnięcia czas wziąć się za pracę i znalezienie meritum w AB tym co mamy, już mam kilka pomysłów po turnieju w Knurowie, fakt grałem WoChem ale widząc pewną metę można znaleźć przepis na smal victora, więc do pracy rodacy 8)

niech kopytni wyjdą ze swych jaskiń i ciemnych lasów, niech pogrążą cywilizację w popiół unoszący się po przemarszu przez ich miasta :twisted:

ps.: można napisać małą petycję z FQ do GW, np.: fast i chodzenia po lesie dla centigorów albo HKB dla Ghorgony, a może nawet z Dibowymi herocentugorami :wink: ( szczerze powieszawszy tylko tych zmian bym chciał ) co spełnią to spełnią, przynajmniej będziemy wiedzieli że zrobiliśmy wszystko co mogliśmy, a nie tylko gadaliśmy :)

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

To i ja dorzuce swoje 2 grosze.
Mark khorna proponuje staroedycyjny, bez opcji dawania szamanowi.
Bo to nieklimatyczne, a dodatkowy DD/unit , byłby całkiem całkiem.

A twój pomysł Dibo z centkami dowódzcami bardzo fajny.
Wtedy to bym Great Warhoofa wolał od Doomka.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

krusk pisze:To i ja dorzuce swoje 2 grosze.
Mark khorna proponuje staroedycyjny, bez opcji dawania szamanowi.
Bo to nieklimatyczne, a dodatkowy DD/unit , byłby całkiem całkiem.
przeczytaj książkę: " księga spaczenia " str. 127

edit:
możliwość MA na nowych rarach za 25pkt.

i magiczne szmaty na minoskach :twisted:

o raz niech gouge tusk + many hand fiend dają MA

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Nie mam Księgi Spaczenia i nie czytałem.
Ale teraz nie mogę wykręcić się, że nie mam maga, bo gram klimatycznie na khornie.
Choć ostatnio biore, by przyzwali/zamienili się w potwora i nie mogli dispelować.
N ajedno wychodzi, a ja mam potwora więcej :D .
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

a jam mam i uważam że markowanie być powinno, w końcu zwierzoludzie są ukochanymi dziećmi czystego chaosu pierwszymi sługami mrocznych, dupiaste to tłumaczenie że nie dostają znamion chaosu jak ludzie(to że zepsuł zasady to jedno, ale żeby psuć fluff to już zniewaga). Bogowie dają im znamiona tak samo jak krasnolud stawia runkę z swoim imieniem na narzędziu w ten sposób mówi że należą do niego. Napiszcie prosty dodatek(z fajnym tytułem) z opcjami dla całej armii lub oddziałów, dajcie koszty punktowe i klimatyczne wyjaśnienia. Tak jak amobka za 15p. może mieć magiczne ataki i odporność na magię tak samo np. dużym potworkom można podawać scaly skiny, wardy od strzelania czy regenki.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

krusk pisze:Nie mam Księgi Spaczenia i nie czytałem.
Ale teraz nie mogę wykręcić się, że nie mam maga, bo gram klimatycznie na khornie.
Choć ostatnio biore, by przyzwali/zamienili się w potwora i nie mogli dispelować.
N ajedno wychodzi, a ja mam potwora więcej :D .
też gram na samym Khornie i dobrze znam flaff z wiązany zimn, więc wszystkie kminy jakie były by w " dodatku do bestii "
likaon pisze:w końcu zwierzoludzie są ukochanymi dziećmi czystego chaosu pierwszymi sługami mrocznych
pierwsze były pomniejsze demony :wink:

ale tak zgadzam się z przedmówcą powinny być marki

osobiście proponował bym zmiany które wcześniej przedstawiłem + herosów Diba 8)

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

http://www.docstoc.com/docs/70158519/Ksiega-Pierwotnego
Skoro nikt nie robi konkretów to może mój chory przykład wskarze innym drogę
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

nie które przesadzone rzeczy, jak nie większość ( doczytałem to tego giftu Khornowego respekt :D ), i jeden nie klimatyczny

bo jak szaman ma poprawiać strał cygora, jak ten ich nienawidzi, lepiej by było " jak w celu jest jakiś mag, magiczny item, magiczny atak "

nawet nie ma co do tego podchodzić serio

chciałbym żeby dopuścili 4rzeczy i już by usprawniły bestie:

1. centigory mają fasa
2. minoski odzyskują 1I
3. jak już mamy tak mało giftuów i z dupy, a dodatkowo liczą się w pkt. itemów, to niech je powtarzamy
4. bohaterowie Diba + fast dla nich + zasadę że centigory mają +1WS, uzasadniam tym że każdy beastmeński heros ma bonusy do unitów swojego rodzaju, oczywiście koszy ich by wzrosły do : 140 hero / 21 Lord... heros powinien mieć 5S a nie T, biorąc przykład z tego specjalnego centigora

i te zmiany już dały by możliwości dla rozwoju bestii :)

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

UUU Likaon mocno przesadziłeś ale bardzo fajna lekturka :D

Edit: Żeby nie było że my sie nie bawimy

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 28 sty 2011, o 17:23 przez Dibo, łącznie zmieniany 1 raz.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

u bestigorów mogłeś zostawić te dawanie gifta ziomkowi :wink:

PF na razorgorach :twisted: R.E.S.P.E.K.T.A. 8)

HA na centkach też by było fajną sprawą ale i tak by mieli największego SV z wszystkich fastów, no i to największy SV z naszych bestii :)

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Dlatego jest zapisek że po wzięciu Ha nie sa fastem bo byli by mocno przegięci - czyż nie ? Gifty na czempionie Bestigorów kompletnie nic nie dają wiec wrzuciłem że może brać itemy, minoskom pozwoliłem na magiczną szmatę, Pumbagory mają PF, a duży rydwan scythet wheels. Z gorami przesadziłem, ulepszeni mogli być 0-1 albo uzależnieni od ilosci zwykłych gorów, ale teraz wcale nie są tacy super bo z ahw kosztują 10 p za sztuke a dalej są bez sejva.

Tak na to patrze i nie wierze, tak niewielkie korekty a jak olbrzymia zmiana no nie ?
Ostatnio zmieniony 28 sty 2011, o 15:15 przez Dibo, łącznie zmieniany 1 raz.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

tak nie wielki, ale jak wielkie

nic nie wspomniałem nic o szmacie na minoskach bo o tym rozmawialiśmy na GG, ale nawet za 25pkt. wystarczy by dało im kopa... głupie +1M czy +1LD ( nie takie głupie )

10 pkt. od takiego chłopka to i tak dużo... szczególnie że nie mają SV... bym dał zapisek o tym że 1gor = 1 lepszy ( jak u krasi z longbeardami ) ale ten ulepszony liczy się jako gor unit przy Ambushu ( czyli z 2 takich już 1 można dać do zasadzki )

bestigorą zmianę darmową ekwipunku na halabardy i AHW

na centigorach HA to chyba "przegięcie" jednak

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Moim zdaniem wg jpeg:
specjale :
- bestigory 2A przegiecie , juz lepszeby bylo wybor halabardy , tarczy , mag item lepszy niz gift (tutaj chyba tworca AB nie przemyslal sprawy)
- razorgory z PF to raczej sredni klimat , lepsze by bylo WS4 + scaly skin 5+ ;)
corev :
- ogolnie pomysl z ambushersem jakims chybiony , lepsza by byla mozliwosc wziecia spear,halabarda,light armour
minosy :
- centigory mozliwosc HA dobra ,ale dodalbym jeszcze halabarde + drunken tak jak kiedys pisalem za pkt (typu ,ze jesli armia dowodzi lord centigorowy to moga wziac 2 ulepszenia z drunkena a normalnie 1) :mrgreen: wtedy bylaby to miazdzaca jednostka
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Tyle ze tu nie chodzi o zmiany zasad tylko "korekty". Uzbrojenie inne niż jest na naszej piechocie to moim zdaniem bardzo słaby pomysł biorąc pod uwagę klimat jednostek. Bestigory z zasady po prostu muszą mieć GW i nie wyobrażam sobie innej opcji tak samo jak speary u centigorów (no od bidy mogą morning stary czy jakieś cepy - jak to mają na rysunkach). Już możliwość wzięcia tarcz na gorach czy gw na centkach w AB to jakaś pomyłka.

Aha przerobiłem jeszcze Ambush tzn wkleiłem stare zasady ambuszha z liderką i obowiązkiem posiadania zasady ambush na generale. (w wypadku nie zdani liderki przy wychodzeniu - rzut na tabelkę: 1-2 giną, 2-3 przeciwnik wyznacza miejsce gdzie wychodzą 5-6 próbujesz w następnej turze).
Żeby było sprawiedliwie, masz Centigora generała - nie masz ambusha bo z założenia to jest armia "najazdowo-grabierzcza", decydujesz cie na dombulla - to tak samo nie masz ambusha, bo armia dowodzona przez byki nastawia sie na prosty jak konstrukcja cepa wpiernicz - bez finezji.

Car2n - Pumbagorom można by dać opcje takie jakie maja psy, ss 6+ albo poisony tyle że za jakieś 5 p.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

1. fakt to zawsze jednostka która miała niszczyć mury i domki a gory odpalać i dokonywać grabieży

2. ciekawy pomysł na ambush

3. razorgory z "PF" to nie takie nie klimatyczne, po prostu dobrze wytresowane mordulce :twisted: ( wytresowane świnie na ludzkim mięsie ) więc bym nie zmieniał

flamel88
Pseudoklimaciarz
Posty: 21

Post autor: flamel88 »

A ja wpadłem na taki pomysł (w sumie dziwię się trochę że chłopaki z GW jedyne mutacje uwzględnili w giftach), mianowicie jako rekompensacja braku marków kózki powinny mieć tabelkę trochę podobną do the eye of the gods moja propozycja:

Dzieci Chaosu

Mimo iż zwierzoludzie są nieczęsto zauważani przez swoich bogów, wciąż pozostają prawdziwymi dziećmi chaosu. Powoduje to iż trudno wśród nich doszukać się dominujących cech charakterystycznych, tak jak ma to miejsce w przypadku innych ras. Mnogość mutacji wywołanych bezpośrednim obcowaniem z czystą materią chaosu sprawia że zwierzoludzie często obdarzeni są nietypowymi zdolnościami lub cechami. Najczęściej ma to miejsce w obrębie konkretnego stada, stając się jednocześnie jego znakiem rozpoznawczym. Niekiedy zdarza się również że na margines zostają zepchnięte jednostki obdarzone pewną cechą uważaną za groźną lub niezrozumianą, powodując iż takie osobniki łączą się w grupy, przekazując kolejnym pokoleniom swoje defekty.

Na początku bitwy każda jednostka i bohater obdarzony tą zasadą rzuca 2k6 na tabelkę:

2 Słaby miot Wśród zwierzoludzi czasem zdarza się iż nowo narodzone osobniki są o wiele słabsze niż zwykli przedstawiciele swojej rasy. Efekt: -1T -1S

3 Niska inteligencja Przedstawiciele tego stada są wyraźnie mniej inteligentni niż pozostali należący do tej rasy. Efekt: Stupidity

4 Dodatkowe odnóża Wśród zwierzoludzi z tego stada dominują dotatkowe kończyny dolne. Efekt: +1M

5 Dodatkowe ręce Zwierzoludzie tego stada posiadają więcej kończyn górnych niż inni przedstawiciele tej rasy. Efekt: +1A

6-7 Przeciętniacy W tym stadzie nie dominują żadne dodatkowe mutacje. Efekt: Brak

8 Gruba skóra Zwierzoludzie z tego stada mają twardszą skórę lub gestsze futro niż inni. Efekt: 5+ SS

9 Nieustraszeni Zwierzoludzie pochodzący z tego stada żyją w towarzystwie bestii gorszych niż można sobie wyobrazić. Efekt: Immune to psychology

10 Magiczne Bestie Zwierzoludzie w tym stadzie są wyjątkowo uwrażliwieni magicznie. Efekt: Magiczne ataki, MR 2

11 Szybki Metabolizm Wśród osobników z tego stada dominują zwierzoludzie o błyskawicznej przemianie materii i odruchach. Efekt: +1I, Regeneracja 4+

12 Nieznający bólu Osobniki z tego stada rzucają się w wir walki nie zwracając uwagi na koszty. Efekt: +1S, Unbreakable

Pytanie brzmi tylko, których jednostek miałaby ta zasada dotyczyć. Ja myślę że Bohaterów, Ungorów, Gorów, Minosków i Bestigorów. Przy czym że:

Bohaterowie przerzucają 2 i 3 (w końcu wśród nich nie trafiają się słabe osobniki)

Bestigory dodają 1 do rzutu (2k6 +1 max 12) powód jak wyżej

Ungory odejmują 3 (2k6 -3 min 2) w końcu to są najsłabsze osobniki

Minosy, Gory normalnie

Pomarzyć zawsze można :) Co myślicie?

ODPOWIEDZ