Hej,
chciałbym zwrócić sie do Was, graczy BOC, o ocenę jednostek z Waszej armii.
Jest to ankieta, która będzie mi pomocna przy tworzeniu systemu premiowania graczy za wystawienia niepopularnych i niegrywalnych jednostek, na małe i srednie punkty (1000-1600 bez lordów i z typowymi ograniczeniami)
Proszę, abyście obok każdej jednostki z listy wpisali odpowiednią cyfrę, mając na uwadze w/w przedział punktowy:
0- jednostka grywalna, często wybierana do rozpiski
1- jednostka srednio lub niegrywalna, byłaby często wybierana, ale przegrywa konkurencję z innymi jednostkami z podręcznika
2- jednostka srednio lub niegrywalna ze względu na swój potencjał (zbyt słaba lub nieco zbyt droga)
3- jednostka niegrywalna, o bardzo niskim potencjale (bardzo słabe zasady, mocno przesadzony koszt)
Wargor
Gorebull
Bray-Shaman
Gor Herd
Ungor Herd
Ungor Raiders
Tuskor Chariot
Chaos Warhounds
Minotaurs
Centigors
Harpies
Bestigor Herd
Razorgor Chariot
Razorgor Herd
Cygor
Ghorgon
Chaos Spawn
Giant
Jabberslythe
Dzięki!
Ranking grywalności jednostek BOC
Moderator: Dibo
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Ranking grywalności jednostek BOC
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
Panowie, jako niedoświadczony gracz proszę swoich doświadczonych kolegów o kompleksowe podejście do tematu - bardzo się to przyda.
Caledor - przeczytaj może jeszcze raz - nie ma minusów w klasyfikacji, a im coś bardziej na plusie tym gorsze.
Caledor - przeczytaj może jeszcze raz - nie ma minusów w klasyfikacji, a im coś bardziej na plusie tym gorsze.
Ale anrzekacze...
Wargor 1
Gorebull 1
Bray-Shaman 0
Gor Herd 0
Ungor Herd 1
Ungor Raiders 1
Tuskor Chariot 1
Chaos Warhounds 2
Minotaurs 1
Centigors 3
Harpies 0
Bestigor Herd 1
Razorgor Chariot 3
Razorgor Herd 0
Cygor 1
Ghorgon 2
Chaos Spawn 3
Giant 3
Jabberslythe 3
Wargor 1
Gorebull 1
Bray-Shaman 0
Gor Herd 0
Ungor Herd 1
Ungor Raiders 1
Tuskor Chariot 1
Chaos Warhounds 2
Minotaurs 1
Centigors 3
Harpies 0
Bestigor Herd 1
Razorgor Chariot 3
Razorgor Herd 0
Cygor 1
Ghorgon 2
Chaos Spawn 3
Giant 3
Jabberslythe 3
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Wargor 0
Gorebull 1
Bray-Shaman 0
Gor Herd 0
Ungor Herd 1
Ungor Raiders 0
Tuskor Chariot 0
Chaos Warhounds 3
Minotaurs 1
Centigors 3
Harpies 0
Bestigor Herd 0
Razorgor Chariot 2
Razorgor Herd 1
Cygor 1
Ghorgon 2
Chaos Spawn 3
Giant 3
Jabberslythe 3
Gorebull 1
Bray-Shaman 0
Gor Herd 0
Ungor Herd 1
Ungor Raiders 0
Tuskor Chariot 0
Chaos Warhounds 3
Minotaurs 1
Centigors 3
Harpies 0
Bestigor Herd 0
Razorgor Chariot 2
Razorgor Herd 1
Cygor 1
Ghorgon 2
Chaos Spawn 3
Giant 3
Jabberslythe 3
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
0- jednostka grywalna, często wybierana do rozpiski
1- jednostka srednio lub niegrywalna, byłaby często wybierana, ale przegrywa konkurencję z innymi jednostkami z podręcznika
2- jednostka srednio lub niegrywalna ze względu na swój potencjał (zbyt słaba lub nieco zbyt droga)
3- jednostka niegrywalna, o bardzo niskim potencjale (bardzo słabe zasady, mocno przesadzony koszt)
Wargor - 0
Gorebull - 0
Bray-Shaman - 0
Gor Herd - 0
Ungor Herd - 2
Ungor Raiders - 0
Tuskor Chariot - 0
Chaos Warhounds - 3
Minotaurs - 2
Centigors - 4 !
Harpies - 0
Bestigor Herd - 1
Razorgor Chariot - 1
Razorgor Herd - 1
Cygor - 2
Ghorgon - 3
Chaos Spawn - 3
Giant - 3
Jabberslythe - 3
1- jednostka srednio lub niegrywalna, byłaby często wybierana, ale przegrywa konkurencję z innymi jednostkami z podręcznika
2- jednostka srednio lub niegrywalna ze względu na swój potencjał (zbyt słaba lub nieco zbyt droga)
3- jednostka niegrywalna, o bardzo niskim potencjale (bardzo słabe zasady, mocno przesadzony koszt)
Wargor - 0
Gorebull - 0
Bray-Shaman - 0
Gor Herd - 0
Ungor Herd - 2
Ungor Raiders - 0
Tuskor Chariot - 0
Chaos Warhounds - 3
Minotaurs - 2
Centigors - 4 !
Harpies - 0
Bestigor Herd - 1
Razorgor Chariot - 1
Razorgor Herd - 1
Cygor - 2
Ghorgon - 3
Chaos Spawn - 3
Giant - 3
Jabberslythe - 3
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
0- jednostka grywalna, często wybierana do rozpiski
1- jednostka srednio lub niegrywalna, byłaby często wybierana, ale przegrywa konkurencję z innymi jednostkami z podręcznika
2- jednostka srednio lub niegrywalna ze względu na swój potencjał (zbyt słaba lub nieco zbyt droga)
3- jednostka niegrywalna, o bardzo niskim potencjale (bardzo słabe zasady, mocno przesadzony koszt)
Wargor - 1
Gorebull - 2 (za brak los bez minosów i pościg o 1d6)
Bray-Shaman - 0
Gor Herd - 1
Ungor Herd - 1
Ungor Raiders - 1
Tuskor Chariot - 2
Chaos Warhounds - 2 (nie liczy się do corów a paniki powoduje)
Minotaurs - 3
Centigors - 3
Harpies - 1
Bestigor Herd - 1
Razorgor Chariot - 2
Razorgor Herd - 1
Cygor - 3
Ghorgon - 3
Chaos Spawn - 2
Giant - 3
Jabberslythe - 3[/quote]
1- jednostka srednio lub niegrywalna, byłaby często wybierana, ale przegrywa konkurencję z innymi jednostkami z podręcznika
2- jednostka srednio lub niegrywalna ze względu na swój potencjał (zbyt słaba lub nieco zbyt droga)
3- jednostka niegrywalna, o bardzo niskim potencjale (bardzo słabe zasady, mocno przesadzony koszt)
Wargor - 1
Gorebull - 2 (za brak los bez minosów i pościg o 1d6)
Bray-Shaman - 0
Gor Herd - 1
Ungor Herd - 1
Ungor Raiders - 1
Tuskor Chariot - 2
Chaos Warhounds - 2 (nie liczy się do corów a paniki powoduje)
Minotaurs - 3
Centigors - 3
Harpies - 1
Bestigor Herd - 1
Razorgor Chariot - 2
Razorgor Herd - 1
Cygor - 3
Ghorgon - 3
Chaos Spawn - 2
Giant - 3
Jabberslythe - 3[/quote]
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
0- jednostka grywalna, często wybierana do rozpiski
1- jednostka srednio lub niegrywalna, byłaby często wybierana, ale przegrywa konkurencję z innymi jednostkami z podręcznika
2- jednostka srednio lub niegrywalna ze względu na swój potencjał (zbyt słaba lub nieco zbyt droga)
3- jednostka niegrywalna, o bardzo niskim potencjale (bardzo słabe zasady, mocno przesadzony koszt)
Wargor - 2 / BSB 206 0
Gorebull - 0
Bray-Shaman - 0
Gor Herd - 1
Ungor Herd - 3
Ungor Raiders - 0
Tuskor Chariot - 1
Chaos Warhounds - 3
Minotaurs - 1
Centigors - 3
Harpies - 1
Bestigor Herd - 2
Razorgor Chariot - 2
Razorgor Herd - 1
Cygor - 1
Ghorgon - 2
Chaos Spawn - 2
Giant - 3
Jabberslythe - 3
1- jednostka srednio lub niegrywalna, byłaby często wybierana, ale przegrywa konkurencję z innymi jednostkami z podręcznika
2- jednostka srednio lub niegrywalna ze względu na swój potencjał (zbyt słaba lub nieco zbyt droga)
3- jednostka niegrywalna, o bardzo niskim potencjale (bardzo słabe zasady, mocno przesadzony koszt)
Wargor - 2 / BSB 206 0
Gorebull - 0
Bray-Shaman - 0
Gor Herd - 1
Ungor Herd - 3
Ungor Raiders - 0
Tuskor Chariot - 1
Chaos Warhounds - 3
Minotaurs - 1
Centigors - 3
Harpies - 1
Bestigor Herd - 2
Razorgor Chariot - 2
Razorgor Herd - 1
Cygor - 1
Ghorgon - 2
Chaos Spawn - 2
Giant - 3
Jabberslythe - 3
0- jednostka grywalna, często wybierana do rozpiski
1- jednostka srednio lub niegrywalna, byłaby często wybierana, ale przegrywa konkurencję z innymi jednostkami z podręcznika
2- jednostka srednio lub niegrywalna ze względu na swój potencjał (zbyt słaba lub nieco zbyt droga)
3- jednostka niegrywalna, o bardzo niskim potencjale (bardzo słabe zasady, mocno przesadzony koszt)
Wargor - 1
Gorebull - 0(lecz tylko jako lord bohater jest na 2)
Bray-Shaman - 0
Gor Herd - 2
Ungor Herd - 0 (znacznei tańsze od gor a tak jak one w zasadzie nic nie robią poza przytrzymyw.odziałow)
Ungor Raiders - 1
Tuskor Chariot - 0
Chaos Warhounds - 3
Minotaurs - 1
Centigors - 3
Harpies - 1
Bestigor Herd - 0
Razorgor Chariot - 2
Razorgor Herd - 2
Cygor - 3
Ghorgon - 2
Chaos Spawn -3
Giant - 3
Jabberslythe - 3
1- jednostka srednio lub niegrywalna, byłaby często wybierana, ale przegrywa konkurencję z innymi jednostkami z podręcznika
2- jednostka srednio lub niegrywalna ze względu na swój potencjał (zbyt słaba lub nieco zbyt droga)
3- jednostka niegrywalna, o bardzo niskim potencjale (bardzo słabe zasady, mocno przesadzony koszt)
Wargor - 1
Gorebull - 0(lecz tylko jako lord bohater jest na 2)
Bray-Shaman - 0
Gor Herd - 2
Ungor Herd - 0 (znacznei tańsze od gor a tak jak one w zasadzie nic nie robią poza przytrzymyw.odziałow)
Ungor Raiders - 1
Tuskor Chariot - 0
Chaos Warhounds - 3
Minotaurs - 1
Centigors - 3
Harpies - 1
Bestigor Herd - 0
Razorgor Chariot - 2
Razorgor Herd - 2
Cygor - 3
Ghorgon - 2
Chaos Spawn -3
Giant - 3
Jabberslythe - 3