Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 15 gru 2017, o 21:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1229 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 62  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 18 maja 2017, o 19:46 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2011, o 18:24
Posty: 924
Mnie również intrygują.
W aspekcie WS (i wcześniej Move'a) widać, że próbują zmienić tę grę na własny produkt, a nie kalkę 1:1 z WFB. Martwi mnie jednak, że idąc dalej tym tropem, za kilka miesięcy, jak wyjdzie 2.0, będzie 15 statystyk dla każdego oddziału, nie mówiąc już o rydwanach z z bohaterem i załogantem.
Co do zmian w WDG, cieszy mnie wywalenie Gaze of the Gods. Od czasu usunięcia tabeli, była to zasady wyłącznie do wymuszania pojedynków, często niechcianych.
Ciekawe są natomiast dwie nowe zasady, choć ta druga strasznie jest skomplikowana w zapisie -_- i nie wiem na ile potrzebna. Wiem jakie są założenia, ale patrząc na ten "indywidualny" styl modeli (czyt. wysokie koszty, mało modeli), zastanawiam się czy da się złożyć coś więcej niż: 1xfollower jako młot, 1xoutcastjako kowadło, klepacz-generał, mag, jakieś core i trochę śmieci do zapchania reszty pkt.
Zbroja bardzo na plus, tylko czy w ogólnym rozliczeniu nie będzie zbyt OP?

_________________
Sprzedam:
WoCH/WDG
Demony/Bestie/Dwarfs/VC

Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 19 maja 2017, o 20:00 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2013, o 18:39
Posty: 162
Mi się bardzo podobają zapowiadane zmiany = ewolucji ciąg dalszy.
Będzie klimat w WDG.

Apropos zakresu zmian - jeżeli w wersji X.0 okaże się, że w sumie to gramy już w zupełnie inną grę niż 8 edycyjne kulanie, ale będzie to nadal wielkoformatowy bitewniak tylko mechanicznie dużo lepszy, to dlaczego nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 23 lip 2017, o 19:07 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2014, o 20:29
Posty: 267
Lokalizacja: Swarzędz/Poznań
Mam nadzieję że zasada Once-Chosen w 2.0 dostaną inne zasady niż Follower + Outcast (z BTS - Issue #6) - wg mnie te dwie zasady razem to by była kompletna porażka.
Po pierwsze Follower jest dla MI bezużyteczny (działa tylko to, że nie mogą dostać +1 do CR ze sztandaru i szeregów), a po drugie Stubborn z Outcasta (tylko w pierwszej rundzie) znaczy tyle, że jeżeli nie mogłeś wygrać w pierwszej rundzie to w drugiej raczej też nie wygrasz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 24 lip 2017, o 08:52 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 maja 2007, o 08:12
Posty: 3015
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Nie będą mieli Follower - nie było o tym mowy. Będą mieli tylko Outcast.

_________________
Najnowszy plik 9th Age do AB2.2c: http://www.the-ninth-age.com/filebase/i ... load/1134/

Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 24 lip 2017, o 11:27 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2013, o 18:39
Posty: 162
Czy znany jest już termin edycji nowych WDG?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 24 lip 2017, o 11:29 
habydysz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2006, o 13:22
Posty: 13798
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Kiedy będą gotowi. Nie mam pojęcia najbledszego kiedy by to miało być :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 24 lip 2017, o 15:06 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2013, o 18:39
Posty: 162
No ok, a po grubasie 2017, czy raczej 2018?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 24 lip 2017, o 15:21 
habydysz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2006, o 13:22
Posty: 13798
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Szczerze - nie mam pojęcia.

Książka jest już w sumie w fazie testów, ale ile one potrwają - nie wiem.
No i poza tym chcą WDG 2.0 wydać razem z rulebookiem, ścieżkami i nowymi DL.
Więc nie wiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 24 lip 2017, o 17:47 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2014, o 20:29
Posty: 267
Lokalizacja: Swarzędz/Poznań
debelial napisał(a):
Nie będą mieli Follower - nie było o tym mowy. Będą mieli tylko Outcast.

Models with Follower and without Outcast cannot receive Inspiring presence and Hold your ground from models with Outcast.

Outcasts are Followers who belong exclusively to the Path of the Fallen, and therefore know first-hand the price of failure.

oraz z Follower:
Ignore this rule if models are normally allowed more than 2 Supporting Attacks.

Na podstawie tych zdań można tak sądzić :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 25 lip 2017, o 14:58 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 maja 2007, o 08:12
Posty: 3015
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
A no to sorki, musiałem przeoczyć.

Wg mnie te zasady razem są całkiem dobre. Stubborn jest po to żeby niemal na pewno wytrzymać i skontrowac. A nawet jak nie, to wiele jednostek w drugiej rundzie robi się dużo słabsza, więc nie zawsze jest tak że jak przegrasz w pierwszej to i w drugiej też :)

_________________
Najnowszy plik 9th Age do AB2.2c: http://www.the-ninth-age.com/filebase/i ... load/1134/

Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 9 sie 2017, o 16:12 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 11:13
Posty: 2555
Lokalizacja: Warszawa- Nemezis P.P.S.
Co sądzicie o crusherach? Zastanawiam się czy ich nie wcisnąć do rozpy. Ich wady są jasne ale może macie z nimi jakieś bardziej pozytywne historie?

Rozkręćmy trochę ten dział z wdg :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 9 sie 2017, o 17:07 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2011, o 18:24
Posty: 924
Moim zdaniem ciekawy oddział jako wsparcie od boku. Może nie są jacyś zachwycający, ale biegając sobie po 14" w moim przypadku zdażą zajać odpowiednie miejsce (gram głównie na piechocie). Plus jest taki, że albo przeciwik je zlekceważy bo tylko 3 modele i bedzie miał problem z bokiem, albo ich nie zlekceważy i troche łatwiej będzie głównym oddziałom atakujacym. Niestety jesli przeciwnik ma jakies małe śmietki, to łatwo może zablokować taki oddział, a też nie należy do najtańszych. Mi sie sprawdzają co jakiś czas, choć nie jest to oddział na każdą grę i na każdą armie, lecz mimo to lubie nimi grać.

_________________
Sprzedam:
WoCH/WDG
Demony/Bestie/Dwarfs/VC

Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 9 sie 2017, o 21:17 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, o 18:20
Posty: 4124
Lokalizacja: Twierdza Wrocław
Crushery jak każdy oddział z frenzy mają jedną główną wadę. Frenzy. :wink:

Żeby efektywnie grać takimi oddziałami trzeba złożyć pod to rozpiskę. Opcje są praktycznie dwie. Jedna to duża ilość pocisków i strzelania, dzięki czemu możesz się pozbyć odginaczek przed tym jak cię odegnął. Niestety w wochu nie da się tego realnie zrobić. Druga opcja to wzięcie 4+ oddziałów z frenzy. Wtedy, to że 1 czy 2 zostaną odgiętne aż tak bardzo nie boli, a te, które nie zostaną w pełni korzystają z bonusu jakie daje frenzy. Pamiętaj też, że jeśli chcesz tak grać, to musisz uważać, żeby jedna odginaczka nie odgięła ci 2 oddziałów na raz (fast ustawiony bokiem w kresce ma 10", jeden oddział odgina frontem, drugi tyłem). Dodatkowo, dobrze by było, żeby wszystkie oddziały z frenzy kosztowały mniej więcej tyle samo, żeby nie było obvious targetów do odginania. Wystawienie 5 crusherów w 1 oddziale mija się z celem nawet jeśli cała rozpiska ma frenzy.

_________________
JimMorr napisał(a):
Ogień żarptaka jest tak gorący, że rura mięknie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 10 sie 2017, o 05:51 
"Nie jestem powergamerem"

Dołączył(a): 10 lip 2015, o 19:11
Posty: 192
Ja prawie zawsze gram na 5 Crusherów, do tego dorzucam 2x albo 3x hellsriderów , Mimo iż nie jestem najwyższej klasy graczem to wiem co Kruszary potrafią zrobić w combacie. Dużo też grałem na rozpiskach gdzie na flankę wciskałem 3xCrushers z lancami (czasem dla beczki ze sztandarem +1M) takich cudaków nikt nie zlekceważy. I mimo iż czasem latają po całym stole to punktowo w 80% przypadków się spłacają.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 10 sie 2017, o 08:46 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2012, o 13:08
Posty: 1982
Lokalizacja: Warszawa
Napadzior,

wpada tam monsterek albo nie daj boże Heros i wychodzi tyłem :) ja wolałbym dwa unity po 3.

Piona

_________________
Obrazek

Moje pacyny:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=46765


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 11 sie 2017, o 13:41 
Falubaz

Dołączył(a): 7 gru 2009, o 21:04
Posty: 1460
Witam serdecznie. ETC natchnęło mnie do pogrania w battla, więc mam pytania ogóle:
czy rozpa bez magii na samym scornie daje rade?
czy smok jest legitny ?

pomijając szczegóły jak złożenie konkretnie smoka, czy widzicie go w rozpisce typu MSU?

_________________
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 11 sie 2017, o 14:02 
habydysz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2006, o 13:22
Posty: 13798
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
WDG tylko bez maga.
Smok ssie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sie 2017, o 20:10 
Berserker Khorna
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2006, o 11:53
Posty: 1340
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien
Smok ssie. Rozpa z magiem nie.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 23 sie 2017, o 11:20 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2013, o 18:39
Posty: 162
sYssek, welcome back!
Obecna gra jest najlepszą z edycji młotka.

Stare, dobre przysłowie mówi, że smok jest smok, więc mając takiego klopsa z lordem chaosu w siodle można całkiem nieźle possać oddziały przeciwnika. Natomiast tak jak piszą koledzy, jest to wybór daleki od idealnego. Ogrom punktów stosunkowo łatwy do ubicia.

Magia też nie, tym bardziej, że teraz o wiele łatwiej / taniej jest się przed nią bronić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 23 sie 2017, o 13:13 
Ciśnieniowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 14:25
Posty: 7064
Lokalizacja: Kraków
Co do smoka - twórcy 9th Age wiedzieli co tam najt king ma w zanadrzu - smok całkiem ładnie kasuje ale twardy nie jest...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1229 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 62  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.056s | 11 Queries | GZIP : Off ]