Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 21 sty 2018, o 03:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1331 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 10 sty 2018, o 21:57 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 821
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Ale bym pograł na taką rozpiskę, byłaby beka. Robisz typowi kebaba z całej armii w 2/3 turze. xD

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 10 sty 2018, o 22:01 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2011, o 16:57
Posty: 468
Lokalizacja: Koszalin, Klub Zad Trolla
Serio ? I mam 1-3 scoringi, w tym unit za 2500 pkt z mv5 ? W grze w której bardziej niż kiedykolwiek chodzi o scenariusz ? Zastanów się? Limit chosenów do 10/unit jest śmieszny jak dla mnie ?


Ostatnio edytowano 10 sty 2018, o 22:26 przez Artur, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 10 sty 2018, o 22:09 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, o 18:20
Posty: 4232
Lokalizacja: Wrocław
Ciara napisał(a):
Ale bym pograł na taką rozpiskę, byłaby beka. Robisz typowi kebaba z całej armii w 2/3 turze. xD

i się odbijasz, bo koleś zdaje LD na 3 kosteczkach i ma steadfasta.

Artur napisał(a):
Serio ? I ma 1-3 scoringi, w tym unit za 2500 pkt z mv5 ? W grze w której bardziej niż kiedykolwiek chodzi o scenariusz ? Zastanów się? Limit chosenów do 10/unit jest śmieszny jak dla mnie ?

no właśnie nie, bo na drużynówce, taka armia jest idealnym blokerem. Kiedyś ktoś kminił wystawienie armii demonów z klockiem horrorów, który chował się do warpa i na stole zostawała tylko wrona i uciekała kulając czary. Taka rozpa jest po prostu głupia.

Choseni mają po 2 hp, czyli 10 takich to jest 20hp. Ten oddział nie jest świetny, ale nie dlatego, że ma capa na modele, a dlatego, że jest za wolny.

_________________
JimMorr napisał(a):
Ogień żarptaka jest tak gorący, że rura mięknie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 10 sty 2018, o 22:27 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2009, o 15:27
Posty: 3229
Lokalizacja: Tychy
Ale ty Jarek głupoty opowiadasz to się nie da tego czytać #-o
Taka rozpiska na starcie przegrywa bitwę 13-7 a w większej ilości przypadków do 0.
I nie nie ma steadfasta jak z boku zaparkuje coś co ma szeregi. Chyba nie muszę ci tłumaczyć że to nie jest trudne kiedy na stole ma się jeden jedyny klocek który na dodatek jest wolny jak żółw :roll: a kostek na LD może mieć nawet 10 na -1 i tak nie zda liderki :wink:

_________________
Mówi się trudno i idzie się dalej ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 10 sty 2018, o 22:32 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sie 2011, o 18:23
Posty: 1926
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Ejj, nie odchodźmy od tematu: "woch jest słaby" :mrgreen:

_________________
Wind Sower napisał(a):
Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 10 sty 2018, o 22:38 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, o 18:20
Posty: 4232
Lokalizacja: Wrocław
@Eltharion, ale ty jesteś bolem. Wyobraź sobie trójkąt prostokątny, gdzie przyprostokątne są krawędziami stołu a przeciwprostokątna jest moim klockiem. Życzę powodzenia w szarżowaniu z boku, żeby mi zdjąć steadfast #-o

Woch jest słaby, kiedy buffy?

_________________
JimMorr napisał(a):
Ogień żarptaka jest tak gorący, że rura mięknie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 10 sty 2018, o 22:42 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2009, o 15:27
Posty: 3229
Lokalizacja: Tychy
Czyli chcesz mi powiedzieć że stoisz w rogu przez całą grę i zbierasz tylko na ryj strzelanie i magie i tak przez 6 tur żeby nie dostać niczego na bok i tył ? :lol2: I to jest tak super przegięte? Ucz mnie grac w tą grę =D>

_________________
Mówi się trudno i idzie się dalej ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 10 sty 2018, o 22:45 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, o 18:20
Posty: 4232
Lokalizacja: Wrocław
Jako bloker na drużynówkę? Tak. Generalnie, mogę sobie do tego klocka wsadzić ze 2 magów, czy jakieś inne pierdoły, żebym tylko nie stał i nie zgarniał strzelania. Master i mały z alchiemią brzmi spoko, do tego lord morderca i BSB reszta to same warriory.

Słyszałem, że ciężko się zabija masę woundów z savem 1+, co jeszcze boostuje mi pocisk z magii.

Nvm, czym jedziecie do Krakowa?

_________________
JimMorr napisał(a):
Ogień żarptaka jest tak gorący, że rura mięknie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 10 sty 2018, o 22:52 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2011, o 16:57
Posty: 468
Lokalizacja: Koszalin, Klub Zad Trolla
A nie słaby ? W teori potężni wojownicy, doświadczeni weterani setek bitew, królowie walki w zwarciu ... a w praktyce od początku 9ed prawie ciągle czuje się słaby na tle innych armii ... i te granie na pseudo hybrdach - cyckowęże, masa marderów, latajace chimery itp ... gdzie jest siła w tych gościach w pełnych płytówach ? Podchodzę 20 warriorami do kloca sczurów i nagle 2 bohaterów z magicznymi kosami wypłaca mi astronomiczna ilość hitów a jak uda mi się combat wygrać to przecież steedfast .... problem mamy taki ze ta edycja nie promuje cc z mała ilością modeli bez względu jak są "niby" elitarni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 11 sty 2018, o 06:27 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2013, o 18:39
Posty: 174
po przemieleniu WoChu x razy od wyjścia 2.0, stwierdzam, że WoDG są za drodzy.
da się pocisnąć, zrobić kombo, straszyć mega lorderm, ale MAŁO nas taktycznie na stole. I nie piszcie proszę, że Woch, to elitarna armia, ja mam na myśli rozgrywkę w pryzmacie różnych deploymentów + skali ważności scoringów, innych armii.

Żeby w rospie:
- mieć pięść / pięści,
- dobrego bossa,
- grać też magią i nie oddawać kolejnej tury rozgrywki (jak strzelanie),
- grać scoringi,
- itd.

to brakuje mi około 200 - 230 pkt per rospa w zależności od konfiguracji, powiedzmy do 5% w skali bitew na 4500 pkt.
+ po co są twory: wreched beast, forsaken one, teleport, głęboko liczę na korekty, bo to się nie klei.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 11 sty 2018, o 09:55 
Pan Spamu

Dołączył(a): 15 lut 2009, o 18:54
Posty: 8672
Lokalizacja: Tychy
Dobrze gada, miodu mu polać

_________________
1) Etheral zamienić wszystkim na Fly i Supernatural
2) Wrajtom zabrać sweeping atak
3) Mortisowi strzał z auro zamienic na boundspell z occultacji z aurą
4) Zombie zabrać scoring

VC musza zostac znerfione


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1331 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.029s | 14 Queries | GZIP : Off ]