Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 19 paź 2018, o 01:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1415 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 10 sty 2018, o 21:57 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1082
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Ale bym pograł na taką rozpiskę, byłaby beka. Robisz typowi kebaba z całej armii w 2/3 turze. xD

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 10 sty 2018, o 22:01 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2011, o 16:57
Posty: 496
Lokalizacja: Koszalin, Klub Zad Trolla
Serio ? I mam 1-3 scoringi, w tym unit za 2500 pkt z mv5 ? W grze w której bardziej niż kiedykolwiek chodzi o scenariusz ? Zastanów się? Limit chosenów do 10/unit jest śmieszny jak dla mnie ?


Ostatnio edytowano 10 sty 2018, o 22:26 przez Artur, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 10 sty 2018, o 22:09 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, o 18:20
Posty: 4614
Lokalizacja: Wrocław
Ciara napisał(a):
Ale bym pograł na taką rozpiskę, byłaby beka. Robisz typowi kebaba z całej armii w 2/3 turze. xD

i się odbijasz, bo koleś zdaje LD na 3 kosteczkach i ma steadfasta.

Artur napisał(a):
Serio ? I ma 1-3 scoringi, w tym unit za 2500 pkt z mv5 ? W grze w której bardziej niż kiedykolwiek chodzi o scenariusz ? Zastanów się? Limit chosenów do 10/unit jest śmieszny jak dla mnie ?

no właśnie nie, bo na drużynówce, taka armia jest idealnym blokerem. Kiedyś ktoś kminił wystawienie armii demonów z klockiem horrorów, który chował się do warpa i na stole zostawała tylko wrona i uciekała kulając czary. Taka rozpa jest po prostu głupia.

Choseni mają po 2 hp, czyli 10 takich to jest 20hp. Ten oddział nie jest świetny, ale nie dlatego, że ma capa na modele, a dlatego, że jest za wolny.

_________________
JimMorr napisał(a):
Ogień żarptaka jest tak gorący, że rura mięknie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 10 sty 2018, o 22:27 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2009, o 15:27
Posty: 3501
Lokalizacja: Tychy
Ale ty Jarek głupoty opowiadasz to się nie da tego czytać #-o
Taka rozpiska na starcie przegrywa bitwę 13-7 a w większej ilości przypadków do 0.
I nie nie ma steadfasta jak z boku zaparkuje coś co ma szeregi. Chyba nie muszę ci tłumaczyć że to nie jest trudne kiedy na stole ma się jeden jedyny klocek który na dodatek jest wolny jak żółw :roll: a kostek na LD może mieć nawet 10 na -1 i tak nie zda liderki :wink:

_________________
Mówi się trudno i idzie się dalej ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 10 sty 2018, o 22:32 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sie 2011, o 18:23
Posty: 2004
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Ejj, nie odchodźmy od tematu: "woch jest słaby" :mrgreen:

_________________
Obrazek
Wind Sower napisał(a):
Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.

"Jak ja nie cierpię Vampirów"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 10 sty 2018, o 22:38 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, o 18:20
Posty: 4614
Lokalizacja: Wrocław
@Eltharion, ale ty jesteś bolem. Wyobraź sobie trójkąt prostokątny, gdzie przyprostokątne są krawędziami stołu a przeciwprostokątna jest moim klockiem. Życzę powodzenia w szarżowaniu z boku, żeby mi zdjąć steadfast #-o

Woch jest słaby, kiedy buffy?

_________________
JimMorr napisał(a):
Ogień żarptaka jest tak gorący, że rura mięknie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 10 sty 2018, o 22:42 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2009, o 15:27
Posty: 3501
Lokalizacja: Tychy
Czyli chcesz mi powiedzieć że stoisz w rogu przez całą grę i zbierasz tylko na ryj strzelanie i magie i tak przez 6 tur żeby nie dostać niczego na bok i tył ? :lol2: I to jest tak super przegięte? Ucz mnie grac w tą grę =D>

_________________
Mówi się trudno i idzie się dalej ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 10 sty 2018, o 22:45 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, o 18:20
Posty: 4614
Lokalizacja: Wrocław
Jako bloker na drużynówkę? Tak. Generalnie, mogę sobie do tego klocka wsadzić ze 2 magów, czy jakieś inne pierdoły, żebym tylko nie stał i nie zgarniał strzelania. Master i mały z alchiemią brzmi spoko, do tego lord morderca i BSB reszta to same warriory.

Słyszałem, że ciężko się zabija masę woundów z savem 1+, co jeszcze boostuje mi pocisk z magii.

Nvm, czym jedziecie do Krakowa?

_________________
JimMorr napisał(a):
Ogień żarptaka jest tak gorący, że rura mięknie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 10 sty 2018, o 22:52 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2011, o 16:57
Posty: 496
Lokalizacja: Koszalin, Klub Zad Trolla
A nie słaby ? W teori potężni wojownicy, doświadczeni weterani setek bitew, królowie walki w zwarciu ... a w praktyce od początku 9ed prawie ciągle czuje się słaby na tle innych armii ... i te granie na pseudo hybrdach - cyckowęże, masa marderów, latajace chimery itp ... gdzie jest siła w tych gościach w pełnych płytówach ? Podchodzę 20 warriorami do kloca sczurów i nagle 2 bohaterów z magicznymi kosami wypłaca mi astronomiczna ilość hitów a jak uda mi się combat wygrać to przecież steedfast .... problem mamy taki ze ta edycja nie promuje cc z mała ilością modeli bez względu jak są "niby" elitarni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 11 sty 2018, o 06:27 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2013, o 18:39
Posty: 203
po przemieleniu WoChu x razy od wyjścia 2.0, stwierdzam, że WoDG są za drodzy.
da się pocisnąć, zrobić kombo, straszyć mega lorderm, ale MAŁO nas taktycznie na stole. I nie piszcie proszę, że Woch, to elitarna armia, ja mam na myśli rozgrywkę w pryzmacie różnych deploymentów + skali ważności scoringów, innych armii.

Żeby w rospie:
- mieć pięść / pięści,
- dobrego bossa,
- grać też magią i nie oddawać kolejnej tury rozgrywki (jak strzelanie),
- grać scoringi,
- itd.

to brakuje mi około 200 - 230 pkt per rospa w zależności od konfiguracji, powiedzmy do 5% w skali bitew na 4500 pkt.
+ po co są twory: wreched beast, forsaken one, teleport, głęboko liczę na korekty, bo to się nie klei.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 11 sty 2018, o 09:55 
Pan Spamu

Dołączył(a): 15 lut 2009, o 18:54
Posty: 8785
Lokalizacja: Tychy
Dobrze gada, miodu mu polać

_________________
ŚB, M

Crusader napisał(a):

Jasne możemy być gruboskorni i mieć wyjebane na innych. Jak chcesz możesz zmieniać bieliznę raz na tydzień, ale zmienianie jej codziennie nie czyni z Ciebie pi***d.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 24 sty 2018, o 10:14 
Mudżahedin

Dołączył(a): 17 lis 2008, o 18:13
Posty: 327
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Ktoś z obecnych (poza Janusem, który relację wrzucił na t9a) grał WDG w Zielonkach? Jakie przemyślenia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 24 sty 2018, o 12:54 
Kretozord

Dołączył(a): 7 gru 2009, o 21:04
Posty: 1513
A możesz relację Janusa wrzucić ? :)

_________________
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 24 sty 2018, o 13:37 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sie 2011, o 18:23
Posty: 2004
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post884320

_________________
Obrazek
Wind Sower napisał(a):
Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.

"Jak ja nie cierpię Vampirów"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 31 sty 2018, o 14:12 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2013, o 18:39
Posty: 203
Hej,
Na forum wre, zatem wyciągam ogórkowe tematy :)

1. Z listy naszych OP artefaktów:

Lord of the Damned 50 pts
Sorcerer only (!?)
Units with Irredeemable within 12″(!?) of the bearer
may reroll the distance they move in the Movement
Phase with Random Movement

Zakładam, że marcowa korekta booka naprawi wszystkie wretched beasty i inne randomowe gnioty i oddziały te będą grywalne w mnie lub bardziej funowych rospach.
Wówczas powyższy artefakt miałby sens, gdyby 12” powiększyć do 96” i usunąć zapis sorcerer only.

Why not?

2. Z listy naszych potężnych wierzchowców:

Karkadan
Myślicie, że zespół pracujący w pocie czoła nad korektami do naszych mountów bierze pod uwagę:
- wyraźne zejście z kosztem dla Chosen Knightów
Lub
- sv 1+ dla Chosenów
i / lub
- S6 dla siodeł lub jakieś impacty w szarży

Why not?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 31 sty 2018, o 14:28 
habydysz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2006, o 13:22
Posty: 14225
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Kaszalot napisał(a):
2. Z listy naszych potężnych wierzchowców:

Karkadan
Myślicie, że zespół pracujący w pocie czoła nad korektami do naszych mountów bierze pod uwagę:
- wyraźne zejście z kosztem dla Chosen Knightów
Lub
- sv 1+ dla Chosenów
i / lub
- S6 dla siodeł lub jakieś impacty w szarży

Why not?

Because byliby za drodzy. Moim zdaniem są dobrze wycenieni obecnie.

Ten artefakt to faktycznie gniot.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 31 sty 2018, o 14:52 
Mudżahedin

Dołączył(a): 17 lis 2008, o 18:13
Posty: 327
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Ja mam wrażenie, że są nieco za drodzy. Grają właściwie z braku lepszych alternatyw. Zamiast buffowania oddziału czy samych karakanów wolałbym obniżkę punktową (no i grywalne marki poza cooldbloodem...).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 31 sty 2018, o 15:08 
habydysz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2006, o 13:22
Posty: 14225
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
yedee napisał(a):
Ja mam wrażenie, że są nieco za drodzy. Grają właściwie z braku lepszych alternatyw.

Jeśli armia externally jest ok (a wszystko na to wskazuje, bo sporo WDG na turniejach i dobre wyniki) i dużo jest crusherów w rozpach, to nie liczyłbym na potanienie ich, a raczej na potanienie alternatyw, żeby były atrakcyjniejsze dla graczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 31 sty 2018, o 21:14 
Mudżahedin

Dołączył(a): 17 lis 2008, o 18:13
Posty: 327
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Sa jakies publicznie dostepne dane na ten temat (wyniki i popularnosc armii)? To co piszesz jest dla mnie zaskoczeniem, bo mam wrazenie ze malo ktory z graczy WDG jest zadowolony z obecnego armybooka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th Age - WDG ogólnie
PostNapisane: 31 sty 2018, o 21:27 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, o 18:20
Posty: 4614
Lokalizacja: Wrocław
Zadowolenie to jedno. Granie daną armią to zupełnie inna kwestia.

swieta_barbara napisał(a):
Jeśli armia externally jest ok (a wszystko na to wskazuje, bo sporo WDG na turniejach i dobre wyniki) i dużo jest crusherów w rozpach, to nie liczyłbym na potanienie ich, a raczej na potanienie alternatyw, żeby były atrakcyjniejsze dla graczy.

Takie podejście niestety jest bezsensowne. Nie zakłada ono przypadku, że istnieje grupa graczy (moim zdaniem większość), która w ramach testów i złożenia jakiejkolwiek satysfakcjonującej rozpiski wybiera daną grupę jednostek. Przez co jednostki, które mogą być przecenione, nie zostaną "dostosowane", gdyż są używane przez graczy. W przypadku gdy dany book jest niegrywalny (aka externaly not balanced) i tak będzie istniała grupa jednostek używanych przez graczy, którzy, albo nie mają wyboru i muszą grać daną armią, albo chcą nią grać wynikająca z samego przymusu posiadania jakichkolwiek jednostek w rozpisce. Wybierają oni w takim przypadku daną grupę jednostek, która w ich odczuciu jest najbliżej balansu, co wcale nie oznacza, że jest ona zbalansowana.

Dodatkowo, zakładając, że podany sposób balansowania ma miejsce, najlepszym rozwiązaniem byłoby nie granie daną armią, co spowoduje ulepszenie wszystkich jednostek w booku. Jest to co najmniej dziwny sposób na "balans". :(

_________________
JimMorr napisał(a):
Ogień żarptaka jest tak gorący, że rura mięknie...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1415 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.036s | 13 Queries | GZIP : Off ]