Propozycja Barbarossy.

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Re: Propozycja Barbarossy.

Post autor: Solider »

Faktycznie magiczne ataki na DP, Heluni i giftach są potrzebne, dodajmy jeszcze demoniczne wierzchowce. Zgodzę się też z ruchem 3k6 dla spawnów, ale wg mnie powinien mieć go każdy spawn. I to wsio, co jest nam potrzebne.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Faktycznie magiczne ataki na DP, Heluni i giftach są potrzebne, dodajmy jeszcze demoniczne wierzchowce. Zgodzę się też z ruchem 3k6 dla spawnów, ale wg mnie powinien mieć go każdy spawn. I to wsio, co jest nam potrzebne.
+1.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Wsio ? No nie wiem ... Woch jest jedną z 2 armi które nie mają żadnej jednoski w skirmishu. Drugą są krasnoludy, ale one przynajmniej mają górskich rangersów z WD :P . Ja obstaję przy tym co napisałem stronę temu.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Ja bym był za tym żeby dać skirmisha forsakenom, 3d6 ruchu spawnom slaanesha i magiczne ataki helce/dem. steedom/atakom z dem. giftow. Jakbym z którejś z tych rzeczy rezygnować, był by to skirmish na forsakenach.

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Infernal Puppet pisze:Wsio ? No nie wiem ... Woch jest jedną z 2 armi które nie mają żadnej jednoski w skirmishu. Drugą są krasnoludy, ale one przynajmniej mają górskich rangersów z WD :P . Ja obstaję przy tym co napisałem stronę temu.

Tak, wsio. :wink:

Gram WoChem i wiem, że nie jest to armia, która sama wygrywa i ma wiele dziur do załatania. Jednak tak jak pisze Jasiuuu, to nie mają być drastyczne zmiany w AB, te zmiany mają ugrywalnić WoCh, a nie zrobić z niego samograja. Przynajmniej ja tak to rozumiem. Wydaje mi się, że zmiany w ruchu na spawnach dadzą nam możliwość podjęcia walki z lataczami na naszych tyłach, a magiczne ataki podniosą walory bojowe niektórych jednostek. Faktycznie skirmisz byłby fajnym urozmaiceniem, ale nie jest musem tak samo KB na jugu, a możemy tylko dokonać dwóch zmian. Musimy wybrać mądrze, bo wszystkiego i tak nie będziemy w stanie poprawić. :wink:

Ostatecznie, jeżeli nie dojdziemy do porozumienia lub będzie za dużo propozycji można przygotować kilka podwójnych zmian (takie dwu-paki) i je przetestować przed podaniem do publicznej wiadomości.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Faktycznie skirmisz byłby fajnym urozmaiceniem, ale nie jest musem, a możemy tylko dokonać dwóch zmian
Można by było ująć skirmish w jednej propozycji zmian wraz z spamami :wink: . W sumie magiczne ataki na wiadomych obiektach to też nie jedna zmiana tylko 7 :wink: . Spamów nie używałem do tej pory waśnie ze wg. na mały ( i losowy jeszczce ) ruch, ale jakiegokolwiek skirmishu mi naprawdę brakuje. Co to za ofens bez skirmisha ?
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Jestem za mało radykalną zmianą i jak najmniejszą ich ilością.
Spawn z 3d6 i magical ataki na danych oddziałach to już coś.

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Jasiuuu pisze:
2. Dodanie Forsakenom zasady Skirmish. 21% 21% [ 79 ] x
fajna zmiana ale niewiele wniesie . tesotwał ktoś to chociaż w scirmishu ? dalej to piechota z frenzy więc nie wiem czy dużo osób skusi się na jej wystawienie - mi osobiście szkoda by było 90pkt za 5tke i prawie 150pkt za 8mke - są lepsze jednostki w chaosie.
Jaaasiu, jakkolwiek te wishlisty są moim zdaniem stratą czasu, chciałem skomentować tę wypowiedź.

Po pierwsze, spójrz na Censer Bearerów.
Koszt podobny.
Oczywiście Censerzy mają Hate i większą siłę (wszystko tylko w 1. turze) oraz censery, ale Forsakeni w skirmishu mieliby większy Ld, większą odporność (pancerz) i działaliby po 1 turze (censerzy po 1. turze już płyną).
Koszt zbliżony. Jedno i drugie ma Frenzy. Mv ten sam.

Nie sądzę więc, że ten pomysł jest aż tak pozbawiony sensu.

Druga sprawa - uważam, że na początek powinniście zdefiniować konkretne problemy. Nie w 1 poście, ale w dyskusji.
I dopiero na te problemy odpowiadać.
Bo inaczej to wygląda tylko jak życzeniowa burza mózgów.

I jeszcze jedno...niestety uważam, że w tej dyskusji powinni brać udział przede wszystkim najlepsi turniejowi gracze tej armii. A przepraszam, poza Jaasiem, żadnych turniejowych graczy WoCh nie widzę. Wybaczcie, może Was nie znam. Ale jak widzę Likaona, któremu może chęci odmówić nie można, ale battlowych umiejętności już niestety tak, to tracę wiarę w sens takich działań.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

Jacku pisałem wyżej że teraz czekam na playtesty osób które chcą zmian i batlle raporty , osobiscie foresakeni są dla mnie słabą jednostką nieważne czy w scirmishu czy nie i nawet jakby przepchnąć te zmianę i dać jeszcze ruch spawna to tak naprawdę niewiele zmieni imo . te armie ktora masakrują chaos dalej będą go masakrować , te armie które zjada chaos dalej będzie zjadał.

ale i tak potrzebne są testy testy i testy , ja tego nie zrobie bo skupiam się na beastmenach teraz ale uważam że niektóre postulaty są sensowne i naprawdę są w stanie pomóc chaosowi

- magiczne ataki na hellcanonie i na demonicznych mountach

- ruch spawna - na zasadzie przywracamy mark slanesha z 6ed - jak przeszła animozja z 6ed to nie rozumiem czemu to nie miałoby przejść, pozatym nikt się nie obrazi za spawny w rarach (tak jak o mengile czy helki potrafią się obrażać )
ale i tak nie zamierzam spawnów wystawić bo helka jest poprostu prze-ważna (tyle że w najnowszym BP i tak nie miałbym na nią slota bo megnile zjadają dwa : p )


mniej spamowania więcej grania : zmiany do testów już padły w tym temacie parę razy


Censerzy są jedną z niewielu jednostek w szczurach z pierdolnięciem i są tak 2x fajniejsi od forsekejnow (3 ataki zawsze , hate, większa siła, i przedewszystkim test T / podczas gdy forsaken to jakiś żal biegający : ) dark elfy ze śmiechu w nich nie trafią ) 5+ sv i wyższy LD to niby zalety ale nie wielkie : ]
a losowe ataki (od 1 do 3+1 z frenzy) to właśnie grzebie tą jednostkę dla mnie , może na kilku (dużych?) oddziałach byłoby to fajne ale sloty spec są tylko 4 , pozatym porywnywanie dwóch oddziałów w oderwaniu od reszte armi to zło

reszta to czysta kosmetyka z mego pkt widzenia bo i tak się tej armi nie naprawi w ten sposób : )
Jaaasiu, jakkolwiek te wishlisty są moim zdaniem stratą czasu, chciałem skomentować tę wypowiedź.
powiedz to graczom ogrów i orkom
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2010, o 17:30 przez Jasiuuu, łącznie zmieniany 6 razy.
Obrazek
T

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Zgadza się. Teraz tylko zastosujmy twoje kryterium, wywalmy tych, których ty nie znasz i sprawa załatwiona. Nie ma jak racjonalne i rzetelne kryterium selekcji graczy. To, iż ktoś nie bywa na turniejach tak często jak najlepsi nie oznacza, iż jest graczem drugiej kategorii.
Każdy powinien móc się wypowiedzieć, być może zaproponuje zmianę dobrą i wyważoną.
Koszt zbliżony. Jedno i drugie ma Frenzy. Mv ten sam.
Bzdura. Forsaken'i mają Mv6, Censerzy 5.
Oczywiście Censerzy mają Hate i większą siłę (wszystko tylko w 1. turze) oraz censery, ale Forsakeni w skirmishu mieliby większy Ld, większą odporność (pancerz) i działaliby po 1 turze (censerzy po 1. turze już płyną).
Forsakeni po pierwszej turze się odbijają. Censerzy raczej zmiotą przeciwnika.
Ale jak widzę Likaona, któremu może chęci odmówić nie można, ale battlowych umiejętności już niestety tak, to tracę wiarę w sens takich działań.
Sam nie jestem od pewnego czasu bywalcem turniejów, lecz to akurat ja wyszedłem z tą propozycją do Barbarossy, który okazał się w rzeczywistości życzliwy pomysłowi. Żałuję, iż bym teraz został pozbawiony tutaj prawa głosu( co zresztą wynika z twojej opinii).

Jeśli chcecie, poproście moderatora o utworzenie wątku dla "Wybranych", gdzie wypowiadać się będą mogli tylko wyjadacze turniejowi, nie takie pasożyty jak ja. Tylko nie zapominajcie o tym, iż WHFB to nie tylko gra turniejowa.

Pozdrawiam i życzę owocnych prac nad zmianą WoCh.
:wink:

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

nie oburzaj się i nie obrażaj się , dla nas WFB to gra turniejowa i jak najbardziej mówimy tu o zmianach turniejowych. innych nie bierzemy pod uwagę bo przecież ze znajomym da się dogadać zawsze
' hej stary ale pozwól mi mieć ataki magiczne na helce'
' noo dobra stary ale wystawie 2x flamery' : ]
Obrazek
T

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Nie obrażam się, życzę Wam powodzenia i tyle :wink:
Sam już wyszedłem z wprawy turniejowej i zdaję sobie z tego sprawę.
Liczę, iż dobrze opracujecie projekt zmian. Wszak turniejowe gry są najlepiej wyważone? ( A raczej powinny być).

Tak swoją drogą, masa bitew rozgrywana jest na BP. Nie tylko na turniejach, co wynika z cholernego autorytetu, jaki ma u graczy BP.


EDIT. Troszkę masz racji Soldier, aczkolwiek innych graczy niż topowych ludzie niestety nie respektują. No cóż, przynajmniej coś się ruszyło w kwestii zmian i mam nadzieję, iż projekt tutaj opracowany spełni nasze oczekiwania.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2010, o 17:37 przez Varinastari, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

JaceK pisze: I jeszcze jedno...niestety uważam, że w tej dyskusji powinni brać udział przede wszystkim najlepsi turniejowi gracze tej armii.
Ale bzdura :!: [-X

Sądzę, że mam prawo się wypowiedzieć w tej kwestii pomimo, że nie jestem topowym turniejowym graczem. Nie mam czasu na turnieje i tyle. To czy biorę udział w turniejach nie powinno być wyznacznikiem, czy mam prawo do wypowiedzi, czy nie. W battla gram od 4ed z małą przerwą na 40stkę i WM, czy to oznacza, że nie mam prawa głosu, a może brak mi doświadczenia? Chyba nie. Uważam, że każdy gracz WoChu (i tylko oni) powinien się wypowiedzieć w końcu tych maluczkich zmiany też będą dotyczyć. Topowy, turniejowy gracz powinien nas reprezentować i to tylko dlatego, że ma znajomości w gronie batlowym i jest "znany".
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

bullshit, topowy gracz jest przede wszystkim OGRANY na wszelkie wrogie armie, z iloma przeciwnikami grasz regularnie nie grając na turniejach ? 3? 5?

Młody i Djuki i Kotletson powinni się tu wypowiadać ale im się nie chce bawić w forum : ]
Obrazek
T

Awatar użytkownika
PIOTROSLAV
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 156

Post autor: PIOTROSLAV »

Pytanie czy celem tych zmian ma być ugrywalnienie słabszych oddziałów, czy wyżyłowanie armii turniejowo

Ja mimo wszystko chciałbym zobaczyc na stole oddziały które zwykle tam nie goszczą i dlatego:
*Forsakenów ze skirmishem
*Chosenów i Warriorów tańszych o 1-2pkty
*Warshrine'y ze Stubbornem
*Giganta z sejwem na 4+
*Magiczne ataki mi nie przeszkadzają, więc tez moga być.

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Jasiuuu pisze:bullshit, topowy gracz jest przede wszystkim OGRANY na wszelkie wrogie armie, z iloma przeciwnikami grasz regularnie nie grając na turniejach ? 3? 5?

Młody i Djuki i Kotletson powinni się tu wypowiadać ale im się nie chce bawić w forum : ]
Ale gram i też mam swoje zdanie na bolączki WoChu i powinienem móc się wypowiedzieć. A skoro im się nie chce to kto ma to zrobić? Spoko nie chce robić offtopu i prosić o możliwość wypowiadania się, dlatego życzę powodzenia.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

ale ja nie bronie nikomu wypowiadania się - wręcz przeciwnie uważam że im więcej opinii tym lepiej. Mowie tylko że turniejowi gracze nie są fajni w taki projektach ze względu 'znania' tylko ze względu ogrania.
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

Co za ludzie :roll: może się nie kłóćmy jak możemy sobie coś załatwić tylko to zróbmy xD ?
Jak ktoś gada głupoty albo nic pożytecznego to można go olać a nie się wyzywać :wink:
Przydałoby się jakby jacyś inni uber pro wymiatacze się zaanagażowali ale myślę że damy radę 8)
Chętnie bym coś potestował ale aktualnie jestem zajęty wysławianiem Nurgla i mogę zagrać najwyżej z młodszą siostrą =P~
pzdr
Hordes of Chaos.... To było to....

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

No Panowie.
Bretońce już luźno gadają na temat zmian i jak narazie nikt tam się nie pokłócił.
Wydają się być zgodni w wielu kwestiach.
A jak to u nas wygląda?

Imho 2 opcje.

2 Zmiany:
Magiczne Ataki na Hellcannonie/Deamon Prince'ie/Giftach i ewentualnie Deamonic mountach typu dysk i jugger.
Spawn z 3d6 ruchu-dylemat, czy z markiem Slaanesha czy tak po prostu( mimo tradycji 3d6'tujących Spawnów Slaanesha optuję za 1szą opcją).

3 Zmiany:
Magiczne Ataki na Hellcannonie/Deamon Prince'ie/Giftach i ewentualnie Deamonic Mountach typu dysk i jugger.
Spawn z 3d6 ruchu-dylemat, czy z markiem Slaanesha czy tak po prostu( mimo tradycji 3d6'tujących Spawnów Slaanesha optuję za 1szą opcją).
+
??
Tutaj wchodzą różnie, niekoniecznie przemyślane opcje.

Niech ktoś z doświadczeniem grania WoCh'em nas reprezentuje w forsowaniu jednej z tych opcji. Gdyż stanowisko tak naprawdę gotowe już mamy. Może ktoś się zgłosi?
Ktoś ograny z wizją :)

Awatar użytkownika
Kotlet
Wodzirej
Posty: 763
Lokalizacja: Nemezis P.P.S.

Post autor: Kotlet »

Tak jak Jasiu napisal, zmiany ktore dotychczas proponujecie niewiele zmienia w przebiegu bitew. Magiczne ataki ok, ale to jest rzecz na faq/ errate od GW. Zmienia to tyle, ze bedzie mozna wratom wtubic rane z helupy bo herosem strach i tak szarzowac. Forsejkeni jako skirmisz z frenzy tez nie wiem czy byliby tacy supcio. Umiejetnie wyciagnieci zblokuja cala ofensywe palac szarze powiedzmy przed nasza kawa. 3d6 na spawnach wydaje najlepsza (nie z kosmosu) propozycja.

Moim zdaniem powinnismy sie tutaj zastanowic czemu woch dzisiaj nie jest efektywny jako ofens. A tak powinna w zalozeniu wygladac ta armia. To co mamy teraz to potworek na miare empajer. Choc sam tak gram, bo uwazam, ze to najskuteczniejsze, to magowie/smieci/kawa/helupy i kitranie to nie jest to czego oczekiwalem jak zaczalem woch zbierac. :wink: Nie gralem chaosem w 6 ed, w czasach jak Thurion cisnal mastery i do konca nie ogarniam czemu wtedy to mialo wygar, a teraz ssie. Ale wydaje mi sie, ze wtedy inne armie byly relatywnie slabsze, no i poprzedni book mial opcje o ktorych dzisiaj mozna pomazyc. Ward na 3+ od strzelania na smoku, stare screamery, furie, herosi taniutcy bedacy klepaczami i magami rownoczesnie. Jak na to patrze to mam wrazenie jakby stary book byl mocniejszy jezeli chodzi o mozliwosc zlozenia ofensa. :)

Na moj gust to woch jest skopany na rowni z empajer i ciezko o jakas prosta korekte, ktora sprawilaby, ze ta armia bedzie mogla cisnac jako ofens. Bo jako bezczelny difens na magii jest srednio mocna i mozna nia grac turniejowo spokojnie. Jak dla mnie BP moze wprowadzic drobne zmiany typu magiczne ataki na helce, szybsze spawny albo mark nurgla naprawic ale generalnie nie wiele to zmieni. Poza tym biorac pod uwage fakt, ze niedlugo ma wyjsc nowa edycja wszystkie te ruchy wydaja mi sie troche bez sensu. Bo byc moze za pol roku bedziemy grali w zupelnie inna gre, gdzie maruderzy na piechote beda przegieci. 8)
Obrazek

ODPOWIEDZ