9th Age - WDG ogólnie

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bobson
Masakrator
Posty: 2298
Lokalizacja: Warszawa

Re: 9th Age - WDG ogólnie

Post autor: Bobson »

Czy nine-tailed standard działa na once chosenów którzy są monstrous infantry?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

nie

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

Warto brać maga do rozpiski waszym zdaniem czy to strata ptk. A może zamiast klepacza wziąść maga? Lidere można podnieść a i w sumie dużo ludzi rezygnuje z magii.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kaszalot
Mudżahedin
Posty: 255

Post autor: Kaszalot »

Koleżanki i koledzy,
Nie chcę stękać i marudzić ;), ale grywam ostatnio regularnie z ogrami (póki co rzeźba, ale do przodu) i na etapie rozpiski i dostępnych opcji jest ciężko:
- Rock aurochs – siła 7, A6, 3D3 impaktów z siłą 7(!), opcja strzelania + STUBBORN za 480 pkt.
Zestawiam to z naszym EDC (540!) i tym czym jest i nie ogarniam.

- BSB na całą armię z dużego imienia (co w połączeniu ze stubbornem w rock aurochs boli),

- kowboj hunter, który lata z jakimiś magicznymi iron-fistami z lethal strikiem, ma sv2+, regenę 5+, przerzut zranień w niego, tuskera pod siodłem, ld9, kuszę z S6 i D3 ran na monstery, za bodajże 430 pkt (!)
Zestawiam, to z naszym np. herosem na demonicu, który za te punkty to chyba z wykałaczką może pohasać,

- moruny z T5 sv3+ iron fistami filtrującymi 50% trafień, ruchem 8(!), impactami w szarży, ld8, za niewspółmiernie mniejsze punkty niż skulle z frenzy..
itd.itd.

Oczywiście zawsze można temat skontrować – że aurochs ma frenzy, że moruny mają rydwanową podstawkę, kowboj głupotę etc., ale zwyczajnie czuję, że odstaję na poziomie rozpiski. Dodatkowo wczoraj kolega wtajemniczył mnie w jakiegoś beastmanskiego świniaka, który ma kosmiczną ilość zasad specjalnych i znów jest tańszy niż grający w tej samej lidze EDC.

Czy macie podobne wrażenia? Że coś w projekcie nie pykło..

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Od 0.99 mamy takie wrażenie. Najpierw krzyczeliśmy, potem dyskutowaliśmy, potem albo zaakceptowaliśmy albo zmieniliśmy armie. Od około roku DP jest nie do wystawienia itp. Jak zaczniesz coś porównywać na forum T9A to cię zakrzyczą albo oleją. Rozwiązania są 2. Zmień armie lub graj tym co jest i czekaj na mannę z nieba. Za jakieś 2 tygodnie ma być "update" a za kilka miesięcy nowy podręcznik pisany od podstaw.

Powodzenia!
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Kaszalot
Mudżahedin
Posty: 255

Post autor: Kaszalot »

Jak dobrze wiedzieć, że nie jestem sam i marudzenie nie jest oznaką demencji :)
Jak to inną armię ! Czym mam grać ?!? Elfami w rajtuzach, imprerialistami z piuropuszem ??

NIEEEE! tylko C H A O S jako najwyższa forma porządku.

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Ale przecież EDC wciąga wszystkie te modele nosem. Jak powinien być wyceniony model, który biega 8 siły?. Jeżeli model z frenzy parkuje w czymś w czym nie chcesz, żeby zaparkował to znaczy, że źle pograłeś. Smutna prawda. Spear huntera jest syty ale tylko 12 cali zasięgu, więc wole to niż działo.

Generalnie nie ma co jojczyć, pomyśl, że zawsze mógł się trafić stardragon ;) Pomyśl, że masz teraz trening komandosów, a nie easy mode z wardem na 3+ z przerzutem 1 :P

Jędrul
Chuck Norris
Posty: 450
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jędrul »

po co ci gw przy I4 na edc. np gortach za 430 vs edc za 540 z S 8 to manto dla nas bo z 5 atakami i asl jest wpierdol. tylko z halka ma szanse

gortach ma rerole to hit jak zda ld9, 7 atakow + lethal strike z d3w jest w stanie sciagnac edc w jedna runde, regeneruje rane z lethala i ma stubborn jak by co. dodatkowo impacty

wchodza 3 na 4500
MARK OF MARKI MARK

Jędrul
Chuck Norris
Posty: 450
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jędrul »

bardziej mnie bola ceny mountow, markow i wyposazenia.
MARK OF MARKI MARK

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Gortach nie ma pancerza a dragon centaur ma 3+, to ogromna różnica na pestki i pociski.

Jędrul
Chuck Norris
Posty: 450
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jędrul »

ktorych mamy ogromne ilości:D
Ostatnio zmieniony 6 gru 2016, o 22:42 przez JarekK, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: wulgaryzmy
MARK OF MARKI MARK

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Nie odnosiłem się do gortacha, tylko modeli ogrów.

Awatar użytkownika
Kaszalot
Mudżahedin
Posty: 255

Post autor: Kaszalot »

Jakieś ploty z nowej aktualizacji ? Ktoś ? Coś ?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Jak będzie to będzie. Cierpliwości.

Jędrul
Chuck Norris
Posty: 450
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jędrul »

1.3 & full BRB book this month (late december)
full WDG book April/May (probably 1.4 too i assume)
2.0 after ETC
MARK OF MARKI MARK

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Jędrul pisze:full BRB book this month (late december)
Staram się chłopaki, ale ja też mam życie. Nie obraźcie się, jak będzie obsuw.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Lepsza obsuwa niż kaszana, trzymamy kciuki że będzie świetny rulebook :)

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Klaudel pisze:sneak peek nowych WDG

http://www.the-ninth-age.com/news/index ... dark-gods/
TL DR:
- Tu jest mowa o nowym booku do WDG a nie 1.3 z tego co zrozumiałem.
- Strzelania ma być 0, poza pewnie toporkami na maruderach i breath weaponami (smok, pewnie hellcannon)
- Ma być mało modeli, głównie pojedynczych, które mają się dobrze bić w combacie
- główną siłą kombatową ma być kowadło a nie młot, czyli kilka rund kombatu w których mamy przewagę a nie burst damage jak kawaleria
- Hellcannon ma mnieć 100% redesign, wynika z tego, że ma nie strzelać, a mieć coś w rodzaju breath weapona i jechać do combatu
- Żadne jednostki nie powinny zniknąć z booka (trolle, dragon ogry, gigatnty, smoki, DP itp)
- Cały Woch ma stracić takie umiejętności jak: ambush, vanguard, scaut (którego nie było)
- LD jednostek ma być wystarczająco dobre, żeby nie musiały być w zasięgu generała
- prawdopodobnie woch dostanie jakąś zasadę anty-panikową
- ma być szybko i w kombat
- armia ma się w defensywie opierać na pancerzu
- magia ma być standardowa (nic świetnego), ale spelle mają głównie być pociskowe, czyli takie które będą tyrać przeciwnika z daleka i mocno (pewnie będzie jakiś drawback w postaci mocniejszych miscastów)
- prawdopodobnie brak hexów w magii i buff wagonów

Podsumowanie:
Główną siłą armii będzie: armour, powolne przebijanie się przez wroga (grinding), jednostki mają być niezależne (brak synergii?), ma być szybko, ofensywna magia z mocnymi czarami
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Aku.
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Warszawa-Izabelin

Post autor: Aku. »

Na zachodzie bez zmian
Obrazek

Awatar użytkownika
Bobson
Masakrator
Posty: 2298
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bobson »

JarekK pisze:
Klaudel pisze:sneak peek nowych WDG

http://www.the-ninth-age.com/news/index ... dark-gods/
TL DR:
- Tu jest mowa o nowym booku do WDG a nie 1.3 z tego co zrozumiałem.
- Strzelania ma być 0, poza pewnie toporkami na maruderach i breath weaponami (smok, pewnie hellcannon)
- Ma być mało modeli, głównie pojedynczych, które mają się dobrze bić w combacie
- główną siłą kombatową ma być kowadło a nie młot, czyli kilka rund kombatu w których mamy przewagę a nie burst damage jak kawaleria
- Hellcannon ma mnieć 100% redesign, wynika z tego, że ma nie strzelać, a mieć coś w rodzaju breath weapona i jechać do combatu
- Żadne jednostki nie powinny zniknąć z booka (trolle, dragon ogry, gigatnty, smoki, DP itp)
- Cały Woch ma stracić takie umiejętności jak: ambush, vanguard, scaut (którego nie było)
- LD jednostek ma być wystarczająco dobre, żeby nie musiały być w zasięgu generała
- prawdopodobnie woch dostanie jakąś zasadę anty-panikową
- ma być szybko i w kombat
- armia ma się w defensywie opierać na pancerzu
- magia ma być standardowa (nic świetnego), ale spelle mają głównie być pociskowe, czyli takie które będą tyrać przeciwnika z daleka i mocno (pewnie będzie jakiś drawback w postaci mocniejszych miscastów)
- prawdopodobnie brak hexów w magii i buff wagonów

Podsumowanie:
Główną siłą armii będzie: armour, powolne przebijanie się przez wroga (grinding), jednostki mają być niezależne (brak synergii?), ma być szybko, ofensywna magia z mocnymi czarami
Brzmi to wszystko dość topornie, no ale zobaczymy :) mam nadzieję, że będzie chociaż w miarę konkurencyjny ze średnimi bookami innych armii (przynajmniej na obecną chwilę)

ODPOWIEDZ