9th Age - WDG ogólnie
Moderator: JarekK
Re: 9th Age - WDG ogólnie
Czy nine-tailed standard działa na once chosenów którzy są monstrous infantry?
Koleżanki i koledzy,
Nie chcę stękać i marudzić , ale grywam ostatnio regularnie z ogrami (póki co rzeźba, ale do przodu) i na etapie rozpiski i dostępnych opcji jest ciężko:
- Rock aurochs – siła 7, A6, 3D3 impaktów z siłą 7(!), opcja strzelania + STUBBORN za 480 pkt.
Zestawiam to z naszym EDC (540!) i tym czym jest i nie ogarniam.
- BSB na całą armię z dużego imienia (co w połączeniu ze stubbornem w rock aurochs boli),
- kowboj hunter, który lata z jakimiś magicznymi iron-fistami z lethal strikiem, ma sv2+, regenę 5+, przerzut zranień w niego, tuskera pod siodłem, ld9, kuszę z S6 i D3 ran na monstery, za bodajże 430 pkt (!)
Zestawiam, to z naszym np. herosem na demonicu, który za te punkty to chyba z wykałaczką może pohasać,
- moruny z T5 sv3+ iron fistami filtrującymi 50% trafień, ruchem 8(!), impactami w szarży, ld8, za niewspółmiernie mniejsze punkty niż skulle z frenzy..
itd.itd.
Oczywiście zawsze można temat skontrować – że aurochs ma frenzy, że moruny mają rydwanową podstawkę, kowboj głupotę etc., ale zwyczajnie czuję, że odstaję na poziomie rozpiski. Dodatkowo wczoraj kolega wtajemniczył mnie w jakiegoś beastmanskiego świniaka, który ma kosmiczną ilość zasad specjalnych i znów jest tańszy niż grający w tej samej lidze EDC.
Czy macie podobne wrażenia? Że coś w projekcie nie pykło..
Nie chcę stękać i marudzić , ale grywam ostatnio regularnie z ogrami (póki co rzeźba, ale do przodu) i na etapie rozpiski i dostępnych opcji jest ciężko:
- Rock aurochs – siła 7, A6, 3D3 impaktów z siłą 7(!), opcja strzelania + STUBBORN za 480 pkt.
Zestawiam to z naszym EDC (540!) i tym czym jest i nie ogarniam.
- BSB na całą armię z dużego imienia (co w połączeniu ze stubbornem w rock aurochs boli),
- kowboj hunter, który lata z jakimiś magicznymi iron-fistami z lethal strikiem, ma sv2+, regenę 5+, przerzut zranień w niego, tuskera pod siodłem, ld9, kuszę z S6 i D3 ran na monstery, za bodajże 430 pkt (!)
Zestawiam, to z naszym np. herosem na demonicu, który za te punkty to chyba z wykałaczką może pohasać,
- moruny z T5 sv3+ iron fistami filtrującymi 50% trafień, ruchem 8(!), impactami w szarży, ld8, za niewspółmiernie mniejsze punkty niż skulle z frenzy..
itd.itd.
Oczywiście zawsze można temat skontrować – że aurochs ma frenzy, że moruny mają rydwanową podstawkę, kowboj głupotę etc., ale zwyczajnie czuję, że odstaję na poziomie rozpiski. Dodatkowo wczoraj kolega wtajemniczył mnie w jakiegoś beastmanskiego świniaka, który ma kosmiczną ilość zasad specjalnych i znów jest tańszy niż grający w tej samej lidze EDC.
Czy macie podobne wrażenia? Że coś w projekcie nie pykło..
Od 0.99 mamy takie wrażenie. Najpierw krzyczeliśmy, potem dyskutowaliśmy, potem albo zaakceptowaliśmy albo zmieniliśmy armie. Od około roku DP jest nie do wystawienia itp. Jak zaczniesz coś porównywać na forum T9A to cię zakrzyczą albo oleją. Rozwiązania są 2. Zmień armie lub graj tym co jest i czekaj na mannę z nieba. Za jakieś 2 tygodnie ma być "update" a za kilka miesięcy nowy podręcznik pisany od podstaw.
Powodzenia!
Powodzenia!
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Ale przecież EDC wciąga wszystkie te modele nosem. Jak powinien być wyceniony model, który biega 8 siły?. Jeżeli model z frenzy parkuje w czymś w czym nie chcesz, żeby zaparkował to znaczy, że źle pograłeś. Smutna prawda. Spear huntera jest syty ale tylko 12 cali zasięgu, więc wole to niż działo.
Generalnie nie ma co jojczyć, pomyśl, że zawsze mógł się trafić stardragon Pomyśl, że masz teraz trening komandosów, a nie easy mode z wardem na 3+ z przerzutem 1
Generalnie nie ma co jojczyć, pomyśl, że zawsze mógł się trafić stardragon Pomyśl, że masz teraz trening komandosów, a nie easy mode z wardem na 3+ z przerzutem 1
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
po co ci gw przy I4 na edc. np gortach za 430 vs edc za 540 z S 8 to manto dla nas bo z 5 atakami i asl jest wpierdol. tylko z halka ma szanse
gortach ma rerole to hit jak zda ld9, 7 atakow + lethal strike z d3w jest w stanie sciagnac edc w jedna runde, regeneruje rane z lethala i ma stubborn jak by co. dodatkowo impacty
wchodza 3 na 4500
gortach ma rerole to hit jak zda ld9, 7 atakow + lethal strike z d3w jest w stanie sciagnac edc w jedna runde, regeneruje rane z lethala i ma stubborn jak by co. dodatkowo impacty
wchodza 3 na 4500
MARK OF MARKI MARK
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Nie odnosiłem się do gortacha, tylko modeli ogrów.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Staram się chłopaki, ale ja też mam życie. Nie obraźcie się, jak będzie obsuw.Jędrul pisze:full BRB book this month (late december)
TL DR:
- Tu jest mowa o nowym booku do WDG a nie 1.3 z tego co zrozumiałem.
- Strzelania ma być 0, poza pewnie toporkami na maruderach i breath weaponami (smok, pewnie hellcannon)
- Ma być mało modeli, głównie pojedynczych, które mają się dobrze bić w combacie
- główną siłą kombatową ma być kowadło a nie młot, czyli kilka rund kombatu w których mamy przewagę a nie burst damage jak kawaleria
- Hellcannon ma mnieć 100% redesign, wynika z tego, że ma nie strzelać, a mieć coś w rodzaju breath weapona i jechać do combatu
- Żadne jednostki nie powinny zniknąć z booka (trolle, dragon ogry, gigatnty, smoki, DP itp)
- Cały Woch ma stracić takie umiejętności jak: ambush, vanguard, scaut (którego nie było)
- LD jednostek ma być wystarczająco dobre, żeby nie musiały być w zasięgu generała
- prawdopodobnie woch dostanie jakąś zasadę anty-panikową
- ma być szybko i w kombat
- armia ma się w defensywie opierać na pancerzu
- magia ma być standardowa (nic świetnego), ale spelle mają głównie być pociskowe, czyli takie które będą tyrać przeciwnika z daleka i mocno (pewnie będzie jakiś drawback w postaci mocniejszych miscastów)
- prawdopodobnie brak hexów w magii i buff wagonów
Podsumowanie:
Główną siłą armii będzie: armour, powolne przebijanie się przez wroga (grinding), jednostki mają być niezależne (brak synergii?), ma być szybko, ofensywna magia z mocnymi czarami
Brzmi to wszystko dość topornie, no ale zobaczymy mam nadzieję, że będzie chociaż w miarę konkurencyjny ze średnimi bookami innych armii (przynajmniej na obecną chwilę)JarekK pisze:TL DR:
- Tu jest mowa o nowym booku do WDG a nie 1.3 z tego co zrozumiałem.
- Strzelania ma być 0, poza pewnie toporkami na maruderach i breath weaponami (smok, pewnie hellcannon)
- Ma być mało modeli, głównie pojedynczych, które mają się dobrze bić w combacie
- główną siłą kombatową ma być kowadło a nie młot, czyli kilka rund kombatu w których mamy przewagę a nie burst damage jak kawaleria
- Hellcannon ma mnieć 100% redesign, wynika z tego, że ma nie strzelać, a mieć coś w rodzaju breath weapona i jechać do combatu
- Żadne jednostki nie powinny zniknąć z booka (trolle, dragon ogry, gigatnty, smoki, DP itp)
- Cały Woch ma stracić takie umiejętności jak: ambush, vanguard, scaut (którego nie było)
- LD jednostek ma być wystarczająco dobre, żeby nie musiały być w zasięgu generała
- prawdopodobnie woch dostanie jakąś zasadę anty-panikową
- ma być szybko i w kombat
- armia ma się w defensywie opierać na pancerzu
- magia ma być standardowa (nic świetnego), ale spelle mają głównie być pociskowe, czyli takie które będą tyrać przeciwnika z daleka i mocno (pewnie będzie jakiś drawback w postaci mocniejszych miscastów)
- prawdopodobnie brak hexów w magii i buff wagonów
Podsumowanie:
Główną siłą armii będzie: armour, powolne przebijanie się przez wroga (grinding), jednostki mają być niezależne (brak synergii?), ma być szybko, ofensywna magia z mocnymi czarami