9th Age - WDG ogólnie

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Big Boss M.
Falubaz
Posty: 1236

Re: 9th Age - WDG ogólnie

Post autor: Big Boss M. »

Nie, boundspell rzucasz z 2/3 kości na 4/8+ dispelluje przeciwnik a tokeny płacisz za możliwość rzucenia;)

yedee
Mudżahedin
Posty: 344
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

Aku. pisze:Czy żeby rzucić z battleshrina pociski hellfire ze zwiększona siłą muszę zapłacić tylko 3 Soul Tokeny czy raczej 3 ST+ 1 ST za każdą dodatkowe +1S, np: 6 ST za 2d6 z s5 ?
2 tokeny za samo rzucenie wiekszej wersji, a ze hera wdg wymaga sama z siebie kolejnych tokenow dla jakiegokolwiek efektu za s5 zaplacisz lacznie 5. Niestety nie specjalnie się to opłaca. :/

Mogliby zrezygnowac z dwoch castingow i zwyczajnie dac opcje zwiekszenia sily za tokeny (z jednoczesnym zmniejszeniem zasiegu jesli to problem).

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Czy dobrze rozkminiam, że Gate od Hellmaw'a stawiany na początku gry, może zbustować nam ruch, przez wejście w znacznik i wyjście w 3" od tego samego znacznika?

Obrazek

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Tak. Tylko musisz chcieć zapłacić 380 pkt za taki patent, bo hellcannon nic nie robi w combacie (nie ma nawet stompów).
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Zdaje sobie tego sprawę. Chce przetestować, czy ta umiejka robi coś w czasie gry.
Sam patent z teleportacją brzmi ciekawie, tylko właśnie czy warto wydawać na to prawie 400 pkt.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Ja kminiłem 2 hellupy (zanim ogarnąłem brak stompów). Stawiasz przeciwnikowi znacznik na flance jego deploya jakieś 6" od krawędzi a drugi 9,(9)" przed oddziałem warriorów z bannerem speeda. W ten sposób, jak przeciwnik nie zabezpieczy (przynajmniej 1 dużym lub dwoma małymi oddziałami) tego znacznika, to teleportujesz mu hordę warriorów na flankę dość niedaleko jego armii. Jak zabezpieczy w 1 fazie magii stawiasz 2 znaczniki w jego deployu z drugiej strony i w drugiej turze już na pewno ma horde warriorów na flance.

Tylko ten patent kosztuje cię 760 pkt, które nawet nie ma szansy się spłacić w cc.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2063
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

nie lepiej postawić na początku gry znacznik blisko strefy wyetsaiwenia przeciwnika i w swojej 1 magii, znacznik +- na środku, tak by dało się na niego wejść w turze 2---> teleportujemy się wielkim najlepiej deathstarem na boczek/ flanę przeciwnika, a sam hellmaw idzie do cc dalej. pytanie tylko czy warto za 380 pts.. hmm
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Nie, bo jak masz 1 hellmawa to można ci zablokować opcję postawienia oddziału w 3 calach od znacznika i teleportować możesz się dopiero od 2 tury. Także albo 2 albo wcale.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Ale jak masz dwie helupy, to na początku gry stawiasz i tak tylko jeden znacznik.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Masz rację... No to tym bardziej bez sensu brać te hellcannony, bo warriorzy z M5 czy bannerem +3/15 marszu dojdą tak samo szybko jak się teleportują.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

JarekK pisze:Masz rację... No to tym bardziej bez sensu brać te hellcannony, bo warriorzy z M5 czy bannerem +3/15 marszu dojdą tak samo szybko jak się teleportują.
Moim zdaniem pomysł fajny, ale słaba mechanika.
Powinno dać się szarżować przez portale. To by były jajca :)

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Pomysł bardzo fajny tylko słabo zaprojektowany. Zmiany jakie bym dał to:
1. Hellcanon powinien być gigantic beastem
2. Każdy hellcannon powinien kłaść znacznik przed bitwą
3. Kolejne znaczniki można stawiać gdziekolwiek na stole

Zamiast 3 można zmniejszyć koszt do 300-330 lub dodać unbreakable.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Na 9th Age dodali dziś nowy Scroll z miniarmią Barbarzyńców Askalndu do gier bardziej domowych niż turniejowych. Bardzo klimatyczna sprawa: https://www.the-ninth-age.com/filebase/ ... load/1469/

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Dodałem Asklanderów do Army Buildera 2.2, jako wariant WDG

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2063
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

super napisany scroll, imo bardziej wyrazisty niż warriorzy :( berserkerzy miażdżą :D
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Napadzior
Chuck Norris
Posty: 547

Post autor: Napadzior »

No i to jest powiew świeżości. Lux in tenebris.
Obrazek

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Berserkerzy są super :D ale Wargowie też mi się mega podobają, a opcja wykupienia krakena jest w pyte.
Tylko pretensje teraz, bo człowiek nie wie, czy testować nowe WDG czy bawić się z barbarzyńcami.

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Z ciekawostek: armia ponoc powstala w calosci w tydzien :)
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1667
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

Ciekawe jak będzie z dopuszczalnością na turniejach. Z chęcią zobaczyłbym coś takiego na stole :)

PadrePadre
Wałkarz
Posty: 91

Post autor: PadrePadre »

Offspringman pisze:Ciekawe jak będzie z dopuszczalnością na turniejach. Z chęcią zobaczyłbym coś takiego na stole :)
Jeśli dobrze zrozumiałem, to podręcznik jest traktowany jako "casual", nie będzie posiadał rewizji i balansowania a więc praktycznie zerowe szanse na wykorzystanie w turniejach.

Chyba, że dobry wujo org pozwoli.
Obrazek

ODPOWIEDZ