9th Age - WDG ogólnie
Moderator: JarekK
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Lepsza alchemia, żeby na przeciwnika wrzucić Flammable i mieć przerzuty od pierwszej tury.marvin pisze:Calkiem dobra by byla na nim potka szybkosci i gluttony
Potka szybkości się lajtowo jeszcze mieści w sumie.
Nie przeszkadza nam brak warda / regeny w modelu za +/- 1000 pkt.swieta_barbara pisze:To jako, że faworki i itemy już wyszły to pochwalę się jakiego smoczka sobie z diukiem wymyśliliśmy:
Lord of Sloth on Dragon: Burning Blade, Gladiator Shield, Lucky Charm, Idol of Spite
Sloth: -1 to-wound jeśli nie szarżował i nie maszerował
Burning Portent: AP10, D3W, flaming ataki
Gladiator Shield: +1A
Idol of Spite: +1S, +1AP, +1A, one use only
Lucky Charm: jednorazowy przerzut sava
A taki tam killerek, kosę zabija w turę.
Rozumiem, że wówczas ma sv2+ (tarcza podbija pancesz smoka) i przeciwnik w turze, w której nie szarżujemy bije na def.skill jeźdźca i T6 z -1 do zranienia?
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
potkę bym brał, albo bretoński heros Ci ten Twój zabawkowy miecz popsuje
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Obstawiam, że +1AV. Pamietaj, że ten Zbysiu ma tylko piątkę siły. Bez szału jak na lorda hałasu.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie bardzo.Kaszalot pisze:Nie przeszkadza nam brak warda / regeny w modelu za +/- 1000 pkt.
Po pierwsze jesteś relatywnie szybki więc możesz się skitrać przed strzelaniem.
Po drugie, masz R6 HP6 AS3+ -1 to wound jeśli nie maszerowałeś/szarżowałeś (+jednorazowy przerzut sava).
Po trzecie ten smok wywala w idealnych okolicznościach:
7 ataków z lorda
6 ataków ze smoka
2d6 zionięć
d6 stompów
Po czwarte i najważniejsze na maszynki zawsze możesz z diabła zrzucić kometę ( debelial + Janus).
Na pewno jeden z najlepszych smoków w T9A.
Z alchemią jakoś to strasznie nie boli. I jednorazowo może mieć 6.wind_sower pisze:Obstawiam, że +1AV. Pamietaj, że ten Zbysiu ma tylko piątkę siły. Bez szału jak na lorda hałasu.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Najśmieśniejsze jest to że szarża 12 questów (rycków wyspecjalizowanych w zabijaniu monsterów) zadają tej bestii 1 wounda po czym oagarniają temat, ze nie żyją
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie no, 12 chyba nie zarżnie w turę.wind_sower pisze:Najśmieśniejsze jest to że szarża 12 questów (rycków wyspecjalizowanych w zabijaniu monsterów) zadają tej bestii 1 wounda po czym oagarniają temat, ze nie żyją
Lord zabije pewnie z 4, smok z 2, zianie jeszcze jednego. To jeszcze stubborn masz
Fajny ten smok, wady jak każdy inny - armaty/ magia, ale wygar ma chyba nawet lepszy niż poprzedni str 8; khorn, divine, i do tego jest szybszy;)
Czy sam smok będzie się różnił jakoś od gadzin z innych booków? - ma w końcu 2 głowy nie? 2 zionięcia lub inna zasada specjalna/ inne zionięcie niż reszta?
PS: na razie bardziej podoba mi się feldrak, jako że trudniej go ustrzelić z armat[brak clipped wings] oraz, ponieważ ma szereg w walce z innymi piechotami, choć z tym smoczurem szans nie ma, ale to chyba znaczy że te oba modele są dobrze zaprojektowane i warte rozpatrzenia
Czy sam smok będzie się różnił jakoś od gadzin z innych booków? - ma w końcu 2 głowy nie? 2 zionięcia lub inna zasada specjalna/ inne zionięcie niż reszta?
PS: na razie bardziej podoba mi się feldrak, jako że trudniej go ustrzelić z armat[brak clipped wings] oraz, ponieważ ma szereg w walce z innymi piechotami, choć z tym smoczurem szans nie ma, ale to chyba znaczy że te oba modele są dobrze zaprojektowane i warte rozpatrzenia
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Najśmieszniejsze jest to, że Dragon Slayer bez problemu zabija tego smoka w jedną turę ale i tak nigdy w życiu nie zobaczy z nim combatu Jednostka wyspecializowana w zabijaniu potworów gania je po polu bitwy z M3 YEAHwind_sower pisze:Najśmieśniejsze jest to że szarża 12 questów (rycków wyspecjalizowanych w zabijaniu monsterów) zadają tej bestii 1 wounda po czym oagarniają temat, ze nie żyją
Feldrake z burning bladem umiera w 2 tury combatu z tym smoczkiem barbary. Wydaje sie jednak ze oba kilerki beda grane razem z diablem w rozpie w takich zlozeniach a to oznacza moze zaczac brakowac pkt na bsb.(chociaz jest to juz mniej bolesne dziki nowemu pancerzykowi)Ten smok ma taki problem ze z diablem.masz 8 ld na armii poniewaz dibel nie moze byc wtedy gieniem prawdopodobnie jezeli smoka moze tylko wlasnie general brac
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
A później przychodzi druga tura combatu i queści wyciągają dwuraki xDswieta_barbara pisze:Nie no, 12 chyba nie zarżnie w turę.wind_sower pisze:Najśmieśniejsze jest to że szarża 12 questów (rycków wyspecjalizowanych w zabijaniu monsterów) zadają tej bestii 1 wounda po czym oagarniają temat, ze nie żyją
Lord zabije pewnie z 4, smok z 2, zianie jeszcze jednego. To jeszcze stubborn masz
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
niestety ale nowy pancerzyk daje złudne wrażenie braku potrzeby bsbka, wciąż zostają testy marszu, cr, czy gonieniamarvin pisze:Feldrake z burning bladem umiera w 2 tury combatu z tym smoczkiem barbary. Wydaje sie jednak ze oba kilerki beda grane razem z diablem w rozpie w takich zlozeniach a to oznacza moze zaczac brakowac pkt na bsb.(chociaz jest to juz mniej bolesne dziki nowemu pancerzykowi)Ten smok ma taki problem ze z diablem.masz 8 ld na armii poniewaz dibel nie moze byc wtedy gieniem prawdopodobnie jezeli smoka moze tylko wlasnie general brac
nie zmienia to jednak tego że herosi w wochu w miarę wyglądają, gorzej z jednostkami...
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Moje 3 grosze: (LINK - viewtopic.php?f=2&t=53703&start=1100)
Favour of Kuulima - niby fajne, ale tylko na 2 unity. Całej armii z tym nie ma sensu brać, ale jakiś heros anty-herosowy może być fajny.
Favour of Akaan - to jest bez sensu trochę, bo nie kojarzę w naszej armii jednostek, które potrzebują buffa do ranienia w 2 i kolejnych turach. Za to w demonach będzie to OP shit.
Favour of Sugulag - to brzmi ciekawie, ale chyba się nie da tego użyć na polu bitwy.
Favour of Cibaresh - to brzmi super dla kawalerii.
Favour of Savar - meeeh
Favour of Nukuja - kolejny świetny mark dla demonów, ale jakoś wochu z tym nie widzę. Trochę słaby ten zakaz szarży jest. Jak zaszarżujesz to praktycznie przez cały combat nie korzystasz z tego marka, bo w 2 tury najczęściej jest po kombacie.
Favour of Vanadra - super mark
Mimo wszystko na razie bardziej od tego smoka podoba mi się opcja diabeł + Shaggot-hero + cory + latające shaggoty (te ze specjali i z rarów). Armia odporna na stompy z mocnym pierdolnięciem, brak możliwości odginania, same wielowoundowe modele. Jak to jeszcze będzie wchodziło w dużych liczbach, to widzę w tym ogromny potencjał.
EDIT: A nie jednak shaggot hero to kupa, bo zabrania brania modeli z fly
Favour of Kuulima - niby fajne, ale tylko na 2 unity. Całej armii z tym nie ma sensu brać, ale jakiś heros anty-herosowy może być fajny.
Favour of Akaan - to jest bez sensu trochę, bo nie kojarzę w naszej armii jednostek, które potrzebują buffa do ranienia w 2 i kolejnych turach. Za to w demonach będzie to OP shit.
Favour of Sugulag - to brzmi ciekawie, ale chyba się nie da tego użyć na polu bitwy.
Favour of Cibaresh - to brzmi super dla kawalerii.
Favour of Savar - meeeh
Favour of Nukuja - kolejny świetny mark dla demonów, ale jakoś wochu z tym nie widzę. Trochę słaby ten zakaz szarży jest. Jak zaszarżujesz to praktycznie przez cały combat nie korzystasz z tego marka, bo w 2 tury najczęściej jest po kombacie.
Favour of Vanadra - super mark
Mimo wszystko na razie bardziej od tego smoka podoba mi się opcja diabeł + Shaggot-hero + cory + latające shaggoty (te ze specjali i z rarów). Armia odporna na stompy z mocnym pierdolnięciem, brak możliwości odginania, same wielowoundowe modele. Jak to jeszcze będzie wchodziło w dużych liczbach, to widzę w tym ogromny potencjał.
EDIT: A nie jednak shaggot hero to kupa, bo zabrania brania modeli z fly
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
W swojej szóstej szarżujesz lub przeciwnik w szóstej szarżuje, przegrywa combat i nie scoruje. Do tego każda szósteczka to dwa hity. Jak przeciwnik o tym zapomni to może wygrywać gry. Ale też bez szału moim zdaniemJarekK pisze:
Favour of Sugulag - to brzmi ciekawie, ale chyba się nie da tego użyć na polu bitwy.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
battle focus/fury to dwa hity zamiast jednego jak kulniesz 6 na hita.
wind_sower pisze:W swojej szóstej szarżujesz lub przeciwnik w szóstej szarżuje, przegrywa combat i nie scoruje. Do tego każda szósteczka to dwa hity. Jak przeciwnik o tym zapomni to może wygrywać gry. Ale też bez szału moim zdaniemJarekK pisze:Favour of Sugulag - to brzmi ciekawie, ale chyba się nie da tego użyć na polu bitwy.
Nie możesz tym zaszarżować. Musisz przyjąć szarżę scoringa przeciwnika i jeszcze wygrać combat. Jak dla mnie jest to niewykonalne na stole.Favour of Sugulag
Attack Attribute - Melee
The attack gains Battle Focus (against Scoring).
Units that lose a combat while in base contact with a non-Charging opposing model with Favour of Sugulag lose Scoring until the start of the next Player Turn.