9th Age - WDG ogólnie

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
marvin
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka

Re: 9th Age - WDG ogólnie

Post autor: marvin »

Calkiem dobra by byla na nim potka szybkosci i gluttony :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

marvin pisze:Calkiem dobra by byla na nim potka szybkosci i gluttony :wink:
Lepsza alchemia, żeby na przeciwnika wrzucić Flammable i mieć przerzuty od pierwszej tury.
Potka szybkości się lajtowo jeszcze mieści w sumie.

Awatar użytkownika
Kaszalot
Mudżahedin
Posty: 255

Post autor: Kaszalot »

swieta_barbara pisze:To jako, że faworki i itemy już wyszły to pochwalę się jakiego smoczka sobie z diukiem wymyśliliśmy:

Lord of Sloth on Dragon: Burning Blade, Gladiator Shield, Lucky Charm, Idol of Spite

Sloth: -1 to-wound jeśli nie szarżował i nie maszerował
Burning Portent: AP10, D3W, flaming ataki
Gladiator Shield: +1A
Idol of Spite: +1S, +1AP, +1A, one use only
Lucky Charm: jednorazowy przerzut sava

A taki tam killerek, kosę zabija w turę.
Nie przeszkadza nam brak warda / regeny w modelu za +/- 1000 pkt.
Rozumiem, że wówczas ma sv2+ (tarcza podbija pancesz smoka) i przeciwnik w turze, w której nie szarżujemy bije na def.skill jeźdźca i T6 z -1 do zranienia?

Awatar użytkownika
marvin
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka

Post autor: marvin »

nie.smok ma nadal 3+ sv i przeciwnik bije uwzgledniajac jego def a nie jezdzca
Obrazek

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

potkę bym brał, albo bretoński heros Ci ten Twój zabawkowy miecz popsuje :P

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Obstawiam, że +1AV. Pamietaj, że ten Zbysiu ma tylko piątkę siły. Bez szału jak na lorda hałasu.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Kaszalot pisze:Nie przeszkadza nam brak warda / regeny w modelu za +/- 1000 pkt.
Nie bardzo.

Po pierwsze jesteś relatywnie szybki więc możesz się skitrać przed strzelaniem.
Po drugie, masz R6 HP6 AS3+ -1 to wound jeśli nie maszerowałeś/szarżowałeś (+jednorazowy przerzut sava).
Po trzecie ten smok wywala w idealnych okolicznościach:

7 ataków z lorda
6 ataków ze smoka
2d6 zionięć
d6 stompów

Po czwarte i najważniejsze na maszynki zawsze możesz z diabła zrzucić kometę ( ;) debelial + Janus).

Na pewno jeden z najlepszych smoków w T9A.
wind_sower pisze:Obstawiam, że +1AV. Pamietaj, że ten Zbysiu ma tylko piątkę siły. Bez szału jak na lorda hałasu.
Z alchemią jakoś to strasznie nie boli. I jednorazowo może mieć 6.

Awatar użytkownika
Kaszalot
Mudżahedin
Posty: 255

Post autor: Kaszalot »

marvin pisze:nie.smok ma nadal 3+ sv i przeciwnik bije uwzgledniajac jego def a nie jezdzca
ok, a wracając do pytania, taki rzeźnik z 1000 pkt. bez warda / regeny nie będzie trząsł porami przed armatami, hunting spearami itd.?

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Najśmieśniejsze jest to że szarża 12 questów (rycków wyspecjalizowanych w zabijaniu monsterów) zadają tej bestii 1 wounda po czym oagarniają temat, ze nie żyją :P

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

wind_sower pisze:Najśmieśniejsze jest to że szarża 12 questów (rycków wyspecjalizowanych w zabijaniu monsterów) zadają tej bestii 1 wounda po czym oagarniają temat, ze nie żyją :P
Nie no, 12 chyba nie zarżnie w turę.
Lord zabije pewnie z 4, smok z 2, zianie jeszcze jednego. To jeszcze stubborn masz :P

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2063
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Fajny ten smok, wady jak każdy inny - armaty/ magia, ale wygar ma chyba nawet lepszy niż poprzedni str 8; khorn, divine, i do tego jest szybszy;)
Czy sam smok będzie się różnił jakoś od gadzin z innych booków? - ma w końcu 2 głowy nie? 2 zionięcia lub inna zasada specjalna/ inne zionięcie niż reszta?

PS: na razie bardziej podoba mi się feldrak, jako że trudniej go ustrzelić z armat[brak clipped wings] oraz, ponieważ ma szereg w walce z innymi piechotami, choć z tym smoczurem szans nie ma, ale to chyba znaczy że te oba modele są dobrze zaprojektowane i warte rozpatrzenia
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

wind_sower pisze:Najśmieśniejsze jest to że szarża 12 questów (rycków wyspecjalizowanych w zabijaniu monsterów) zadają tej bestii 1 wounda po czym oagarniają temat, ze nie żyją :P
Najśmieszniejsze jest to, że Dragon Slayer bez problemu zabija tego smoka w jedną turę ale i tak nigdy w życiu nie zobaczy z nim combatu :P Jednostka wyspecializowana w zabijaniu potworów gania je po polu bitwy z M3 YEAH :D
Obrazek

Awatar użytkownika
marvin
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka

Post autor: marvin »

Feldrake z burning bladem umiera w 2 tury combatu z tym smoczkiem barbary. Wydaje sie jednak ze oba kilerki beda grane razem z diablem w rozpie w takich zlozeniach a to oznacza moze zaczac brakowac pkt na bsb.(chociaz jest to juz mniej bolesne dziki nowemu pancerzykowi)Ten smok ma taki problem ze z diablem.masz 8 ld na armii poniewaz dibel nie moze byc wtedy gieniem prawdopodobnie jezeli smoka moze tylko wlasnie general brac
Obrazek

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

swieta_barbara pisze:
wind_sower pisze:Najśmieśniejsze jest to że szarża 12 questów (rycków wyspecjalizowanych w zabijaniu monsterów) zadają tej bestii 1 wounda po czym oagarniają temat, ze nie żyją :P
Nie no, 12 chyba nie zarżnie w turę.
Lord zabije pewnie z 4, smok z 2, zianie jeszcze jednego. To jeszcze stubborn masz :P
A później przychodzi druga tura combatu i queści wyciągają dwuraki xD

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2063
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

marvin pisze:Feldrake z burning bladem umiera w 2 tury combatu z tym smoczkiem barbary. Wydaje sie jednak ze oba kilerki beda grane razem z diablem w rozpie w takich zlozeniach a to oznacza moze zaczac brakowac pkt na bsb.(chociaz jest to juz mniej bolesne dziki nowemu pancerzykowi)Ten smok ma taki problem ze z diablem.masz 8 ld na armii poniewaz dibel nie moze byc wtedy gieniem prawdopodobnie jezeli smoka moze tylko wlasnie general brac
niestety ale nowy pancerzyk daje złudne wrażenie braku potrzeby bsbka, wciąż zostają testy marszu, cr, czy gonienia

nie zmienia to jednak tego że herosi w wochu w miarę wyglądają, gorzej z jednostkami...
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Moje 3 grosze: (LINK - viewtopic.php?f=2&t=53703&start=1100)

Favour of Kuulima - niby fajne, ale tylko na 2 unity. Całej armii z tym nie ma sensu brać, ale jakiś heros anty-herosowy może być fajny.

Favour of Akaan - to jest bez sensu trochę, bo nie kojarzę w naszej armii jednostek, które potrzebują buffa do ranienia w 2 i kolejnych turach. Za to w demonach będzie to OP shit.

Favour of Sugulag - to brzmi ciekawie, ale chyba się nie da tego użyć na polu bitwy.

Favour of Cibaresh - to brzmi super dla kawalerii.

Favour of Savar - meeeh

Favour of Nukuja - kolejny świetny mark dla demonów, ale jakoś wochu z tym nie widzę. Trochę słaby ten zakaz szarży jest. Jak zaszarżujesz to praktycznie przez cały combat nie korzystasz z tego marka, bo w 2 tury najczęściej jest po kombacie.

Favour of Vanadra - super mark

Mimo wszystko na razie bardziej od tego smoka podoba mi się opcja diabeł + Shaggot-hero + cory + latające shaggoty (te ze specjali i z rarów). Armia odporna na stompy z mocnym pierdolnięciem, brak możliwości odginania, same wielowoundowe modele. Jak to jeszcze będzie wchodziło w dużych liczbach, to widzę w tym ogromny potencjał.

EDIT: A nie jednak shaggot hero to kupa, bo zabrania brania modeli z fly :(
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

JarekK pisze:
Favour of Sugulag - to brzmi ciekawie, ale chyba się nie da tego użyć na polu bitwy.

W swojej szóstej szarżujesz lub przeciwnik w szóstej szarżuje, przegrywa combat i nie scoruje. Do tego każda szósteczka to dwa hity. Jak przeciwnik o tym zapomni to może wygrywać gry. Ale też bez szału moim zdaniem

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2063
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

battle focus to nie jest +1 hit?
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1508
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

battle focus/fury to dwa hity zamiast jednego jak kulniesz 6 na hita.
Obrazek

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

wind_sower pisze:
JarekK pisze:Favour of Sugulag - to brzmi ciekawie, ale chyba się nie da tego użyć na polu bitwy.
W swojej szóstej szarżujesz lub przeciwnik w szóstej szarżuje, przegrywa combat i nie scoruje. Do tego każda szósteczka to dwa hity. Jak przeciwnik o tym zapomni to może wygrywać gry. Ale też bez szału moim zdaniem
Favour of Sugulag
Attack Attribute - Melee
The attack gains Battle Focus (against Scoring).
Units that lose a combat while in base contact with a non-Charging opposing model with Favour of Sugulag lose Scoring until the start of the next Player Turn.
Nie możesz tym zaszarżować. Musisz przyjąć szarżę scoringa przeciwnika i jeszcze wygrać combat. Jak dla mnie jest to niewykonalne na stole.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

ODPOWIEDZ