Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 17 sty 2018, o 04:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Demony w wersji 2.0
PostNapisane: 21 gru 2017, o 14:47 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013, o 09:28
Posty: 784
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
w dobie piechoty z S7 strach wyjść z na miasto z demonem....wszyscy dostali jakieś tam boosty a demony to takie upośledzone będą trochę...

_________________
There is no escape from Chaos, it is marks us all.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Demony w wersji 2.0
PostNapisane: 21 gru 2017, o 15:35 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 812
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Że niby jaka piechota z s7? Jedyne co mi przychodzi na myśl to white lioni z nowym bannerem i krasie z dwurakami, oba w szarży? Całe dwie jednostki z specyficznym buildem?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Demony w wersji 2.0
PostNapisane: 24 gru 2017, o 20:59 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013, o 09:28
Posty: 784
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Czyzby bicz z trafianiem na 2+ na DP moze byc mocny? :-) na dalekim 3+...

Szkoda ze exalted stracil AP10. Teraz jest jeszcze bardziej bez wartsci [^]

Ciekawy wydaje sie sredni rydwan. Chociaz troche drogi.

Szkoda ze nie naprawili najwiekszego problemu DL....2 unity scorujace nie bedace core...masakra jakas....

_________________
There is no escape from Chaos, it is marks us all.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Demony w wersji 2.0
PostNapisane: 24 gru 2017, o 21:26 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sie 2011, o 10:33
Posty: 2104
Lokalizacja: Lublin, KGB Moria
a wejdą 2 takie pany w miarę sensowne?

Niby fajnie ten DP z biczem, pytanie jak będzie on mógł sobie polatać na polu bitwy. Ja jeszcze nie grałem na te zasady.

_________________
viewtopic.php?f=147&t=10743&p=1478655#p1478655

PRZYGARNIJ DEMONA ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Demony w wersji 2.0
PostNapisane: 24 gru 2017, o 21:40 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013, o 09:28
Posty: 784
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Szamot napisał(a):
a wejdą 2 takie pany w miarę sensowne?

Niby fajnie ten DP z biczem, pytanie jak będzie on mógł sobie polatać na polu bitwy. Ja jeszcze nie grałem na te zasady.


Jedne to bestie 370 pkt / 3 sztuki
Drugie to crushery 340 pkt / 3 sztuki

Drogo....

_________________
There is no escape from Chaos, it is marks us all.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Demony w wersji 2.0
PostNapisane: 25 gru 2017, o 10:32 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013, o 09:28
Posty: 784
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Dobrze czytam RB ze nie ma juz ograniczenia do 10 statystyk? Wrona moze miec ponad 10 atakow? sweeeeeet

_________________
There is no escape from Chaos, it is marks us all.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Demony w wersji 2.0
PostNapisane: 25 gru 2017, o 10:50 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 812
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Dobrze czytasz. Aczkolwiek nie ma to znaczenia przy agi, min 0, maks 10, reszta bez ograniczeń.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Demony w wersji 2.0
PostNapisane: 25 gru 2017, o 12:58 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013, o 09:28
Posty: 784
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Daje to potencjal wronie? 50% szans na +1 atak przy cast i dispell. Szkoda ze ma tak niski agility...moze nie zdazyc zaatakowac.

_________________
There is no escape from Chaos, it is marks us all.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Demony w wersji 2.0
PostNapisane: 27 gru 2017, o 00:44 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sie 2011, o 10:33
Posty: 2104
Lokalizacja: Lublin, KGB Moria
ok...tak myślę pod kątem mono-kupki:

a.)zerówka..pozwala oszczędzić na regenach, ale trzeba spam heraldów(i tak uważam to za lepszą opcję niż guo/dp)
b.)talismany nasze 0-3 i to że NIGDY w kombacie nie mogą mieć więcej niż 1agility daje nam pewność bicia pierwszy!
c.)dotyk...doczytałęm(nie wiem jak było kiedyś) hit w styku z agitką 10 i S3 ale AP 10 pozwala pancerniakó trochę przykrócić
d.)bannery +1szereg pozwalają na stabilne kolumny nurglasów
e.)potrójny marsz na piechcie na szybsze dojście 2 kloców


generalnie póki co na 4500 widzę rozpę na 4 heraldach i 2 klocach+muchy+grinder(c0ś musi mieć większą siłę i mam ładny model robaka)+jakieś tam jak wejdzie 3ślimoki i furie

na mono nurglu DP zbędny dla mnie ale mogę się mylić, GUO niby ok można fajnie zrobić wspomagacza z dotykiem i aurą, ale on musi wejść z kimś by dawać te bonusy, sam raczej nie przełamie


pozytyw taki że właściwie bijemy pierwsi więc cała nasza taktyka do dojść szybko i mocno bić, póki wróg nie bije, a jak kryzys to nawrzucać tych wardów na 3+(generalnie klocki mają spooory potencjał dla mnie, ale nie w hordzie a w szeregach i dopakowane heraldami)

mogę się mylić, pierwsze bitwy przede mną, ale wiem jedno. Faza magii to będzie 3-4x+1ward :mrgreen:

_________________
viewtopic.php?f=147&t=10743&p=1478655#p1478655

PRZYGARNIJ DEMONA ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Demony w wersji 2.0
PostNapisane: 27 gru 2017, o 01:53 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013, o 09:28
Posty: 784
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Szamot napisał(a):
ok...tak myślę pod kątem mono-kupki:

a.)zerówka..pozwala oszczędzić na regenach, ale trzeba spam heraldów(i tak uważam to za lepszą opcję niż guo/dp)
b.)talismany nasze 0-3 i to że NIGDY w kombacie nie mogą mieć więcej niż 1agility daje nam pewność bicia pierwszy!
c.)dotyk...doczytałęm(nie wiem jak było kiedyś) hit w styku z agitką 10 i S3 ale AP 10 pozwala pancerniakó trochę przykrócić
d.)bannery +1szereg pozwalają na stabilne kolumny nurglasów
e.)potrójny marsz na piechcie na szybsze dojście 2 kloców


generalnie póki co na 4500 widzę rozpę na 4 heraldach i 2 klocach+muchy+grinder(c0ś musi mieć większą siłę i mam ładny model robaka)+jakieś tam jak wejdzie 3ślimoki i furie

na mono nurglu DP zbędny dla mnie ale mogę się mylić, GUO niby ok można fajnie zrobić wspomagacza z dotykiem i aurą, ale on musi wejść z kimś by dawać te bonusy, sam raczej nie przełamie


pozytyw taki że właściwie bijemy pierwsi więc cała nasza taktyka do dojść szybko i mocno bić, póki wróg nie bije, a jak kryzys to nawrzucać tych wardów na 3+(generalnie klocki mają spooory potencjał dla mnie, ale nie w hordzie a w szeregach i dopakowane heraldami)

mogę się mylić, pierwsze bitwy przede mną, ale wiem jedno. Faza magii to będzie 3-4x+1ward :mrgreen:


Mogę się mylić ale przy Immortal Sustenance nie ma dopisku "rep" więc nie sądzę abyśmy mogli rzucać go wielokrotnie. Szukałem rozwiązania i nie ma chyba opcji na warda 3+.

I cały misterny plan wpiiiizzzzz....

_________________
There is no escape from Chaos, it is marks us all.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Demony w wersji 2.0
PostNapisane: 27 gru 2017, o 02:00 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sie 2011, o 10:33
Posty: 2104
Lokalizacja: Lublin, KGB Moria
Tirit napisał(a):
Szamot napisał(a):
ok...tak myślę pod kątem mono-kupki:

a.)zerówka..pozwala oszczędzić na regenach, ale trzeba spam heraldów(i tak uważam to za lepszą opcję niż guo/dp)
b.)talismany nasze 0-3 i to że NIGDY w kombacie nie mogą mieć więcej niż 1agility daje nam pewność bicia pierwszy!
c.)dotyk...doczytałęm(nie wiem jak było kiedyś) hit w styku z agitką 10 i S3 ale AP 10 pozwala pancerniakó trochę przykrócić
d.)bannery +1szereg pozwalają na stabilne kolumny nurglasów
e.)potrójny marsz na piechcie na szybsze dojście 2 kloców


generalnie póki co na 4500 widzę rozpę na 4 heraldach i 2 klocach+muchy+grinder(c0ś musi mieć większą siłę i mam ładny model robaka)+jakieś tam jak wejdzie 3ślimoki i furie

na mono nurglu DP zbędny dla mnie ale mogę się mylić, GUO niby ok można fajnie zrobić wspomagacza z dotykiem i aurą, ale on musi wejść z kimś by dawać te bonusy, sam raczej nie przełamie


pozytyw taki że właściwie bijemy pierwsi więc cała nasza taktyka do dojść szybko i mocno bić, póki wróg nie bije, a jak kryzys to nawrzucać tych wardów na 3+(generalnie klocki mają spooory potencjał dla mnie, ale nie w hordzie a w szeregach i dopakowane heraldami)

mogę się mylić, pierwsze bitwy przede mną, ale wiem jedno. Faza magii to będzie 3-4x+1ward :mrgreen:


Mogę się mylić ale przy Immortal Sustenance nie ma dopisku "rep" więc nie sądzę abyśmy mogli rzucać go wielokrotnie. Szukałem rozwiązania i nie ma chyba opcji na warda 3+.

I cały misterny plan wpiiiizzzzz....


to "0" nie są rep z bazy? serio aż tak mamy w dupe?

_________________
viewtopic.php?f=147&t=10743&p=1478655#p1478655

PRZYGARNIJ DEMONA ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Demony w wersji 2.0
PostNapisane: 27 gru 2017, o 02:05 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sie 2011, o 10:33
Posty: 2104
Lokalizacja: Lublin, KGB Moria
kał...zobaczyłem...może źle patrzę ale rzeczywiście to nie powtarzalny..ale kał...to widać demony są mocno upośledzone...

_________________
viewtopic.php?f=147&t=10743&p=1478655#p1478655

PRZYGARNIJ DEMONA ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Demony w wersji 2.0
PostNapisane: 27 gru 2017, o 03:23 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4257
pewnie w nowej książce będą sposoby na 4+ warda albo i lepszego, dlatego zapis o max 3+.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Demony w wersji 2.0
PostNapisane: 31 gru 2017, o 13:45 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2011, o 18:24
Posty: 997
Co do repów, to jest to jak na razie zasada tylko Tronu z druidyzmu.
Wychodzi na to, że stworzyli zasadę tylko dla tego jednego czaru, a szkoda, bo faktycznie możnaby pobawić się jeszcze bardziej z czarami armijnymi, trochę je osłabiając, ale dając sens np grupie praktykantów magii.

_________________
Sprzedam:
WoCH/WDG
Demony/Bestie/Dwarfs/VC

Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Demony w wersji 2.0
PostNapisane: 31 gru 2017, o 14:24 
Mudżahedin

Dołączył(a): 10 paź 2016, o 08:17
Posty: 239
[-X VC też mają rep Araise! jako heraditary spell.

_________________
Gremlin napisał(a):
Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Demony w wersji 2.0
PostNapisane: 31 gru 2017, o 15:40 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 812
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Leśne także.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Demony w wersji 2.0
PostNapisane: 31 gru 2017, o 16:59 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013, o 09:28
Posty: 784
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
W demonach także to działa przy okazji horrorów.

_________________
There is no escape from Chaos, it is marks us all.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Demony w wersji 2.0
PostNapisane: 31 gru 2017, o 17:12 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2011, o 18:24
Posty: 997
Aj, faktycznie, jakoś mi umknęło :/

_________________
Sprzedam:
WoCH/WDG
Demony/Bestie/Dwarfs/VC

Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Demony w wersji 2.0
PostNapisane: 3 sty 2018, o 11:32 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 maja 2007, o 08:12
Posty: 3078
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Pamiętajcie, że wg pierwotnego planu demony miały mieć pełną księgę równo z WDG.
Jako, że było opóźnienie zdecydowano się nie pakować sił roboczych w częściowe poprawki jakie dostały inne armie w 2.0, a jedynie zrobili minimalną kosmetykę.
Niedługo demony dostaną pełną księgę z 7 bogami, także wtedy dopiero będzie można oceniać armię. Na razie jest identyczna z 1.3.

_________________
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Demony w wersji 2.0
PostNapisane: 10 sty 2018, o 14:31 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013, o 09:28
Posty: 784
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Cześć, w ubiegły weekend na turnieju wystawiłem:

1 Courtesan of Lust Apprentice @ 1120.0 Pts
1 Daemon Prince of Lust @ 615.0 Pts bicz + ASv
10 Horrors @ 335.0 Pts
10 Horrors @ 335.0 Pts
18 Tallymen @ 458.0 Pts FCG
2x5 Furies of Lust @ 145.0 Pts
3 Clawed Fiends @ 340.0 Pts
4 Blight Flies @ 520.0 Pts
1 Blazing Chariot @ 260.0 Pts
1 Carnal Chariot @ 220.0 Pts
Total Army Cost: 4493.0

HE 0:20
Szczury 7:13
Imperium 5:15

Chciałbym podzielić się moimi spostrzeżeniami (może ktoś ma inne) i odrazu zaznaczam, że nie jestem bardzo doświadczonym graczem.

1/ Keeper - w pierwszej walce przez 5 tur chował się za górką i nie zrobił totalnie nic potem go zagoniono i wystrzelano. W drugiej walce wszedł (z plagusami) w klan raty i radził sobie dobrze jednak przeciwnik dopchał tam od boku chłopaków z cepami i natłukł mi -10CR. W trzeciej walce wleciał na tyły wroga i tu sprawdził się najlepiej, jednak nie natłukł za wiele punktów.
Keeper jest swietny jednak jeśli przeciwnik ma 2 oddziały nawet podstawowego strzelania to już strach wyjść. W mojej ocenie jest za drogi w zestawieniu co oferuje.

2/ DP z biczem - objawienie. Po zmianie bicza taki bohater z ASv2+ lata sobie po stole i jest praktycznie nie do złapania a 2D6 z trafianiem na 3+ robi robotę. Abonkę zjadł w 2,5 tury, steamtanka zjadł prawie w 2 tury. W pierwszej walce z 1 strzału zadał 4 rany fenixowi.
Uważam, że jest świetnym wyborem i chyba na następny raz wezmę dwa takie modele z biczami (jeden z ASv2+ a drugi z regeną). Nie radzi sobie w sytuacji jak nie ma już dużych celi.

3/ Horrory zawsze spoko :)

4/ Plagusy bez heralda i w takiej ilości są bez wartości.

5/ Furie zawsze spoko :)

6/ Fiendy są świetne. W drugiej turze są ustawione już do szarzy na maszyny na tyłach wroga. Działają świetnie psychologicznie ponieważ przeciwnik cały czas myśli o tym że ma wroga na swoim podwórku mniej skupiając się na froncie. 3fiendy to dobry kompromis pomiedzy ceną a ilością ataków (chociaż 4 można także wystawić w 2 szeregach ale robi się już drożej). Napewno są warte polecenia i conajmniej porównywalne (jak nie lepsze od bestii).

7/ 4Muchy to taki nijaki oddział, niby spoko ale w mało co to samo może iść. Napewno świetny support ale musi mieć z czym uderzyć.

8/ Burning chariot świetny i uniwersalny. bardzo fajnie zdejmuje bolce volleyfirem.

9/ Oracle - totalna porażka...co tu więcej mówić. Lepiej wziąć w ramach tego bestie do scorowania lub fiendy...
Niestety żadna wersja chariotów slaa nie jest warta uwagi.

10/ Magia - demon (keeper) przeważnie jest daleko za linią wroga więc nie ma komu rzucać tego czasu (przeważnie ma wykupioną regene). Pociski D6+1 z horrorów zawsze spoko i potrafią zrobić kuku...


Gralo się fajnie rozpiską jednak wymaga modyfikacji. Plagusy, chariot slaa i keeper do wywalenia. Napewno 2xDP z biczami! Na burninga może heralda z magią, 2x4 fiendy i może 1x3 bestie do scorowania, w corach same horrory (3 oddziały).

Jak macie inne doświadczenia to zachęcam do dyskusji.

_________________
There is no escape from Chaos, it is marks us all.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.035s | 14 Queries | GZIP : Off ]