Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 19 lis 2017, o 15:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 574 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)
PostNapisane: 6 paź 2011, o 18:42 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2011, o 21:15
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław
Z tego co rozumiem ten sztandar powoduje tylko miscasty, bez IF.

_________________
Wieszkto napisał(a):
Szaman napisał(a):
wieszkto - zabawny jestes...

Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)
PostNapisane: 6 paź 2011, o 18:50 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, o 18:20
Posty: 4075
Lokalizacja: Twierdza Wrocław
ale w tej edycji miscast jest razem z if :) chyba jak nie to mnie poprawcie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)
PostNapisane: 6 paź 2011, o 18:57 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 gru 2006, o 00:23
Posty: 5609
Lokalizacja: Nemezis - Troll Knights
w tej edycji konsekwencją IF jest miscast
więc przy IF mamy miscast, ale przy miscascie nie mamy Ifki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)
PostNapisane: 6 paź 2011, o 19:01 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2008, o 21:08
Posty: 1348
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"
Nie. IF i miscast są konsekwencją dubletu szóstek. Jeśli jest jakiś przedmiot który daje ify i miskasty na innych dubletach to nie działają one razem, tylko dokładnie tak jak jest opisany przedmiot w AB.

_________________
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)
PostNapisane: 6 paź 2011, o 19:13 
Warzywo

Dołączył(a): 25 kwi 2011, o 17:49
Posty: 15
a ja mam inne pytanie do tego sztandaru. Lora któremu dajemy -2 do casta wybieramy przed bitwą czy przed turniejem bo spotkałem się z rożnymi wersjami?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)
PostNapisane: 6 paź 2011, o 19:18 
Ciśnieniowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2009, o 19:17
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
X.Maciek napisał(a):
Nie. IF i miscast są konsekwencją dubletu szóstek. Jeśli jest jakiś przedmiot który daje ify i miskasty na innych dubletach to nie działają one razem, tylko dokładnie tak jak jest opisany przedmiot w AB.

+

np.: book of hoet czy scroll z TK ( czy jakoś tak ) daje ifki

a great standard of sundering czy dark tong albo ring of hotek dają miscasty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)
PostNapisane: 6 paź 2011, o 19:29 
Wielki Śląski Ninja
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 11:34
Posty: 3842
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"
Mieszko napisał(a):
a ja mam inne pytanie do tego sztandaru. Lora któremu dajemy -2 do casta wybieramy przed bitwą czy przed turniejem bo spotkałem się z rożnymi wersjami?

Jest w opisie ikony.
Kod:
After both armies have been deployed, but before roll for the first turn, choose a Lore of Magic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)
PostNapisane: 1 lis 2011, o 09:56 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, o 18:20
Posty: 4075
Lokalizacja: Twierdza Wrocław
mam pytanko dlaczego nie mamy warda on sypania?

cytuje z AB:

"example: a unit of bloodletters (LD 7) loses a combat by 4. na rzut LD rzucił 8. this means that the bloodletters have failed the test by 5, and so the unit suffers five wounds"

a mamy warda on woundów na 5+ chyba rze gdzieś było uściślenie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)
PostNapisane: 1 lis 2011, o 10:00 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2011, o 11:38
Posty: 382
Nie, przeczytaj wyżej... No saves of any kind are allowed...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)
PostNapisane: 1 lis 2011, o 18:35 
Ciśnieniowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2009, o 19:17
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
oj Jarekk czytaj uważnie proszę :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)
PostNapisane: 1 lis 2011, o 21:01 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, o 18:20
Posty: 4075
Lokalizacja: Twierdza Wrocław
oj tam za małe te literki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)
PostNapisane: 1 lis 2011, o 23:24 
Ciśnieniowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2009, o 19:17
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
mogę dać Tobie skierowanie do internisty :P

ale on chyba nie jest od oczu :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)
PostNapisane: 2 lis 2011, o 11:16 
Ace of Spades
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2008, o 16:23
Posty: 11502
Lokalizacja: The Gamblers
i daj mu prosze jeszcze do polonisty - jest szansa, że mu ktoś pomoże

_________________
Lohost napisał(a):
Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)
PostNapisane: 2 lis 2011, o 11:46 
Ciśnieniowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2009, o 19:17
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
znam kilku specjalistów, mi pomagają to z nim też rade dadzą :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)
PostNapisane: 2 lis 2011, o 17:00 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, o 18:20
Posty: 4075
Lokalizacja: Twierdza Wrocław
jam jest dyslektyk mości panie starej daty :)

EOT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)
PostNapisane: 2 lis 2011, o 17:44 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2011, o 21:15
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław
Ja też, ale jakoś dawno na forum poważnego błędu nie zrobiłem.

_________________
Wieszkto napisał(a):
Szaman napisał(a):
wieszkto - zabawny jestes...

Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)
PostNapisane: 23 gru 2011, o 23:35 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2008, o 18:55
Posty: 626
Lokalizacja: Lublin
Przymierzam się do powrotu do WFB i zakupu demonów i mam pytanie na jakich podstawkach są heraldowie oczywiście bez żadnych dysków, steedów itd. (25x25mm?)?

_________________
Obrazek
http://www.facebook.com/wargamerpl
https://twitter.com/WargamerLublin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)
PostNapisane: 23 gru 2011, o 23:40 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2011, o 21:15
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław
Tak, jak każda normalna, demoniczna piechota są na 25x25.

_________________
Wieszkto napisał(a):
Szaman napisał(a):
wieszkto - zabawny jestes...

Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)
PostNapisane: 12 wrz 2012, o 19:08 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 21:24
Posty: 1705
Lokalizacja: SNOT Gdynia MANTRA Studio
Szybkie pytanie co do nowych zabawek, ile Impact Hit-ów zadają Seeker chariot of Slaanesh i Hellflayer of Slaanesh?

D6, czy D6+1

Problem polega na tym, że w Equipment oba rydwany maja wpisane, "Scythes" a nie "Scythed Wheels" tak jak ma to miejsce np w rydwanach u O&G. Dodatkowo tak jakoś wyszło, że na tych rydwanach siedzą demonetki, które w booku w weapons mają wpisane Claws. Więc pytanie, czy Scythes odnosi się do samego rydwanu czy może do demonetek.

Pytanie może wydawać się głupie, ale warte zadania i rozwiania wszelkich wątpliwości.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)
PostNapisane: 12 wrz 2012, o 23:11 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 21:24
Posty: 1705
Lokalizacja: SNOT Gdynia MANTRA Studio
Ja też nie mam nic przeciwko, ale wolałbym mieć pewność, żeby mi później ludzie nie mówili, że im jakieś wałki wciskałem...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 574 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.042s | 12 Queries | GZIP : Off ]