Rozpiski Demonów

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 866
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Re: Rozpiski Demonów

Post autor: jawor »

Dwa scoringi to za mało, nie lepiej już 2x3 fiendy?
Obrazek

Awatar użytkownika
ALTPL
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 123

Post autor: ALTPL »

Scoringi są 3 :
Bestie Nurgla
Bloodki
Horrory

Punktowo bardziej opłacalnie jest 3x2 - 660 ptk do 680 ptk ( przy takim ustawieniu przekraczam o 20 punktów )
Thank You for the Daemon!

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

ALTPL pisze:Scoringi są 3 :
Bestie Nurgla
Bloodki
Horrory

Punktowo bardziej opłacalnie jest 3x2 - 660 ptk do 680 ptk ( przy takim ustawieniu przekraczam o 20 punktów )

Lubie to!
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 866
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

Zapomniałem, że bestie scoruja :D Może punktowo wychodzi lepiej, ale lepiej sobie poradzą dwie trójki imo.
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Wcale nie, dwójki fiendów są genialne, mają wąski front (40mm) i biją 7 ataków.

Awatar użytkownika
ALTPL
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 123

Post autor: ALTPL »

Taka zabawka przygotowana na granie przeciwko WoCH na 3k punktów:

Total Roster Cost: 2998

1 Courtesan of Lust, 1070 pts = (base cost 880 + Wizard Master 70 + Dance of Death 70) + Learned Spells x3 50
1 Eternal Sword, 70 pts
1 Blissful Bindings, 50 pts

13 Horrors, 254 pts = 13 * 18 (base cost 18) + Musician Mus 20
1 Champion, 158 pts

11 Horrors, 218 pts = 11 * 18 (base cost 18) + Musician Mus 20
1 Champion, 158 pts

1 Blood Chariot, 330 pts

1 Blazing Chariot, 270 pts

1 Shrine of Temptation, 420 pts

Bardzo chciałbym zagrać Shrinem a baba z cycem staje się powoli moim ulubionym GDkiem.
Thank You for the Daemon!

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 866
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

Horrory raczej nic nie zrobia w tym paringu, pomyśl może nad bloodkami. Ewentualnie duży Bloodek plus horrory dla magii. Bloodek tańszy to może uda Ci się wcisnąć jedne fiendy.

Co do dwójek fiendow to przyznaję w pełni rację, są gienialne :D
Obrazek

Awatar użytkownika
ALTPL
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 123

Post autor: ALTPL »

Jeżeli każdy z nich przynajmniej raz rzuci zionięcie to się zwrócą i trud ich skończon
Thank You for the Daemon!

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

ALTPL pisze:Taka zabawka przygotowana na granie przeciwko WoCH na 3k punktów:

Total Roster Cost: 2998

1 Courtesan of Lust, 1070 pts = (base cost 880 + Wizard Master 70 + Dance of Death 70) + Learned Spells x3 50
1 Eternal Sword, 70 pts
1 Blissful Bindings, 50 pts

13 Horrors, 254 pts = 13 * 18 (base cost 18) + Musician Mus 20
1 Champion, 158 pts

11 Horrors, 218 pts = 11 * 18 (base cost 18) + Musician Mus 20
1 Champion, 158 pts

1 Blood Chariot, 330 pts

1 Blazing Chariot, 270 pts

1 Shrine of Temptation, 420 pts

Bardzo chciałbym zagrać Shrinem a baba z cycem staje się powoli moim ulubionym GDkiem.
Ostatnio miałem rozmowę o Shrine z duzo madrzejszymi ode mnie i jasno dali mi do zrozumienia z 5W z T5 za 400pkt to swietny cel :) zwlaszcza na 150x100
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Warlock
Chuck Norris
Posty: 426
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Warlock »

Cześć, chłopaki.

Jako że coraz głębiej myślę o powrocie do Battla, a nie rozegrałem ani jednego meczu na 9th Age (moje figsy odeszły :( ), to mam pytanie.

Grając dawniej (głównie jeszcze za czasów 7 edycji), nigdy nie lubiłem strzelająco-czarujących rozpisek, raczej naporowe DE (hydry, coki). Stąd moje pytanie jak trzymają się demony w 9th. Czy np armia która marzy mi się po nocach, czyli monokhorne jest w ogóle możliwy, czy raczej bez mieszania bóstw się nie obejdzie?
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix

"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein

"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

grać się da mono ale jest to gra 0-1 właściwie.

Ja gram mono nurglem i mono khorne ma podobną bolączkę, brak fazy magii i strzału(tak khorn ma działa, a nurgle może rzucić kometę ok...)

Mieszanie daje o wiele więcej możliwości. Horrory by mieć jednak warto bo to zawsze gówno strzał i pocisk na odginajki, a zianie pomaga w kombacie. Cincza pasuje wszędzie.

Ale spróbuj pograć mono khornem i zobacz czy ujdzie ci taka gra. Ewentualnie dorzuć do offensu coś z nurgla/slaanesha.

Awatar użytkownika
ALTPL
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 123

Post autor: ALTPL »

I rozkmina kolejna. Wiem, że będę mógł zagrać na 4.5 tys. punktów z High Elfami i zastanawiam się czy Mono Tęcza nie byłaby dobrym pomysłem ( zawsze, kiedy myślę, że mono czincz jest spoko to coś wybucha i każdy game plan idzie się gonić, ale ciągnie do grania Wroną :D ), ewentualnie mono Slaa ( rozpiska mocno czariotowa, którą jakiś czas temu w ten temat wrzucałem )
Thank You for the Daemon!

Awatar użytkownika
Bobson
Masakrator
Posty: 2298
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bobson »

Warlock pisze:Cześć, chłopaki.

Jako że coraz głębiej myślę o powrocie do Battla, a nie rozegrałem ani jednego meczu na 9th Age (moje figsy odeszły :( ), to mam pytanie.

Grając dawniej (głównie jeszcze za czasów 7 edycji), nigdy nie lubiłem strzelająco-czarujących rozpisek, raczej naporowe DE (hydry, coki). Stąd moje pytanie jak trzymają się demony w 9th. Czy np armia która marzy mi się po nocach, czyli monokhorne jest w ogóle możliwy, czy raczej bez mieszania bóstw się nie obejdzie?
Obecnie jest to najlepsze moim (i nie tylko moim) zdaniem złożenie tej armii.

Awatar użytkownika
ALTPL
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 123

Post autor: ALTPL »

Mono Wpierdul jest spoko, tylko problem jest z tym, że tak jak wspomnieli koledzy wyżej jest to szklana armata ( jestem mega początkującym graczem, ale staram się wyciągać jakieś wniosku z granych gier ). Moje gry wyglądały tak, że albo zdrowo armia potrafi rzygnąć i wtedy możesz przespacerować się Bloodkiem albo czaić się bloodkiem ( przeciwko kraśkom czy moco defensywnymi armiami granie Bloodkiem to spory ból w tyłku ). Brak jednej fazy tury też irytuje.
Thank You for the Daemon!

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Bobson pisze:
Warlock pisze:Cześć, chłopaki.

Jako że coraz głębiej myślę o powrocie do Battla, a nie rozegrałem ani jednego meczu na 9th Age (moje figsy odeszły :( ), to mam pytanie.

Grając dawniej (głównie jeszcze za czasów 7 edycji), nigdy nie lubiłem strzelająco-czarujących rozpisek, raczej naporowe DE (hydry, coki). Stąd moje pytanie jak trzymają się demony w 9th. Czy np armia która marzy mi się po nocach, czyli monokhorne jest w ogóle możliwy, czy raczej bez mieszania bóstw się nie obejdzie?
Obecnie jest to najlepsze moim (i nie tylko moim) zdaniem złożenie tej armii.
A jej kolejną ogromną zaletą jest cena w pln. Spokojnie do 1k zł masz armie, do tego nówki modele. Nawet bawisz się odfoliowywanie pudełek :D
Sam się waham :roll:
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Imo teraz w 9th age da się spokojnie grać wszystkimi bogami w wersji mono. Jedni mają trochę gorzej, inni lepiej, wiadomo zależy od paringu i złożenia. Tylko, że teraz nie ma tak, że jak złożysz sobie dowolne mono to masz w plecy z automatu z wszystkim (o ile złożysz je rozsądnie). Na ETC i DMP monokhorne najpopularniejszy, ale gdzieś tam monoslaanesh też się przewinął. Chyba obecnie najbardziej bez szału jest mononurgle.
Podsumowując mono wersje dają teraz dość sensowne bonusy, ale tracisz na elastyczności, czyli tak jak powinno być.
P.s. No i teraz da się grać spokojnie bez magii więc monokhorne zyskuje ;)

Awatar użytkownika
ALTPL
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 123

Post autor: ALTPL »

Dalej szukam odpowiedzi na pytanie, czy można jakkolwiek fajnie obudować armię wokół Wrony i wyszło mi coś takiego :

1 Weaver of Change, 1120 pts = (base cost 1050 + Power Vortex 70)
1 Aether Wand, 30 pts
1 Soul-Bound Staff, 60 pts
1 Veil of Shadows, 70 pts

1 Harbinger of Pestilence, 290 pts = (base cost 240 + Battle Standard Bearer 50)
1 Trident of Torment, 30 pts
1 Icon of the Relentless Company, 30 pts

29 Tallymen, 716 pts = 29 * 24 (base cost 24) + Base Cost Adjustment -20 + Musician Mus 20 + Standard Bearer Std 20
1 Champion, 44 pts
1 Banner of Speed, 50 pts

6 Pestilent Beasts, 780 pts = 6 * 130

11 Horrors, 240 pts = 11 * 20 (base cost 18 + Far Seeing 2) + Musician Mus 20
1 Champion, 160 pts = (base cost 158 + Far Seeing 2)

1 Blazing Chariot, 270 pts
1 Blood Chariot, 330 pts

5 Furies of Change, 140 pts = 5 * 24 (base cost 24) + Base Cost Adjustment 20
5 Furies of Change, 140 pts = 5 * 24 (base cost 24) + Base Cost Adjustment 20

Plagebearerzy i Bestie powinny ustać większość kombatów, Horrory będą dobrze służyć jako wsparcie drugiej linii ( pociski na jakieś syfy + zionięcia na pojedyncze modele/bohatera w oddziale. Dwa działka standardowe dla Poly i 2xFurie do polowania na działa/odginanie.

Co sądzicie?
Thank You for the Daemon!

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

herald z regeną dla siebie i plagusów(aspekt)+inicjatywa 1 w styku(talisman)
plagusy war banner

teraz ten oddział ustoi większość kombatów

ślimaki rozbiłbym na 2x3 lub po prostu jedna 3-4

wywalił wronę i wsadził 2-3 heraldów cincza z aspektami =+6" do strzału
wsadziłbym 3 oddział horrów(wszystkie z czempionami)

heraldom cincza paradoksalnie dałbym divinkę

i teraz tak magia:

horrory rzucając 2 kości pocisk masz niemal 100% szans że wejdzie więc mają 6 kości już masz 3 pewne czary które coś tam robią
rzygania ok zawsze pomogą w kombacie plagusom

mając 3 magów divinki masz aurę na 12" lub D3/D6, oraz 2d6/3d6 na 24" (choć głównie tutaj chodzi o aurę w kombacie). DO tego atrybut divinki jest fajny i zawsze pozwoli plagusom w przypadku brejka.

także duży demon według mnie jeśli jakikolwiek to tylko strzelający cycek lub walczący(a niby jaki inny) blodek :mrgreen:


*swoją drogą kombinowałem sobie heralda na cyckokuniku z biczem jako takiego partyzanta lub w obstawie 7-10 seekerek na konikach. Co o tym sądzicie?

Awatar użytkownika
ALTPL
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 123

Post autor: ALTPL »

Pomysł był na to, żeby zutylizować figurkę Wrony, bo w zbieraniu kurzu jest fenomenalna. Raczej nie wejdę nią w combat a jedynymi zagrożeniami są pestki i bolce, więc mogę się nią znośnie chować przed artylerią + rzucić kometę ( jest ekstremalnie mała szansa, że jej nie wylosuję mając 4 rzuty na magię wraz z przerzutem ) a jeżeli będzie trzeba to Aether Wand będę mógł podbić troszkę i chwilę potłuc się w kombacie.

Wydaje mi się, że aspekt jest faktycznie do oddziału Plagusów.

Jeżeli chodzi o CR plagusów to mając sztandar, sztandarowego i przynajmniej 5/6 szeregów powinienem ustać wszystkim.

Żabki w tej formacji 3x2 są jedną z lepszych rzeczy dla mnie od momentu wynalezienia krojonego chleba :)
Szamot pisze:herald z regeną dla siebie i plagusów(aspekt)+inicjatywa 1 w styku(talisman)
plagusy war banner

teraz ten oddział ustoi większość kombatów

ślimaki rozbiłbym na 2x3 lub po prostu jedna 3-4

wywalił wronę i wsadził 2-3 heraldów cincza z aspektami =+6" do strzału
wsadziłbym 3 oddział horrów(wszystkie z czempionami)

heraldom cincza paradoksalnie dałbym divinkę

i teraz tak magia:

horrory rzucając 2 kości pocisk masz niemal 100% szans że wejdzie więc mają 6 kości już masz 3 pewne czary które coś tam robią
rzygania ok zawsze pomogą w kombacie plagusom

mając 3 magów divinki masz aurę na 12" lub D3/D6, oraz 2d6/3d6 na 24" (choć głównie tutaj chodzi o aurę w kombacie). DO tego atrybut divinki jest fajny i zawsze pozwoli plagusom w przypadku brejka.

także duży demon według mnie jeśli jakikolwiek to tylko strzelający cycek lub walczący(a niby jaki inny) blodek :mrgreen:


*swoją drogą kombinowałem sobie heralda na cyckokuniku z biczem jako takiego partyzanta lub w obstawie 7-10 seekerek na konikach. Co o tym sądzicie?
Thank You for the Daemon!

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

aha czyli plagi w wersji blok a nie horda...to jak tak to popatrz na koszt ślimakó, popatrz na koszt 30,plagusów, popatrz na koszt czegoś tam i koszt gołego heralda nurgla z regeną



Wrona 4 level-->drama, 1120 (skoro ma tylko walić kometę to nic jej nie trzeba)
2heraldy z regenką po 320 za sztukę

2 kloce plagusów 30 FCG po 760 każdy
15 i 14 pinki z czempionami i muzykiem + aspekt(6" do strzału) po 460 i 440 za oddział

blazing chariot 270
blood chariot 330

2x2 fiendy 220x2

powinno być równo 4500

ODPOWIEDZ