Rozpiski Demonów

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Re: Rozpiski Demonów

Post autor: Tirit »

There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 866
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

Eldo chłopaki, nowa rozpa, proszę o miłe komentarze.

Daemon Prince of Change @ 710.0 Pts
The Witchcraft; Eternal Sword; Iron Hide; Blazing Wings

Harbinger of Pestilence @ 610.0 Pts
General; Wizard Adept; The Divination; Halberd;
SupremeA: Bloated Putrefaction; Nauseating Aura; Blight Fly

15 Tallymen @ 430.0 Pts
Standard; Musician; Aspect: Contamination; Banner of Relentless Company

15 Tallymen @ 400.0 Pts
Standard; Musician; Aspect: Contamination

10 Horrors @ 335.0 Pts
Champion; Musician

2 Clawed Fiends @ 220.0 Pts

2 Clawed Fiends @ 220.0 Pts

2 Clawed Fiends @ 220.0 Pts

5 Blight Flies @ 730.0 Pts
Champion; Standard; Musician
Banner of Speed [50.0]

1 Blood Chariot @ 345.0 Pts

5 Furies of Pestilience @ 145.0 Pts

5 Furies of Pestilience @ 145.0 Pts

Total Army Cost: 4490.0
Obrazek

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Proszę: Miły komentarz.

a tak na serio to gralem ostatnio czyms bardzo podobnym tylko ze zamiast DP była wrona. Recenzja tutaj: viewtopic.php?f=25&t=50533&start=80
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Całkiem fajna rozpiska, ale piętnastki nurgle są strasznie wolne, może lepiej slaaneshytki zamiast nich?
Wygar mają podobny, a chyba są nawet tańsze.

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 866
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

15 plagusów, MS, 5+ poison kosztuje 400pkt
16 bloodków, MS kosztuje 410pkt
23 syren, MS kosztuje 409pkt

Tylko plagusy z aspektem, ponieważ chce zagrać na tym heraldzie nurgla.
Syren jest najwięcej, są najszybsze, ale oprócz wiadra kości nic nie robią. Bloodki mają niezłą szybkość, spoko combat, 5+ save. Plagusy są wolne, mają parry, T4 i te poisony, które kasują monstery. Niestety z tej trójki mam tylko modele plagusów :D Jakbym miał wybierać to pewnie postawiłbym na bloodki.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

siemano, póki co brak czasu na grę...

pomysł na defensywne demony


Kepper
-przejmy bicz
-dodatkowa penetracja
-2level divinacji(przeważnie 4 i 3 czary)
-przerzut warda raz

2x rozkoszne furie

-grinder z rozkosznie penetrującym bolcem

-------

gniewne działo
---------

tęczowy rydwan
2x10 kolorowych wesołków co magiczne kulki na twarz sprzedają
---------

brudny bsb z nadętym bęben posiada co gazy regenerujące rozsiewa, sztandar legionu trzymawszy
30 smrodków z pełną kadrą, oraz bannerem legionu, by groźniej było
2x2 malutkich glutlingów co giną pięknie, aż pała mięknie


takie oto złożenie mi wpadło na myśl:
bicz
2bolce/bolec+volley
2xpociski
działo
kloc trzymajka do brejkowania staticem

zastanawiam się czy nie lepsza by była katapa na grinderku ale wtedy coś musi spaść(nurglingi jedne?)

generalnie nie za bardzo mam pomysł na demony, choć na Świdkonie patrząc wysoko były, ze 2 tak w top 10.

aha to na 4500 ;)

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Nowa kmina na rozpiske w oparciu o nowa "mete":
viewtopic.php?f=25&t=50533&p=1501458#p1501458
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 866
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

Odświeżam figurki z okazji mastera w Poznaniu. Nie wiem jak kształtuje się aktualna meta, więc może szanowna demonów brać pomoże. Pomysł wstępny jest taki:

Weaver of Change @ 1240 Pts: Wizard Master; The Thaumaturgy; Power Vortex; Shackles of Reality; Aether Wand; Black Orb; Soul-Bound Staff

Harbinger of Pestilence @ 420 Pts: General; Bloated Putrefaction; Nauseating Aura; Halberd;

27 Tallymen @ 815 Pts: FCG, Contamination; Rending Banner

10 Horrors @ 345 Pts: M,C

5 Pestilent Beasts @ 595 Pts

5 Clawed Fiends @ 590 Pts

5 Furies of Pestilence @ 145 Pts

5 Furies of Pestilence @ 145 Pts

5 Mounted Sirens @ 200 Pts: C

Models in Army: 65
Total Army Cost: 4495

Trzy oddziały do bicia, śmieci i dobra magia, wydaję się git.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Meta obecnie jest troche inna:
Wrona, horda letterow, horrory, seekerki, crushery, cannon, burning, cariot, furie...
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 866
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

Tirit pisze:Meta obecnie jest troche inna:
Wrona, horda letterow, horrory, seekerki, crushery, cannon, burning, cariot, furie...
aaaa rozpa Abrassusa :roll:
Obrazek

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Plagusy są solidne, bloodletters nie są niezbędne. W rozpisce brakuje jednak działa, rozwiązuje ono wiele problemów.

Co powiesz na takie coś:
Wrona jak u Ciebie
Harbinger to samo + Wizard Apprentice (albo witchcraft z popychaczką, albo divinacja z +2+2+2, albo nawet thaumaturgia z kolejnym pociskiem :) )
28 tallymen, fcg, rending, poison
5 furies of pest
2 clawed fiends
2 clawed fiends
5 mtd sirens, champ
blood chariot
4 pestilent beasts

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 866
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

Szczerze na 20 gier działo spisało mi się może dwa razy, mam strasznego pecha co do niego :D Opcją może być danie wizarda heraldowi, tylko musiałbym się zastanowić po co. Trzy pociski brzmi najlepiej przede wszystkim w pierwszych turach, bo i tak za szybko nigdzie nie dojdzie z oddziałem.
Obrazek

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Zawsze możesz wziąć witchcraft i ciskać popychaczkę, wtedy łatwiej im będzie dojść gdzie trzeba :)

A jak nie lubisz działa to powiększ jego kosztem bestie, dodaj nurglingi i może Adepta na herosa, żeby robił trzeciego channela.

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

2500 taki pomysł gulaszowo-cukierkowy ;)


Ojciec Plag
HT i MR(1)
toxiki w styku
-1 do sypania w 12"
adept, divinacja


2x 10 horrorów z czempionami

5ślimaków

rydwan cincza

zastanawiam się nad wzięciem dramy dla 3 pocisku choć na te 2500 nie powinnobyć aż tak strasznych rzeczy które łatwo pomielą ślimaki i gulasza.

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Keeper chyba lepszy? A bitty to juz na pewno.
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

właśnie tak sobie rozkminiam i tak

jak GUO to i tak drama bo lubie pociski i tyla

ale to mogę po prostu dać DP z dramą i mieć też kometę w tej cenie(tracę tanka)

to może keeper z biczem i pociskiem....ale to taniej wyjdzie DP z biczem i dramą

to może po prostu wywalić rydwan cincza i dać heralda nurgla na muszce z pociskiem z 5 muchami w cenie GUO i rydwanu

:mrgreen:

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

nowy book nowy ja!

nukuja z HT dla oddziału i przechowywaniem dodatkowego tokena

12, 12, 13 horrorów z bannerem pocisku z dramy i muzyki, manifestacja połonące i ward 2+ na flamingi

6 i 6 ślimaków tarskin i roosty FCG

2xgrindery z manifestacją channela

2xfurie z dodatkowym HT

działa ładnie i sprawnie

ślimaki ładnie stoją i nie obrywają właściwie nic, do tego jak już naładują grindy to ładnie kroją
grindery koszą aż miło szczególnie jak doładuje im się z tokenów hity
drama na nukuji pociski zawsze spoko, a kometę łatwiej wrzucić jak ślimaki usadzą co mają

rozpa mi się podoba i ładnie działa

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 866
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

No nie wiem, bierzesz pociski z traumy na impach? Ja już bym wolał chyba pewniejsze bolce. Ogólnie to niskie ap, byle rozpa na kowbojach i 20:0 w plecy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

nie ma rozpy idealnej ;)

kowboje to ból, ale z pocisków/grinderów można próbować ich osłabiać. Zresztą kowboje jak staną w ślimakach to taki jeden sanczopanczo to całą gre może stać tam. ;)

są jednostki i kminy z wysokim ap, lecz to już wersja bardziej ofensywna.

mi się dobrze tym gra i się spisuje, ale wymaga ogrania. Jest delikatna ze względu na niską wytrzymałość horrorków i swoistą losowość.

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 866
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

Już widzę jak kowboj siedzimy sam w tej walce do końca gry, on pewnie ma co dopchać a ty nie. Hoadersi są mega spoko jak masz jakiś oddział wspierający, GD, brazen beasts czy fiendy.
Obrazek

ODPOWIEDZ