Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 19 lis 2017, o 15:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Grywalność jednostek
PostNapisane: 18 kwi 2011, o 21:24 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, o 18:20
Posty: 4075
Lokalizacja: Twierdza Wrocław
Mam do was pytanie jak sądzicie jak się sprawdzi

Daemon Prince
+ 2 ataki
+ przerzut trafień

na 1500 pkt? będzie kosił czy spadnie od byle gówna?
Oczywiście turniejowo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grywalność jednostek
PostNapisane: 19 kwi 2011, o 13:36 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2011, o 21:15
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław
Według mnie przyda się co najwyżej eliminacji maszyn, bo w walce z czymś innym to będzie niestety ginął. No chyba, że masz do tego jakąś super pawergame'ową rozpę, to możesz go spróbować wystawić żeby pomagał w jakichś kanapkach itp.

_________________
Wieszkto napisał(a):
Szaman napisał(a):
wieszkto - zabawny jestes...

Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grywalność jednostek
PostNapisane: 19 kwi 2011, o 13:44 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 15:26
Posty: 4678
Lokalizacja: Chełm Śląski dumą całej Polski!
Przyda się, żeby Ci rozpiska często ze stołu nie spadała.

_________________
Linki:
1) Etyka gracza i organizacja sędziowska na turniejach wysokiej rangi
2) ETC Rulespack
3) Labels!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grywalność jednostek
PostNapisane: 25 sty 2012, o 13:40 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2010, o 09:17
Posty: 3305
Lokalizacja: Wawa
Co możecie powiedzieć na temat Bloodcrusherów. Wydaje mi się że na większe punkty może to być nawet grywalna jednostka. Przymierzam się do zmontowania jednego klocuszka ze Skulltakerem albo zwykłym Heraldem w składzie. Zastanawiam się tylko nad ilością Bloodków w takiej jednostce, może 6-7 + Herald :-k

_________________
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: viewtopic.php?f=55&t=42454


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grywalność jednostek
PostNapisane: 25 sty 2012, o 13:57 
Ciśnieniowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2009, o 19:17
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
BC są fajny, przynajmniej mi się dość przyjemnie grało, z heraldem polecam bo skulltaker nie daje im Hate, a to jednak przydaje się, minimalny unit to 5 + herald, jedną z ich zalet że wszyscy ich się boją bo myślą że mają 3W a nie dwa i tu jest element zaskoczenia gdy ściągasz po dwóch zadanych ranach a przeciwnik nie wie czemu :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grywalność jednostek
PostNapisane: 25 sty 2012, o 14:09 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2010, o 09:17
Posty: 3305
Lokalizacja: Wawa
Chyba jednak zmontuję klocuszek z 9-ciu + Herald. Wtedy nawet jak coś stracę to do Combatu wbiją się dwa pełne szeregi i będą walić po maksie :twisted:

_________________
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: viewtopic.php?f=55&t=42454


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grywalność jednostek
PostNapisane: 25 sty 2012, o 14:29 
Ciśnieniowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2009, o 19:17
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
z WL i tak jest ciężko z warriorami jak mają 3A też średnio dają sobie rade, bo tego przeciw Imperium i krasią jest mega ciężko, o lizakach mogę powiedzieć to samo, na inne armie są dość opłacalni, brakuje im tej trzeciej rany albo SV na 3+, jak by to mieli by na prawdę byli warci swoich pkt.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grywalność jednostek
PostNapisane: 25 sty 2012, o 15:23 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2010, o 09:17
Posty: 3305
Lokalizacja: Wawa
No właśnie, GW spierdzieliło tą jednostkę nie dając im 3W, w ogóle moim zdaniem Jugger powinien mieć dwa woundy za te 50 pkt #-o

_________________
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: viewtopic.php?f=55&t=42454


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grywalność jednostek
PostNapisane: 25 sty 2012, o 17:12 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2010, o 16:27
Posty: 2762
Lokalizacja: Koszalin
Cóż, i pomyśleć jeszcze, że danonki i tak mają lepsze juggery niż Woch ( magiczne ataki, KB, no i heros na jurku może miec look outa :roll: ) :evil: .

_________________
Mad Mike napisał(a):
kwaku napisał(a):
nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara

Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grywalność jednostek
PostNapisane: 25 sty 2012, o 21:15 
Wielki Śląski Ninja
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 11:34
Posty: 3842
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"
Fascynuje mnie ten brak spójności. :) "Ja wiem, ze demon prince w demonach już jest, ale ja zrobię swojego, ze swoimi giftami..." (abstrahując od "poziomu mocy" tego modelu w obu armiach)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grywalność jednostek
PostNapisane: 25 sty 2012, o 23:46 
Ciśnieniowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2009, o 19:17
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
KrzysiekW napisał(a):
Fascynuje mnie ten brak spójności. :) "Ja wiem, ze demon prince w demonach już jest, ale ja zrobię swojego, ze swoimi giftami..." (abstrahując od "poziomu mocy" tego modelu w obu armiach)


mistrz dyskusji :lol2:

Infernal Puppet napisał(a):
Cóż, i pomyśleć jeszcze, że danonki i tak mają lepsze juggery niż Woch ( magiczne ataki, KB, no i heros na jurku może miec look outa :roll: ) :evil: .


nie trzeba się tak daleko oddalać od Pana ;)
fakt jest to straszne dziwne :roll:

look outa z możliwości dobrania jednostek, ale z tego co słyszałem to w nowym AB maja być knihgty na juugach, ale to ploty ploty :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grywalność jednostek
PostNapisane: 26 sty 2012, o 08:46 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2006, o 18:20
Posty: 5227
Lokalizacja: Świebodzin
Hmm może by i zrobili jakieś pudło z 3 modelami (korpus ten sam konika/jeźdźca tylko główki i elementy ekwipunku inne) by zrobić możliwość złożenia pod 4 bogów... hmm, ale pewnie byłoby to znacznie droższe dlatego w to szczerze wątpię.

W sumie wam powiem że słabo ogarniam pomysł na tą armię. Tzn GW na pewno wymyśli nam nową jednostkę rejrową lub dwie.
trochę sobie pograłem "armiami demonicznymi" w grach i najbardziej mi przypadła koncepcja z Disciples 2. Tam te silne i najbardziej opłacalne danonki były DUUUŻE (np. gargulce). IMHO prócz faktu że demony są niezłamywalne i mają warda niczym konkretnym nie różnią się od innych armii. turbo klocek piechoty, 30 ataków, 30 modeli x 2 plus duży grzyb uzupełniany jakimś strzelaniem i stworkiem w postaci fienda do blokowania...
po czym mamy takich hmm 15 armii...?
Rozumiem, że sprzedaż średnio 80 modeli do armii popakowanych w 10 pudełek jest opłacalna, ale kurcze... wolałbym elitarnych dużych wojowników niż kopiuj, wklej, zmień nazwę...

_________________
!!! Zapraszam wszystkich na forum gry AOS ageofsigmar.pl l!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grywalność jednostek
PostNapisane: 26 sty 2012, o 13:09 
Ciśnieniowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2009, o 19:17
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
grałem w Disciples 1 / 2 / 3, zauważ że armie też nie różnią się między sobą zbytnio, demony miały największe drzewko rozwoju wielkoludów, ludzi mieli leczących, krasnoludy najmocniejsze pierdolnięcie obszarowe itd., jak by było więcej nacji tak jak w herosach ( nie grałem tylko w tą najnowszą ) to nie wiele by sobą się różniły po za pancerzem a uzbrojeniem, choć w przedostatnim herosie podobało mi się rozwój jednostek w dwie inne strony co dawało inne skille ( dodatek )... w herosach jest 9 armii, w battlu 15 ( chadecja ), nie zapomnijmy o DoW czy kislev, O&G to dwie armie w jednej, a niektóre zostały rozdzielone jak cały chaos czy VC z TK, jak każda armia ma swoje SR tak w grach powyżej to są skille w jednostkach, jednostki się nie potarzają, nie jest tak tragicznie

co prawda w AB jest 13 rodzaju demonów, ale nie różnią się między sobą zbyt wiele, dodatkowo GW nie korzysta z całego fluffu co do różnych innych wytworów tych bogów, fakt te są najbardziej powszechne, przykład Khorna BL ( nie wiem czemu zabrali im LA ) i fleshhoundy powinny być w core, juggery w specialach a rydwany i przerażające kolosy a'la BiTi w rarach

też nie podoba mi się różnice w statystykach po między demonami w core, świetnie to zrobili w 40K ale WFB to straszna kicha, jeden z lepszych pomysłów z 40K to to ze DP jest normalną jednostką, a nie charakterem, i dedykacja bogom daje więcej niż samo korzystanie z giftów danego patrona

80 modeli na armię to uboga ta armia, średnio jedna taktyka z różnymi wariantami herosów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grywalność jednostek
PostNapisane: 27 sty 2012, o 10:53 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2006, o 18:20
Posty: 5227
Lokalizacja: Świebodzin
Właśnie jadę na swój II turniej wh 40k i też mi się podoba fakt, że DP są we wsparciu. Ale czy ja wiem czy też są jakieś poważne różnice między jednostkami? Hmm w sumie tak samo się to kończy... demonice nie uzywane, mam wrażenie że siłą horrorów/plaugsów jest też bardzo wątpliwa (chociaż na tych pierwszych gram bo mam figurki), bloodki wydaja mi się fajne, bo ścinają ten przeklęty pancerz i mają 2 ataki.

Ale wracając do WFB.
mogli by troche wymieszać demony między slotami, ale imo troszkę zrąbali pomysł na armię.
Wyszli z założenia żeby każde bóstwo mogło zrobić swoją czystą armię. Fajnie... ktos uzywa? Nie, bo wiadomo że to słaby pomysł (no prawie słaby). Kiedys był demoniczny legion i jego założenia były dobre. Z punktu marketingowego na pewno wrzucenie mozliwości tworzenia armii ze wszystkich demonów jest plusem, ale powoduje też że nie wszystkie ludki są uzywane...
Imo powinni zrobić takie założenie: jakiej marki generał taki trzon może być brany, a reszta corów przechodzi do special, a rejry w ogóle nie są np. dostępne (moze i pomysł radykalny) ale oryginalny i nie jest to kopiuj w klej.
Za to mogli by dać jakieś bonusy w stylu: wrona w armii +1cast dla magów (bo połowa armii czaruje i jest mistrzem magii), bobek w armii +1do regeneracji(albo odpornosc na poison - bo lubi warzyć trutki i sie uodparnia? Chomik - bonus do wyniku walki (+1core,+2 special, +3jak rare bo kocha walkę), sadysta jakis rerol hitów czy +k3 do szarży/ruchu każdego.
Oczywiście to wish list, ale naprawdę nie chciałbym dostać nowej armii demonów ze zmienionymi wyłącznie demonami... a i tak wszystko będzie opierało się na kostkach bloodleterów idących do walki, i czymś z rejra, które będzie wyginało czasoprzestrzeń i okolice.

_________________
!!! Zapraszam wszystkich na forum gry AOS ageofsigmar.pl l!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grywalność jednostek
PostNapisane: 28 sty 2012, o 04:49 
Ciśnieniowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2009, o 19:17
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
BOGINS napisał(a):
Właśnie jadę na swój II turniej wh 40k i też mi się podoba fakt, że DP są we wsparciu. Ale czy ja wiem czy też są jakieś poważne różnice między jednostkami? Hmm w sumie tak samo się to kończy... demonice nie uzywane, mam wrażenie że siłą horrorów/plaugsów jest też bardzo wątpliwa (chociaż na tych pierwszych gram bo mam figurki), bloodki wydaja mi się fajne, bo ścinają ten przeklęty pancerz i mają 2 ataki.


w 40K gram czystym Khornem

BOGINS napisał(a):
Ale wracając do WFB.
mogli by troche wymieszać demony między slotami, ale imo troszkę zrąbali pomysł na armię.
Wyszli z założenia żeby każde bóstwo mogło zrobić swoją czystą armię. Fajnie... ktos uzywa? Nie, bo wiadomo że to słaby pomysł (no prawie słaby). Kiedys był demoniczny legion i jego założenia były dobre. Z punktu marketingowego na pewno wrzucenie mozliwości tworzenia armii ze wszystkich demonów jest plusem, ale powoduje też że nie wszystkie ludki są uzywane...
Imo powinni zrobić takie założenie: jakiej marki generał taki trzon może być brany, a reszta corów przechodzi do special, a rejry w ogóle nie są np. dostępne (moze i pomysł radykalny) ale oryginalny i nie jest to kopiuj w klej.
Za to mogli by dać jakieś bonusy w stylu: wrona w armii +1cast dla magów (bo połowa armii czaruje i jest mistrzem magii), bobek w armii +1do regeneracji(albo odpornosc na poison - bo lubi warzyć trutki i sie uodparnia? Chomik - bonus do wyniku walki (+1core,+2 special, +3jak rare bo kocha walkę), sadysta jakis rerol hitów czy +k3 do szarży/ruchu każdego.
Oczywiście to wish list, ale naprawdę nie chciałbym dostać nowej armii demonów ze zmienionymi wyłącznie demonami... a i tak wszystko będzie opierało się na kostkach bloodleterów idących do walki, i czymś z rejra, które będzie wyginało czasoprzestrzeń i okolice.


jedyne jednostki jakie używam po za Khornowymi to furie ale furie to furie ;) horrory / pladusy i flamery, choć te ostatnie zrobiłem konwersję na Khornowe, horrory po mału też takie robię, i masz mono armię :P gdyby herald mógł mieć coralla to bym grał bez magii, albo jakiś DD tak jak było w mortalach kiedyś... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grywalność jednostek
PostNapisane: 31 sty 2012, o 13:32 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2006, o 18:20
Posty: 5227
Lokalizacja: Świebodzin
Ciekawi mnie co zmienią w armii w 8edycji. Ogrowielkości ludków mamy, kawalerię hiper mamy, piechoty w bród... czyli zostaje nam kwestia czegoś olbrzymiego...? Z racji że DP był lordem, jest lordem więc może zostanie nim nadal pewnie otrzymamy jakiegoś stworka potworka?
Żeby nie robić kompletnego offtopu - grywalności jednostek jest jaka jest. Jak zrobisz armie nurgla w WFB... będziesz szedł i szedł i szedł...dojść dojdziesz, ale jeśli heraldów nie masz w plagusach (co w takiej montotematycznej rozpie byłoby dziwne) nic ciekawego nie robisz...
nawet brak jest piźnięcia...w takich wypadkach kupowaty demon prince byłby przydatny w rejrach jako właśnie takie ciężkie wsparcie.
Slaanesh ma przynajmniej fiendy, ale słabość pozostałych jednostek jest wręcz porażające w edycji gdzie bez s5+ i 30 modelach w jednostce nie masz co szukać w walce...
Tzincz trzyma się bo ma flamersów...
Ogólnie armia też słabo wygląda w dziale lordów :) sami wiemy dlaczego...

_________________
!!! Zapraszam wszystkich na forum gry AOS ageofsigmar.pl l!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grywalność jednostek
PostNapisane: 31 sty 2012, o 15:30 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 08:41
Posty: 131
Upgrade Heraldow Tz do roli lordow 3-4lvlowych za laczna kwote rowna sredniej wartosci lordow magikow w innych armiach.
Zwiekszenie inicjatywy na plagusach do mega przegietej wartosci 2.
Dodanie mozliwosci brania itemow (tak jak Vampiry maja itemy w tym te z RB + vampiric powers).
Odgorny ward na greater demonach 4+ (wronka 3+)

Z obciecia to flamersy sa zdecydowanie zbyt dobre w walce wrecz - obciecie inicjatywy a sile na 4 w walce wrecz.
Bloodcrushersi cena w dol ogolnie ale mozliwosc wziecia cos ala armour of khorne dla kazdego jezdzca za 15pkt zeby mieli AC na poziomie 1-2+

Strasznie cieszyloby mnie tez zrobienie czegos z odpornoscia na magie dla oddzialow khorne'a - MR w tej edycji jest o kant d*&% rozbic a cudownie byloby moc wystawic armie z czystym khorne'em (+neutralne furie).

Ale pewnie skonczymy z wielkim zmutowanym demonicznym smokiem albo innym potworem z piekla rodem o ktorym nikt nigdy wczesniej nie slyszal.

_________________
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grywalność jednostek
PostNapisane: 31 sty 2012, o 16:57 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2011, o 21:15
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław
Nikt i nigdy tak? :twisted: A co powiesz jeśli dadzą dostosowanego do wfb Soul Grindera? A to, co wystarczyłoby armii khorna dla wzmocnienia dispela, to danie bitiemu +4 do rozpraszania, a herlakowi +2. Prawda, że rozwiązuje sprawę? Uważam też, że powinien być jakiś bonus za granie na monobogu (dla przykładu zmieniać działanie locusów, żeby dawały bonus nie, jeśli heros jest w oddziale, tylko jeśli cała armia to jednostki jednego boga i te bezmarkowe).

_________________
Wieszkto napisał(a):
Szaman napisał(a):
wieszkto - zabawny jestes...

Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grywalność jednostek
PostNapisane: 31 sty 2012, o 17:03 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 08:41
Posty: 131
To fakt ze locus dzialajacy na armii ustawionej pod 1 boga bylby genialny i miesmy nadzieje iz cos takiego sie stanie. Jednak tak czy siak uwazam iz powinna byc opcja tanszych lordow - moga to uzyskac ugrywalniajac deamon prince'ow. Dodatkowo milo by bylo aby kazdy z bogow mial jednostke strzelajaca/machine(?) ALBO sztandary/gifty podnoszace chociaz minimalnie ochrone przed strzelaniem (np -1do hita dla jednego boga albo podwyzszenie warda na strzelanie dla innego).
Tak btw moze dadza sztandar (typu herald of khorn-bsb- only) ochrony kompletnej przed magia - cos jak maja HE. Szkoda ze nie ma zadnych przeciekow i raczej w tym roku nie mozemy sie chyba spodziewac nowego booka :(

_________________
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grywalność jednostek
PostNapisane: 31 sty 2012, o 23:04 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2006, o 18:20
Posty: 5227
Lokalizacja: Świebodzin
Hmm offtop na maksa :P
Zważywszy na fakt, że obecnie liczba przedmiotów magicznych spada na łeb na szyję, wątpię byśmy dostali jakieś, właściwie to wolałbym ich nie mieć bo jak znam życie zaraz by się okazało że miecz bitting blade nie dałoby połączyć z poisonem nurgla i byśmy po cichu zostali ostro wyr@#$ani w pupe :), wiem wiem slaanesh by powiedział lubie analintrudersów...
Myślę że dostaniemy takiego stwora potwora i pewnie będzie z niego dwie możliwe wersje - tak jak z ogorowej aramty,kościosłonia,powozu śmierci u vc i pewnie i demonom... Jest imo pytanie czy dostniemy stworka czy np. ICON of Chaos God... czyli jakiś wyjebany warsrhine wspierający z bazy ludki - przynajmniej jednego typu danonków w stylu:
1. Khornowy unit w szarży dsotaje +1atak...
2. Slaneshowy unit w szarży no arm save,
3. Nurglowy unit +1T
4. tzeentczowy unit - +1ward, a horrory +1PD/DD,

Co do wielkich demonów i demonicznych księciuniów ....
Imo lordem standardowej armii imo powinien być DP. To ma być taki turbo wojownik za 400 punktów +. Ma on imo wciągać nosem wszystkich plewnych śmiertelnych hirołków bez mrugnięcia okiem... przecież to nie jest istota rodem z telenowel fantasy: jestem wojowniczym orkiem, umiałem coś tam myśleć i znalazłem krasnoludzki topór jakieśgoś tam drwala, który z kolei okazał się siekierką do ścinania sosenek młodego Gotreka i teraz podbiłem połowę imperium...fuck yea... Czyli Dp ma bić.
Imo co do GD powinna być jakaś inna zasada mogą być warci nawet i 750 punktów+ ale niech plus slotu lorda zżerają slot hiroła by być wystawiani. Dzięki temu będzie turbo potwór... bo jak patrzę na takie stwoki za 250punktów TK z 8T... Imo naprawdę powinni zrobić z tej armii elitę za 20 punktów sztukę ludka ale o potwornych statach, a nie tym co każdy ma...

_________________
!!! Zapraszam wszystkich na forum gry AOS ageofsigmar.pl l!!


Ostatnio edytowano 1 lut 2012, o 10:00 przez BOGINS, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.038s | 12 Queries | GZIP : Off ]