Armor piercing 8th ed

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
abad86
Wałkarz
Posty: 69
Rejestracja: 23 sie 2013, o 00:24

Armor piercing 8th ed

Post autor: abad86 » 15 wrz 2017, o 20:51

takie pytanko do 8 ed, czy armor piercing sie dubluje? mianowicie chodzi o połączenie rezor baner z daemon of slanesh ? ta -1 do armoru czy -2 ? i źródło zasady jakby ktoś był taki miły?

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1089
Rejestracja: 25 lis 2013, o 09:28
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Re: Armor piercing 8th ed

Post autor: Tirit » 16 wrz 2017, o 11:16

Tak
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

abad86
Wałkarz
Posty: 69
Rejestracja: 23 sie 2013, o 00:24

Re: Armor piercing 8th ed

Post autor: abad86 » 16 wrz 2017, o 17:40

Dzięki, ale taką prośbę mam, gdzie mogę znaleźć zasadę która o tym mówi albo taką która tego zabrania. ( mam strasznie upierdliwego kumpla który musi mieć czarno na białym :/ )

Awatar użytkownika
Bela
Falubaz
Posty: 1231
Rejestracja: 17 lis 2011, o 18:24

Re: Armor piercing 8th ed

Post autor: Bela » 16 wrz 2017, o 21:53

RB strona 66.
Unless otherwise noted, the effects of multiple special rule are comulative.
W zasadzie AP nie ma nic, że się nie kumuluje, więc dodajesz do siebie efekty.
Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW

abad86
Wałkarz
Posty: 69
Rejestracja: 23 sie 2013, o 00:24

Re: Armor piercing 8th ed

Post autor: abad86 » 18 wrz 2017, o 13:35

Super wielki dzięki :):):):):)

ODPOWIEDZ