Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 15 sie 2018, o 02:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1554 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 78  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 25 cze 2008, o 13:22 
Plewa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2008, o 19:04
Posty: 5
Lokalizacja: Częstochowa
DOBRA TRZEBA STWORZYĆ TAKI TEMAT BO CORAZ WIĘCEJ LUDZI PYTA SIĘ O CORAZ WIĘCEJ RZECZY... JOSE

Mam pytanie odnośnie Horekhah's Incantation of Righteous Smiting :

Czy jeśli jednostka dzięki tej inkantacji odda strzał w fazie magii to czy może strzelać w fazie strzelania?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 cze 2008, o 13:28 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 09:27
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
tak.chyba ze jest to katapulta ktora sie ruszyla w fazie ruchu/magii

_________________
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 cze 2008, o 20:05 
Nerd Forumowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 11:47
Posty: 13691
Lokalizacja: Ordin Warszawa
ew. katapulta, ktora bedzie miala z tego strzalu misfire ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2008, o 19:55 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2007, o 17:09
Posty: 380
A ja mam takie blahe pytanie... czy TK moga robic stand and shoot?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2008, o 20:02 
Nerd Forumowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 11:47
Posty: 13691
Lokalizacja: Ordin Warszawa
nie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2008, o 11:36 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 wrz 2007, o 19:25
Posty: 104
Lokalizacja: Suwałki
Odnośnie zasady trafiania zawsze na 5+ u łuczników TK- przy wyrzuceniu 5, lub 6 na trafienie atakowana jednostka jest trafiana zawsze bez względu na jakiekolwiek modyfikatory u łuczników?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2008, o 11:45 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 09:27
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
bez względu... zawsze na 5+. nawet jeśli jest to pojedynczy model w lesie.nawet gdy cel jest dużym celem i trafiałbyś na 4+ to i tak na 5+...przykłady można mnożyć ... ale zawsze na 5+

_________________
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2008, o 19:24 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2008, o 16:31
Posty: 1223
Lokalizacja: KRAKÓW - "True Legion"
czy moze mi ktos napisać co dokładnie daje zasada constructs????....
nie moge tego dokonca skumac co jest w kodeksie napisane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2008, o 22:15 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 14:18
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team
tracisz o jedną ranę mniej od combat resulta

_________________
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2008, o 22:30 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2008, o 14:24
Posty: 2996
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
i dostajesz 5+ AS ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2008, o 23:32 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2008, o 22:43
Posty: 263
Lokalizacja: CLANE, Co.Kildare, EIRE
Sytuacja: mój King rzucił Incantations of Smitting na swój oddział (i siebie). Czy w tym wypadku może użyć Destroyer of Eternities który ze sobą nosi (czyli zadeklarować po dwa autohity we wszystkie modele które się z nim stykają) czy bić tylko jeden normalny atak (z +2siły i killing blowem)? Kumpel wmówił mi że nie może użyć Destroyera. jak to jest?

_________________
...Róże miłości najchętniej przyjmują się na grobach...

'Nikt nie wymaga od was samych zwyciestw.
Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustepliwej walki.
Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania reki.'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2008, o 10:25 
"Nie jestem powergamerem"

Dołączył(a): 25 lip 2007, o 21:41
Posty: 163
Lokalizacja: Nasielsk Terror Boyz
Może używać Destroyera.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2008, o 14:45 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2008, o 22:43
Posty: 263
Lokalizacja: CLANE, Co.Kildare, EIRE
Tak też myślałem. Pytanie nr 2: przeciwnik w fazie magii rzuca czar który ma zasadę Remains in Play. Nie mogę go rozproszyć bo wypada mu Irresistible Force. Czar pozostaje w grze i teraz: czy mogę go w mojej fazie magii rozproszyć kotkami z dipell pool bo przecież TK nie mają Power Poola? Oczywiście przeciwnik mi wmawia że nie ale to nie ma dla mnie sensu.

_________________
...Róże miłości najchętniej przyjmują się na grobach...

'Nikt nie wymaga od was samych zwyciestw.
Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustepliwej walki.
Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania reki.'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2008, o 15:00 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2008, o 14:24
Posty: 2996
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Czary RiP możesz rozpraszać ze swoich PD. Jak Tk nie mają, przecież mają startowe 2 kostki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2008, o 16:06 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2008, o 22:43
Posty: 263
Lokalizacja: CLANE, Co.Kildare, EIRE
Racja, zapomniałem że mamy startowe 2 Power Dice. A RiP czary można dispelować tylko kostkami Powera (tak jest wg Rulebooka).

_________________
...Róże miłości najchętniej przyjmują się na grobach...

'Nikt nie wymaga od was samych zwyciestw.
Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustepliwej walki.
Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania reki.'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2008, o 22:31 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2008, o 22:43
Posty: 263
Lokalizacja: CLANE, Co.Kildare, EIRE
Jeszcze jedno odnośnie Horekhah's Incantation of Righteous Smiting: czy jeśli inkantacja wejdzie w oddział w Close Combat to czy przeciwnik oddaje czy po prostu dzięki mojej magii walę go że tak powiem za free? (CR się i tak nie liczy przy tej inkantacji)

_________________
...Róże miłości najchętniej przyjmują się na grobach...

'Nikt nie wymaga od was samych zwyciestw.
Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustepliwej walki.
Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania reki.'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2008, o 22:38 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2007, o 17:40
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa
moim zdaniem przeciwnik oddaje, tak jakby byl to normalny atak w walce wrecz, pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2008, o 22:44 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2008, o 14:24
Posty: 2996
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Jaka jest idea tego czaru? Danie dodatkowej tury walki/strzelania dla oddziałów TK. Dlatego oddział na który został rzucony ten czar wykonuje swoje normalne ataki "za free" masz taki bonus ale przeciwnik nie oddaje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2008, o 22:46 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2007, o 17:40
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa
czemu nie oddaje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2008, o 22:53 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2008, o 14:24
Posty: 2996
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
A masz napisane że jest traktowane jako dodatkowa tura CC i że przeciwnik może oddać?

Jest napisane że każdy model oddziału TK może wykonać jeden normalny atak przeciwko modelowi który styka się z nim. To ma być bonus dla Ciebie a nie dla przeciwnika. Nie ma CR. Może być jedynie normalna panika przy 25% strat.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1554 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 78  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.027s | 12 Queries | GZIP : Off ]