Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 18 sie 2018, o 23:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1554 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 13 lut 2015, o 10:18 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2012, o 15:16
Posty: 211
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
Czy na Euro też wystarczy mieć 600 a nie 625 corów z 2700pkt grając TK?

Na PKS jest tak:
• Armia, która traci lub zyskuje punkty do rozpiski wystawia się zgodnie z obowiązującym formatem pkt. Przykładowo na 2400, armie, które wystawiają się na 2500 lub 2300 pkt mają nadal 600 pkt na lordów, muszą wystawić 600 pkt na jednostki podstawowe itd.
Duża i ważna zmiana. Po piewsze – wykorzystujemy jako narzędzie balansujące dodatnie bądź ujemne modyfikatory punktowe do rozmiaru armii. Przyjmując ten sposób rozliczenia nie zmuszamy armii z modyfikatorem do zwiększonego wydatku na jednostki podstawowe, dzięki czemu nie tracą (przymusowo) części tego bonusu, mogąc przeznaczać go na inne grupy jednostek. Dobrym przykładem są Leśne Elfy, które mogą w ten sposób przeznaczyć dodatkowe punkty na bardziej przydatne jednostki specjalne czy rzadkie.
Jednocześnie, armie z ujemnym modyfikatorem nie zyskują w ten sposób na zmniejszeniu limitu Core.
W Army Builderze oznacza to, że „Roster size” pozostaje bazowy (dzięki czemu nie zmieniają się limity na grupy jednostek, ułatwiając kontrolę nad poprawnością rozpiski), wystarczy tylko kontrolować bieżącą sumę wydanych punktów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 13 lut 2015, o 17:10 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2014, o 14:03
Posty: 2167
2700:4=675 matematyku :wink: i tyle właśnie corów musisz mieć

_________________
Projekt Mordheim-Łowcy Czarownic viewtopic.php?f=10&t=43961&p=1499746#p1499746


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 14 lut 2015, o 14:34 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2009, o 21:08
Posty: 413
Lokalizacja: Inowrocław, Kustom Mega Blasta Klub Bydgoszcz
Jakie są Wasze sposoby na Dwarfy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 14 lut 2015, o 22:24 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2014, o 14:03
Posty: 2167
niszczyć maszyny czym się tylko da a potem w 5\6 turze szarżować na obcieńczone klocki
edit: i słońce :wink:

_________________
Projekt Mordheim-Łowcy Czarownic viewtopic.php?f=10&t=43961&p=1499746#p1499746


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 17 lut 2015, o 22:23 
Chuck Norris

Dołączył(a): 2 lut 2013, o 21:38
Posty: 534
Witam wszystkich pytanko na jakiej podstawce ma latac kaszkiet ??

_________________
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 17 lut 2015, o 22:59 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2012, o 12:52
Posty: 545
Lokalizacja: Chełmża
Kaszkiet nie lata... I nie ma podstawki ;)

_________________
http://beszcza.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 17 lut 2015, o 23:29 
Szczur Królów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2009, o 22:28
Posty: 13558
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
60 na 60

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 18 lut 2015, o 10:00 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2014, o 14:03
Posty: 2167
nie wejdzie raczej, takie minimum to 75 na 60 a i tak będzie wyglądał strasznie minimalistycznie

_________________
Projekt Mordheim-Łowcy Czarownic viewtopic.php?f=10&t=43961&p=1499746#p1499746


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 18 lut 2015, o 10:14 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2012, o 15:16
Posty: 211
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
Jeśli walczę modelem piechoty (Mistrz Kościanych Łuczników) będącym w oddziale a mój przeciwnik walczy potworem (Ksiąze Demonów) to obrażenia z tratowania także idą w pojedynkującego się czy przechodzą na oddział? A jeśli mój pojedynkujący się zginie od normalnych ataków potwora to tratowanie powiększa pogrom , idzie w oddział czy przepada?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 18 lut 2015, o 10:26 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 18:23
Posty: 2194
Lokalizacja: Oleśnica
Matti napisał(a):
Jeśli walczę modelem piechoty (Mistrz Kościanych Łuczników) będącym w oddziale a mój przeciwnik walczy potworem (Ksiąze Demonów) to obrażenia z tratowania także idą w pojedynkującego się czy przechodzą na oddział? A jeśli mój pojedynkujący się zginie od normalnych ataków potwora to tratowanie powiększa pogrom , idzie w oddział czy przepada?

Stompy idą w challenge. FAQ:

Q: If a model with a Breath Weapon, Stomp or Thunderstomp
is in a challenge, can these attacks hit models not in the
challenge?(p102)
A: No.


Jeżeli Demon Prince zabije championa ze zwykłych ataków, to stompy przepadają (różnica inicjatyw wyprowadzanych ataków).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 18 lut 2015, o 11:00 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2012, o 15:16
Posty: 211
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
Dzięki!
Jeszcze jedna wątpliwość. Pojedynczy model(gigant z łukiem) stoi 1cal od dolnej krawędzi stołu , z lewej 1 cal od odziału, z prawej 1 cal od oddziału , z góry 1 cal od oddziału. Drgnąć nawet nie może. Otrzymuje z czaru przeciwnika losowy ruch przymusowy i zgodnie z kostką ma biec 3 cale w dół i w lewo (jak wskazówka godzinowa na godzinie 7:00) czy wykonuje jakikolwiek ruch? W którą stronę ma mieć skierowany przód figurki po ruchu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 18 lut 2015, o 11:09 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2014, o 14:03
Posty: 2167
nie rusza się wcale, mógłby się obrócić chyba tylko za pomocą reforma bo jest wirtualny

_________________
Projekt Mordheim-Łowcy Czarownic viewtopic.php?f=10&t=43961&p=1499746#p1499746


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 18 lut 2015, o 11:13 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2012, o 15:16
Posty: 211
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
a nie przekręca się wirtualnie w kierunku krawędzi stołu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 18 lut 2015, o 12:18 
Nerd Forumowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 11:47
Posty: 13691
Lokalizacja: Ordin Warszawa
Kacpi 1998 napisał(a):
nie wejdzie raczej, takie minimum to 75 na 60 a i tak będzie wyglądał strasznie minimalistycznie

moze byc 60x60.

Z gigantem tez sie pomyliles. Pivoty sa wirtualne i moze on ak najabardziej go zrobic i odejsc.

Sprawdzaj na przyszlosc swoje odpowiedzi, lub ich tu nie udzielaj, zeby nie wprowadzac innych w blad.
Cytuj:
Otrzymuje z czaru przeciwnika losowy ruch przymusowy i zgodnie z kostką ma biec 3 cale w dół i w lewo (jak wskazówka godzinowa na godzinie 7:00) czy wykonuje jakikolwiek ruch?

jesli chodzi o czar random movement z slaanesha, to nie rzucasz tam kostka w ktora strone sie ruszasz. Random movement to ruch abominacji lub czolgu, tylko w wypadku czaru ograniczony do jednej a nie wiekszej ilosic kostek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 18 lut 2015, o 13:43 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2012, o 15:16
Posty: 211
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
Właśnie o ten czar slanesha chodziło. Wpuszczając go myślałem , że skoro nie mam się w którą stronę ruszyć to się nie ruszę. Wg współgracza rozpatrzyliśmy efekt czaru jedynie jako obrót, co wystarczyło by wyeliminować strzał z łuku giganta, bo w stresie przedniej po obrocie była tylko krawędź stołu. Tak się później zastanawiałem, że mogla by tu pomóc zerówka z domeny Nehekary - tylko czy wtedy znowu nie kręciłby się w losowym kierunku?

EDIT: Moment, ruch o k6 ale w wybranym PRZEZE MNIE kierunku a nie wg kostki? Nie mam dostępu do podręcznika WoCHu :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 18 lut 2015, o 13:50 
Wielki Nieczysty Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 6197
Zasada "random movement" nie mówi, że musisz się obracać w losowym kierunku, tylko, że masz losową ilość cali, na jaką się poruszasz. To nie wynika z podręcznika WoChu, tylko z głównego. Sam wybierasz, w którą stronę porusza się twój oddział objęty tym czarem, a potem poruszasz się o k6 cali. Poza tym gigant może się obracać i strzelać jak chce, a nawet wykonać ruch i strzelić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 18 lut 2015, o 14:05 
Nerd Forumowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 11:47
Posty: 13691
Lokalizacja: Ordin Warszawa
Matti napisał(a):
EDIT: Moment, ruch o k6 ale w wybranym PRZEZE MNIE kierunku a nie wg kostki? Nie mam dostępu do podręcznika WoCHu :/
nie musisz. Random movement to zasada specjalna z podrecznika glownego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 18 lut 2015, o 14:09 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2012, o 15:16
Posty: 211
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
W podręczniku głównym na temat przymusowych ruchów nie będących ucieczką jest jeden kilkunastolinijkowy akapit na stronie 25 odsyłający do ksiąg armii. Ale w takim razie mogę się przekręcić w którą stronę chce , przed i po ruchu (ruchu którego nie ma) a dzieki zasadzie że mogę strzelać z Łuku Pustyni także po ruchu normalnie mogę strzelić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 18 lut 2015, o 14:10 
Nerd Forumowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 11:47
Posty: 13691
Lokalizacja: Ordin Warszawa
strona 74


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
PostNapisane: 18 lut 2015, o 14:17 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2014, o 14:03
Posty: 2167
Shino napisał(a):
Kacpi 1998 napisał(a):
nie wejdzie raczej, takie minimum to 75 na 60 a i tak będzie wyglądał strasznie minimalistycznie

moze byc 60x60.

Z gigantem tez sie pomyliles. Pivoty sa wirtualne i moze on ak najabardziej go zrobic i odejsc.

Sprawdzaj na przyszlosc swoje odpowiedzi, lub ich tu nie udzielaj, zeby nie wprowadzac innych w blad.
Cytuj:
Otrzymuje z czaru przeciwnika losowy ruch przymusowy i zgodnie z kostką ma biec 3 cale w dół i w lewo (jak wskazówka godzinowa na godzinie 7:00) czy wykonuje jakikolwiek ruch?

jesli chodzi o czar random movement z slaanesha, to nie rzucasz tam kostka w ktora strone sie ruszasz. Random movement to ruch abominacji lub czolgu, tylko w wypadku czaru ograniczony do jednej a nie wiekszej ilosic kostek


może tobie wejdzie bo mi by nie wszedł
''if the random move brings the unit to within 1'' of a friendly unit it stops''
nie wiedziałem o jaki czar chodziło ale z tego co napisał kolega o losowym kierunku było by właśnie tak jak napisałem i żeby mógł on się obróić to na kostce rozrzutu kierunek musiałby być równoległy z jakąś krawędzią stołu zkładając że pivot jest wirtulny

_________________
Projekt Mordheim-Łowcy Czarownic viewtopic.php?f=10&t=43961&p=1499746#p1499746


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1554 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.035s | 12 Queries | GZIP : Off ]