Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 19 paź 2018, o 04:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Necrosphinx
PostNapisane: 17 sie 2012, o 14:58 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2008, o 20:20
Posty: 336
Lokalizacja: Warszawa
Necrosphinx to prawdziwa bestia zniszczenia. Wykonuje olbrzymie skoki, szybując w powietrzu i spadając jak jastrząb na przerażonego przeciwnika. Następnie masakruje regimenty wroga przy użyciu potężnych ramiono-ostrzy, kosząc ich jak dojrzałe zboże.

.............................M...WS....BS....S....T....W.....I.....A....Ld
Necrosphinx .......... 6 ... 4 .... 0 ... 5 ... 8 ...5... 1.... 5 ... 8


Unit Size: 1 Necrosphinx
Special Rules: Ożywiony konstrukt, ścięcie głowy, lot, zabójczy cios, duży cel,terror.
Opcje: Zatrute ataki.


Przykro mi ale o tej jednostce nic nie napisze gdyż nie grałem jeszcze nią. Proszę o spostrzeżenia tych co nią grali.


Ostatnio edytowano 18 sie 2012, o 12:01 przez Mysza_on, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Necrosphinx
PostNapisane: 17 sie 2012, o 15:13 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 16:24
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
bez możliwości marszu daleko sobie nie poskacze
a z tą inicjatywą i WS 3 przegra z klockiem piechoty z dwurakami
ilością ataków też nie zachwyca
moim zdaniem przerost formy nad treścią

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Necrosphinx
PostNapisane: 17 sie 2012, o 16:15 
Wielki Nieczysty Spamer

Dołączył(a): 2 lut 2009, o 11:37
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa
@mysza_on
co to ma być mądrość ludowa dla następnych pokoleń? :lol2:
czy chcesz oświecić swą wiedzą pozostałych forumowiczów do czego poszczególne jednostki się nadają
nie kumam idei

_________________
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Necrosphinx
PostNapisane: 17 sie 2012, o 19:11 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2009, o 01:11
Posty: 4747
Lokalizacja: The Gamblers
Klocek piechoty z dwurakami zabija go tak samo latwo jak klocek piechpty bez dwurakow.... Sfinx sam rozjezdza wl wiec to trpche nietrafiona ocena... A ze tk to mimo wszystko defens wcale ta swinia biegac nie musi

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

_________________
Barbara napisał(a):
Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Necrosphinx
PostNapisane: 17 sie 2012, o 19:47 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 16:24
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
a moze troche treści? jak twoim zdaniem da sie wykorzystać tego potwora?
i prosze mniej skrótów ;)

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Necrosphinx
PostNapisane: 17 sie 2012, o 20:21 
Wielki Nieczysty Spamer

Dołączył(a): 2 lut 2009, o 11:37
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa
przecież ma T 8 to czy są czy nie ma GW to i tak jest ranienie na 6+

podstawka 5x10 jest,
w hordzie od przodu stykać się z nim będzie 12 modeli wl (white lions) 3+ trafiają z re-roll'em (11.6 hitów), ranią na 6+ (1,93 rany)

zwrotka jest bardziej bolesna 5 ataków na 4+ i 2+ (1.66 rany) + D6 Thunderstomp na 2+, powinien wygrać walkę, albo mieć statystycznie remis, a nawet jak remis i przegra o muzyka to nie posypie się z zasady Animated Construct

_________________
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Necrosphinx
PostNapisane: 17 sie 2012, o 21:16 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 14:13
Posty: 760
Lokalizacja: Racibórz"Wataha"
Takie statystyki i tak nic nie dadzą WL powinny go skosić w 2 tury,nigdy na nim nie grałem bo uważam go za jednostkę niegrywalna to że lata jest chyba jedynym jego plusem nic poza tym :)

_________________
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."

REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Necrosphinx
PostNapisane: 17 sie 2012, o 21:19 
Wielki Nieczysty Spamer

Dołączył(a): 2 lut 2009, o 11:37
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa
umiesz liczyć to se policz ile hitów i ran jest, przy takiej podstawce, wcale WL tak go nie kroją, a jakby był od boku to w ogóle mizeria ze strony elfow

_________________
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Necrosphinx
PostNapisane: 17 sie 2012, o 21:23 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2009, o 18:07
Posty: 2745
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony
misha napisał(a):
przecież ma T 8 to czy są czy nie ma GW to i tak jest ranienie na 6+
GW go bardziej bolą, ma przecież 5+ AS.
Prędzej czy później WL go pokroją. niechcący ktoś kulnie trzy szuchy i po świni.

Kedo napisał(a):
nigdy na nim nie grałem bo uważam go za jednostkę niegrywalna


Po prostu nie mieści się razem z dwoma katapami, kaszkietem i tytanem.
Z resztą War>Necro

Edit: Misha sphinxy schodzą od pecha/farta przeciwnika, statystyka nie gra tu roli. na DMP wbiłem WS w oddział z dzwonem w drugiej turze, zabiłem szaraka a w następnej się sypnąłem z CR bo z ziania, TG, ataków sphinxa, TS zabiłem za mało. Dostałem 4 rany z CR.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Necrosphinx
PostNapisane: 17 sie 2012, o 21:39 
Wielki Nieczysty Spamer

Dołączył(a): 2 lut 2009, o 11:37
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa
no cóż :) grasz TK, to raczej masz rację, a skoro jeszcze się nie mieści i są lepsze wybory to cóż, postawić na półkę i niech robi "wow" na gościach, podobnie jak Zombie Dragon w VC

_________________
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Necrosphinx
PostNapisane: 17 sie 2012, o 21:42 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2009, o 18:07
Posty: 2745
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony
Jaką półkę? Robi za low cost'owego tytana :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Necrosphinx
PostNapisane: 17 sie 2012, o 21:55 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2009, o 01:11
Posty: 4747
Lokalizacja: The Gamblers
w sumie to się nieodzywam myślałem że to o war... necro jest faktycznie słaby

_________________
Barbara napisał(a):
Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Necrosphinx
PostNapisane: 17 sie 2012, o 21:58 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2009, o 19:21
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu
Tak właściwie to w pierwszym poście podane są staty Kolosa, a nie necrosfinksa.

_________________
Azgaroth napisał(a):
30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Necrosphinx
PostNapisane: 18 sie 2012, o 00:47 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 16:24
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
pamietajcie że można go leczyć, to przedłuża żywotność

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Necrosphinx
PostNapisane: 18 sie 2012, o 09:22 
Mudżahedin

Dołączył(a): 20 paź 2010, o 23:19
Posty: 218
Lokalizacja: Szczecin
Ja Wam powiem że Necrosphinx w mojej armii zawsze się sprawdza. Biorę 1 necro + 1 war lub 2 War i świetnie ze sobą działają.

Dziwne, że większość ludzi mowi o niektórych jednostkach, że są niegrywalne.

Nic bardziej mylnego. Nie ma jednostek niegrywalnych, za to są ludzie którzy po prostu nie potrafią nimi grać.


p.s

nie raz byłem świadkiem jak jednostki "niegrywalne" robiły grę.


Pozdrawiam

_________________
Warhammer Fantasy Battle Blog
-----------------------------------------
http://www.araghasarts.blogspot.com
-----------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Necrosphinx
PostNapisane: 18 sie 2012, o 09:33 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2010, o 13:23
Posty: 872
Lokalizacja: WarAcademy Opole
Co chcesz taką gadką udowodnić, no co?

_________________
Fanatic napisał(a):
ledwo savage ogarniam cała rodzina je maluje
już nie chcą do mnie przychodzić bo wiedzą, że pędzel i farbki na nich czekają

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Necrosphinx
PostNapisane: 18 sie 2012, o 09:38 
Mudżahedin

Dołączył(a): 20 paź 2010, o 23:19
Posty: 218
Lokalizacja: Szczecin
Nic, stwierdzam fakty. Nikomu nie narzucam swojego zdania, poprzedni mój post miał Wam dać tylko do myślenia, że niepotrzebnie niektóre jednostki są uważane za niegrywalne. Po prostu niektórzy ludzie lepiej grają jedną jednostką i ją chwalą, gorzej inną i ją skreślają. A niektórzy ludzie odwrotnie - lepiej grają 2gą a gorzej pierwszą.

_________________
Warhammer Fantasy Battle Blog
-----------------------------------------
http://www.araghasarts.blogspot.com
-----------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Necrosphinx
PostNapisane: 18 sie 2012, o 09:55 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 14:13
Posty: 760
Lokalizacja: Racibórz"Wataha"
Leczeniem możesz sobie przedłużyć żywotność tego necrosphinxa ale nie na długo,uważam go za niegrywalnego bo są lepsze wybory od niego,i do walki się nie sprawdzi ma za mało ataków z marnym ws takie rzeczy jak necrosphinx powinny wgniatać wszystko w ziemie(bez buffowania i pomocy innych jednostek) i powodować strach na stole a nie świecić na pułkach :roll:

_________________
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."

REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Necrosphinx
PostNapisane: 18 sie 2012, o 11:47 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2009, o 18:07
Posty: 2745
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony
Araghas napisał(a):
Po prostu niektórzy ludzie lepiej grają jedną jednostką i ją chwalą, gorzej inną i ją skreślają.
Spoko to jak chcesz tym panem nie zginąć z pitki albo brass orba? Rzucasz na niego co turę speed of light? Z czego rezygnujesz? Dla mnie ten sphinx jest mega słaby, jedyną jego zaletą jest latanie. War ma wiekrzę pierdolnięcie, zianie, I 3, thunder crusha. jest specialem a pomimo tego nie każdy go wystawia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Necrosphinx
PostNapisane: 19 sie 2012, o 12:18 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2008, o 20:20
Posty: 336
Lokalizacja: Warszawa
misha napisał(a):
@mysza_on
co to ma być mądrość ludowa dla następnych pokoleń? :lol2:
czy chcesz oświecić swą wiedzą pozostałych forumowiczów do czego poszczególne jednostki się nadają
nie kumam idei




To ma po prostu pomóc nowym w pozyskiwaniu info o danych jednotach. Mi to osobiście bardzo pomogło na samym początku podczas wybierania armii. Tylko w tym temacie były dokładnie opisane jednostki oraz wypowiedzi graczy o swoich doświadczeniach.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.027s | 12 Queries | GZIP : Off ]