TK na turniejach

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Silvestro
Falubaz
Posty: 1023
Lokalizacja: Rawicz/ Twierdza Wrocław

TK na turniejach

Post autor: Silvestro »

Wiecie, że w innych działach taki wątek istnieje, dlaczego nie może więc być i tutaj? Jakieś relacje po Silesianie? Jak Wam poszło, jest się czym chwalić? :)
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.

Awatar użytkownika
haggis
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Katowice

Post autor: haggis »

żeby nie było pustych tematów to może krótka relacja z katowickego locala w Rudym goblinie 02.03.2014
Unnamed2700 Pts - Tomb Kings Army

1 Tomb King @ 273.0 Pts
General; Light Armour; Shield
Destroyer of Eternities [80.0]
Dragonhelm [10.0]
Seed of Rebirth [10.0]

1 Tomb Herald @ 137.0 Pts
Shield; Battle Standard
Gold Sigil Sword [15.0]
Armour of Fortune [35.0]

1 Liche High Priest @ 310.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Talisman of Preservation [45.0]
Fencer's Blades [35.0]
Potion of Toughness [20.0]

1 Liche Priest @ 130.0 Pts
Lore of Nehekhara; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]

20 Skeleton Warriors @ 114.0 Pts
Shield; Standard; Musician

1 Master of Arms @ [10.0] Pts

58 Skeleton Warriors @ 325.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Master of Arms @ [10.0] Pts

4 Skeleton Chariots @ 250.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]


5 Skeleton Horsemen @ 70.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield


5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow


1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

4 Carrion @ 96.0 Pts

3 Necropolis Knights @ 215.0 Pts
Spear; Standard; Musician


1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts


1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts


1 Necrosphinx @ 225.0 Pts

1 Casket of Souls @ 135.0 Pts

Models in Army: 109


Total Army Cost: 2700.0


Jako że grałem poprzednio z 1,5 roku temu to postanowiłem przetestować dziwaczne pomysły

1) gra z krasiami
nasze Vanguardy i scouty to świetne straszaki na artylerję przeciwnik poświęcił oba strzały na horsmenów
to były ich jedyne strzały bo ja z dwóch katapult zniszczyłem obie organki
z 60 szkieletów doszło 40 (przez żyrosy)zaszarżowało na Longberdów z tarczami i stubornem przyjeli na flankę logberdów z GW
w trzeciej turze walki rydwany wpadły na bok longów z GW a tzrecia tura ciągłych ataków z Kiling blow szkieletami załatwiłą sztandarowego ze stubbornem
oba złamane i oba przegonione
Necropolis knights zabili tylko Master Enginiera
Necro sfinx padł z działa
ale i tak 20-0

2) gra z Demonami
Na nurglu z wyjątkiem horrorów i działa
za wyjątkiem walki szefa liczy z 3bestiami nurgla (trafiali liczkę na 5+ 10WS) gdzie wygryali combaty dopuki się drugie bestie nie władowały na tył
to była biednych tomb kingów
Horsmeni przegrali szarżując na 5 furi, płonące rydwany zadały 2 rany szarżując na Bestie nurgla
Węże padły w walce z muchami
skielety dostały kanapkę z połowy armii demonów i ifkę z Vortexu nurglowego (zgineło od tego 21 szkieli)
0-20

3) gra z Dark elfami
tu bitwa zaczeła się w fazie rozstawiania
jak scouty i Vanguardy rozposzeły grę w podhody między sobą
naszczęście Horse Archers pierwszy wystawił się ze scouta i udało mi się zatrzymać przeciwnika wmiaę na pozycjach
tak samo Vanguard z horsmenów zatrzymał jednych warlocków przed wyjechaniem na przód
udał się rozpocząć więc w pierwszej turze postawiłem szkielety 8"" przed 27 wedzmami przeciwnika osłoniłem sie kawalerią na bokach i spinxem przeleciałem do flankującej szarży
przeciwnik rozwiną wiedzmy na 12 w szeregu i wybiegł dwoma bohaterami moędzy moimi jednostkami
(kolesie z 2+warda na ogień strasznie Blokują rydwany z fire atakami)
W następnych turach szkielety po stracie 45szkielo i Króla który zmieerzył się z Dred lordem na smoku zabijając smoka z heroic KB
(Herold dokończył dred lorda wbijająć mu KB)
zabiły wszystkie wiedzmy, dred lorda na smoku i shades desperacko ratujących dread lorda
zosta li roztrzelani przez 4 balisty
spinx 3 razy spalił szarżę i to wcale nie musiał durzo rzucać
Necropolis Knights szarżowali na 10 dark riders ze wsparciem skorpiona którego zadaniaem było upewnić się że nie dadzą flee (ryceże byli 15" a skorpion 5" od dark riders)
ale oczywiście zabili tylko jednego darki przegrały tylko o 1 ustały i musieli przyjąć szarżę worloców na plecy
wkoncu darki wbiły się w odział z liczkami, ale i tak na stole było już pusto
darki wygrały ale poniosły spore straty
4-16

Fajnie było sobie pograć po tak długiej przerwie
Na te zasady armia kemrich jest szybka ale 12" to też nie cały stół
Necropolis Knights nie sprawdziły się w żadnej bitwie od wydania podręcznika a zagrałem w tym czasie 11 bitew w tym 9 z rycerzami
Magia przez cały turniej nie działała dobrze średnio miałem 7kostek na turę i to po generacji cascetu
max kostek w turze co miałem na całym turnieju to 9
cascet udalo mi się odpalić raz i nie zabił nikogo
tomb king z destroyerem jest przyjemny w grze, może nie jest groźny ale i tak wszyscy się go boją (w sumie HKB i czasami nawet na 5+)
herold z 10 I i KB też jest niezły, ma sztandar armii oraz jest strażnikiem króla
60 szkieletów to jest wreszcie sensowny oddział gdzie przeciwnik wbija ci 15 w ziemię a oddział wygląda na lekko uszczuplony
i kosztuje tylko 330 punktów

do tego byłem nalepszym graczem z armią Tomb Kingów (szkoda że jedyną na turnieju)

z góry mówie że nie odpowiadam za błędy ortograficzne oraz stylistyczne w moich postach :)

ODPOWIEDZ