Taktyki i początki gry Tomb Kings

Tomb Kings

Moderator: Shino

Zablokowany
symek
Chuck Norris
Posty: 524

Re: Taktyki i początki gry Tomb Kings

Post autor: symek »

no ba :D:D ale tak na prawde to miałem troszke szczęścia bo tak salwa 20 to trafiało ze 4-5 w zasadzie zazwyczaj w stedzia się rozlosowało z czego rzucałem dwie szóstki no a przeciwnik nie zdawał jednego save'a :P jego pech:P a potem salwa z drugiej 20 stki i trzeciej a jak jeszcze inkantacja weszła to i czwarka salwa i tak stedzie po jednej ranie traciły:P

Awatar użytkownika
SoplicA
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 40
Lokalizacja: Lublin

Post autor: SoplicA »

Jak sprawdza sie L.kawalerka z łukami i w czasie bitew chodzi mi oto jakiem ma możliwości bojowe w stosunku do porównywalnych oddziałów innych armii ,oprócz bycia mięsem armatnim dalekiego zasięgu i co im i kogo w składzik najlepiej dać interesuje mnie ofens.

jaka jest metoda TK na wrajty i SH z armii VC?
Myślisz że jesteś niezłym zawodnikiem mylisz się---> http://patrz.pl/filmy/koszykarskie-triki-xxxx

Myślisz że że wszystko wiesz o kościach, mylisz się---> http://patrz.pl/filmy/niesamowite-triki-z-koscmi-do-gry

Brak komorki tylko priv na BP

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

l. kawaleria z łukami - 7 z championem i łapiesz smoka na czelendż, innego zastosowania nie widze

na wrajty i hosty masz klope, magiczne ataki gwardii oraz king z flailem/destroyerem
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
SoplicA
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 40
Lokalizacja: Lublin

Post autor: SoplicA »

ja łapie smoka ?? on mnie łapie chyba :wink:

i jak 7 LH i jaki baner w razie czego?

TG ma tomb bledy i one sa magiczne??
Myślisz że jesteś niezłym zawodnikiem mylisz się---> http://patrz.pl/filmy/koszykarskie-triki-xxxx

Myślisz że że wszystko wiesz o kościach, mylisz się---> http://patrz.pl/filmy/niesamowite-triki-z-koscmi-do-gry

Brak komorki tylko priv na BP

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Są magiczne, masz to napisane w podręczniku do TK.
Obrazek

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Przeczytaj rb i ab jeszcze dwa razy to będzie więcej rzeczy jasnych.

Nie ważne czy ty w smoka czy on w ciebie wpadnie, rzucasz challenge championem i przegrywasz maksymalnie o 5, zostanie 1 LH, który zatrzyma smoka na kolejną turę. Możesz wtedy dopchać co tam sobie chcesz.
LH nie może mieć magicznego bannera RTFAB

Magiczne + killing blow
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

MUKER pisze: rzucasz challenge championem i przegrywasz maksymalnie o 5
nie o 6?

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

6 ran vs przewaga czyli o 5, sypie sie 5 i zostaje ostatni
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

ok racja nie policzylem przewagi, sory

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Nie żebym kiedyś przeciwko starym VC przez to nie spierdzielił bitwy. Bo wszystko ładnie poustawiałem, szarża na lorda na winged nightmarze, chalenge i okazuj się, że ma moc +1 do CR #-o #-o
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
Rychuj
Warzywo
Posty: 10
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Rychuj »

czy można strzelać z łuku do walczącego odziału?
Hej, Hej Falubaz!!!

"to my fanatycy
spod lubuskiej stolicy
za FALUBAZ!
za nasz K.S.!
pójdziemy aż po życia kres"

Awatar użytkownika
przelas
Falubaz
Posty: 1099
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: przelas »

Nie, patrz RB

latios
Plankton
Posty: 2

Post autor: latios »

Właśnie zacząłem grać muminkami i chciałem się zapytac co według was powinienem kupić bo przy nadchodzacym kodexie nie mam pojecia co sie zmieni (mam armybook, rulebook, liche priesta i 15 szkieletow z bowami) chcę grać na defensie.

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

katapuly i gwardie, napewno skorpy i rydwany

Wienzu
Wałkarz
Posty: 95

Post autor: Wienzu »

Wszystko. W TK nie ma kiepskich unitów (z wykluczeniem Ushabti - ale i tak nie są takie złe).

Na Defensie będziesz grał aż Ci się znudzi i zagrasz czymś innym więc pamiętaj, że to bardzo krótkoterminowa obietnica.

Najlepiej przerzuć dział rozpiski i zobacz jak ludzie składają rozpiski a już w ogóle najlepiej usiądź nad tym kilka godzinek i sam dojdź do wniosków. Takie są najlepsze bo dogłębnie je rozumiesz.
Pozdrawiam
-Jakub Wienzek

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

niema kiepskich co, polemizował bym :wink: nie wiadomo tak naprawde co sie zmieni w nowem ab ale raczej mozna być pewnym przydatności katapult, charakterów czy szkieletow z łukami (licze w 7ed na wykupywany poison;p)
Skorpiony + carriony również jedne z lepszych jednostek. Weź pod uwage też że najpirw wyjda bestie wiec troche jeszcze pograsz na starej ed :wink:

latios
Plankton
Posty: 2

Post autor: latios »

dzięki za porady

Awatar użytkownika
MichalW
Wałkarz
Posty: 92

Post autor: MichalW »

Takie pytanko z mojej strony, jak wyglada w praniu magia tk i jej ogolna sila, bawiac sie rozpiskami na 1650p z 2ma priestami i princem, przynajmniej z mojego punktu widzenia wyglada to dosc biednie: 5 kostek pd i 4dp. Tacy skaveni na priescie i 2 inzynierach potrafia wyciagnac 8 nie wliczajac tokenow do tego wystarczajaca ilosc dp zeby zablokowac mi magie na cala gre.

Wienzu
Wałkarz
Posty: 95

Post autor: Wienzu »

W TK magia zaczyna się od 2k. Poniżej ta armia sobie słabo radzi a w magię to nie ma co iść. Zwróć uwagę, że niezależnie jakiego bierzesz Lorda to ma on dodatkowe 2 czary. Jest takie mądre przysłowie, że kropla skałę drąży nie siłą a częstym padaniem. To samo powiedzenie można zastosować do magii TK. Dużo czarów, nie da się wszystkich zatrzymać.

Każdy czar wychodzi i wiadomo co robi. To solidna magia.
Pozdrawiam
-Jakub Wienzek

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

MichalW pisze:Takie pytanko z mojej strony, jak wyglada w praniu magia tk i jej ogolna sila, bawiac sie rozpiskami na 1650p z 2ma priestami i princem, przynajmniej z mojego punktu widzenia wyglada to dosc biednie: 5 kostek pd i 4dp
na male pkt sobie nie pocvzarujesz.. ta armia nie jest zbyt swietna na <2k, bo:
-musisz miec princa, ktory niestety rzuca jedna inkantacje z jednej kosci i to tylko na swoj oddzial, wiec chyba jedyna sensowna opcja jest danie go do klopy
-z 2x hiero masz 4 kosci kiepsko..

na te pkt dobre jest to ze masz 4 wykopki (3xscorp i 2xswarmy) no ale co dalej....?

tak jak Wienzu napisal od 2k jest spoko, pozdrawiam

Zablokowany