Rozpiski :)

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Rozpiski :)

Post autor: Okoń »

No właśnie, tamta wcześniejsza rozpiska była mocno wybrakowana, bo jak policzyłem koszt to było w niej zaledwie 2172 pkt. :D

A wiesz że i tak możesz max 3 power dice'y dogenerować z jakichkolwiek źródeł? Forbidden Rod nie ma racji bytu na euro, zwłaszcza z casketem.. Co tam, nawet w innych armiach bez casketu wychodzi bezsensownie.
Obrazek

Kolas111
Chuck Norris
Posty: 407

Post autor: Kolas111 »

Jak składacie princa, by z lichem Lvl 2 się zmieścił w 250pkt ?

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 573
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

Okoń słuszna uwaga. Małe zmiany:
Unnamed2700 Pts - Tomb Kings Army

1 High Queen Khalida Neferher @ 365.0 Pts

36 Skeleton Archers @ 226.0 Pts
Musician

3 Skeleton Chariots @ 165.0 Pts

3 Skeleton Chariots @ 165.0 Pts

3 Skeleton Chariots @ 165.0 Pts

1 Liche High Priest @ 310.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4
Book of Ashur [70.0]
Obsidian Amulet [30.0]

1 Liche High Priest @ 210.0 Pts
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4

1 Tomb Prince @ 154.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]

27 Tomb Guard @ 394.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death

1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
Fiery Roar

Models in Army: 82


Total Army Cost: 2699.0
Zmiany praktycznie kosmetyczne. Zamiast Forbidden Rod wszedł Book of Ashur kosztem 1 gwardzisty i 1 łucznika. Myślę, że +1 do czarów i dispela przyda się tym bardziej na death. Marzy mi się wcisnąć skorpiona do rozwalania maszyn na tyłach wroga ale kosztem czego? :/

Awatar użytkownika
Drake
Chuck Norris
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Drake »

Ja na następny turniej z zasadami Euro Draft wystawiam takie coś:


Lords
Grand Hierophant Khatep - 330
Generalm Hierophant

Liche High Priest - 255
Lvl4, Lodestone (MR3), Lore of Light

Heroes
Liche Priest - 95
Lvl1, Dispell Scroll, Lore of Light

Core
18x Archers - 118
Musician

18x Archers - 118
Musician

4x Skeleton Chariots - 230
Musician

4x Skeleton Chariots - 230
Musician

Special
Khemrian Warsphinx - 230
Fiery Roar

Khemrian Warsphinx - 230
Fiery Roar

25x Tomb Guard - 370
FCG, Halberds, Banner of Swiftness

Rare
Screaming Skull Catapult - 90

Screaming Skull Catapult - 90

Hierotitan - 175

Casket of Souls - 135


Co o tym myślicie?
Ostatnio zmieniony 6 mar 2015, o 12:20 przez Drake, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 573
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

Ogólnie rozpa mi się podoba ale czy brak katapult to dobra decyzja? Zmieniłbym następujące rzeczy. Wywaliłem baner z tomb guard, jednego licza małego i już masz katape:) gwardia i tak będzie wstawać od czarów z twojego hierofanta.

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Nie wiem czy jest sens pchać tyle pkt. w strzelanie przy tych mapkach...
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Drake
Chuck Norris
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Drake »

Już zmieniłem - teraz jest trochę bardziej "uniwersalnie". No i więcej jednostek do klepania ;) Mógłbym jeszcze odjąć trochę archerów (z 10) i wcisnąć za to jakieś itemki na magach, ewentualnie podbić więcej Tomb Guardów.

kevinior
Chuck Norris
Posty: 535

Post autor: kevinior »

@Drake ja osobiscie postarał bym sie wykombinowac zamiast Hierotytana 2 katapke i dopakowac TG tym kosztem i zastanowil bym sie nad sensem wystawiania takie ilosci magi :) osobiscie to jest kwestia sporna bo magia super ale jak pokulasz nieduzo power dice w np decydujacej fazie to bedzie no po prostu dupa a strzelanie imo zawsze na probsie ;) jako ze nie ma ograniczen :D ja chcialem probowac rozpiske na samym strzelaniu w TK kiedys, marzylo mi sie takie 250-300 strzalow co ture (no liczac oczywiscie x2 strzelanie) bo tak dzialalo by to na zasadzie ze mial bym w PYTE archerow dorzucil bym stalkerow na pancerniejsze cudaki typu czolg demisie i 80% wochu obraz brety, wrzucil bym do tego ushabti z great bowami w liczbie 7 (2 klocki) troche odginaczko smiecia (10 spearow) katapki 2 kaszkiet do boundspeli albo nawet i 2 kaszkiety tylko do tego zeby miec boundspele i HAJDA z 5 kosci cisniemy x2 strzelanie co ture bo obstawiam ze uda nam sie wygenerowac z 5-6 a potem tylko boundspele z kaszkietow :D i poprosic o 3 wiadra kostek do strzelania a jezeli cos dojdzie to modlic sie o remis :D
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !

Awatar użytkownika
Drake
Chuck Norris
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Drake »

Skasowałem jednego maga i 4 archerów - dałem za to katapultę kolejną. Wydaje mi się że rozpiska jest warta przetestowania, mimo że strzelania jest bardzo mało.

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 573
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

Drake nakręciłeś mnie na modyfikację Twojej rozpy. Oto moja kolejna propozycja :)

Tomb Kings Army

1 Grand Hierophant Khatep @ 330.0 Pts
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4

1 Liche High Priest @ 280.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 Necrotect @ 75.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
Opal Amulet [15.0]

1 Tomb Prince @ 154.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]

4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts

4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts

1 Khemrian Warsphinx @ 210.0 Pts

1 Khemrian Warsphinx @ 220.0 Pts
Envenomed Sting

23 Tomb Guard @ 342.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Tomb Captain @ [10.0] Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death

1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

21 Skeleton Archers @ 126.0 Pts

20 Skeleton Archers @ 120.0 Pts

Models in Army: 82


Total Army Cost: 2697.0
Co o tym sądzicie?

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Rozsądny oddział TG to imo minimum 30, chociaż ja i tak wolę większy... :wink:
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Drake
Chuck Norris
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Drake »

O panie, jakbym miał punkty to bym trzasnął 30stkę TG. Ale ich nie mam :) Ja wychodzę z założenia że TG są wspomagane przez Sfinksy oraz Charioty.

@Beszcza

Topisz punkty w Tomb Prince'u który moim zdaniem jest tam niepotrzebny. Jeśli chcesz się bawić w podbijanie WS dla TG to IMHO:

1) Zwiększ liczbę TG do 30+
2) Daj Tomb Kinga a nie Tomb Prince'a.

Wywaliłbym też Necrotecta. Rozumiem zamysł - 12" bubble regeneracji dla Sfinksów - ale nadal jest to duże przepłacenie. Archerzy bez muzyka? Oj ryzykowne....

No i wolę MR3 dla całego oddziału TG niż 4+ warda dla dużego licza.

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

nie rozumiesz zamysłu, Nekrotect daje nienawiść oddziałowi

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 573
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

Drake tomb prince daje rade i jest dużo tańsze. Nekrotek oprócz regeneracji da mi dodatkowo nienawiść więc jest ok. Myślę że rozpa jest dość uniwersalna i ma potencjał

Awatar użytkownika
Drake
Chuck Norris
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Drake »

Kacpi 1998 pisze:nie rozumiesz zamysłu, Nekrotect daje nienawiść oddziałowi
No przykro mi bardzo, nie jestem na takim poziomie jak Ty by rozumieć różnorakie zamysły. Dla mnie jest to średni deal i wolę małego maga z zerówką z lighta.

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 573
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

Po dłuższym zastanowieniu wydaję mi się, że zrezygnuję z imiennych bohaterów. Zjadają dość sporą porcję punktów. Nowa koncepcja, na bazie starej ;)

2700 Pts - Tomb Kings Army

1 Liche High Priest @ 245.0 Pts
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Power Stone [20.0]
Opal Amulet [15.0]

1 Liche High Priest @ 235.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]

1 Tomb Prince @ 154.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]

1 Necrotect @ 105.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
Talisman of Preservation [45.0]

4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts

4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts

30 Skeleton Archers @ 190.0 Pts
Normal Bow; Musician

5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow

1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
Fiery Roar

1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
Fiery Roar

24 Tomb Guard @ 400.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
1 Tomb Captain @ [10.0] Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts


1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts


1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death

1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

Models in Army: 77


Total Army Cost: 2699.0
A więc po kolei. Zupełnie na przodzie dwa składy rydwanów i próba wbicia jak największej ilości impaktów. Licz z lightem leci do gwardii tak samo jak necrotek i prince i brną zaraz za rydwanami. Po prawicy i lewicy gwardii warsphinxy. Gdzieś z boku spory oddział łuczników wraz z liczem z Nehekharą. Na tyłach katapy i trumna. Łucznicy na koniach korzystać z zdolności scout. Skorpion próbuję wyjść w drugiej turze i zaczyna się zabawiać z maszynami wroga. Co wy na to?

Awatar użytkownika
Drake
Chuck Norris
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Drake »

A ja na to: wywalasz masę punktów na Tomb Prince'a które mógłbyś spożytkować chociażby na więcej Tomb Guardów a nawet na dodatkowego Tomb Scorpiona.

Jak już się tak bardzo na niego uparłeś to spróbuj go wystawić z Flailem i Shieldem zamiast Great Weapona. Chyba lepiej zabić te kilka krasnali więcej zanim nam oddadzą z młotów/toporów, prawda?

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6355

Post autor: Naviedzony »

Próbowałem tak grać i szału to nie robi. Tomb Guardzi kosztują 13 pkt i w porównaniu z elitarną piechotą innych armii są niezmiernie słabowici. Jeśli liczysz na to,że dopchasz ich do walki na swoich zasadach, to muszę cię rozczarować. Tak się nie stanie. Oni mogliby zrobić cokolwiek wyłącznie mocno boostowani magią. Birona dałaby radę, ale nie widzę Scrolls of Mighty Incantations na Liczu z Lightem, a to jest kluczowe do przepchnięcia tego jednego, turboważnego czaru. Tomb Prince jest niby ok, ale blokuje dawanie Gwardii WS:10 z czaru. No i sam w sobie jest średnio przeżywalny i zbyt wiele nie robi.

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 573
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

Drake pisze:A ja na to: wywalasz masę punktów na Tomb Prince'a które mógłbyś spożytkować chociażby na więcej Tomb Guardów a nawet na dodatkowego Tomb Scorpiona.

Jak już się tak bardzo na niego uparłeś to spróbuj go wystawić z Flailem i Shieldem zamiast Great Weapona. Chyba lepiej zabić te kilka krasnali więcej zanim nam oddadzą z młotów/toporów, prawda?
Prince daje swoje ws a to już dużo! Ma bardzo niską inicjatywę więc moim zdaniem nie warto ryzykować i dawać mu co innego niż great weapon.
Naviedzony pisze:Tomb Prince jest niby ok, ale blokuje dawanie Gwardii WS:10 z czaru. No i sam w sobie jest średnio przeżywalny i zbyt wiele nie robi.
Niby tak ale jak czar nie wyjdzie to zawsze jest ws 5 ;) Gwardie zawszę można przyspieszyć zerówką z Nekherkary.

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

No tak jak krasnoludy we Władcy Pierścieni, gwardia to urodzeni sprinterzy.
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

ODPOWIEDZ