niemiecki C.O.M.B.A.T 8.0

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Rejestracja: 22 lut 2009, o 07:54
Lokalizacja: Warszawa

Re: niemiecki C.O.M.B.A.T 8.0

Post autor: Grolshek » 1 kwie 2014, o 18:04

Hoax pisze:6 bestii w unicie nie :lol2:
Tak tak. Już mam rozpę i figurki :P
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7176
Rejestracja: 22 lis 2008, o 13:06
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Re: niemiecki C.O.M.B.A.T 8.0

Post autor: Rince » 2 kwie 2014, o 16:04

Grolshek pisze: Orki na ojro są nasłabszą armią.
Jezu, Grolshek, L2P zanim zaczniesz takie bzdury gadac.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
Jan z Czarnolasu
Mudżahedin
Posty: 264
Rejestracja: 8 paź 2008, o 17:09
Lokalizacja: Provinz Posen

Re: niemiecki C.O.M.B.A.T 8.0

Post autor: Jan z Czarnolasu » 22 kwie 2014, o 19:31

O nie!

To przecież już jakiś deutschhammer!
Nikt nie da nam zbawienia.

Awatar użytkownika
Kanadian
Falubaz
Posty: 1304
Rejestracja: 1 lip 2009, o 17:58

Re: niemiecki C.O.M.B.A.T 8.0

Post autor: Kanadian » 9 maja 2014, o 10:22

Nie ma zakazu zrobienia kreski ;).

Awatar użytkownika
CrazyChris
Wałkarz
Posty: 77
Rejestracja: 4 cze 2011, o 10:16

Re: niemiecki C.O.M.B.A.T 8.0

Post autor: CrazyChris » 16 maja 2014, o 06:37

- A unit of 3 or more models has to be at least two models wide at the end of their movement phase
Poniewaz niemcy zawsze musza wymyslic cos po swojemu, kreski tam sa troche grubsze :wink:
m

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2412
Rejestracja: 17 gru 2006, o 22:19
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Re: niemiecki C.O.M.B.A.T 8.0

Post autor: Pocisk » 18 maja 2014, o 09:13

Obrazek
;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kanadian
Falubaz
Posty: 1304
Rejestracja: 1 lip 2009, o 17:58

Re: niemiecki C.O.M.B.A.T 8.0

Post autor: Kanadian » 21 maja 2014, o 21:55

CrazyChris pisze:
- A unit of 3 or more models has to be at least two models wide at the end of their movement phase
Poniewaz niemcy zawsze musza wymyslic cos po swojemu, kreski tam sa troche grubsze :wink:
Wystarczy zrobić reforma w kreskę, i obrócić modele o 90 stopni. czyli pokazać flankę z championem na końcu. Masz normalną kreskę, tylko przeciwnik ma +1 za szarżę w flankę. Jeszcze steadfasta masz jak bohater solo wpadnie. Też mi ograniczenie.

Błażej
Falubaz
Posty: 1497
Rejestracja: 13 gru 2006, o 00:02
Lokalizacja: Gdynia, BWT
Kontakt:

Re: niemiecki C.O.M.B.A.T 8.0

Post autor: Błażej » 22 maja 2014, o 05:43

Kanadian pisze:
CrazyChris pisze:
- A unit of 3 or more models has to be at least two models wide at the end of their movement phase
Poniewaz niemcy zawsze musza wymyslic cos po swojemu, kreski tam sa troche grubsze :wink:
Wystarczy zrobić reforma w kreskę, i obrócić modele o 90 stopni. czyli pokazać flankę z championem na końcu. Masz normalną kreskę, tylko przeciwnik ma +1 za szarżę w flankę. Jeszcze steadfasta masz jak bohater solo wpadnie. Też mi ograniczenie.
sprytne... fastem też tak można ?

szarżować bokiem też się chyba nie da...

no jeszcze parę pomniejszych kwestii, które te ograniczenie wprowadza... ale ogólnie to masz rację...
High Elves - active!!!
Bretonnia - temporary retired

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Rejestracja: 19 gru 2006, o 05:58
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Re: niemiecki C.O.M.B.A.T 8.0

Post autor: Karli » 22 maja 2014, o 07:36

No i po reformie do boku chodzi się trochę wolniej i bez wheeli ;-)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Kanadian
Falubaz
Posty: 1304
Rejestracja: 1 lip 2009, o 17:58

Re: niemiecki C.O.M.B.A.T 8.0

Post autor: Kanadian » 24 maja 2014, o 21:36

A ile razy kreską manewrujesz :shock:

a szarżować też można, ponieważ wystarczy że cześć oddziału widzi. A przeciwnik musi szarżować zgodnie z tym gdzie go więcej.

Błażej
Falubaz
Posty: 1497
Rejestracja: 13 gru 2006, o 00:02
Lokalizacja: Gdynia, BWT
Kontakt:

Re: niemiecki C.O.M.B.A.T 8.0

Post autor: Błażej » 25 maja 2014, o 02:35

Kanadian pisze:A ile razy kreską manewrujesz :shock:

a szarżować też można, ponieważ wystarczy że cześć oddziału widzi. A przeciwnik musi szarżować zgodnie z tym gdzie go więcej.
no masz rację, zero problemów...
High Elves - active!!!
Bretonnia - temporary retired

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3695
Rejestracja: 21 cze 2011, o 12:02
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Re: niemiecki C.O.M.B.A.T 8.0

Post autor: kubencjusz » 30 maja 2014, o 21:22

A comand group nie musi siedzieć w środku szeregu ?

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8189
Rejestracja: 8 paź 2008, o 14:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: niemiecki C.O.M.B.A.T 8.0

Post autor: Laik » 4 cze 2014, o 07:11

nie, musi być w dowolnym miejscu pierwszego szeregu
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

ODPOWIEDZ