Dyskusja o balancing patchu

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Re: Dyskusja o balancing patchu

Post autor: JaceK »

bigpasiak pisze:
JaceK pisze:Plus jest taki, że jak już rzucisz, to przez tę 1 turę swoją i wroga masz pewność, że działają.
A minus że trzeba je znowu rzucać w kolejnej turze...

Każdy ogarnięty gracz stosuje przeciw ogrom taktykę wpuszczania ich czarów boostujących i dispellowania ich w swojej turze. W efekcie czaru i tak nie ma, a Butcherzy tracą rany.
Na pewno zauważyłeś to już pół godziny po przeczytaniu armybooka do Ogrów.

Więc "Last one turn" to duży upgrade.
Jak ktoś ma wątpliwości, to chyba nigdy nie grał (z) ogrami.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
antonio
Chuck Norris
Posty: 529
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: antonio »

JaceK pisze:...
popieram w całej rozciągłości :wink:
jestem tylko ciekaw na czym bedzie polegać to kolejne wzmocnienie magii... moze przedłużenie o kolejną turę na 4+ :twisted:
Obrazek

symek
Chuck Norris
Posty: 524

Post autor: symek »

problem w "Last one turn" polega na ty że rozgarnięty przeciwnik będzie dispellować głównie leczenie i po trzech turach butcherzy nie będą już w stanie rzucać żadnych czarów bo będą mieli w najgorszym wypadku po 1 woondzie a w tym momęcie rzucenie jednego z 3 ważniejszych czarów może się skończyć śmiercią maga dlatego "Last one turn" nie jest dobrą opcją

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

co więc proponujesz ?

Ż.

Awatar użytkownika
Oni No Maćko
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz

Post autor: Oni No Maćko »

JaceK pisze:Więc "Last one turn" to duży upgrade.
Jak ktoś ma wątpliwości, to chyba nigdy nie grał (z) ogrami.
Teraz kazdy rozgarnięty gracz nie będzie ich wpuszczał w swojej turze i tyle. My butcherem na max 2 kostkach możemy czary rzucać, nie jest to ciężko zdispelować.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Oni No Maćko pisze:Teraz kazdy rozgarnięty gracz nie będzie ich wpuszczał w swojej turze i tyle. My butcherem na max 2 kostkach możemy czary rzucać, nie jest to ciężko zdispelować.
poczekaj, poczekaj. czyli problemem ogrzej magii jest wg. ciebie to, ze sie ja rozprasza podczas proby rzucenia?

Awatar użytkownika
Oni No Maćko
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz

Post autor: Oni No Maćko »

Shino pisze:poczekaj, poczekaj. czyli problemem ogrzej magii jest wg. ciebie to, ze sie ja rozprasza podczas proby rzucenia?
taak, bardzo śmieszne. A tego kawałka o maxymalnie 2 kostkach to już nie przeczytałeś ? Zamiana RIP na last one turn powoduje zmiane stylu grania ogrzą magią ale według mnie wcale jej nie wzmacnia. Powtórze n-ty raz - nie mamy siły przebicia w fazie magii więc nie możemy się na niej w 100% opierać. Jeśli ktoś planuje szarże na podstawie tego co mógłby rzucić po szarży w fazie magii to... powodzenia. Dodatkowo przypominam, że czary boostujące ogrów działają w promieniu 6 cali od butchera, to też spore ograniczenie.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

Żaba pisze:co więc proponujesz ?

Ż.
że się powtórzę :wink:

Ż.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Zmiana jest taka, że czary ogrów można rozpraszać jedynie w fazie magii ogrów. A trwają dopóki się ich nie rozproszy, a nie jedną turę. Pisałem już wcześnirej, ale wylewanie łez uniemożliwiło dostrzeżenie tego
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Jankiel pisze:Zmiana jest taka, że czary ogrów można rozpraszać jedynie w fazie magii ogrów. A trwają dopóki się ich nie rozproszy, a nie jedną turę. Pisałem już wcześnirej, ale wylewanie łez uniemożliwiło dostrzeżenie tego
Że hę?
Może trzeba przeczytać opublikowany przez LS plik.
In all applicable Gut magic spells, replace "remains in play" with "lasts one turn"
Pomijam, że te czary nigdy nawet nie były RiP'ami.


Sorry Jankiel, ale albo niejasno się wypowiadasz, albo ustaliliście coś innego niż opublikowaliście.


@ do narzekających na magię Ogrów.
Jestem absolutnie rozbawiony Waszymi obawami. Przez 4 lata grania OK, grając na 3 Butcherach (inaczej wtedy nie można było, a to była IMHO jedyna sensowna opcja), przebijałem się z czarami. Teraz macie możliwość wzięcia 10+1 PD (wg nomenklatury BP), wystawiając Slaughtermastera, 2 Butcherów i Bangsticka.
Nie rozumiem, czemu to jest problem, żeby się tak wystawić i mieć absolutnie mocną magię.
I mieć pewność przebijania się.

Przez te 4 lata nauczyłem się też kolejnej rzeczy - Ogry chodzą w zwartej formacji - co przy wszędobylskim teraz Kineaterze jest jeszcze łatwiejsze.

Moim zdaniem narzekanie kilku z Was jest zupełnie bezpodstawne.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1873
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

Nie wyszedl nam ten zapis, wiec go zmieniamy, podobnie jak DoW.
Najprawdopobniej jutro ukaze sie ostateczny BP i mam nadzieje, ze nie bedzie juz nigdy zmieniany przed 8. edycja.

Dodatkowo bedzie dopisane to o czym zapomnielismy w ogniu dyskusji czyli
Morks Spirit Totem 2DD

Shard of the Herdstone 1PD
Skull of Rarkos 1PD

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9564
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

No i te pump wagony! Nie zapomnijcie :D

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Czyli będzie v1.6.1 Oby jak najszybciej i nic już nie zmieniać pa za tym.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

Shard of the Herdstone 1PD
Skull of Rarkos 1PD
ha! dobrze obstawiałem i wygrałem browara : ]

cisze się że herdstone nie zżera 2PD : )
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Panowie prosze zastanowcie sie nad zbanowanie 2 abomek. JA rozumie, argumenty, ze nie banujemy 2 czolgow, 2 hydr to czemu 2 abomki. Dlatego, ze one sa mocniejsze od wszystkiego po kolei. Z jedna abomka czlowiek jeszcze sobie poradzi, ale z 2 jest naprawde masakra. Wiem, ze glosy w LS sa podzielone na ten temat. MArku imho robi jesli 2 graczy bedzie mialo te 2 abomki i nagle okaze sie, ze sa wysoko w czolowce. ( nie chce bron Boze uwlaczac zdolnosciom taktycznym Morroka i Cosma, ale od czasu nowych skavenow i 2xabomek jakos ciagle sa w czolowce masterow, a wczesniej tak nie bylo...)

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Ograniczenie abomek będzie w tym samym pakiecie, co ograniczenie lizaków. Wszak obie armie są często w czołówce i trzeba coś z tym zrobić.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Janiszek
Masakrator
Posty: 2035

Post autor: Janiszek »

Morrok nie gra an dwóch abomkach 8)

Ziemko, czytasz posty Barbarossy czasami? Powiedziane było, że do 8 edycji juz nie będzie zmian.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Ziemko pisze: Wiem, ze glosy w LS sa podzielone na ten temat.
swietnie, ze czytasz forum ls ale to chyba nie miejsce zeby sie tym chwalic.

poza tym zdanie jak jankiel. Ograniczymy lizi (tak powiedzmy do 5 terkow max i jakos dyscypliny na slani i jeszcze cos) to ograniczymy i abomke

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Poszedlbym na to.
2xabomki wciagaja imho lizaki bez dzial , bez wiekszych problemow (jesli tylko storm baner z 2 tury posiedzi).

Jak nie chcecie 0-1 ograniczac, to zrobcie moze 0-4 Dzwon, Piecyk, Abomka, Storm Baner - bez czego wtedy gracze skavenscy grac beda musieli.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

też bym na to poszedł jako że też kupiłem mengile głownie na abomki ( zagrałem na nich 1lokala i 1 mastera więc od niedawna gram nimi) i czuje się trochę wydymany
: P

(a osłabienie lizaków to też profit!)

<wypychany za drzwi kopniakami> dobra już se ide, ide no!
Obrazek
T

ODPOWIEDZ