Vampiry a Balancing Patch & Restricted

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Madimiel
Mudżahedin
Posty: 260
Lokalizacja: Opole

Vampiry a Balancing Patch & Restricted

Post autor: Madimiel »

Zrobilem ten topic by grajacy wampirami mogli sie wypowiadac co im sie podoba/nie podoba w aktualnym BP oraz moze poddawali nowy pomysly jego tworcom
Proponuje stwozyc taki topic do kazdej armi bo mysle ze bedzie bardziej przejzyscie

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

- przy ograniczeniu 10 pd/dd zrezygnowałbym z ograniczenia co do wskrzeszania 1 regonu, któe wynosi max 2 na turę.
- *** dla wszystkich armi, zasada ze kosc z limitu tracę w zamian za bonus +1 lub wybieranie czarów lub bound z cospscarta, itp. tylko w turze gdy z tego bonusu kożystam.
Tak sie nagle okazuje, ze corps cart zjada 2 kości z pula ;/ bo daje -1 to cast i rzuca bound spell ( przewaznie raz w bitwie) to jest bardzo nieuczciwe w stosunku na przyklad do przedmiotu : tzeench will - duzo lepsze a z limitu kosztuje tyle samo.
- wskresznie fell batów k3 rany opcja wyposrodkowana
- zakaz dublowania bloodlines
- popychaczka bez recasta.

Awatar użytkownika
Shyym
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 175
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Shyym »

Robson pisze:Tak sie nagle okazuje, ze corps cart zjada 2 kości z pula ;/ bo daje -1 to cast i rzuca bound spell ( przewaznie raz w bitwie)
bound zjada kości tylko wtedy kiedy jest rzucony o ile pamiętam
Robson pisze:- wskresznie fell batów k3 rany opcja wyposrodkowana
zgodzę się, fajna opcja
Robson pisze:- zakaz dublowania bloodlines
czyli nie można sobie zrobić armii na magii, tak? bo albo lord ma 4 ml, albo jeden heros ma 2 ml... bez przesady...
Robson pisze:popychaczka bez recasta.
ja bym dal mozliwosc recasta tylko dla uzyskania drugiego efektu, tj. ASF. ale to moje widzimisię.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Robson pisze: - wskresznie fell batów k3 rany opcja wyposrodkowana
Bo? To jest ewidentny babol i przegiecie, rzucanie nawet po 1 ranie jest ostre. Zreszta wstaw corpse cart - bedziesz mogl wskrzeszac po 1 calym fell bacie na czar ^^

Z reszta Twoich postulatow sie zgadzam - invocation IMO nie powinno byc limitowane, a popychaczka powinna dolaczyc do wampirycznego lore. Dolozylbym jeszcze tylko, ze Helm of Commandment zajmuje dodatkowy slot hero, podobnie jak DB. I wraithy 3-6.

Awatar użytkownika
Madimiel
Mudżahedin
Posty: 260
Lokalizacja: Opole

Post autor: Madimiel »

A ja sie wpelni zgadzam z Robsonem pamietajcie ze nie mozna wskrzeszac "rannego Fell Bata" tzn ze wskrzeszajac je po 1 woundzie nie dziala na nie blood line summon creatures of the night a konkretnie mozliwosc wskrzeszania ich overnumber

A co do dublowania blood linow to raczej ograniczyl bym to do nie dublowania tych samych kombinacji blood linow ewentualnie

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

ale wrigty są przecież 3-6 to co jest w bp to tego nie neguję dopisałem tlyko co bym zmienił. Co do zrobienia rospy na magii to i tak przy tym limicie kostek tego nie zrobisz, więc podwajanie bloodlinów nic w tym nie przeszkadza. chodziło mi głównie o to aby 3vc nie mialo tego samego wskrzeszania batów/ghuli przykłądowo.

apropo wskrzeszanie 1 rany na fell bacie to lipa a nie przegiecie :P dodatkowo i tak tracisz 1 kostke za bloodline, + ewentualnie druga za corps cart jak chcesz 2 rany leczyć, wiec to sie wogóle nie opłąca.

Awatar użytkownika
Madimiel
Mudżahedin
Posty: 260
Lokalizacja: Opole

Post autor: Madimiel »

swieta_barbara pisze:Bo? To jest ewidentny babol i przegiecie, rzucanie nawet po 1 ranie jest ostre. Zreszta wstaw corpse cart - bedziesz mogl wskrzeszac po 1 calym fell bacie na czar ^^
A ty wiesz ze efekt unholy lodestone dziala w 6" od wozka? i ty chcesz tego uzywac na oddziale ktory porusza sie 20" na ture? :D

Nie uwazam ze pomysl Robsona jest najlepszy rozwinol bym go moze ewentualnie ze normalnie wskrzeszasz fell baty po 1 woundzie a gdy masz blood line to D3

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

A ja nie wiem jakim prawem twórcy BP i REST... wprowadzili ograniczenie ożywienia batów. Traktowane są jak piechota ?? niby są ale przez dożywienie troszkę to zmieniono.
Van Hels -- pozwoliłbym rzucić 2 efekt po rzuceniu popychaczki.
Zabranianie dublowania VP to jakaś bzdura - kurde ludzie wy chcecie zmieniać całe AB... sądzicie, że lepiej napisalibyście je pod 7ed to proszę bardzo...
Generalnie nie bronie VC ale przykład GG wbijających się w BG z Assasinem i tracę GG szybciej niż wam się zdaje...
Ograniczamy przegięte armie, hmm np empire ze ST (samo empire jakoś przegięte nie jest), a Twórcy BP i REST grają jakimi armiami ?? zapewne nie tymi, którymi na turniejach ciężko zająć dobre miejsce.
Jestem jak najbardziej za zmianami ale nie bezpośrednim ingerowaniem w AB... i zmiany poszczególnych zasad...
Obrazek

Awatar użytkownika
dark kaczuszka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 145
Lokalizacja: Kraków

Post autor: dark kaczuszka »

heh... po co tyle agresji? spokojnie. W mojej opinii większość niedogodności jest do przełknięcia, bo i kosiarze są nadal grywalni, a bez regenki i hełmu da się grać, 2x wskrzeszanie na runde też ma sens, mnie jako gracza VC boli tylko ograniczenie na popychaczce, zwykle grałem raczej na piechocie i w zasadzie popychaczka była jednym z nielicznych sposobów by fajnym oddziałem dopaść wroga. Armia nie ma strzelania, i bez popychaczki przeciwnik może mi uciekać w nieskończoność.... no cóż trzeba odkurzyć starych dobrych BK.
Ostatnio zmieniony 26 gru 2008, o 20:38 przez dark kaczuszka, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Ja nie tyle sie denerwuję, co nie podoba mi się zmienianie zasad czarów itp... popychaczka popychaczką a taka PITKA może mi zjeść naprawdę dużo. Uczciwe ?? moim zdaniem nie... Obecny chaos w CC zjada mnie jak chce... chcę rzucić 2 efekt po popychaczce nie mogę, bo ktoś sobie tak ustalił...
Obrazek

Awatar użytkownika
dark kaczuszka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 145
Lokalizacja: Kraków

Post autor: dark kaczuszka »

Bo VC są przegięte względem armii które mają starszy podręcznik. Nowsze armie dość łatwo są w stanie ukręcić łebek Vampirkowi.

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Jakoś starsze VC nie miały problemu z wrzuceniem hellish vigor na oddział. Dobrze że te vc są ucięte bo niestety gra z rozpiskami bez BP na VC często sprowadzala się do tego zeby jak najmniej przegrac.
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Młody pisze:Jakoś starsze VC nie miały problemu z wrzuceniem hellish vigor na oddział. Dobrze że te vc są ucięte bo niestety gra z rozpiskami bez BP na VC często sprowadzala się do tego zeby jak najmniej przegrac.
Młody czy mi się wydaje, czy Ty grasz dalej nie mniej przegiętymi Scavenami ?? przerzuć się na Ogry :D lub coś mniej rzeźnickiego :)
Z całym szacunkiem ale odnoszę wrażenie, że robi się nagonka na kilka armii, bo pewnym osobom się one nie podobają i nawet mogę stwierdzić IMO, że stare VC były bardziej wygięte. Dlaczego ?? a bo np w starych wampach strata Lorda aż tak bardzo nie bolała jak teraz... no ale to IMO
Obrazek

Awatar użytkownika
Morgon82
Mudżahedin
Posty: 300

Post autor: Morgon82 »

Moim zdaniem nowe wampiry sa mocniejsze od starych ale maja tez wady ktore zostaly wspomniane a ktorych nie chce sie widziec jak np. duzo mniejsza liderka oddzialow - strata generala to horror, kiedys bylo z tym zle, teraz jest tragicznie. Jest tez kilka gietych rzeczy, ale zostaly one juz przyciete. Wnioski mam nastepujace:

- Wraithy, Drakenhoff i Helm sa w miare dobrze przyciete;
- ograniczenie magii jest troche przesadzone - jest limit kostek, do tego limit ilosci wskrzeszen i popychaczki (ktora ma tylko 12 cali zasiegu i drugi efekt), do tego specjalnosci we wskrzeszaniu zabieraja kosci - troche za duzo tego;
- reszta jak dla mnie jest zupelnie wporzadku;

Awatar użytkownika
Madimiel
Mudżahedin
Posty: 260
Lokalizacja: Opole

Post autor: Madimiel »

Moim zdaniem:

Helm of Commandment: Dodatkowy slot hero na lordzie jest troszke glupawy wiem ze 7WS powoduje ze oddzialy z WS3 trafiaja moje oddzialy na 5+ ale to rozwiazanie powoduje ze nikt tym itemem nie bedzie gral na lordzie lepiej zwiekszyc jego koszt do 55pkt oraniczy to mozliwosci ofensywne wampira (nie bedzie mu starczylo na skull staff i styknie tylko na walachs bloody hauberk co nie bedzie niczym przegietym)

Darkenhoff Banner: Dlaczego nie moze go nosic king rozumiem banda BK pomykajacych przez sciany z regenka jest over ale czemu zabierac mozliwosc brania blood powerow?rozumila bym ograniczenie do opcji brania Avatar of Death albo Dread Knight zeby wylaczyc mozliwosc wziecia jeszcze ghoul kain albo walkong death

Vanhels Dance Macabre: Rozumiem oraniczenie recasta bo bylo to przegiete choc w takim wypadku wolal bym rozgraniczenie jej na dwa oddzielne czary jak w 6 edycji bac jak pisali moi przedmowcy na mozliwosc zucenia tylko jednej opcji w turze

Invocation of Nehek: Zgadzam sie z tym ograniczeniem 10 inkantacji na oddzial w tuze bylo nie do obejscia przez inne armie choc moim zdaniem lepsza opcja bylo by troszke inne ograniczenie inkantowania do:

Inkantacje na cory: max 3 udana na ture(tak jak w poprzedniej edycji)

Inkantacje na speciale: max 2 udanana ture

Inkantacje na rary max: 1 udanana ture

Invokacje na Fell Baty tez wymagaly obciecia lecz tu zrobiono to zbyt stanowczo moja propozycja bylo by wskrzeszanie ich jak kawalerji czy eterykow normalnie
Lecz bohater z summon creatures of the night mial by mozliwosc wskrzeszania ich D3 poza innymi bonusami wynikajacymi z tego blood powera gdyz w obecnej sytuacji ten blood power nie daje mozliwosci wskrzeszania overnumber gdyz nie mozemy wskrzesic fell bata z 1 woundem

Crain Wraiths: Do tego ograniczenia nie mma obiekcji rozumiem i popieram
Choc zastanawiam sie jak jest z dokladna interpretacja Czy mozna wziasc 6 Wraithsow + Banshee jakos 7 model oddzialu czy 6 modeli w tym Banshee

Poki co zmeczylem sie o Restricted wypowiem sie jak odpoczne :wink:

Mysle ze byla to konstruktywna i przemyslana krytyka dziekuje i gratuluje wytrzymalosci tym co to przeczytali :D

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1950
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

Madimiel pisze:Moim zdaniem:

Helm of Commandment: Dodatkowy slot hero na lordzie jest troszke glupawy wiem ze 7WS powoduje ze oddzialy z WS3 trafiaja moje oddzialy na 5+ ale to rozwiazanie powoduje ze nikt tym itemem nie bedzie gral na lordzie lepiej zwiekszyc jego koszt do 55pkt oraniczy to mozliwosci ofensywne wampira (nie bedzie mu starczylo na skull staff i styknie tylko na walachs bloody hauberk co nie bedzie niczym przegietym)
To że hełm zabiera slota hero jak jest na lordzie wcale nie oznacza, że na lordzie nikt go nie bierze bo przy tych ograniczeniach PD na spokojnie robi się limit przy trzech wampirach i czwarty heros jakoś specjalnie potrzebny nie jest, a punkty można przeznaczyć na wsparcie.
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

b_sk pisze:
Madimiel pisze:Moim zdaniem:

Helm of Commandment: Dodatkowy slot hero na lordzie jest troszke glupawy wiem ze 7WS powoduje ze oddzialy z WS3 trafiaja moje oddzialy na 5+ ale to rozwiazanie powoduje ze nikt tym itemem nie bedzie gral na lordzie lepiej zwiekszyc jego koszt do 55pkt oraniczy to mozliwosci ofensywne wampira (nie bedzie mu starczylo na skull staff i styknie tylko na walachs bloody hauberk co nie bedzie niczym przegietym)
To że hełm zabiera slota hero jak jest na lordzie wcale nie oznacza, że na lordzie nikt go nie bierze bo przy tych ograniczeniach PD na spokojnie robi się limit przy trzech wampirach i czwarty heros jakoś specjalnie potrzebny nie jest, a punkty można przeznaczyć na wsparcie.
Lord, Hełm + Smok ile Slotów zjada ??
Pokaż mi inny model który zjada tyle co ta opcja :)
Obrazek

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1950
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

No dobra, ale Lord + Hełm + Smok to z zasady jest dupna opcja bo co za sens brać przedmiot, który działa poza HtH no modelu do HtH?
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
Madimiel
Mudżahedin
Posty: 260
Lokalizacja: Opole

Post autor: Madimiel »

b_sk pisze:To że hełm zabiera slota hero jak jest na lordzie wcale nie oznacza, że na lordzie nikt go nie bierze bo przy tych ograniczeniach PD na spokojnie robi się limit przy trzech wampirach i czwarty heros jakoś specjalnie potrzebny nie jest, a punkty można przeznaczyć na wsparcie.
Co do tych ograniczen PD jeszcze sie nie wypowiedzialem bo mialem to zrobic poki co w skrocie napisze tylko ze pojechaliscie po bandzie w chu...

Ja w mojej podstawowej rozpie na na 1000 pkt wystawiam zestaw 2 wampirow i nekromanty ktory wedlog waszych zasad generuje 13 PD a wyscie to napisali dla armi 2000/2999!!!!

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Madimiel pisze: Ja w mojej podstawowej rozpie na na 1000 pkt wystawiam zestaw 2 wampirow i nekromanty ktory wedlog waszych zasad generuje 13 PD a wyscie to napisali dla armi 2000/2999!!!!
ktoś chyba nie rozumie tego co tutaj się robi...
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

ODPOWIEDZ