Chaos Dwarfs

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Dark Mace of Death [70]
One use only. Instead of rolling to hit, make a special attack all models in BtB contact take D3 wounds with no AS allowed.
dosyć ostre to, ani trafiania ani ranienia i no sv.(nie za ostro?)
Tore of Spite [45]
In close combat each hit is rebounded back at the dealer on the roll 4+.
zamarzył się tani własny black amulet? hm?
Drums of Doom [40]
Bound spell PL4. Contains The Wolfs Hunt spell from the Lore of Beast. Roll each time after using. On 1 the power of Drums of Doom has worn off, and the item cannot be used again in the battle.
zamarzył się własny book of arkhan?
Amulet of the Black Forge [25]
Sorcerer can recast one spell each turn. Roll each time after using. On 1 the power of Amulet has worn off, and the item cannot be used again in the battle.
ah ta fascynacja vampirami i ich recastem
Volcano Banner [60]
Bound spell PL4, all enemy units within 2d6 suffer D6S4 flaming magical attacks.
huh? przesada.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Nehan
Masakrator
Posty: 2299

Post autor: Nehan »

Jasiuuu pisze:jaką magię CHD ? : P metal i fire to chyba wypisz wymaluj ich domeny magiczne, to nie elfy by miały własnego lora
Lore of HASHUT, niewolniku!

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Volcano Banner [60]
Bound spell PL4, all enemy units within 2d6 suffer D6S4 flaming magical attacks.
huh? przesada.
Phi, to tylko bound spell. Nowy Engine of Gods ma to wbudowane (tyle, ze ataki nie sa flaming) i w dodatku nie mozna tego dispelowac (dziala automatycznie, jak kociolek, czy kowadlo). No i Engine jest szybki w przeciwienstwie do dwarfów. ;)
Fajne. Mocne. Na pewno nie przegiete w porownaniu do nowych rzeczy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Arghal
Chuck Norris
Posty: 378

Post autor: Arghal »

Myśle, że to ty przesadzasz :?

Dark Mace of Death mamy nawet w tym army liście, tylko że ze zbyt wyśrubowanym kosztem pkt. Zauważ, że jak lord weźmie ten przedmiot, to niestarcza mu pkt. na praktycznie cokolwiek innego... Jeżeli ma coś zrobić to powinien iść w oddziale, a nie samopas... Jeżeli jest w oddziale to bije także po swoich...

Tore pf Spite to mocny przedmiot, ale jego koszt pkt. jest adekwatny do tego co potrafi... To nadal zwrot na 4+.

Drums of Doom- Armia ma być z założenia ofensem z możliwością wspomagania niezłym strzelaniem (niezłym, ponieważ żeby uniknąć no-brainowych defensów wywaliliśmy bolce...). Przy takim założeniu są potrzebne popychaczki wszelkiego rodzaju... Ten itemek ma Pl4 i może się rozwalić... myślę, że to wystarczające przycięcie.

Amulet of the Black Forge... wow jeden recast w armii... do tego mogący się rozpaść... mega...

Volcano Banner- może go nieść tylko BsB... ma PL4... nie wydaje mi się, żeby był to przedmiot, który niszczy całą armię przeciwnika... Jest koszmarnie losowy i tak naprawdę niewiadomo czy coś zrobi... a przeciwnik może go jeszcze dispellować...'

A tak btw. w każdej armii trafiają się przedmioty gorsze i lepsze... czemu niby w tym AL nie miało by być paru lepszych przedmiotów ?

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=339515#339515

Tu se komentujcie, zalozylem osobny temat.

I mimo, ze bardzo bym chcial sobie takim listem pograc, to jestem na 90% pewien, ze LS go nie dopusci.

A najwieksze przegiecie w tej armii to moim zdaniem sorceror lord na lamasu z Amulet of Black Forge, wardem dla siebie i kobyly, 4+AS i pierscionkiem. Wali 3 razy na ture rule of burning iron. Drzyjcie rycerze chaosu :]

termi
Chuck Norris
Posty: 620

Post autor: termi »

Murmandamus pisze:
Dark Mace of Death [70]
One use only. Instead of rolling to hit, make a special attack all models in BtB contact take D3 wounds with no AS allowed.
dosyć ostre to, ani trafiania ani ranienia i no sv.(nie za ostro?)
Tore of Spite [45]
In close combat each hit is rebounded back at the dealer on the roll 4+.
zamarzył się tani własny black amulet? hm?
Drums of Doom [40]
Bound spell PL4. Contains The Wolfs Hunt spell from the Lore of Beast. Roll each time after using. On 1 the power of Drums of Doom has worn off, and the item cannot be used again in the battle.
zamarzył się własny book of arkhan?
Amulet of the Black Forge [25]
Sorcerer can recast one spell each turn. Roll each time after using. On 1 the power of Amulet has worn off, and the item cannot be used again in the battle.
ah ta fascynacja vampirami i ich recastem
Volcano Banner [60]
Bound spell PL4, all enemy units within 2d6 suffer D6S4 flaming magical attacks.
huh? przesada.
Dark Mace of Death one use only i bije po swoich

Tore of Spite
kto zgapiał od kogo CHD miały go od zawsze i był jeszcze bardziej gięty

Drums of Doom
To w orginale było prawie identczne jak book of arkhan

Amulet of the Black Forge
jak 3 powysze

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Czemu nie lore of Hashut był w 5 ed. a to propozycja z army lista autorskiego:
1. Rune of Immolation
Cast on 5+

The Rune of Immolation is a magic missile with range of up to 24". If successfully cast, the Rune of Immolation causes D6 Strength 4 Flaming hits

2. Rune of Malice
Cast on 7+

This spell may be cast on one Chaos Dwarf or Bull Centaur unit in Close Combat within 18”. If successfully cast, all of the models in the unit may re-roll failed To Hit rolls, and must pursue if possible. In addition, their attacks count as Magical and Flaming. The effects of this spell last until the end of the next Combat Phase.

3. Rune of Horror
Cast on 7+

This spell can be cast on an enemy unit visible to and within 24" of the caster, and which is not engaged in close combat. If successfully cast, the unit immediately takes a Panic test. Units immune to panic are immune to the effect of this spell.

4. Rune of Ash
Cast on 7+, Remains in Play

If successfully cast, centre the Large Template over the caster. Units partially covered by the template incur an extra -1 To Hit penalty when shot at with ranged weapons. Units completely covered by the template cannot be hit on better than a 6. In addition, if any shot that requires the use of an Artillery or Scatter Die (e.g. Cannon or Stonethrower shots) is targeted in the area of the Large Template, the Chaos Dwarf player may choose to force the firing player to re-roll the Scatter Die.

5. Rune of Unforging
Cast on 11+

This spell has a range of 12”and can be cast on an enemy unit which is visible to the caster. If successfully cast no weapon bonuses or penalties are applied to the affected unit for the rest of the battle. For example, a unit wielding Great Weapons will not get their +2 Strength bonus in combat, but will now no longer have to strike last. A unit with missile weapons may not shoot for the duration of the entire battle. Affected units cannot benefit from the rules for two Handweapons or Handweapons and Shields. Warmachines and Magic Weapons cannot be affected by the Rune of Unforging.

6. Rune of Ruin
Cast on 14+

Mark a point on the table within 24” as the target of this spell. Place the small (3”) template there. Models completely under the template take a single S5 Flaming hit. Models partially under the template are hit on a 4+. Then place the Large (6”) Template centered on the chosen point. Any troops under the template are treated as moving through difficult terrain and may not shoot missile weapons next turn. Artillery dice based ranged weapons under the template may only shoot on a 4+.
At the start of each Chaos Dwarf Magic Phase, place the templates in the same place (a marker may be needed) and apply the effects described above again.

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Krasnoludy Chaosu miały swojego lore w V edycji - czemu nie oprzeć się na nim? (co prawda wtedy lory miały po 10 czarów, ale można by wybrać 6 z nich i dostosować je do realiów VII edycji - m.in. poprzez określenie ich Casting Value)

Awatar użytkownika
Barto
Wałkarz
Posty: 80
Lokalizacja: Warszawa/Rembertów

Post autor: Barto »

Jest jakaś szansa że w obliczu wątpliwego "objawienia" z WarhammerForge (Tamurkhan z ArmyList'em), book Dwarfs of Chaos IndyGT pozostanie dopuszczony na turniejach ???

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

IMHO bez szans. Zresztą poczekaj możne na pełne zasady Tamurkhana zanim zaczniesz po nim jeździć jak po łysej kobyle :mrgreen: , nie ?
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Barto pisze:Jest jakaś szansa że w obliczu wątpliwego "objawienia" z WarhammerForge (Tamurkhan z ArmyList'em), book Dwarfs of Chaos IndyGT pozostanie dopuszczony na turniejach ???
Qrcze.... ja nie rozumiem niektórych ludzi.... tzn. rozumiem, że można być wkurzonym na FW, iż jeszcze nie udostępnił zasad online CHD z Tamurkhana, ale w przeciągu pewnie miesiąca wszystko będzie jasne. Poza tym w dziale CHD właściwie wiadomo jest co będziemy mieli. Jedyne co tak na serio nie wiadomo, to jakie specjalne zasady będą mieć te potwory i ironsworny wraz z kosztami. Wiem że to teoretycznie absurdalne, ale na podstawie przecieków jakie doszły, można już układać armie :D

A co do twojej kwestii czy chaos dwarfy GT Indy zostanie dopuszczone na turniejach... proszę cię, to już jawne rżnięcie głupa :D
DMP, Silesian, arena, prearena Wrocław,pre arena Legionowo, Kohortex, zapewne też i strategicon, i większość turniejóW w dziale - TURNIEJE - a które nawet nie mają wpisane Indy GT ze wzglĘdu na brak szczegółowych zasad - NAPRAWDĘ MOżESZ BRAĆ INDY GT :) tylko nikt z graczy CHD nawet dupy nie ruszył !
Bo tak jest przynajmniej od 2 miechów .
P.s. nic nie szkodzi też napisać do organizatorów i się spytać czy można przyjść CHD na turniej.

Awatar użytkownika
Barto
Wałkarz
Posty: 80
Lokalizacja: Warszawa/Rembertów

Post autor: Barto »

Bardzo dobrze...
Ale mi chodziło o dopuszczanie tych obu book'ów równocześnie :wink:

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

jesli chd z fw jnie beda przegiete to raczej tylko one beda dopuszczone

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Dokładnie. Dopuszczone pewnie zostanie granie oficjalną armią firmy córy :), a nie wishlista :D
Według mnie będzie to na korzyść CHD gdyż ponownie o tej armii zrobiło się głośniej. Jeśli gracze CHD jeszcze zaczną jeździć na turnieje, to pomimo że nie są oficjalną armią by GW będą kompatybilną częścią - tak jak kiedyś np. demoniczny legion ze storm of chaos czy inne armie (patrz woody które były wydane np. w white dwarfie w 6ed początkowo?).

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

we Wrocławiu na strategiconie najpewniej będzie INDY GT, z powodu małej ilości czasu od oficjalneych dostęnych zasad z FW.
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Karlito
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3305
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Karlito »

Jest już pełny Armylist do Chadecji w księdze Tamurkhan..., czy zostanie on oficjalnie dopuszczony przez LS na turniejach?
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

a istniaja jakies namiary na opensourcowy wglad w zasady chd?

lub czy wiesz o jakims miejscu gdzie mozna te zasady przejzec?

Z tego co slyszalem o tym kodeksie to pewnie bedzie dopuszczony (i jako jedyny do chd a nie indygt lub to) ale najpierw warto by sie przyjzec tym zasadom

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Shino pisze:a istniaja jakies namiary na opensourcowy wglad w zasady chd?

lub czy wiesz o jakims miejscu gdzie mozna te zasady przejzec?

Z tego co slyszalem o tym kodeksie to pewnie bedzie dopuszczony (i jako jedyny do chd a nie indygt lub to) ale najpierw warto by sie przyjzec tym zasadom
Jeśli chcesz zapoznać się z zasadami zapraszam w tym tygodniu do mnie. Mam książeczkę, browar i pizzę, na spokojnie możesz usiąść i czytać do woli. Notatnik i długopis na notatki również zapewniam.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Karlito
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3305
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Karlito »

Ja też mogę udostępnić booka w razie potrzeby, kwestia dogadania gdzie i kiedy.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Plik Ab juz stworzony można więc zapoznać się ze statystykami :P

ODPOWIEDZ