Propozycja małej zmiany.

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Reksio
Wałkarz
Posty: 71

Propozycja małej zmiany.

Post autor: Reksio »

Panowie i Panie,

Co byście powiedzieli na zniesienie ograniczeń dotyczących ilości powtórzonych jednostek core dla detachmentów ? Dałoby to na przykład możliwość wystawienia 3+ detek łuczników. Weźcie pod uwagę, że i tak trzeba by było wystawiać parent unity, więc nie należy spodziewać się spamu jednostek strzelających.

Fajne ?

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

imo nie.
jak chcesz niepanikujace oddz.strzelcow to masz detki
jak chcesz normalne oddzialy-tez sa
za to z 1 parentem moznaby miec 5 oddzialow strzelcow
imo niezbyt to by bylo ok w stosunku do innych armii.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Do jednego parent unitu mozna miec max 2 detki...
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

2x strzelcy z detek + 3 oddzialy normalnie wystawialne
[-X

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Rzeczywiście, całe rzesze Imperialistów czekają na proste "tak" w sprawie detek - kiedy już nam sie uda, nic nas nie powstrzyma.

Cmon, i tak na większość polskich stołów nie ma sens wystawiać więcej niż 3-4 oddziały rankowego strzelania, a archerzy (bo to głównie o nich się rozchodzi) spełniają zupełnie inną funkcję
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

w empire mozna wystawic 6 oddzialwo w sumie strzelajacych...

wy nie rozumiem dlaczegochcecie to zmienic na 27.... przeciez to nie ma sensu...

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Głównie chodzi o to, żeby móc wystawić więcej niż 3 detki łuczników - mają zwykłe, 24" bowy, więc strzelanie słabe. Zasadniczo rozchodzi się o to, że to jedyny detachment w skirmishu, na swoje nieszczęście ma broń strzelecką
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

i 3 oddzialy huntsmenow to malo?

skirmoshow nawet bez broni strzelcekiej nie mozesz powtarzac powyzej 3. Nie widze osobiscie powodu dla ktorego imperium jako jedyna armia mialaby miec wyjatek od tego...

SKAVENOS
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46

Post autor: SKAVENOS »

Dlaczego max 3 harcowników? Tyczy się to wszystkich armii czy jak?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Dlaczego max 3 harcowników?
zograniczenie core'ow do max 3
Tyczy się to wszystkich armii czy jak?
tak przeciez to napisalem...

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

quas pisze:imo nie.
jak chcesz niepanikujace oddz.strzelcow to masz detki
jak chcesz normalne oddzialy-tez sa
za to z 1 parentem moznaby miec 5 oddzialow strzelcow
imo niezbyt to by bylo ok w stosunku do innych armii.
No właśnie jest zupełnie na odwrót. Chodzi o to, że ograniczenia max 3 takie same unity w odniesieniu do jednostek strzelających, włącznie z detachmentami, dla Imperium jest krzywdzące. Chodzi bowiem o to, że detachmenty strzeleckie mają najwyższą taktyczną wartość tylko wtedy gdy nie są zbyt liczebne, stąd też najczęściej wystawia się je w minimalnych rozmiarach 5-ciu modeli. I tak, jeżeli wystawię 3x detachmenty kuszników po 5-ciu to wyjdzie na to, że nie mogę wystawić ich więcej niż 15-tu choć gdybym wystawiał zwykłe regimenty mógłbym ich mieć co najmniej 30-tu. Natomiast jeśli wystawię detachmenty tak samo liczne jak zwykłe oddziały to wówczas tracę jakiekolwiek taktyczne możliwości wypływające z posiadania strzeleckiego detachmentu; szeroki front oddziału sprawia, że, po pierwsze, wykonuje on większego wheela i ma mniejsze szanse na kontrszarże, po drugie, sprawia, że detachment jest bardziej wrażliwy na ataki szybkich oddziałów wroga a tym samym większe jest ryzyko przełamania linii imperialisty. Po trzecie wreszcie taki detachment zajmuje bardzo dużo miejsca w strefie rozstawienia a należy pamiętać, że jego drop następuje jednocześnie z parent unitem.

No ale widocznie BP+R zakłada, że jedyną opcją gry Imperium jest standard. :roll:
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Nie zakłada tak raczej, lecz jego autorzy są przeciwni nie szczególnie mocno uzasadnionym, wyjątkom od reguł. Rzeczywiście nie ma szczególnego powodu, żeby zmieniać ograniczenia core dla detachmentów, oczywiście Twoje argumenty są prawdziwe, tyle tylko że np. co drugi gracz WE też wolałby mieć 4xgg, a nie może...
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1272
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

ja tez chciałbym aby te dwa oddziały horrorów generowały mi kości DD
w każdej armii znajdzie się coś co każdemu by się przydało w innych specyfikacjach niż to jest w BP+R

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

ja 3 oddzialy DP, w końcu HE mają inną tabelke speciali.

jest dobrze jak jest, nie ma co zmieniać.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

No ale widocznie BP+R zakłada, że jedyną opcją gry Imperium jest standard. :roll:
nie. to gracze imperium zakladaja, ze jedyna mozliwa detka w tej armii sa kusznicy...
przeciez milicja nie jest nijak ograniczona. moze miec maly from (i tak nie ma rank bounsa) a do tego wiecej atakow w kontrszarzy.

Na prawde nie widze w czym problem...

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

A ja chcę hochlandy w detkach handgunów :P
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2182
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Mam pytanie odnośnie dublowanego oddziału special. Np. dwa krasnoludzkie bolce zajmują jeden slot special, to czy liczy się to już jako zdublowany special, czy działa to tylko w tedy, gdy wystawię np, dwie klopy?

Awatar użytkownika
Mike
Mudżahedin
Posty: 343
Lokalizacja: Bastion

Post autor: Mike »

Chodzi chyba o slot special a nie o jednostkę, więc możesz wystawić 2 bolce nie dublując speciala.
Ja mam inne pytanie, czy jeśli wystawiam coś co zajmuje 2 rary oznacza to że nie mogę dublować speciala? : ]
Żaba pisze:P.S. aczkolwiek smok jest niewątpliwie absolutnym samcem alfa i przywódcą stada bez niego ani rusz... :mrgreen:
true
Bestialski_Brokuł pisze:(...)potem się okaże(...) Shadowblade to nie asasyn tylko nazwa firmy od mokrej roboty, która ostatnio przeprowadziła szeroką rekrutację :wink:

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

@mike tak

@grihalk chodzi o sloty

ODPOWIEDZ