Ograniczenia magii - wersja beta

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5344

Re: Ograniczenia magii - wersja beta

Post autor: Tutajec »

to w takim razie proponuje jeszcze zdjąć - do dd z infernal pupeta bo przecież też nie utrudnia rzucania czarów

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

jesli chcesz to puppet tez moze nie zaboerac pd... tu tez nie ma problemu.

Juz zrobione...

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

[-X Shino, przestań się złośliwie bawić ludźmi.
Ludzie, zacznijcie czytać, a potem postulować zmiany [-o<

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

tak sie zastanawiam czy nie ograniczenie Black Periapt dla VC to celowy zabieg czy niedopatrzenie

Jak dla mnie ten przedmiot jest duzo lepszy (i tanszy) od rod of power czy diadem of power
a jednak zadnego ograniczenia na nim nie ma

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Że lepszy od roda to chyba przesadziłeś...

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1545
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Chyba nie bo na roda musisz rzucać i mozesz jedynie korzystac z własnych kostek z pool'a a nie tych co sobie zostaną Tobie lub przeciwnikowi :roll:

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

ksuM pisze:Że lepszy od roda to chyba przesadziłeś...
taaak?

1)tańszy
2) nie tracisz kostek
3) przenosisz albo do power albo do dispel
4) przenosisz kostke disspela przeciwnika

Rod ma tylko jedna zalete - przechować możesz wiecej kostek kosztem ryzyka który juz opisałem powyżej

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Rzymek pisze:Chyba nie bo na roda musisz rzucać i mozesz jedynie korzystac z własnych kostek z pool'a a nie tych co sobie zostaną Tobie lub przeciwnikowi :roll:
na roda musisz rzucac lecz jesli zabierasz 1 kostke to nie ma szans, ze nie wyrzucisz.
z periapta nie mozesz zabierac przeciwnikowi..

a wydaje mi sie dodatkowo, ze rod podobnie jak periapt przechowywuje kosci i do dispela i do powera ale nie pamietam opisu przedmiotu...

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

Shino pisze:
Rzymek pisze:Chyba nie bo na roda musisz rzucać i mozesz jedynie korzystac z własnych kostek z pool'a a nie tych co sobie zostaną Tobie lub przeciwnikowi :roll:
na roda musisz rzucac lecz jesli zabierasz 1 kostke to nie ma szans, ze nie wyrzucisz.
z periapta nie mozesz zabierac przeciwnikowi..

a wydaje mi sie dodatkowo, ze rod podobnie jak periapt przechowywuje kosci i do dispela i do powera ale nie pamietam opisu przedmiotu...
Z periapta możesz przechować kostki disspela czyjekolwiek (opisane jest armies)
ale tylko swoje kostki power

Rod też sie mylisz tylko swoje kostki power

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

zafael pisze:
Z periapta możesz przechować kostki disspela czyjekolwiek (opisane jest armies)
ale tylko swoje kostki power
nie myle sie. W 6ed przechowywales kostki przeciwnika w tej mozesz tylko swoje
dodatkowo z powera tez mozna przechowywac kostki wampira ale nie mozna tych z poola...
Rod też sie mylisz tylko swoje kostki power
tu tez sie nie myle :) mozesz przechowywac z powera do dispela i z dispela do powera ale tylko kostki z poola...

Awatar użytkownika
MichaLZgierz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 103
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: MichaLZgierz »

Shino ma racje. Tu masz cytaty z ab.
Stary: "The Periapt allows the bearer to save one unused Power dice or Dispel dice at the end of any Magic phase and store it, to add it to his side's Dispel pool in the next Magic phase".
Nowy:"The Black Periapt allows the bearer to save one of his own unused power dice or one of the army's unused dispel dice at the and of any Magic phase, and then add it to his side's power or dispel dice pool in the next Magic phase"
Obrazek

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

a ja uważam, że wyczerpywane boundspelle zostały uśmiercone przez nowy pacz.
zawsze lubiłem brać popychaczkę z książki.
ale w obawie przed wyczerpaniem rzadko jej używałem w początkowej fazie gry
i trzymałem ją do decydującego momentu (przeciwnik często zapomniał, że mam ją w rozpisce).
teraz taki wyczerpywalny boundspell zjada kostkę bez względu czy go używam czy nie.
co więcej zjada kostkę przez cała grę nawet jeśli wypaliłby mi się w pierwszej turze...
w obecnej sytuacji nie wiedzę sensu ich używać...
Obrazek

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1545
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

on nie jest wyczerpywalny bo jest one use only tylko jest wyczerpywalny bo jest bardzo mocny. Potencjalnie mozesz uzywac go co ture przez cały turniej i Ci sie nie zużyje :wink:

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

bardzo koszmarnie mocny boundspell bo ma sile 3 i na dodatek wyczerpywany.
o ile dobrze pamiętam demony maja niewyczerpywalnego boundspella o sile 6, które nota bene też zjada jedną kostkę...
Obrazek

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1545
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

nie chodzi o siłe jego casta tylko siłe efektu jaki daje.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Kosztuje 100 punktow i jest prawie niewystawialny pod balancing patchem z powodu blokady giftow. Smieszny argument.

A popychaczka jako bound spell jest i bedzie zawsze potezna bo potrafi zadecydowac o rozgrywce gdy zadziala, a pod koniec gry, gdy nie ma juz scrolli nawet gdy nie wchodzi zabiera 2dd i czesto jest przyczyna tego, ze nie starcza kosci by zatrzymac taniec/lurkera/cowers/wolf's hunt.

ODPOWIEDZ