Ograniczenia magii - wersja beta

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Re: Ograniczenia magii - wersja beta

Post autor: Żaba »

to teraz czekamy aż Shino dostanie się do 1 połówki na jakimkolwiek Masterze :lol2:

:wink:

Ż.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

troche poczekasz :)
nie mozna miec wszystkiego od razu :D

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Scimitar pisze:Starczy trafić na kometę, Black Horror itp. i d..... Hotek nie jest tak straszny, a płaczą na niego ci co rzucali czary na zylionie kości i się dziwią że padł dublet. Jak grałem z Żabą na Master Blasterze, to jego wiara w Hotek (jeszcze wtedy ją miał) zaowocowała stratą smoka - cóż nie było dubletu a kostek za wiele też nie zostało na dispel :D Nie wspomnę, że Stasiu radośnie odparowywał Żabie kolejne oddziały pomimo asysty Hoteka. Jest to fajny przedmiot, ale nie do końca...

Tak samo jak pendant - zazwyczaj płaczą na niego właściciele Stardragonów czy Bloodków, którzy nagle odkryli, że nie są w stanie czegoś przejechać, co burzy ich światopogląd. Przedmiot mocny, ale też da się przeciw niemu grać.
pedant bitwy nie wygrywa? moznaby polemizowac. najczesciej ma go bsb ze sporm save i strachem. bez wbicia rany nie da sie go przekrecic terrorem.
mozna probowac wpasc herosem(challange)+statycznym CR go wszamac.
powtorze sie ale "IMO pedant powinien miec zapisek {<S} i byloby w miare cacy"(pi razy drzwi 3+ward)

hotek-zmienil moj swiatopoglad. w zielonych przekonal mnie ze orcza magia jest fajna. +1cast jest fajny...wogole rzucanie czarow na 2 kostkach jest fajne.
natomist jak ktos uzywa lorow z wysokim castingiem to przy 3/4 kostkach staje sie problematyczne. ale zawsze sa jakies plusy dodatnie -> mozna wyczarowac jednostki na skrzydlach(calej armii w bąbelku schowac jest trudno) a wystrzeliwywac armie w centrum.

kazdy kij ma dwa konce.

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Moim zdaniem Pendant i Hotek to przedmioty samobalansujące system. Ci którzy wystawiają LT wszamające wszystko bez popitki, lub turbo przegięte magiczne komba na 3-4 magach przynajmniej ze strachu przed spotkaniem w/w muszą modyfikować swoje rozpiski. Paradoksalnie te przedmioty robią to co różne przedziwne CSy próbują.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Tylko dlaczego oba przedmioty są w jednej armii? Zasadniczo albo gra się magami (których uwala Hotek) albo wojownikami (których uwala Pendant), więc tak czy siak jest lipa...
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Bo kodeks DE jest bardzo dobrze napisany, ma swoje przegięcia i słabości i nie można go porównywać z "zajebistością" VC czy DoCH. Tylko żałować ze każdy nie jest tak samo napisany jak nasz.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Oskar
Wodzirej
Posty: 681
Lokalizacja: Kraków / Żabiniec Imperium Zła

Post autor: Oskar »

słabości ?
słabie elfie ciałka z t3 rozumiem , bo innych nie znajduje :) :?:
Beka na maxa

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

mała ilość, słaby T, słaby Sv, niska siła.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1545
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

podatnosc na miscasty, mozliwe wykorzystanie wszechobecnego hate?

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Brak uniwersalnej odporności na psychologię.
Drodzy magowie, słabawe boundy.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

normalnie sam mrok :roll:

Awatar użytkownika
Voodoo
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3000
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

GarG pisze:mała ilość, słaby T, słaby Sv, niska siła.
To prawie jak Wraith'y :lol2: One też są nędzne- mała ilość, słaby WS, słaby T, brak SV, niska siła, marna In oraz LD. Kiepskim argumentem jest powoływanie się na statystyki. IMO chodzi o całość jaką prezentuje armia i jak wszystko ze sobą współgra oraz uzupełnia się.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

kurcze, to armia dla klimaciarzy, trzeba ją zboostować :wink:

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

To prawie jak Wraith'y :lol2: One też są nędzne- mała ilość, słaby WS, słaby T, brak SV, niska siła, marna In oraz LD. Kiepskim argumentem jest powoływanie się na statystyki. IMO chodzi o całość jaką prezentuje armia i jak wszystko ze sobą współgra oraz uzupełnia się.
To są minusy tej armii, jako całość działa bardzo dobrze dlatego napisałem wczesniej ze DE to świetnie napisany podręcznik.
kurcze, to armia dla klimaciarzy, trzeba ją zboostować :wink:
zboostować może nie, ale uważam ze to jedna z najbardziej klimatycznych armii w WFB.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

mozecie sobie bić pianę ile chcecie, ale wyniki DE na Masterach mówią same za siebie... 8) z dużej chmury mały deszcz... a kodeks jest po prostu dobrze napisany (mój drugi ulubiony po Khemri).

pzdr,
Ż.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

nom...
brakuje mi tego w WE...
madrego podrecznika wlasnie i nie twierdze ze obecny jest slaby jednak mocno nieprzemyslany [ dowody to ilosc uscislen jakie mamy na temat w/w... ]
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Wilk
Warzywo
Posty: 18

Post autor: Wilk »

Jankiel pisze:
Fajnie jakby zostal wytlumaczony ten zapis
Bo daje większy komfort rzucania czarów z dużej ilości kości.

Ale nie rozumiem dla czego Cupped Hands of the Old Ones zabiera 1 PD, mówisz o komforcie ale to przecież ten przedmiot jest jednorazowego użytku to raz a dwa za owy komfort i tak płaci się sporo punktów, trzy dzięki temu przedmiotowi nie rzuca mi się łatwiej czarów i na koniec zapytam jak to się ma do owych bound spelli jednorazowego użytku.

Pozdrawiam Wilk.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

ok niech ci bedzie. cupped hands nie zajmuje pd...

Wilk
Warzywo
Posty: 18

Post autor: Wilk »

Shino pisze:ok niech ci bedzie. cupped hands nie zajmuje pd...

Czyli to jest pewne że to nie zabiera PD?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

tak. w pdfg masz dokladne ograniczenia i cupped hands nie zabiera tam pd..

ODPOWIEDZ