Balancing Patch v 1.5

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5606
Rejestracja: 22 gru 2006, o 00:57

Balancing Patch v 1.5

Post autor: Barbarossa » 31 gru 2009, o 00:19

Zapraszam na stronę LS
http://strony.aster.pl/barbaros/

Gdzie znajdziecie aktualny Balancing Patch. Miłej lektury i jeszcze milszej i bardziej wyrównanej gry w Nowym Roku życzy Lista Sędziowska.

FAQ&C:

"Dlaczego Ogry nic nie dostały?"
Na razie OnG są poligonem doświadczalnym zmian. Ogry też swoje dostaną... ale są dużo trudniejsze do zbalansowania niż zielone. Ta armia jest po prostu kijowo zrobiona od podstaw. Może da się coś naprostować, ale wpierw chcemy zobaczyć, jak nam wyszło z zielonymi. 2 miesiące nam dajcie na ocenę wyników pracy z zielonymi.

"Nie widzę nic o abominacjach"
Konsekwentnie trzymamy się zasady, że aby właściwie ocenić potencjał nowych armii, trzeba odrobinę czasu. Szczury są na razie pod obserwacją.

"Podobają mi się zmiany dla OnG!"
Super, zobaczymy, jak się sprawdzą w praktyce.

"Nie podobają mi się te zmiany!"
Szkoda, ale zobaczymy, jak się sprawdzą w praktyce. Bardzo się staramy reagować na rzeczywistość. Jeśli po dwóch miesiącach nie sprawdzą się - zrezygnujemy z nich.

symek
Chuck Norris
Posty: 524
Rejestracja: 6 sie 2009, o 19:55

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: symek » 31 gru 2009, o 00:30

a miałem taką nadzieje że w ograch rzeźnik będzie mógł być generałem i żeby gorgery były dwa na slot a tu żadnych zmian :(

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5606
Rejestracja: 22 gru 2006, o 00:57

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Barbarossa » 31 gru 2009, o 00:37

Na razie OnG są poligonem doświadczalnym zmian. Ogry też swoje dostaną... ale są dużo trudniejsze do zbalansowania niż zielone. Ta armia jest po prostu kijowo zrobiona od podstaw. Może da się coś naprostować, ale wpierw chcemy zobaczyć, jak nam wyszło z zielonymi.

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2559
Rejestracja: 13 gru 2006, o 13:01
Lokalizacja: Moria - Lublin
Kontakt:

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Shakin' Dudi » 31 gru 2009, o 00:41

hahaha
ale przedmioty :lol2:
tak was Barbara nastraszył? :mrgreen:

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297
Rejestracja: 21 sie 2009, o 12:29

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Varinastari » 31 gru 2009, o 00:43

Itemy dla zielonych fantastycznie.
Brawo dla twórców =D>

Ciekawi mnie, jak to wyjdzie w praniu:)

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5570
Rejestracja: 11 gru 2006, o 00:07
Kontakt:

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Jasiuuu » 31 gru 2009, o 00:45

nie moge skavenów znaleść
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Rejestracja: 24 sie 2009, o 20:00
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Mac » 31 gru 2009, o 00:46

Wow... te itemki O&G... po prostu WOW dla tej armii - adresują problemy jakie ta armia ma z psychologią, wzmacniają w close combat, polepszają obronę magiczną. Teraz jestem ciekaw jak będą wypadały O&G w grach, bo prawdę mówiąc, jako gracz krasnoludzki, zawsze chciałem widzieć O&G, jako godnego, wymagającego przeciwnika, z którym mógłbym mieć ciekawą rozgrywkę.

Co do odniesień do LS w tych nowych itemkach, całkiem zabawny pomysł :lol2:

EDIT: Gratuluje również Chaos Dwarf'om - po tylu latach oczekiwania, w końcu mogą wrócić na scenę WFB! A także Vampirom za udostępnione im możliwości. Brakuje mi odniesień co do skaven'ów lub choćby poprawki w tabelce na ostatniej stronie (tego itemu już przecież nie ma xD). A czego tak naprawdę najbardziej mi brakuje (już ogólnie się odnosząc, nie tylko do BP) to krasnoludzkiego BSB z możliwością posiadania orunowanego (magicznego) great weapon'a.
Ostatnio zmieniony 31 gru 2009, o 00:56 przez Mac, łącznie zmieniany 1 raz.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Rejestracja: 2 maja 2007, o 12:52
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Izo » 31 gru 2009, o 00:49

W końcu uwolniono magiczne wampiry =D>
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.

Awatar użytkownika
MichaLZgierz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 103
Rejestracja: 24 cze 2009, o 10:11
Lokalizacja: Zgierz

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: MichaLZgierz » 31 gru 2009, o 00:53

W magii Skaveny mają stare ograniczenie nawet (teraz o ile sie nie mylę nie ma tego przedmiotu).
Obrazek

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5606
Rejestracja: 22 gru 2006, o 00:57

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Barbarossa » 31 gru 2009, o 00:54

Jasiuuu pisze:nie moge skavenów znaleść
Mamy taką zasadę: Niech minie trochę czasu i pierwszy szok, a potem dopiero balansujemy. Szczury i Abominacje są pod obserwacją... Ale to na razie wszystko.

Stare ograniczenie wywaliłem, sorki, błąd redakcyjny, już go nie ma :P

Awatar użytkownika
Stefczyk
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 21:50
Lokalizacja: Obecnie plątam się po Wrocku

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Stefczyk » 31 gru 2009, o 01:04

=D> Już się nie mogę doczekać walk z O&G i ChD dawno nie ucieszył mnie tak BP jeszcze raz =D> panowie z LS.
- Hej móżdżku, co będziemy robić dziś wieczorem?
-To co zwykle Pinky, to co zwykle. Spróbujemy opanować świat.
***
Z cyklu na turnieju:
Master Assassin z Fellbladem wpada w 1 turze w Maga Chaosowego na smoku, wypłaca ataki i wypada: 4x1 pada głośnie K*** i cała sala zaczyna klaskać...
***
A mój Bóg w dłoniach ma błyskawice,
miotając gromy, odbiera życie...

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7711
Rejestracja: 11 gru 2006, o 01:13
Lokalizacja: Syberia
Kontakt:

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: bigpasiak » 31 gru 2009, o 01:27

hmmm...
nie żebym marudził i wiem że zielone maja naprawde ciezko jednak przegieliście z kosztem itemow i działaniem za takie pkt.
kiedy Wam się takie przedmioty przyśniły i jak koszt pkt wymyślaliście?
nie mówie już że chciałem mała modyfikacje AB WE [ usunięcie z wardancera limitu wardancer weapon ] to orkasy dostają duuuużego boosta [ oby się ta armia znowu pojawiła ] i dziwnie wygląda limit na Wandzie [ 1 DD ] a grzybek Yankiela nie ma żadnego limitu i jest delikatnie mówiac w y j e b a n y.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
CzarnY
Falubaz
Posty: 1470
Rejestracja: 21 gru 2006, o 11:19
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok!

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: CzarnY » 31 gru 2009, o 01:28

ha, "koniec stycznia" - lubisz Zbyszku podkrecac napiecie ;). Biore sie za lekture - dzieki!

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Rejestracja: 23 lut 2008, o 00:33
Lokalizacja: O(j)pole
Kontakt:

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Hobbit » 31 gru 2009, o 01:32

A dla mnie te nowe przedmioty w O&G to zły pomysł. Nieco za duża ingerencja w zasady. Nie lepiej już było majstrować przy slotach, czy nawet obniżyć koszt 2-3 jednostek?
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3935
Rejestracja: 14 sty 2008, o 22:15
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo
Kontakt:

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: GarG » 31 gru 2009, o 01:39

A my wam życzymy kolejnych tak udanych BP! =D> Bo widzę ze na prawde super to wygląda ;)
I widzę ze tylko Jankiel nie wpisał się na listę nowych przedmiotów ;)

ZNOW SĄ 2 HYDRY! :D Precz z gejowizną! :D
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Rejestracja: 24 sie 2009, o 20:00
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Mac » 31 gru 2009, o 01:41

GarG pisze:I widzę ze tylko Jankiel nie wpisał się na listę nowych przedmiotów
A jak to nie! HA! Grzybek "Yan kel'a" będzie teraz zagładą porno-magicznych rozpisek :P
Nie lepiej już było majstrować przy slotach, czy nawet obniżyć koszt 2-3 jednostek?
Zmiany przy slotach również wystąpiły przy tym BP.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Rejestracja: 2 sty 2007, o 15:43
Lokalizacja: Wrocław

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: JaceK » 31 gru 2009, o 01:46

Rzeczywiście bardzo ten grzybek potrzebny armii, która mając raptem 2 małych magów może wyciągnąć 8 DD i 2 scrolle. :?
Ostatnio zmieniony 31 gru 2009, o 01:48 przez JaceK, łącznie zmieniany 1 raz.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Rejestracja: 11 gru 2006, o 11:12
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Jankiel » 31 gru 2009, o 01:48

ciezko jednak przegieliście z kosztem itemow i działaniem za takie pkt.
To było konieczne, żeby mieściły się wraz innymi gównianymi przedmiotami.
Mogliśmy je wycenić wyżej, ale wtedy ork z fajną zdolnością nie potrafiłby kompletnie nic.
Spójrz na demonicznych heraldów dających bonusy oddziałom praktycznie za darmo, a jeszcze mogących dopakować się magicznymi przedmiotami.
Rzeczywiście bardzo ten grzybek potrzebny armii, która mając raptem 2 małych magów może wyciągnąć 8 DD
Kupując oddział za prawie 300 pts? To było po to, by nie trzeba było brać totemu.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

GoblinNadGobliny
Mudżahedin
Posty: 324
Rejestracja: 12 lis 2009, o 09:01

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: GoblinNadGobliny » 31 gru 2009, o 01:50

zmiany swietne z perspektywy ong.
czesc oddzialow ciagle jest niegrywalna, ale nikt swiata sam nie zbawi - dzieki tym itemom nagle orki staja sie naprawde silne. o ile wczesniej wiekszosc wynikow z demonami mialem w granicach 10:10, teraz mysle, ze zycie nabierze koloru.

ciekawie beda wygladac dodatkowe rary. brak mozliwosci brania w nich maszyn i dow sprawi, ze albo beda niewykorzystywane, albo trzeba bedzie dac znow szanse gigantowi/pump wagonom/trollom. jak tylko wstane z przyjemnoscia zaczne myslec nad nowymi rozpiskami, oi.


nie wiem tylko, czy nie jest przegieciem troche fakt, ze na potrzeby BP i sztandar dajacy +3 dispele i grzybek jankielowy sie nie licza w ogole. w efekcie OnG moga stac sie takim antymagicznym potworem, ze glowa mala.


PS. Ktos z Was moze myslal o tym, zeby plik do AB z nakladka BP napisac? byloby to mile niezwykle
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Rejestracja: 11 gru 2006, o 11:12
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Jankiel » 31 gru 2009, o 01:51

grzybek jankielowy sie nie licza w ogole
Liczą się. Stale generuje kostkę więc wchodzi do limitu.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

ODPOWIEDZ