Propozycje zmian w OK w następnym BP

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Re: Propozycje zmian w OK w następnym BP

Post autor: Tandor92 »

Wiesz, że nawet o tym dzisiaj pomyślałem? Ale nie pisałem, bo i tak kazdy by na mnie zlał.

symek
Chuck Norris
Posty: 524

Post autor: symek »

też miałem podobny pomysł ale wtedy nie miałem dostepu do kompa a potem zapomniałem i dopiero teraz mi się przypomniało jak o tym przeczytałem

i sądzę że bardzo dobry pomysł

a mnie pozatym widzi się zasada spois ow war dla ogrów wtedy ogrzy BSB mógłby brać stormbanner i sprawa z strzelaniem załatwiona :mrgreen: (ale to by było już zbyt mocne)

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

SoW nie obejmuje sztandarów.
Obrazek

symek
Chuck Norris
Posty: 524

Post autor: symek »

a to szkoda więc nici z tego genialnego planu :twisted:

może jakaś zasada typu "twarda skóra" że wszystkie pociski (nie magic misle) mają -1 do siły z powodu grubej i twardej ogrzej skóry przez którą trudno im się przebić a strzały z poisonem po trafieniu na 6 muszą jeszcze na 4+ przebić skóre :mrgreen:

Awatar użytkownika
Oni No Maćko
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz

Post autor: Oni No Maćko »

Xet pisze:Każdy Ogrzy bohater może za darmo wybrać jedno dowolne imie
to by było coś bardzo pozytywnego ze względu na to co sam napisałeś odnośnie kosztu.
Swoją drogą dajcie jeszcze chociaż gorgery 2 za 1 slot i jakoś to będzie ;)
symek pisze:problem z dodatkowymi slotami jest taki że wszytko w ograch jest drogie
niestety to prawda. Żałuje, że nie mamy choćby takich goblińskich bolców.
Brzuchacz pisze:Jedna rzecz mnie zastanawia:
Z tego co pisze większość ludzi na forum narzekając na okrutne fazy strzelania i magii wynikało by że większość gier odbywa sie na patelniach(stołach ubogich w teren). Jeżeli tak jest w rzeczywistości to żadne zmiany w stylu balancing patcha ogrom nie pomogą. Bo na pustych stolach premiowana jest tak zwana kostkologia a nie najważniejszy strategiczny aspekt gry(deployment i wykorzystanie terenu jest cholernie ważne).
Często niestety są pustawe. Ale problem też jest taki, że jak grasz z rozgarniętym przeciwnikiem to on już wie w co ma strzelać a co może olać itp. A my niestety, jak wszyscy doskonale wiedzą, nie wszystkim jesteśmyw stanie przeciwnikowi krzywdę zrobić.
Szemkel pisze:jak masz tylko kilka drogich jednostek to wywal jedna i kup dobra i tanią + gnoblary jako żywą tarczę. Ogry to nie masakratorzy. Nie gram nimi, ale O&G i z doświadczenia wiem, że kto kombinuje ten żyje.
pomysł zacny :) sam zazwyczaj wystawiam z dwa klocki gnoblarów i ile się da traperów dla zasłon itp. Problemem jest jednak to, ze ogry nie mają sposobu na animozję. A jak to boli w kluczowych momentach jako gracz o&g wiesz na pewno doskonale ;)
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

A ja ciągle uważam że danie popychaczki nieźle wzmocniłoby ogry. Większa ilość slotów dałaby więcej gorgerów, a przy zapowiadanym booście magii byłaby już spora szansa na to że czar wejdzie i popchnie wykopki w przeciwnika
I sold my soul for rock'n roll

Awatar użytkownika
Oni No Maćko
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz

Post autor: Oni No Maćko »

Master of reality pisze:A ja ciągle uważam że danie popychaczki nieźle wzmocniłoby ogry. Większa ilość slotów dałaby więcej gorgerów, a przy zapowiadanym booście magii byłaby już spora szansa na to że czar wejdzie i popchnie wykopki w przeciwnika
Masz rację w 100%. Zwłaszcza w kwestii popychania gorgerów. Tylko nadal nie wiemy czy ten zapowiadany boost do magii spowoduje łatwiejsze rzucanie czarów przez nas czy tylko trudniejsze ich dispelowanie w fazie przeciwnika no i ta popychaczka to by był dodatkowy - 7 czar w lorze. Chyba, że faktycznie, jak wcześniej pisano, dać nam jeszcze dostęp do beasta.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem

symek
Chuck Norris
Posty: 524

Post autor: symek »

łatwiejsze rzucanie czarów? to co na 2+ czy jak inkantacje TK? szczeże wydaje mi sie ze łatwość rzucenia czaru mamu odpowiednią tylko własnie by trzeba coś zrobić z rozpraszaniem tego

a co beasta to moze i fajny pomysł ale trzeba by jedynke zmodyfikować żeby działa na US 3 :mrgreen: wtedy była by jazda

dwa gorgery na slot albo szarża zaraz po wyjściu - obie opcje są dobre, jednak ja bym głosował na szarże z tego względu jak już wcześniej pisałem że po co nam dodatkowe sloty skoro mamu problem z kosztem naszych oddziało i może i gorger nie jest drogi w porównaniu do innych odziałow ale to kolejne punkty które trzeba wydać aby ten boost miał sens a szarża po wyjściu jest skuteczniejsza moim zdaniem i bardziej nas wzmocni

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3289
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Big names IMO nie powinny sie wliczac w koszt punktowy magicznych

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Oni No Maćko pisze:
Szemkel pisze:jak masz tylko kilka drogich jednostek to wywal jedna i kup dobra i tanią + gnoblary jako żywą tarczę. Ogry to nie masakratorzy. Nie gram nimi, ale O&G i z doświadczenia wiem, że kto kombinuje ten żyje.
pomysł zacny :) sam zazwyczaj wystawiam z dwa klocki gnoblarów i ile się da traperów dla zasłon itp. Problemem jest jednak to, ze ogry nie mają sposobu na animozję. A jak to boli w kluczowych momentach jako gracz o&g wiesz na pewno doskonale ;)
Wiem wiem, zdarzyło mi sie nawet przegrać bitwe z powodu jednej niezdanej animozji zamiast wklepaćna na oko 15:5.

Z animozją jest jak z głupotą. Trzeba brać pod uwagę co by było gdyby i zostawiać wyjście awaryjne.

Nie mamy armi, która wyciśnie sama niebotycznie wysoki wynik, więc trzeba czasem zaryzykować, jeśli nie starcza umiejętności/pomysłów/możliwości na bezpieczna grę.
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...

symek
Chuck Norris
Posty: 524

Post autor: symek »

po przemyśleniu doszedłem do wniosku że takie zmiany by chyba wystarczyły:

-zwiększenie slotów rare i specjal (choć jak pisałem to akurad nie jest niezbędne, ale może być przydatne)
-gorger szarżujący po wyjściu (bardzo zmieni rozgrywke, sprawi że gogrer coś zrobi a nie wyjdzie tylko po to żeby zebrać salwe)
-traperzy nie są 0-1 (niezbyt mocne ale pomocne przeszkadzajki)
-imię za darmo dla herosów i lordów/niewliczane w koszt magicznych przedmiotów (nie jest niezbędne ale przydatne)
-rzeźnik na generała (bardzo pomocne, pozwala nam zagrać bardzej na magii i zwiększa antymagie)
-wspomniane boosty do magii (zapenwne się przydadzą)
-może dostęp do loru bestii(miłe urozmaicenie)
-połączenie z gnoblar horde (przedmioty jak i niektóre jednostki mogą okazać się bardzo pomocne)


to chyba rzeczy które uważam za najciekawsze jednak nadal czegoś mi brakuje na latające LT (czyli najszą najwięszką bolączę bo co z tego że możemy złożyć tyrana tak ze w szarży sklepie blodzia jak go złapać nie może)

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3289
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Wiem wiem, zdarzyło mi sie nawet przegrać bitwe z powodu jednej niezdanej animozji zamiast wklepaćna na oko 15:5.
śmieszą mnie takie wyznania

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

A co w tym zabawnego. :twisted: Pierwszy raz wtedy miałem w zasięgu reki kumpla który gra lepiej ode mnie i dupa. :twisted: Swoją droga jasne dostałem w dupe bo nie jestem wystarczająco dobry, ale jednak żal do tej jednej 1 pozostaje. :D
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...

Awatar użytkownika
Oni No Maćko
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz

Post autor: Oni No Maćko »

Czy jest szansa na zmianę, na której zapewne wszystkim graczom ogrów zależy najbardziej - szarża gorgera możliwa bezpośredno po wyjściu luba chociaż 2 za 1 slot ?
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem

symek
Chuck Norris
Posty: 524

Post autor: symek »

lepsza by była szarża po wyjściu bo wzmacnia jednostke zachowując ten sam koszt co jest korzystniejsze

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

symek pisze:
-zwiększenie slotów rare i specjal
Wszystko fajnie, ale u was to... no delikatnie mówiąc nie za bardzo się przyda przy ksozcie waszych jednostek, gdzie unitu ogrowego nie da się sensownie złożyć poniżej 150pkt ;)
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Awatar użytkownika
Oni No Maćko
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz

Post autor: Oni No Maćko »

symek pisze:lepsza by była szarża po wyjściu bo wzmacnia jednostke zachowując ten sam koszt co jest korzystniejsze
zdecydowanie, jednak 2za1 to uboższa alternatywa przedstawiona na zasadzie "jeśli nie to silne wzmocnienie to może chociaż to".
nindza77 pisze:Wszystko fajnie, ale u was to... no delikatnie mówiąc nie za bardzo się przyda przy ksozcie waszych jednostek, gdzie unitu ogrowego nie da się sensownie złożyć poniżej 150pkt
My to wiemy ;) Ale ponoć się nie zagląda darowanemu koniowi. W co konkretnie to już każdy sobie dopisze według woli ;)
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem

symek
Chuck Norris
Posty: 524

Post autor: symek »

no niestety tu jest problem bo co nam z dodatkowtch slotów jak i jednostek skoro nie mamy na nie punktów dodoatkowych :?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Oni No Maćko pisze:
symek pisze:lepsza by była szarża po wyjściu bo wzmacnia jednostke zachowując ten sam koszt co jest korzystniejsze
zdecydowanie, jednak 2za1 to uboższa alternatywa przedstawiona na zasadzie "jeśli nie to silne wzmocnienie to może chociaż to".
z jednej strony narzekasz na dodatkowe sloty a z drugiej bys chcial 2za1 na dżordża.

a przeciez dodatkowe sloty to w zasadzie to samo tylko troche lepiej :D

symek
Chuck Norris
Posty: 524

Post autor: symek »

moim zdaniem dodatkowe sloty są zbędne ponieważ i tak ich potencjał nie zostanie wykozystany z powodu drogich jednostek/oddziałów

a jeśli chodzi o polepszenie gorgerów to zdecydowanie jestem za szarżą po wyjściu

jednak jełśi gorger dostanie takie ulepszenie to dodatkowe sloty zaczną być korzystne bo bo gorger będzie wtedy grany

i tak w kółko by mozna rozważać....

ODPOWIEDZ