BP v 1.6 ]:-> WoCh

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ

Propozycja boostow:

1. Dodanie magicznych ataków DP,Hellcannonowi,DGiftom.
70
18%
2. Dodanie Forsakenom zasady Skirmish.
79
21%
3. Dodane Forsakenom zasady Scout.
18
5%
4. Mark of Slaanesh na Spawnie: ruch 3k6.
48
13%
5. Marki na Dragon Ograch.
15
4%
6. 0-1 Furii w Specialach.
58
15%
7. Lord gifty do 100 pkt.
23
6%
8. Puppet, modyfikacja wyniku 2.
9
2%
9. Screamery w Specialach.
18
5%
10. Mark of Khorne/1DD.
43
11%
 
Liczba głosów: 381
Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

BP v 1.6 ]:-> WoCh

Post autor: Varinastari »

Skoro wraz z pojawieniem się nowego BP na rożnych podforach zaczęły pojawiać się pomysły na "poprawienie" poszczególnych armii, wpadłem na pomysł, by utworzyć takowy wątek i na forum naszej fantastycznie potężnej armii. Jeśli wątek okaże się nieprzydatny, zapewne i tak zostanie zamknięty.
Tutaj jest miejsce na nasze jęczenie, marudzenie i pomysły na "naprawienie" WoCh. Proszę też na unikanie wypowiedzi typu" Armia jest zbalansowana, nie ma co poprawiać", gdyż zapewne takowe opinie nie są poparte jakimkolwiek doświadczeniem. Innymi słowy, co zrobić, by WoCh nie był klimatem podszytym wiatrem?

Moje zdanie:
W małym stopniu dozwolenie na korzystanie z pojedynczych oddziałów z DoCH lub nowych BoCh.
W szczególności Furii.
Coś zrobić z Forsaken'ami, wszak to oddział absolutnie do niczego.

Pozdrawiam i życzę na Nowy Rok mniej marudzenia niż w poprzednim.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5389
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

śladem Pasiaka i go cytując:
Zakładam ten temat bo kolegom od orkasów udało sie wprowadzić dość istotnie i korzystne zmiany dla siebie w obecnym BP.
Skoro im się udało ciągłym marudzeniem i tym że kroczyli prostą pochyłą w dół to teraz nadeszła nasza kolej.
Z każdą nową armią stajemy się słabsi i niekonkurencyjni.
Pora wymyślić i zaproponować LS propozycje zmian dla armii.

Czekam na pomysły i zaznaczam że trzeba będzie konsekwentnie odwiedzać temat BP i agitować na naszą korzyść.
Skoro zielona siła to zielona siła :)
moje przemyslenia:
- magiczne ataki od giftow i na helce
- stary mark of slaanesh na spawnie
- skirmish na forsakenach
- 0-1 oddzial furii zajmujacy special

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Zdublowaliśmy się.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=146&t=20622

:wink:

POŁĄCZYLEM, pzdr th. ;)

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Furie w specjalach, forsejkeni w skirmiszu, płonące i magiczne ataki na helce, puppet za 25pkt. żeby na małym magu dało radę go wcisnąć z dispellem lub powerem. Nie mam więcej próśb. Tyle mi absolutnie wystarczy... I taka ta armia powinna wyjść od razu...

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Przemyślałbym też taki malutki bonusik jak zmniejszenie kosztu Enchanted Shielda, czy też jakikolwiek generalny Ward Save..
Brakuje Gaze of Gods, OJ brakuje.
Generalnie trochę zmian w kompozycji armii i byłoby git.
Dozwolenie na branie, powiedzmy 0-1 oddziałów lesser demonów z DoCh jako speciala(ich wybór uzależniony od Marku generała, przykładowo.-Generałem jest Exalted z MoK, zatem mamy 0-1 Bloodletterów).
Inaczej też widziałbym MoT- pisałem już o tym w Bestiach. Magical/Flaming ataki dla oddziału, za cenę, 25pkt.
Generalnie strasznie schrzanili Marki..

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Chyba wszyscy chcą tego samego, skirmish na forsakenach, latacze w specialu, chaos spawny 3d6, magiczne ataki na helce DP i giftach. Od siebie jeszcze dorzucę mark nurgla i obniżanie WSa w styku a nie podczas ataku na nas. Puppet jest za dobry na 25 pts, a że brak warda? Nie tylko nam ;/
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1993

Post autor: Aldean »

Grolshek pisze:Furie w specjalach, forsejkeni w skirmiszu, płonące i magiczne ataki na helce, puppet za 25pkt. żeby na małym magu dało radę go wcisnąć z dispellem lub powerem. Nie mam więcej próśb. Tyle mi absolutnie wystarczy... I taka ta armia powinna wyjść od razu...
moze jeszcze lodowe zrobmy!

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

moze jeszcze lodowe zrobmy!
Przenosisz nasza dyskusję na nowy poziom abstrakcji, brawa dla Ciebie =D>

Dodam jeszcze Marki dla Dogrów.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5389
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Occ pisze:
Dodam jeszcze Marki dla Dogrów.
to jest mega niefluffowe :) IMO will na dograch starczy, i tak sa mocne

narazie wszyscy zgadzaja sie co do:
- magiczne ataki na DP, DGiftach, Helce
- skirmish na forsakenach
- mark of slaanesh na spawnie: 3k6 ruchu
- 0-1 furie w specialu

nawet biorac pod uwage ze to z furiami moglo by byc ciezko wykonalne... to te 3 zmiany juz i tak zmienilyby zajebiscie duzo

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Offens bez lataczy to kiepska rzecz, dlatego Furie tak bardzo są potrzebne Wochowi..
Co do DOgrów...i tak nasz Ab jest zaprzeczeniem jakiegokolwiek Fluffu.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

I pomyśleć że 3 zmiany: furie w specjalach, magiczne ataki na helce i giftach oraz forsejkeni w skirmiszu zmieniłyby całkowicie styl gry tą armią... Tak niewiele brakowało...

Dwaj serferzy, dwaj magowie, 2xmarudy, 2xpsy, warriorzy, 2xtrolle, furie, forsejkeni, 2xhelka... Ja mogę grać...

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Za te 18pkt. to oni powinni być także scoutami.....

Awatar użytkownika
Duke
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Cobra Kai Warszawa

Post autor: Duke »

Oprocz powyzszych:
-Lord mag powinien miec mozliwosc brania giftow do 100pkt (chodzi o przezut)
- Puppet powinien modyfikowac rzut 2 na miscasta,to jest zgodne z zasadami (jakby co wytlumacze na prv

ew Scremery w specialu 0-1 (niby slabsze ale zawsze 2gi flayer jak w starym chaosie)
mark khorna +1 DD
Obrazek

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

No i niezaprzeczalna zaleta screamerów że można je kupić w przeciwieństwie do furii a i tak nikt w demonach nimi nie gra...

Jak dotąd powtarza się to samo: latacz, skirmisz, magiczne ataki... To wszystko czego ta armia potrzebuje...

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Grolshek pisze:Furie w specjalach, forsejkeni w skirmiszu, płonące i magiczne ataki na helce, puppet za 25pkt. żeby na małym magu dało radę go wcisnąć z dispellem lub powerem. Nie mam więcej próśb. Tyle mi absolutnie wystarczy... I taka ta armia powinna wyjść od razu...

Podpisuję się pod tym obiema łapami :mrgreen:
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

ja bym jeszcze screemery chciał : ] i przepisany od nowa magic weapon list

@jako noworczna zabawe dodalem ankiete, mozna wybrac 4 rzeczy, tak wiec powinny sie wyklarowac rzeczy najpotrzebniejsze, pzdr th.
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

to u mnie po długich przemyśleniach będzie to tak :


1. Dodanie magicznych ataków DP,Hellcannonowi,DGiftom
2. Dodanie Forsakenom zasady Skirmish.
6. 0-1 Furii w Specialach.
10. Mark of Khorne/1DD.

zaraz za tym były screemery
a jeszcze za nimi spawn
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Jasiuuu pisze:to u mnie po długich przemyśleniach będzie to tak :


1. Dodanie magicznych ataków DP,Hellcannonowi,DGiftom
2. Dodanie Forsakenom zasady Skirmish.
6. 0-1 Furii w Specialach.
10. Mark of Khorne/1DD.
Podpisuje się pod tym. Moim zdaniem takie zmiany były by najlepsze.
Obrazek

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Occ pisze:Skoro wraz z pojawieniem się nowego BP na rożnych podforach zaczęły pojawiać się pomysły na "poprawienie" poszczególnych armii, wpadłem na pomysł, by utworzyć takowy wątek i na forum naszej fantastycznie potężnej armii. Jeśli wątek okaże się nieprzydatny, zapewne i tak zostanie zamknięty.
Tutaj jest miejsce na nasze jęczenie, marudzenie i pomysły na "naprawienie" WoCh. Proszę też na unikanie wypowiedzi typu" Armia jest zbalansowana, nie ma co poprawiać", gdyż zapewne takowe opinie nie są poparte jakimkolwiek doświadczeniem. Innymi słowy, co zrobić, by WoCh nie był klimatem podszytym wiatrem
Zastanawiam się czy takie zmiany to dobry pomysł. Zaznaczam, że swoją listę życzeń już wysłałem :wink: . Ale do rzeczy. Mam żal do GW, pewnie jak większość z Was, że wydają armie niezbalansowane oraz nieprzemyślane i LS musi brać sprawy w swoje ręce (BP), aby mogło się nam jakoś grać ze sobą, ale czym innym jest delikatna korekta, a czym innym tworzenie nowych zasad, dołączanie jednostek z innych armii itp. Chciałbym zostać dobrze zrozumiany, wiem, że przydałyby się mniejsze lub większe zmiany w naszym AB, ale czy to nie jest zbyt.... hm inwazyjne, niekontrolowane? Zaraz inni gracze zechcą udoskonalić swoje armie i może być kiepsko, bo jak wiadomo każdy będzie ciągnął w swoją stronę :wink: No to takie Noworoczne wątpliwości mnie naszły.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

To jest po prostu naprawienie tego co autor zapomniał dopisać czyli ataki i skirmisz i próba zrobienia czegokolwiek coby zmienić obraz tej armii czyli idziemy oni do nas strzelają a resztki dostają kontrę...

ODPOWIEDZ