Przedmioty do Orków - doświadczenia z bitew

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Re: Przedmioty do Orków - doświadczenia z bitew

Post autor: Yahoo82 »

Miscasty mamy srogie (sam zabiłem sobie szamana bo d3 hity z s4 gdy wchodzą we mnie to są oczywiście 3 hity i 3 rany :/ ) ale jakoś to trzeba przeżyć. Jankeil nie jest przegięty - dostajemy tak naprawdę +1DD, resztę daje totem i szamani.

To czego brakuje to właśnie ogniste ataki. Coś, co pozwoliłoby wbijać rany w abomkę itp.
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Moim zdaniem nic juz nie trzeba. To o czym mowicie to sa detale i czepianie sie. Armia jest teraz grywalna a jakies braki (no fire) i slabosci (miscasty? kto kiedykolwiek mowil, ze orkasy maja problem z miscastami?! Chyba sie troche, przepraszam za wyrazenie, w dupach poprzewracało od tego dobrobytu, koledzy.... :shock: ) miec musi.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9564
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Eee tam, moim zdaniem niczego nie brakuje :D

Wczoraj kolejny turniej i kolejne 3 wygrane. Coprawda paru szamanów mi się poraniło i jeden raz wybuchł, ale ogólnie magia orkowa jest zajebista i nic bym nie zmieniał. Czary są mocne, a magowie dość tani. Opłaca się w nich inwestować i niemal zawsze się spłacają. W mojej rozpie za 3 małych magów pałcę 410 pts, a zapewniają mi silną magię i antymagię. Totem to moim zdaniem overkill.

Wracajac do turnieju:

1. Barbarossa VC 12:8 (smok, piechota i cannony)
- broda: 1-2 szamanów i klocek goblików zabezpieczone od testów
- shino: nie przydal sie, bo warboss sie kitrał za lasem przed armatkami
- xet: najbardziej sie przydał. dzięki niemu udało się w dużej mierze zatrzymać to co do mnie doszło.
- yankiel: również bardzo przydatny - po 10 zagranych bitwach nie zmieniałbym tego itemu, ewentualnie jak pisałem zlikwidował bonus +d3.

2. Jacek HE 16:4 (smok i duzo oddziałów + 3 bolce)
- broda: super! uratowala mnie od wielu testów
- shino: super! warboss wysejwował kilka strzał
- xet: super! pozwolił przeprowadzić skuteczny, zmasowany atak goblinami bez rzucania strachu za 'fear elves'
- yankiel: w tej bitwie najmniej przydatny

3. Gotish (nowy talent w stolicy? ;)) Imperium 12:8 (altar, 7 kawalerii, 3 działa, 2 czołgi)
- broda: nie przydala sie prawie
- shino: nie przydal sie wcale - lord dostał z cannona na 67 cali i spadł..
- xet: nie przydał sie wcale
- yankiel: nie przydał sie wcale

OMG rzondzom!! :twisted:

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

bless pisze:Moim zdaniem nic juz nie trzeba. To o czym mowicie to sa detale i czepianie sie. Armia jest teraz grywalna a jakies braki (no fire) i slabosci (miscasty? kto kiedykolwiek mowil, ze orkasy maja problem z miscastami?! Chyba sie troche, przepraszam za wyrazenie, w dupach poprzewracało od tego dobrobytu, koledzy.... :shock: ) miec musi.
mam podobne wrazenie,armia w warunkach turniejowych daje rade (nie jest jakas przezajebioza ale powalczyc mozna o wygrana a nie o jak najmniejszy wymiar kary)+ w miare stabilny trzon armii tez jest do osiagniecia.
jak nie chcesz ginac od d3S4 to wez orczych szamanow. albo olej magie wogole-tez sie da.

nie do konca kumam jeszcze jak udaje wam sie przezyc wyverna...ale moze kiedys odkryje ten niuans i wystawie Gumiaka.

EDIT: a ja jestem tfardzielem i nie bede bral mengili...mimo ze pieknie wypelniaja luke w armii.

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Dwie rzeczy by się przydały do orków teraz:

-minimalne ugrywanienie gigusia(lub dodatkowa kość ruchu SNOT'a)

-może jakieś ograniczenia w braniu menglili(nie dobrze mi się robi gdy widzę orki walczące ramię w ramię długouchami to uwałacza orczej, a nawet goblińskiej godności)
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Gigant nie jest problem tylko w orkach, ale w każdej armii która może go wziąć. Przy obecnych zmianach da się już pograć, a jedna niegrywalan jednostka niewiele zmienia. Fakt że gigson jest bardzo klimatyczny - ale strasznie miękki, spada od ostrzału i obsysa w kombacie. Przyjdzie 8ed, Gw zorientuje sie ze magazyny sąpełne gigusiów i zaraz je podpakują :D.
6T, wiecej woundów albo jakiś save i już gigancik byłby grywalny.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Charki pisze:Gigant nie jest problem tylko w orkach, ale w każdej armii która może go wziąć. Przy obecnych zmianach da się już pograć, a jedna niegrywalan jednostka niewiele zmienia. Fakt że gigson jest bardzo klimatyczny - ale strasznie miękki, spada od ostrzału i obsysa w kombacie. Przyjdzie 8ed, Gw zorientuje sie ze magazyny sąpełne gigusiów i zaraz je podpakują :D.
6T, wiecej woundów albo jakiś save i już gigancik byłby grywalny.
Wiem, ze OT i Zbyszek wywali, ale oprozniaja magazyny bestiami.

Buszman
Wodzirej
Posty: 712
Lokalizacja: murzynowo leśne
Kontakt:

Post autor: Buszman »

fajne macie zabawki, ale na DMP takich rzeczy nie bedzie.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Buszman pisze:fajne macie zabawki, ale na DMP takich rzeczy nie bedzie.

pozdrawiam
To orkow tez nie bedzie. Za to beda DoCh, DE i VC - swietne podejscie!

Buszman
Wodzirej
Posty: 712
Lokalizacja: murzynowo leśne
Kontakt:

Post autor: Buszman »

beda, ale pociete.
zaraz odezwa sie glosy ,ze trzeba dopakowac WoCh, WE, HE, BoCh.
duzo lepiej przyciac DE, VC i DoCh i ewentualnie Lizzie, niz modyfikowac kazda armie

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

No dobra, mocne armię się przytnie aby były średnie ale co ze słabymi, dalej będą miały pod górkę.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9564
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Nie panikujcie. Busz się przebudził w środku zimowego snu, albo nawet gada przez sen :P Pewnie zaraz zaśnie i się znowu pojawi za kilka miesięcy ;)

A zasady DMP to jeszcze pieśń przyszłości i nie ma się co stresować w tym temacie. BP się może jeszcze ze 2 razy zmienić do tego czasu.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

beda, ale pociete.
zaraz odezwa sie glosy ,ze trzeba dopakowac WoCh, WE, HE, BoCh.
A może nie trzeba :roll: ?
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5389
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Kołata pisze: A zasady DMP to jeszcze pieśń przyszłości i nie ma się co stresować w tym temacie. BP się może jeszcze ze 2 razy zmienić do tego czasu.
a kto mowi ze zasady DMP beda na BP, chyba nie jest to nigdzie zapisane, rownie dobrze moga byc na Euro albo Limited :mrgreen:

Buszman
Wodzirej
Posty: 712
Lokalizacja: murzynowo leśne
Kontakt:

Post autor: Buszman »

+1 thurion, znasz sie ;)

spoko, juz teraz bp pomogl slabym armiom. a moze byc tyko lepiej i bez tak znacznej ingerencji w zasady

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9564
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Kurna, ale offtop :P

Ale zanim Barb to usunie, to dodam od siebie, że jakie by zasady nie były to postaram się z całych sił na DMP zagrać :) Jednak wolałbym O&G na BP, niż znów pożyczać np. DoCh.

Buszman
Wodzirej
Posty: 712
Lokalizacja: murzynowo leśne
Kontakt:

Post autor: Buszman »

Kołata pisze:Nie panikujcie. Busz się przebudził w środku zimowego snu, albo nawet gada przez sen :P Pewnie zaraz zaśnie i się znowu pojawi za kilka miesięcy ;)
moze... ale to nie znaczy, ze nie mam racji i nie moge poprawic IMHO slabego BP, prawda?

duzo lepiej to wszystko sie zapowiadalo, niz jest kontynuowane. zostaly zniesione trafne ograniczenia, albo zmniejszono ich sile

Buszman
Wodzirej
Posty: 712
Lokalizacja: murzynowo leśne
Kontakt:

Post autor: Buszman »

Kołata pisze:Kurna, ale offtop :P

Ale zanim Barb to usunie, to dodam od siebie, że jakie by zasady nie były to postaram się z całych sił na DMP zagrać :) Jednak wolałbym O&G na BP, niż znów pożyczać np. DoCh.
wolisz grac O&G na BP czy na eurocomp?

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5389
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

warto jeszcze dodac:
wolisz grac demonami na BP czy Eurocomp?

mysle ze tylko ja jestem samobójca ktory woli drugie, bo mimo -250pkt moze sobie wystawic zajebiasczego pojedynczego fienda :mrgreen:

Buszman
Wodzirej
Posty: 712
Lokalizacja: murzynowo leśne
Kontakt:

Post autor: Buszman »

a jakbys mial 2250 to byloby przegiecie?

ODPOWIEDZ