A jakby zrobić ograniczenia ograniczone fluffem?

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Re: A jakby zrobić ograniczenia ograniczone fluffem?

Post autor: eliah91 »

sarlok pisze:Kumpel zaczal zbierac ostatnio VC
sarlok pisze:i zadnych wampirow
No świetny "KLIMAT" :lol2:
Obrazek

symek
Chuck Norris
Posty: 524

Post autor: symek »

booka nie mam przy sobie ale to było gdzieś przy zasadach wampirów że to wampir podtrzymuje armie i że wampir musi być generałem

poprawka ta zasada jest na stronie 88

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Pamiętajmy przy tym, że klimat to nie brak silnych jednostek, tylko rozsądne dysponowanie punktami zgodnie z fluffem ;) Dla niektórych to różnica, widziałem już "klimatyczne" rozpiski demonów w których były jednostki każdego z bogów ;) Bądź też "klimatyczne" O%G z generałem goblinem i masą Boar Boyzów :roll:
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Koszu
Chuck Norris
Posty: 596
Lokalizacja: Wrocław, SB

Post autor: Koszu »

nie ma w tej edycji generacji slannow

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

a to nie wiedziałem, nie grałem na takie pkty żeby trafic na Slanna :)
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

A nie przypadkiem to powinno wyglądać tak jeśli chodzi o nienawiść konkretnych bogów?
Khorn nie lubi: Tzeencha i Slanesha
Slanesh nie lubi: Nurgla i Khorna
Nurle nie lubi: Tzeencha i Slanesha
Tzeench nie lubi: Khorna i Nurle

Demony w obecnych czasach nie występują w starym świecie(poza pustkowiami i podczas najazdów chaosu), od pradawnych wojen średnio -1- greater istniał naraz w wymiarze materii. A sądząc po tym się dzieje na stołach greatery mnożą się jak króliki. Niech greater kasuje dwa sloty rare i dwa speca+ BP.
Demonom trzeba w ogóle pościnać część slotów lub zmniejszyć masymalną wielkość jednostki.
na 2k
core: 5+
Spec: 2(maksymalnie dwa oddziały psów)
Rare: 1(czyli max jeden unit flamerów)
Hero: 2(czyli tylko dwóch heraldów)
Lord: 1

Poniżej 2k
Core 4+
Spec 1
Rare 1
Hero 1

Chociaż nawet przy takim ograniczeniu demony nie osłąbną aż tak bardzo jak większość graczy by chciało, przecież ta armia nie ma żadnych słabych jednostek(z punktu widzenia innych armii)
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3847
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

likaon pisze:A nie przypadkiem to powinno wyglądać tak jeśli chodzi o nienawiść konkretnych bogów?
Khorn nie lubi: Tzeencha i Slanesha
Slanesh nie lubi: Nurgla i Khorna
Nurle nie lubi: Tzeencha i Slanesha
Tzeench nie lubi: Khorna i Nurle
Nie, nie tak to wygląda.
I w poprzedniej edycji, kiedy jeszcze rzeczywiście bogowie jakoś bardziej byli na siebie zajadli, też wyglądało to inaczej.
Rozumiem, że u smiertelników proponujecie podobne ograniczenia, bo przecież ich patroni się nie lubią?
likaon pisze:Demony w obecnych czasach nie występują w starym świecie(poza pustkowiami i podczas najazdów chaosu), od pradawnych wojen średnio -1- greater istniał naraz w wymiarze materii. A sądząc po tym się dzieje na stołach greatery mnożą się jak króliki. Niech greater kasuje dwa sloty rare i dwa speca+ BP.
Demonom trzeba w ogóle pościnać część slotów lub zmniejszyć masymalną wielkość jednostki.
na 2k
core: 5+
Spec: 2(maksymalnie dwa oddziały psów)
Rare: 1(czyli max jeden unit flamerów)
Hero: 2(czyli tylko dwóch heraldów)
Lord: 1

Poniżej 2k
Core 4+
Spec 1
Rare 1
Hero 1
=D>
Nie bądź minimalistą. Niech granie demonami na 2k zjada 3 sloty rare (poniżej 2k niech zajmuje 2 sloty rare), problem DoCh masz rozwiązany.
Chłopaki, chyba Wam się po Świętach nudzi. Rzadko się tu wypowiadam, ale poziom niektórych pomysłów zaczyna przypominać wczesne autorskie armybooki coponiektórych... ;)
likaon pisze:Chociaż nawet przy takim ograniczeniu demony nie osłąbną aż tak bardzo jak większość graczy by chciało, przecież ta armia nie ma żadnych słabych jednostek(z punktu widzenia innych armii)
Ta-ak, oczywiście.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

likaon pisze:A nie przypadkiem to powinno wyglądać tak jeśli chodzi o nienawiść konkretnych bogów?
Khorn nie lubi: Tzeencha i Slanesha
Slanesh nie lubi: Nurgla i Khorna
Nurle nie lubi: Tzeencha i Slanesha
Tzeench nie lubi: Khorna i Nurle

Demony w obecnych czasach nie występują w starym świecie(poza pustkowiami i podczas najazdów chaosu), od pradawnych wojen średnio -1- greater istniał naraz w wymiarze materii. A sądząc po tym się dzieje na stołach greatery mnożą się jak króliki. Niech greater kasuje dwa sloty rare i dwa speca+ BP.
Demonom trzeba w ogóle pościnać część slotów lub zmniejszyć masymalną wielkość jednostki.
na 2k
core: 5+
Spec: 2(maksymalnie dwa oddziały psów)
Rare: 1(czyli max jeden unit flamerów)
Hero: 2(czyli tylko dwóch heraldów)
Lord: 1

Poniżej 2k
Core 4+
Spec 1
Rare 1
Hero 1

Chociaż nawet przy takim ograniczeniu demony nie osłąbną aż tak bardzo jak większość graczy by chciało, przecież ta armia nie ma żadnych słabych jednostek(z punktu widzenia innych armii)

juz wiem dlaczego "milczenie zlotem" :roll:

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Śmiechy temat od początku do końca.
Dyskutuje tu kilka osób które chyba uważają że obecny BP jest zły i nie działa dobrze. Po za tym można się dowiedzieć jak na razie że tylko danonki chcecie jakoś fluffowo ograniczać. Mało tego. Założę się że nie przeczytaliście booka 7ed a do ograniczania to jesteście pierwsi! Bierzecie się za to od dupy strony.
@likaon: Masz zajebiste pomysły. My chyba gramy w innego warhammera albo musisz poćwiczyć przesuwanie ludków. Jak to lepiej opanujesz to Twoi przeciwnicy staną się łatwiejsi do pokonania :)

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Dyskutuje tu kilka osób które chyba uważają że obecny BP jest zły i nie działa dobrze
Nie jest zły. Ale mógłby działać lepiej :wink: .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

A ja z kolei uważam że BP działa wręcz wyśmienicie!

Ale fluff powinien też występować przynajmniej w JAKIMKOLWIEK wymiarze na stole. A szczerze mówiąc przy parówce powyżej 4k mogłoby się hipotetycznie zdarzyć spotkanie 8 czołgów imperium (dwie pary 2* imperium, mało prawdopodobne ale jest). Zresztą powiedzcie mi czy chociaż dwa są normalnym widokiem w małej bitwie? Generalnie to ja słyszałem że ich razem jest 7...

To samo do Greater Demonów, tutaj ktoś miał rzeczywiście rację. Z tym, że taki demon jest lordem, a rzadko gra się na naprawdę duże punkty więc to niech zostanie ;)
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Czołgów jest 12. Nie pamiętam tylko ile działa.

Jeden stoi na dziedzińcu imperialne szkoły inzynierii.
Kolejny sie utopił w bagnie i wyciągneły go szczury.
W jednym podczas storm of chaos pękł bojler nie wiem czy go naprawili.

Więcej nie pamiętam. Swoją droga chętnie usłysze jak to jest ze wszystkimi.
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Z zaufanych źródeł wiem, że jest 8, albo 7 sztuk działających.

Nieważne zresztą, w każdymr azie jest ich tak mało, ze aż śmieszne jest że występują w co drugiej rozpisce i nierzadko z bratem bliźniakiem ;/
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8685
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

nindza77 pisze:Z zaufanych źródeł wiem, że jest 8, albo 7 sztuk działających.

Nieważne zresztą, w każdymr azie jest ich tak mało, ze aż śmieszne jest że występują w co drugiej rozpisce i nierzadko z bratem bliźniakiem ;/
No toż normalne jak masz na turnieju 12 graczy imperium to i tak tylko połowa jest wysoko i ci używają oridzinal nju Empire Steam Tank , a reszta jakieś podróbki robione przez Skaveny :D

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3847
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

nindza77 pisze:Ale fluff powinien też występować przynajmniej w JAKIMKOLWIEK wymiarze na stole.
No to występował. Chaos, w tym demony, wg mhrocznego klymatu łorhamera (począwszy od rpg) miał opanować w końcu Stary Świat. Jak się to zaczęło ziszczać na polach bitew, to nagle się raban podniósł i płacze a narzekania. I zaczeło się przycinanie tego flufuu. To ja się pytam - o sso chozzi, chłopaki od fluffu?
;)
To bardziej żart, ale serce rzeczywiście czasami płacze jak widzi się gwałt zadawany na żywca klimatowi, niemniej takie są uroki gry turniejowej. W domu sobie pogrywam na fajnych patentach, np. DoCH full Nurgle. A jak już ktoś się bierze za przycięcia od strony fluffowej, to musiałby zainteresować się też paroma innymi armiami, jak chociażby właśnie ilością steam tanków. Bumar ma filię w Imperium czy co? ;)
nindza77 pisze:To samo do Greater Demonów, tutaj ktoś miał rzeczywiście rację.
Z czym? Że istnieje jeden greater w danym momencie w osnowie czy jak to nazwać? To tu miał rację jedynie Arbaal, że ktoś się bierze za dyskusję nie przeczytawszy nawet fluffu do demonów. (Greater Daemons, str. 31 armybooka). :)

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Nie znam za bardzo fluffu demonów, ale jakos nie widzę hasających sobie to tu to tam GUO czy Bloodthristerów. :P

Co do Steam tanków to czy byłaby szansa obciąć je chociaż do 0-1 i od jakiegoś progu punktowego?
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

przecież ST wcale taki mocny nie jest patrząc z punktu widzenia mechaniki gry i jej struktury w obecnych czasach. Więc nie ma szans.
A fluffowo? Cóz tego się tak zrobić nie da i koniec, problem tkwi w buildach booków. Procenty może by jakoś zalatwily sprawę (odnośnie plotek 8edycyjnych).
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

nindza77 pisze:Nie znam za bardzo fluffu demonów, ale jakos nie widzę hasających sobie to tu to tam GUO czy Bloodthristerów. :P/quote] bo one nie istnieja. To tylko gra
Co do Steam tanków to czy byłaby szansa obciąć je chociaż do 0-1 i od jakiegoś progu punktowego?
np. Pewni niedlugo wpisza, ze do 1999.9 pkt bedzie ograniczenie 0-1 steam tank

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

haos, w tym demony, wg mhrocznego klymatu łorhamera (począwszy od rpg) miał opanować w końcu Stary Świat.

biczujmyyyyyy się!!!!
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

KrzysiekW pisze:Chaos, w tym demony, wg mhrocznego klymatu łorhamera (począwszy od rpg) miał opanować w końcu Stary Świat
Taaa...
W fluffie
DE: w końcu opanujemy cały świat(inne elfy wybijemy resztę zjemy i zniewolimy)
Doch: w końcu opanujemy cały świat
O&G: w końcu opanujemy cały świat(zanczy się wybijemy wszystko co żyje i nie żyje)
woch: w końcu opanujmey cały świat
Skaveny: w końcu opanujemy cały świat(i zeżremy wszystko)
Lizaki: w końcu opanujemy cały świat(znaczy się zaprowadzimy porządek tak każą szefowie z góry)
Emp:w końcu opanujemy cały świat(dzięki masowej produkcji czołgów parowych)
NG: w końcu opanujemy cały świat(znaczy góry krańca świata)
WE: w końcu... wypiepszać z mojego lasu!
OK: w końcu... się najemy
HE: w końcu wymieramy
Pokurcze: w końcu wymrzemy(ale wyrżniemy wszystko co zieolene i żyje w górach krańca świata)
Wampiry: w końcu opanujemy świat(ale najpierw wszystko zabijemy)
Hadecja: w końcu hashut zatrfiumfuje
GH: w końcu nas dużo
Fishmen:w końcu GW nas dopuści
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

ODPOWIEDZ